Frustraties, irritaties en ergernissen [VI]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Wapiti

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [VI]

Bericht door Wapiti » 04 aug 2010 11:53

Ik haat de auto van mijn vader. Ivm de auto van de rijschool moet je belachelijk veel gas geven om vooruit te geraken. Ik kon na 20 minuten moeiteloos aanzetten met de rijschool en met de auto van mijn pa val ik ieder fucking kruispunt stil... En iederen bocht zit ie in mijn oor te roepen dak zachter moe rijden, ik neem hem aan fucking 45 per uur en in mijn oor brullen doe mij net gazze bijgeven...

miss fraise
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 04 aug 2010 13:32

Het populistische denken en taalgebruik van mijn ouders. Want, ah ja, Het Laatste Nieuws is de beste krant. "Daar in Portugal is er een kwallenplaag op het strand en er stond een foto in gazet van een man die nogal hard gebeten was. Een kwal kan zelfs tentakels krijgen van 70 meter hé!"

:roll: Er zijn wel wat interessantere dingen om over te babbelen

En als ik dan zeg dat ze eens De Morgen of De Standaard moeten lezen, krijg ik het antwoord dat ik niet zo nerdy moet doen. Zij lezen de krant voor de gewone mens.

:evil:
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

gepenetreerd_konein
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door gepenetreerd_konein » 04 aug 2010 13:55

Tijdens mijn vakantiejob (aan de band): P!NK (If God Is A DJ), Soulsister (The Way To Your Heart) en veel veel véél meer

Trouwens ook mijn vakantiejob, maar we zitten over de helft
Ik heb zes kippen en een zus.

Wapiti

Bericht door Wapiti » 04 aug 2010 14:05

gepenetreerd_konein schreef:Tijdens mijn vakantiejob (aan de band): P!NK (If God Is A DJ), Soulsister (The Way To Your Heart) en veel veel véél meer

muziek op het werk is bij ons een illusie. Enkel tijdens het eten, en dan is het ' de grootste familie van Vlaanderen' :kots:

frrr
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door frrr » 04 aug 2010 15:10

wapiti schreef:
gepenetreerd_konein schreef:Tijdens mijn vakantiejob (aan de band): P!NK (If God Is A DJ), Soulsister (The Way To Your Heart) en veel veel véél meer

muziek op het werk is bij ons een illusie. Enkel tijdens het eten, en dan is het ' de grootste familie van Vlaanderen' :kots:
Op een gegeven moment kon ik op ieder moment van de dag voorspellen welk liedje het ging zijn op EXQI.fm... Echt domme seut in de ochtend. Ik heb dan maar besloten te rebelleren en 'het legendarische live-album' van Daft Punk in de cd-speler te zetten omdat ik wist dat m'n bazin toch niet weet hoe die radio marcheert.

OT : het weer zoals in het niet kunnen zwemmen in m'n zwembadje
my friends are into hiphop, i'm into poetry and small animals

nicktjen
Forum addict
Forum addict

Bericht door nicktjen » 04 aug 2010 20:39

wapiti schreef:Ik haat de auto van mijn vader. Ivm de auto van de rijschool moet je belachelijk veel gas geven om vooruit te geraken. Ik kon na 20 minuten moeiteloos aanzetten met de rijschool en met de auto van mijn pa val ik ieder fucking kruispunt stil... En iederen bocht zit ie in mijn oor te roepen dak zachter moe rijden, ik neem hem aan fucking 45 per uur en in mijn oor brullen doe mij net gazze bijgeven...
Ik had dat probleem tijdens het examen.
Auto van de rijschool was een oudere opel( benzine). Die van mijn pa ook opel(astra) maar diesel. Voor het examen had ik gekozen om met de auto van de rijschool te rijden... de periode dat ik mijn laatste rijles gevolgd had tot het uiteindelijke examen bleek dat de rijschool veranderd was van 'organisatie'. Leuke extra voor hen: allemaal splinternieuwe golf 5. :x

