Hoe/waar/wanneer heb jij jouw lief leren kennen? (Hoe hebt ge hem/haar verleidt? Ging da vlot?) Kben een nieuwsgierige Dus vertel maar elk pittig detail.
nieuwsgierige schreef:Hoe/waar/wanneer heb jij jouw lief leren kennen? (Hoe hebt ge hem/haar verleidt? Ging da vlot?) Kben een nieuwsgierige Dus vertel maar elk pittig detail.
Heb er geen, maar zou hem zeker niet verleiden met een DT-fout.
We schreven ons rond dezelfde periode in hier, en ons verhaal was wel gelijklopend, dus hebben we eerst wat gePMd. Dan wat geMSNd, en vervolgens paar keer in het echt afgesproken.
Help, ik weet dat niet! VG? Dit forum? Viavia? Ik heb er geen idee van! Ik weet alleen dat we elkaar al jaaaaren kennen en dat het dus geen liefde op het eerste gezicht was. Maar oh zo blij dat we enkele maanden geleden beseft hebben dat dit wel iets moois zou kunnen worden.
op een kamerconcert van een oud-leerkracht van mij. Hij stond in de keuken met twee exen, en later op de avond toen ik mijn portefeuille kwijt speelde zijn we die samen tot in de vroege uurtjes gaan zoeken. 'S morgens wakker geworden in zijn bed, en nog steeds geen spijt van! De jacht op Bicky burgers niet te vergeten!!
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
Glamourgirl_10 schreef:Op het forum tedududum. Maar ik vind het toch ook altijd een beetje viavia omdat ik wist dat ze geen vleesetende reuzenhamster was.
Dat maakt toch een verschil.
Die begrijp ik niet...
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..
AGE-411 schreef:
Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent?
Wou je dan bi of homo zijn mss?
Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24.
Glamourgirl_10 schreef:Op het forum tedududum. Maar ik vind het toch ook altijd een beetje viavia omdat ik wist dat ze geen vleesetende reuzenhamster was.
Die begrijp ik niet...
Volgens mij is dit een geweldige manier om te zeggen dat haar lief (ook?) vegetariër is
Die begrijp ik niet...
Volgens mij is dit een geweldige manier om te zeggen dat haar lief (ook?) vegetariër is
Hmm ok ik ben alvast geen vegetariër.. Der zijn wel meer vegetariër(s) op dit forum heb ik gemerkt.
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..
AGE-411 schreef:
Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent?
Wou je dan bi of homo zijn mss?
Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.