Frustraties, irritaties en ergernissen [VI]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
nomeis

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [VI]

Bericht door nomeis » 19 aug 2010 22:52

Mijn anders zo 'chill' jobke is wel heel wat minder 'chill' als je het moet uitvoeren onder een stoflaag en met nonstop geboor.
Stoflong here i come.

Secret2
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Secret2 » 19 aug 2010 22:56

mattijs487 schreef:Mijn stomme tekst voor mijn examen frans raakt maar niet af, kut vak!! (
Ik heb exact hetzelfde probleem (al zal het wel niet voor hetzelfde kutvak zijn..), maar 't zal moeten!
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 19 aug 2010 23:15

Ms Nobody. schreef:
Echo schreef:Dat een andere moni een kind in de balletjes geknepen heeft, dan weer wel. :roll:
Voila, dat is dan al één moni minder hoop en veronderstel ik? :o

volgens haar is daar geen reactie opgekomen :x
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Zazou
New user
New user

Bericht door Zazou » 19 aug 2010 23:17

K kreeg net het aanbod om nog even naar de Key te gaan om met vriendjes een pintje te pakken en 'k heb héél veel zin, maar 'k denk niet dat dat een strak plan is. Ppff 'k ben veel te laat begonnen met studeren en mijn kot is een puinhoop. 'K moet de afwas nog doen en hier wat opruimen en dan best slapen. Morgen een vergadering die waarschijnlijk ook laat gaat uitlopen.
Zazou! ga doen wat je moet doen en zet de Key vanavond uit je hoofd!

RedRufio
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door RedRufio » 20 aug 2010 10:23

RedRufio gaat naar het voetbal kijken. Komt op café een vriendin tegen en begint lustig te tateren over mode en kledij enzo. Kijken alle venten boos naar ons. Wat, ik ben geen vrouw, maar ik kan ook twee dingen tegelijk hoor. Voetbal kijken en mode babbelen, het is echt niet zo moeilijk. Bende oude zatlappen :evil:
Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 20 aug 2010 10:43

RedRufio schreef:RedRufio gaat naar het voetbal kijken. Komt op café een vriendin tegen en begint lustig te tateren over mode en kledij enzo. Kijken alle venten boos naar ons. Wat, ik ben geen vrouw, maar ik kan ook twee dingen tegelijk hoor. Voetbal kijken en mode babbelen, het is echt niet zo moeilijk. Bende oude zatlappen :evil:
Mja. Ze hebben wel een beetje gelijk hoor. Als je wilt kletsen moet je niet naar het voetbal gaan kijken. Doe dat dan na de match of ergens anders. