Frustraties, irritaties en ergernissen [VI]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
frrr
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [VI]

Bericht door frrr » 30 jun 2010 11:33

Ik sta dus express op om 9u ,terwijl het vannacht 4u was door het galabal, om m'n aardrijkskundeboek te gaan verkopen aan een meisje. En grrrrrrrrrrr, ik sta daar en ze smst zo dat het niet meer nodig is.
Oh, ik haat ik-kom-m'n-afspraken-niet-na-sluts.
Dat is zeker deterministisch omdat ik nooit opgelet heb in aardrijkskunde.
my friends are into hiphop, i'm into poetry and small animals

Knight_of_Cydonia
Senior user
Senior user

Bericht door Knight_of_Cydonia » 30 jun 2010 12:39

Pffft... Verliefd zijn op een hetero zuigt zwaar.

Vooral nu hij (eindelijk! 't Zat er al maanden aan te komen.) samen is met een goede vriendin van mij. 't Is een mooi koppel en ik ben wel blij voor hen, maar toch... :(

:( *zucht*
Schmeiss die Möbel aus dem Fenster. Wir brauchen Platz zum Tanzen.

paikea
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door paikea » 30 jun 2010 13:23

Gasquet schreef:Ik heb me vergist van datum waardoor ik vanavond niets heb gepland en me verveel.
Als ik dat eerder had gelezen, had ik u wel iets laten weten! Ik verveelde mij ook en ik zat in Leuven!!
En zeg dat Raymond van het Groenewoud het gezegd heeft!

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 30 jun 2010 19:55

dit extreem warme weer (ja ik ga er over blijven zagen). Geen fut, geen honger, liters water en frisdrank op een dag, niet kunnen slapen, slecht voelen, zelfs mentaal, terwijl iedereen goed gezind is. Ik haat zomer!

mijn werk. Door het extreem warme weer beginnen we om 6h ipv om 8h. En dat is veel te vroeg. Ik heb al last van een ochtendhumeur, en nu nog 2h vroeger, dus is het echt wel extreem. Ze doen dat om de warmste uren te vermijden, maar wat doe je als je thuiskomt? Douchke nemen, iets eten en dan terrasje met kameraden en dan zeg je niet op 22h, 'sorry, ik ben weg want ik moet morgen om 6h beginnen.' Je kan toch niet slapen door de hitte. Dus slaaptekort, wat een ochtendhumeur nog meer in de hand werkt. En als je dan toch nog tot 17h moet blijven ipv tot 15h :roll: wat voor nut heeft het dan?

Dan nog mijn eigen gedachten die in de weg blijven zitten... blijven werken of terug gaan studeren? De balans slaat hoe langer hoe meer over naar studeren, maar financieel blijft het knagen.
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

iamamiwhoami
Experienced user
Experienced user

Bericht door iamamiwhoami » 01 jul 2010 11:54

in deze hitte het gras afrijden. maar het heeft ook wel iets uitputtend tof.
- burning bridges can help you learn to fly -

jiru
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door jiru » 01 jul 2010 12:05

Nog eens zo ziek als een hond zijn er bovenop, en dat allemaal vanuit een bed
Always be yourself. Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 01 jul 2010 13:30

Ruzie met mijn ouders
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 01 jul 2010 14:07

Puntenbriefje nog niet beschikbaar

* De puntenbriefjes voor de 3de bacheor en de master kunnen pas na de proclamaties gedownload worden. Deze puntenbriefjes zullen online beschikbaar zijn vanaf 14u00 uur.

Op mijn uurwerk is het 14u06
En op de andere is het al 14u08.

Nu word ik toch wel héél ongeduldig. :(
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 01 jul 2010 18:41

Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik weet dat ik heel veel in mijn mars heb, maar dat het er door luiheid/niet doorwerken/gebrek aan concentratie/geen karakter niet uitkomt. Dat als ik een beetje harder werkte, ik gemakkelijk eens die 17 of 18 zou kunnen halen.

Hetzelfde met mijn thesis, ik had daar zoveel meer kunnen uithalen. Meer interviews, meer archiefwerk, meer literatuur, maar het blijft zo allemaal een beetje aan de oppervlakte, net genoeg om te volstaan, maar niet écht goed.

Dat frustreert mij, dat ik mezelf niet boven mezelf kan zetten. Allé, dat ik niet naar buiten kan brengen wat ik in mij zitten heb door dat gebrek aan karakter en doorzettingsvermogen.
(en het excuus "ik heb tenminste een sociaal leven" telt niet want mensen met meer doorzettingsvermogen dan mij hebben ook een sociaal leven, maar kunnen veel strikter werken).

