(Te) dikke penis

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Eden

(Te) dikke penis

Bericht door Eden » 12 jul 2010 20:33

Men praat vooral over de gemiddelde lengtes van penissen maar wat is nou precies een normale dikte voor een penis? Kan een vagina ook elke dikte van penis aan? Is het normaal dat de penetratie bij bepaalde diktes pijn aan de vagina doet en verdijnt dit ongemakje tijdens de seks nog ooit of niet? Of kan het gebruik van glijmiddel voor penetratie ook helpen?

Bij voorbaat dank. :angelface2:

Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: (Te) dikke penis

Bericht door Springbal » 12 jul 2010 23:19

Eden schreef:Men praat vooral over de gemiddelde lengtes van penissen maar wat is nou precies een normale dikte voor een penis? Kan een vagina ook elke dikte van penis aan? Is het normaal dat de penetratie bij bepaalde diktes pijn aan de vagina doet en verdijnt dit ongemakje tijdens de seks nog ooit of niet? Of kan het gebruik van glijmiddel voor penetratie ook helpen?

In erectie is de penis tussen de 12 en 17 centimeter lang en heeft hij een omtrek van 8 tot 12 centimeter (gemiddeld). Wat pijn aan een vagina betreft kan ik je niet verder helpen
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Eden

Bericht door Eden » 13 jul 2010 11:08

Springbal schreef:
Eden schreef:Men praat vooral over de gemiddelde lengtes van penissen maar wat is nou precies een normale dikte voor een penis? Kan een vagina ook elke dikte van penis aan? Is het normaal dat de penetratie bij bepaalde diktes pijn aan de vagina doet en verdijnt dit ongemakje tijdens de seks nog ooit of niet? Of kan het gebruik van glijmiddel voor penetratie ook helpen?

In erectie is de penis tussen de 12 en 17 centimeter lang en heeft hij een omtrek van 8 tot 12 centimeter (gemiddeld). Wat pijn aan een vagina betreft kan ik je niet verder helpen
Aha, dus een omtrek van 14 à 15 cm ligt dus boven het gemiddelde. I knew it.
Maar gays gebruiken toch ook glijmiddel omdat dit de penetratie, weliswaar van de aars ipv vagina, vergemakkelijkt en daardoor minder pijnlijk maakt of niet?

Farfalla
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Farfalla » 13 jul 2010 12:37

Glijmiddel helpt vooral het binnenglijden te vergemakkelijken. Of het ook écht helpt wanneer je pijn hebt van het té ver rekken van je vagina, betwijfel ik.
You can either agree with me, or be wrong...
Don't be sad cause roses have thorns, be glad thorns have roses!
http://anima-farfalla.blogspot.com

Wapiti

Bericht door Wapiti » 13 jul 2010 12:59

Lukt het om een gewone condoom aan te doen? Dat is meestal een goeie indicatie: als hij te dik is voor een gewoon condoom, is de pijn bij vaginaal contact allicht normaal. Is een gewoon condoom groot genoeg, dan ligt het allicht aan de vrouw: vaginisme, te weinig vocht... praat er met haar eens over...

En over glijmiddel: glijmiddel bij anaal contact is er omdat dat anders niet glijdt... (deuh!)
Der is wel een minimale hoeveelheid glijmiddel op een condoom, maar die is lang niet genoeg om de seks gaande te houden en niet pijnlijk voor de bottom... En natuurlijk om te zorgen dat door de wrijving het condoom niet scheurt, al is dat nog altijd geen garantie. Glijmiddel bij vaginaal contact is niet onmogelijk, maar zou eigenlijk niet nodig mogen zijn... Praat er eens over met een arts of gynaecoloog

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 13 jul 2010 14:04

Eden schreef:Aha, dus een omtrek van 14 à 15 cm ligt dus boven het gemiddelde. I knew it.
:o

Idd wij gebruiken doorgaans glijmiddel, omdat een man vanonder niet nat wordt :wink: . Hoewel der naar 't schijnt ook soms wel is "druug in de kakker" gaan :-? .
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Gast

Bericht door Gast » 13 jul 2010 21:09

Glijmiddel kan zeker helpen. Het gaat sowieso gemakkelijker en dan is de dikte van de penis ook minder een probleem aangezien een vagina een spier en dus wijder wordt naarmate je meer ontspannen bent.