Minder leuk voor mij. En ik mocht maar 3x stilvallen tijdens het examen. Als je gewend bent van een +/- 10jaar oude astra en dan opeens met een nieuwe golf moet rijden. :o Ge moogt die pedalen bijna niet indrukken. :(

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 05 aug 2010 11:59

Verdomme, kan ze nu is gewoon niet content zijn, mijn moeder?! Ik heb al kweetniehoe lang besloten dat ik geen voltijdse vakantiejob ga doen dit jaar, maar ofwel 2 weken, ofwel kleinere dingen (huwelijk fotograferen, ...).
Ik heb al van onze vorige optredens wat geld, plus nog een optreden in augustus. En nu wordt ik gevraagd om mee te gaan morgen voor een trouw te fotograferen, ga ik dat kei-enthousiast vertellen, is haar antwoord gewoon: "Ah da's goed hé. Maar ga vanmiddag toch maar uw CV nog eens binnensteken in wat interimbureau's".
Bedoel, ik zit nu al aan een 300-tal euro, plus mijn oud fototoestel en lens die ik verkocht heb, da's ook 300 euro. En 't is niet dat ik veel meer zou krijgen met 2 weken in de GB te gaan werken hé.

Het idee dat ik vrijwilligerswerk wou doen vond ze ook precies maar niets.. :-?
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

gj
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door gj » 05 aug 2010 17:16

Haha, Qmusic waarschijnlijk. Ik doe ook bandwerk en dan nog de nachtshift.
Pluspunt: géén ergerlijke wannabe-radio-journalist Kürt Rogiers
MAAR: wel elk liedje 2-3 keer horen en de slechtste eerst.
Ik zit ook over de helft, jeuj! :D

Nog een frustratie: mijn papa die ineens overbezorgd is en vanalles wil doen voor mijn kot. Neen papa, ik heb geen cornflakes en koeken nodig als ik nog niet op mijn kot zit dus ge moet nog geen voorraad aanslaan. Trouwens, ik ga naar Gent, niet naar een onbewoond eiland zonder winkels. IK doe echt wel zelf inkopen en ik ga niet een boodschappentas op de trein meezeulen.
JE VEUX QU'ON BAISE SUR MA TOMBE.

gepenetreerd_konein
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door gepenetreerd_konein » 05 aug 2010 19:08

gj schreef:

Haha, Qmusic waarschijnlijk. Ik doe ook bandwerk en dan nog de nachtshift.
Ik zit ook over de helft, jeuj! :D

Nog een frustratie: mijn papa die ineens overbezorgd is en vanalles wil doen voor mijn kot. Neen papa, ik heb geen cornflakes en koeken nodig als ik nog niet op mijn kot zit dus ge moet nog geen voorraad aanslaan. Trouwens, ik ga naar Gent, niet naar een onbewoond eiland zonder winkels. IK doe echt wel zelf inkopen en ik ga niet een boodschappentas op de trein meezeulen.
-ik vind 't wel leuk als m'n ouders met een voorraad naar m'n kot komen

maar on topic
nog altijd zelfde, die radio (beetje vanalles, meestal MNM of JOE), maar MNM heeft zoiets met jeugdbewegingkampen, die dan 's morgens moeten bellen, en dan zingt iedereen samen van Allez allez allez, allez ola olé. Allez allez allez, c'est le son de l'année. Allez, allez allez allez. Il faut danser!!!
Ik heb zes kippen en een zus.

nomeis

Bericht door nomeis » 05 aug 2010 23:33

mijn rechteramandel. amputeren die handel.

Wapiti

Bericht door Wapiti » 05 aug 2010 23:37

nomeis schreef:mijn rechteramandel. amputeren die handel.
de mijne prikkelen al een tijdje... Ze staan wel al mijn hele leven gezwollen

waardoor klasgenoten van de medica zeiden: ' JEZUS, Azo amandelen jong!'

en ik wil ze der eigenlijk ook uit, maar ja, das weer ziekenhuis

OT: mensen die tegen mij (OF ALL PEOPLE MIJ!) zagen over hun liefdesleven: ' en ik denk da ze mij ziet zitten, maar kweet het nie zeker' ... GROW SOME BALLS please!

appelfien

Bericht door appelfien » 06 aug 2010 13:19

Ik bel echt veel te duur. Zonet een gesprek van 24 minuten en ik ben 12 euro kwijt. Twaalf euro! Da's echt veel geld.