Pffft :(
Laatst gewijzigd door Echo op 01 jul 2010 18:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 01 jul 2010 18:44

Echo schreef:Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik weet dat ik heel veel in mijn mars heb, maar dat het door luiheid/niet doorwerken/gebrek aan concentratie/geen karakter niet uitkomt. Dat als ik een beetje harder werkte, ik gemakkelijk eens die 17 of 18 zou kunnen halen.

Hetzelfde met mijn thesis, ik had daar zoveel meer kunnen uithalen. Meer interviews, meer archiefwerk, meer literatuur, maar het blijft zo allemaal een beetje aan de oppervlakte, net genoeg om te volstaan, maar niet écht goed.

Dat frustreert mij, dat ik mezelf niet boven mezelf kan zetten. Allé, dat ik naar buiten kan brengen wat ik in mij zitten heb door dat gebrek aan karakter en doorzettingsvermogen.
(en het excuus "ik heb tenminste een sociaal leven" telt niet want mensen met meer doorzettingsvermogen dan mij hebben ook een sociaal leven, maar kunnen veel strikter werken).

²
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 01 jul 2010 18:46

Lokale politiek vs Springbal's idealisme: 2 - 0
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 01 jul 2010 19:02

Echo schreef:Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik weet dat ik heel veel in mijn mars heb, maar dat het er door luiheid/niet doorwerken/gebrek aan concentratie/geen karakter niet uitkomt. Dat als ik een beetje harder werkte, ik gemakkelijk eens die 17 of 18 zou kunnen halen.

Dat frustreert mij, dat ik mezelf niet boven mezelf kan zetten. Allé, dat ik niet naar buiten kan brengen wat ik in mij zitten heb door dat gebrek aan karakter en doorzettingsvermogen.

³

(zonder het thesisgedeelte)
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 01 jul 2010 21:16

Jeezes, wat deed iedereen lastig vandaag. :x 't Kwam zeker door de hitte.

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 01 jul 2010 21:53

Pijn.
Auw.
:evil:
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

Bart C
Regular user
Regular user

Bericht door Bart C » 01 jul 2010 22:09

GroenWolkje schreef:Pijn.
Auw.
:evil:
Er van uitgaande dat ik weet waarom je pijn hebt: 't zal binnenkort wel beteren :) . En een dikke knuffel om je wat beter te voelen :hugs:

katastrofe
Experienced user
Experienced user

Bericht door katastrofe » 01 jul 2010 22:10

mijn laptop die constant vastloopt. :(
Ζομεν ουχ ώς θελομεν, άλλ' ώς δυναμεθα
"We leven niet zoals we willen, maar zoals we kunnen"

Isokrates
Forum addict
Forum addict

Bericht door Isokrates » 01 jul 2010 22:15

Gasquet schreef:
Echo schreef:Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik weet dat ik heel veel in mijn mars heb, maar dat het er door luiheid/niet doorwerken/gebrek aan concentratie/geen karakter niet uitkomt. Dat als ik een beetje harder werkte, ik gemakkelijk eens die 17 of 18 zou kunnen halen.

³

(zonder het thesisgedeelte)
Bij mij zonder het sociaal leven. Hoe erg is dat niet :)
Moedig voorwaarts

doontoon

Bericht door doontoon » 01 jul 2010 22:27

Ik had vanavond Muse kunnen zien maar in plaats daarvan heb ik mijn werchtertickets verkocht en zit ik nu alleen thuis. En mijn vader heeft vandaag al vijf keer gevraagd wanneer ik mijn punten krijg, en wil het concept 'morgen' blijkbaar echt niet vatten.

EmilyPlays
Regular user
Regular user

Bericht door EmilyPlays » 01 jul 2010 22:36

Verdomme,ik heb één schaamluis en nu jeukt alles,ik zou echt niet weten hoe ik eraan kom,aangezien ik geen lichamelijk contact had de laatste weken.
Waarschijnlijk van een bezoekje aan de blaarmeersen,en dan nog.
Spoiler! :
En juist ik die zo op hygiëne is gesteld.
<bender>Kiss my shiny metal ass</bender>

mallemie
Experienced user
Experienced user

Bericht door mallemie » 01 jul 2010 22:39

Stiekem baal ik toch wel een beetje dat ik niet mee kan naar de forummeeting in Oostende de 4de juli... leek me wel fijn.
You say my eyes are crazy eyes... Sometimes they are and so are you...

Gesloten