Lieske Lieske
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lieske Lieske » 13 jul 2010 21:41

Springbal schreef:
:o

Idd wij gebruiken doorgaans glijmiddel, omdat een man vanonder niet nat wordt :wink: . Hoewel der naar 't schijnt ook soms wel is "druug in de kakker" gaan :-? .
Djeezus, dit doet me aan een ziekelijk meneertje terugdenken! :kots:

Ik denk dat je best eens langsgaat bij een gynaecoloog! Je hebt verschillende gradaties vaginisme die ervoor kunnen zorgen dat je je evt. niet genoeg ontspant tijdens de penetratie.. Als je spieren zich samentrekken (onbewust) Maw, dat het dus niks te maken heeft met de dikte van..
Sowieso is het ook aan te raden mss eens bij een kiné langs te gaan, oefeningen ter versterkingen van de bekkenbodemspieren doen ook wonderen! :wink:
De enige ware reis is niet het streven naar vernieuwing maar het hebben van andere ogen.

Diejenige, die sie gerettet hat, liebt sie..

Wikkel me warm in een dekentje van woorden (Sanne)

Mordicus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mordicus » 13 jul 2010 22:33

Dit topic is bijlange zo hilarisch niet als ik mij had voorgesteld :(
So it goes.

zap
Forum addict
Forum addict

Bericht door zap » 14 jul 2010 15:44

Ik ken helemaal niets van vagina's (godzijdank :) ) , maar heb toch altijd gedacht (en gelezen) dat een vagina 'wel wat kon hebben'. Dus een iets dikkere penis mag op zich niet zo'n probleem zijn, zeker niet als je nog wat glijmiddel gebruikt.

Als je condooms wil gebruiken, denk ik dat je beter voor de wat bredere modelletjes gaat. Alle bekendste merken hebben wel zoiets in hun assortiment denk ik.

Maak je niet teveel zorgen zou ik zeggen :zap:
Jag söker ett ord som innebär vem du är.

Farfalla
Forum addict
Forum addict

Bericht door Farfalla » 22 jul 2010 12:15

Ik vind dat er nog al snel van uit wordt gegaan dat het probleem bij de vagina zou liggen. Er zijn wel degelijk ook verschillende maten in vagina's. Een strakkere vagina kan dus ook minder goed overweg met een dikke penis dan een grotere vagina.
Hoe dan ook, ik had en heb allesbehalve last van vaginisme ea, toch heb ik ooit een penis ontmoet die ik er met veel moeite in heb moeten wringen en waarvan ik daaaaagen heb gevoeld dat hij er in had gezeten. En ongeacht het feit dat ik persoonlijk penissen maar niks vind, was dat echt wel een walgelijk kolossaal exemplaar... brrr...
You can either agree with me, or be wrong...
Don't be sad cause roses have thorns, be glad thorns have roses!
http://anima-farfalla.blogspot.com

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 27 jul 2010 02:04

Farfalla schreef:Ik vind dat er nog al snel van uit wordt gegaan dat het probleem bij de vagina zou liggen. Er zijn wel degelijk ook verschillende maten in vagina's. Een strakkere vagina kan dus ook minder goed overweg met een dikke penis dan een grotere vagina.
Hoe dan ook, ik had en heb allesbehalve last van vaginisme ea, toch heb ik ooit een penis ontmoet die ik er met veel moeite in heb moeten wringen en waarvan ik daaaaagen heb gevoeld dat hij er in had gezeten. En ongeacht het feit dat ik persoonlijk penissen maar niks vind, was dat echt wel een walgelijk kolossaal exemplaar... brrr...
Wat vagina's betreft kan ik niet echt meespreken, maar... Geldt over het algemeen niet dat er een soort van 'gewenning' optreedt? Daarmee bedoel ik niet een of andere vorm van permanente 'uitzetting', maar eerder het feit dat bijvoorbeeld een anus op zich niet - of alleszins, vanuit biologisch perspectief, een pak minder - 'ontworpen' is om seks te hebben, maar dat je toch wel - mits het nodige geduld en langzaamaan te gaan - anale seks kunt hebben zonder dat er een pijnlijk gevoel bij komt te kijken. Glijmiddel kan mogelijk soelaas brengen, denk ik - zoals o.a. Zap ook al vermeldde. :)
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 03 aug 2010 21:14

