nieuwtje

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
duvessatje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

nieuwtje

Bericht door duvessatje » 03 jul 2010 14:46

hey allemaal

Ik ben 19 en heb altijd gedacht dat het zoeken van holebi's doodsimpel was maar na een jarenlange intensieve zoektocht had ik de hoop bijna opgegeven tot ik enkele weken geleden de forums hier begon te lezen. (blijkbaar zijn er dus wel nog serieuze mensen).
Ik weet dat er bij mij in de buurt veel holebi's wonen maar ze vinden is iets anders natuurlijk en daarom zou ik via deze weg op zoek willen gaan naar jongeren die het leuk zouden vinden om in groep af te spreken en te praten over ervaringen, twijfels en vragen. Ik weet dat er al verenigingen bestaan maar eentje wat meer in de buurt is altijd welkom vind ik.

pampam
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: nieuwtje

Bericht door pampam » 03 jul 2010 17:50

welkom

EmilyPlays
Regular user
Regular user

Bericht door EmilyPlays » 03 jul 2010 18:15

duvessatje schreef:hey allemaal

Ik ben 19 en heb altijd gedacht dat het zoeken van holebi's doodsimpel was maar na een jarenlange intensieve zoektocht had ik de hoop bijna opgegeven tot ik enkele weken geleden de forums hier begon te lezen. (blijkbaar zijn er dus wel nog serieuze mensen).
Ik weet dat er bij mij in de buurt veel holebi's wonen maar ze vinden is iets anders natuurlijk en daarom zou ik via deze weg op zoek willen gaan naar jongeren die het leuk zouden vinden om in groep af te spreken en te praten over ervaringen, twijfels en vragen. Ik weet dat er al verenigingen bestaan maar eentje wat meer in de buurt is altijd welkom vind ik.
Welgekomen,gelijkgestemden zal je hier zeker vinden,en met afspreken heb ik geen ik ervaring,maar moeilijk kan het niet zijn.
<bender>Kiss my shiny metal ass</bender>

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 04 jul 2010 21:43

duvessatje schreef:Ik weet dat er bij mij in de buurt veel holebi's wonen maar ze vinden is iets anders natuurlijk en daarom zou ik via deze weg op zoek willen gaan naar jongeren die het leuk zouden vinden om in groep af te spreken en te praten over ervaringen, twijfels en vragen. Ik weet dat er al verenigingen bestaan maar eentje wat meer in de buurt is altijd welkom vind ik.
Hier vind je een overzicht van de verschillende holebi-jongerengroepen die Vlaanderen rijk is. Daar vind je ook meteen een overzicht van de verschillende activiteiten die gepland staan.

Welkom op het forum, trouwens! :)
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 05 jul 2010 09:54

Welkom!
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

LookingAtTheMirror
New user
New user

Bericht door LookingAtTheMirror » 05 jul 2010 12:15

Ik ken je probleem duvessatje. Ben zelf ook nog in de knoei omtrent vragen en twijfels en kan ook niet meteen bij iemand terecht. Toch niet iemand die zelf holebi is althans. Op dit moment is dit forum de enige plaats waar ik wat te weten kan komen of vragen.

Rond welke steden woon je dan zoal? Ik weet uit informatie dat er vooral veel te vinden is in en rondom Gent, Antwerpen, Brussel & Leuven. Voor de rest is het blijkbaar nogal stil. Zo zou ik graag naar Aalst gaan, maar de enige groep daar "Liever Spruitjes" is niet eens meer actief. En een groep uit Dilbeek, wat nog dichterbij is, bestaat zelfs niet meer voor jongeren.

Toch welkom geheten alvast en ik zou zeggen, zoek hier alvast eens rond op het forum en op de site en maak eens een gesprekje met iemand af en toe, dat doe ik ook.

Groetjes Latm
Afbeelding

DoctorSt.
New user
New user

Bericht door DoctorSt. » 07 jul 2010 14:32

Eyz! En wat is in de buurt? :D Ik zie dat wel zitten! Om of gewoon eens af te spreken... :greenthing:

duvessatje
New user
New user

Bericht door duvessatje » 08 jul 2010 20:23

DoctorSt. schreef:Eyz! En wat is in de buurt? :D Ik zie dat wel zitten! Om of gewoon eens af te spreken... :greenthing:
in de buurt dan is dat voor mij het noorden van limburg, tegen Nederland (regio lommel, hechtel, overpelt)

duvessatje
New user
New user

Bericht door duvessatje » 08 jul 2010 20:25

LookingAtTheMirror schreef:

Ik ken je probleem duvessatje. Ben zelf ook nog in de knoei omtrent vragen en twijfels en kan ook niet meteen bij iemand terecht. Toch niet iemand die zelf holebi is althans. Op dit moment is dit forum de enige plaats waar ik wat te weten kan komen of vragen.

Rond welke steden woon je dan zoal? Ik weet uit informatie dat er vooral veel te vinden is in en rondom Gent, Antwerpen, Brussel & Leuven. Voor de rest is het blijkbaar nogal stil. Zo zou ik graag naar Aalst gaan, maar de enige groep daar "Liever Spruitjes" is niet eens meer actief. En een groep uit Dilbeek, wat nog dichterbij is, bestaat zelfs niet meer voor jongeren.

Toch welkom geheten alvast en ik zou zeggen, zoek hier alvast eens rond op het forum en op de site en maak eens een gesprekje met iemand af en toe, dat doe ik ook.

Groetjes Latm
geen grote steden bij mij in de buurt, ik woon in het noorden van Limburg tegen Nederland

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 10 jul 2010 18:23

welgekomen!

Kristien
New user
New user

Bericht door Kristien » 17 jul 2010 14:29

duvessatje schreef:
DoctorSt. schreef:Eyz! En wat is in de buurt? :D Ik zie dat wel zitten! Om of gewoon eens af te spreken... :greenthing:
in de buurt dan is dat voor mij het noorden van limburg, tegen Nederland (regio lommel, hechtel, overpelt)
ik zoek in dezelfde buurt!!
Bestaan kan iedereen, er zijn vraagt moed

drit100%
Regular user
Regular user

Bericht door drit100% » 29 jul 2010 22:07

Sounds nice :D
Zo een eigen groepje oprichten & gewoon met elkaar praten over je twijfels, serieuze onderwerpen en nog zoveel meer!
Moet wel leuk zijn :) .
Kben zelf wel niet van je kanten :(

Groetjs!
Never give up on the things that make you smile

Darja
New user
New user

Bericht door Darja » 30 jul 2010 22:13

Het lijkt me ook leuk om zo eens af te spreken, ik zelf ben eigenlijk ook nog niet echt naar een groep gegaan, en de eerst stap zetten is altijd moeilijk.
If You Love Someone, Set Them Free. If They Come Back They’re Yours

Gesloten