Sunshine_
New user
New user

Bericht door Sunshine_ » 06 aug 2010 13:24

weten dat er zoveel biseksuelen of lesbische meisjes zijn ... ma waar zitte die allemaal ?!
vond ik 'haar' maar ...
pfff :(

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 06 aug 2010 14:49

Onderwerp: Frustraties, irritaties en ergernissen [VI]
miss fraise schreef:
En als ik dan zeg dat ze eens De Morgen of De Standaard moeten lezen, krijg ik het antwoord dat ik niet zo nerdy moet doen. Zij lezen de krant voor de gewone mens.

Ah !! Herkenbaar. Vroeger was het hier ook Het Nieuwsblad. Totdat ik naar de unief ging. Prof De Wever vroeg in zijn eerste les aan het auditorium wie er allemaal de krant las ( En met een krant bedoelde hij op zijn minst De Standaard of De Morgen).
Mijn pa was daar ook door geïrriteerd en reageerde precies hetzelfde als jouw ouders.

Zoveel jaar later hebben we ook een abonnement op De Standaard en leest mij pa er even veel in als ik. :wink:
Bij deze. Laat ze het gewoon worden dat je in een 'andere omgeving' zit. :wink:
gj schreef: Haha, Qmusic waarschijnlijk. Ik doe ook bandwerk en dan nog de nachtshift.
Oh !! Herinneringen aan mijn vroegere vakantiejob toen we niets anders dan de toenmalige 4FM te horen kregen. Mijn nicht en ik klaagden over hetzelfde (irritante muziek, constante herhaling en debiele interviews à la wat ben je aan het doen?) Ons pleidooi voor Stubru hebben we door de democratische meerderheid toen verloren maar sindsdien zijn we Truus Druyts meer dan ooit beginnen apprecieren. (Haar legendarische quote: Met mijn karretje vol hits rij ik samen met jullie de avond in.)

:love:
Nog een frustratie: mijn papa die ineens overbezorgd is en vanalles wil doen voor mijn kot. Neen papa, ik heb geen cornflakes en koeken nodig als ik nog niet op mijn kot zit dus ge moet nog geen voorraad aanslaan. Trouwens, ik ga naar Gent, niet naar een onbewoond eiland zonder winkels. IK doe echt wel zelf inkopen en ik ga niet een boodschappentas op de trein meezeulen
:lol:
Ook zo herkenbaar! Pleiten voor harde valuata niet voor voedselpakketten.
Fluctuat nec mergitur

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 06 aug 2010 18:31

mijn zus irriteert mij enorm.. maar ja wanneer es niet :')
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 06 aug 2010 18:32

Waarom krijg ik hier op het forum een reclamebanner van Bongo-bonnen?

Ik heb een hekel aan Bongo-bonnen !!!!!! :evil:

Dat zijn geschenken van de Duivel, zeg ik u.
Fluctuat nec mergitur

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 06 aug 2010 20:58

Mijn zus en mijn neef. Die mensen lopen met open ogen in de afgrond en zadelen mij op met de zorgen. Wat ik er nu echt niet kan bijpakken.

Aquarius

Bericht door Aquarius » 06 aug 2010 21:27

Ik moest iemand 5€ terugbetalen op kamp, maar onderweg naar huis dacht ik er ineens terug aan en ben het vergeten! Hij heeft geen facebook, netlog of profiel hier... Damn he

melan
Senior user
Senior user

Bericht door melan » 08 aug 2010 00:31

Er wordt gerookt op het balkon naast mijn kamer en mijn raam sluit niet goed, met als gevolg dat mijn kamer nu stinkt naar de rook. BAH.
Na počátku bylo slovo.
On ne peut pas vivre sans un livre dans la poche.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 08 aug 2010 11:49

Nu mijn zus met haar vriend samenwoont, zie ik haar veel te weinig.

:(
Fluctuat nec mergitur

Gesloten