Galimatias schreef:
Farfalla schreef:Ik vind dat er nog al snel van uit wordt gegaan dat het probleem bij de vagina zou liggen. Er zijn wel degelijk ook verschillende maten in vagina's. Een strakkere vagina kan dus ook minder goed overweg met een dikke penis dan een grotere vagina.
Wat vagina's betreft kan ik niet echt meespreken, maar... Geldt over het algemeen niet dat er een soort van 'gewenning' optreedt? Daarmee bedoel ik niet een of andere vorm van permanente 'uitzetting', maar eerder het feit dat bijvoorbeeld een anus op zich niet - of alleszins, vanuit biologisch perspectief, een pak minder - 'ontworpen' is om seks te hebben, maar dat je toch wel - mits het nodige geduld en langzaamaan te gaan - anale seks kunt hebben zonder dat er een pijnlijk gevoel bij komt te kijken. Glijmiddel kan mogelijk soelaas brengen, denk ik - zoals o.a. Zap ook al vermeldde. :)
Klopt. De anus is een spier (kringspier), en die kan je net als andere spieren "trainen". Beetje oefenen, en voor je 't weet kan je je Senseo-apparaat zwaartekrachts-gewijze aanzuigen - hoewel dát nu ook weer niet meteen aan te raden valt. ;-)
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 03 aug 2010 23:33

Omdat je over vagina's begint vermoed ik dat bi of hetero bent.
In dat laatste geval zou ik het wel een beetje raar vinden dat zelf hetero's al naar hier komen voor hun seksproblemen :lol:

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Keyser Soze » 03 aug 2010 23:47

weg met het hokjesdenken! ;)

zap
Forum addict
Forum addict

Bericht door zap » 05 aug 2010 17:57

Maar er zullen toch wel meer meisjes zijn met enige kennis/ervaring hierover, niet? Zijn dildo's en vibrators ook doorgaans niet wat groter en breder of zit ik er helemaal naast?
Jag söker ett ord som innebär vem du är.

cestlavie
New user
New user

Bericht door cestlavie » 10 aug 2010 19:44

glijmiddel gaat niet helpen tegen de pijn tenzij het meisje gewoon niet vochtig genoeg is

een meisje dat maagd is gaat wel pijn hebben als de penis wat te dik is

als hij extreem dik is is dat natuurlijk niet zo prettig :p

came deathless
Experienced user
Experienced user

Bericht door came deathless » 18 aug 2010 20:07

K_x schreef: Klopt. De anus is een spier (kringspier), en die kan je net als andere spieren "trainen". Beetje oefenen, en voor je 't weet kan je je Senseo-apparaat zwaartekrachts-gewijze aanzuigen - hoewel dát nu ook weer niet meteen aan te raden valt. ;-)
Iéts te plastisch omschreven :o !

*kijkt met argusogen wat de Senseo hier naast me doet ! *

Maar K_x, een spier kan je idd trainen om kunstjes te kunnen doen, nét zoals sommige mensen hun borstspieren afzonderlijk laten opspringen of je met je tong een buisje maakt.
"Let me explore ! (ver)scheurkalender

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 23 aug 2010 01:46

Eden schreef:
Springbal schreef:

Lijkt mij toch eerder gemiddeld?

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 23 aug 2010 08:54

AGE-411 schreef:
Eden schreef:
Springbal schreef:In erectie is de penis tussen de 12 en 17 centimeter lang en heeft hij een omtrek van 8 tot 12 centimeter (gemiddeld). Wat pijn aan een vagina betreft kan ik je niet verder helpen
Lijkt mij toch eerder gemiddeld?
Van onbescheidenheid, of veeleisendheid gesproken :D
K_x schreef:Klopt. De anus is een spier (kringspier), en die kan je net als andere spieren "trainen". Beetje oefenen, en voor je 't weet kan je je Senseo-apparaat zwaartekrachts-gewijze aanzuigen - hoewel dát nu ook weer niet meteen aan te raden valt. ;-)
is met een thermosfles beginnen niet iets veiliger, en vooral toegankelijker qua vorm?

Gesloten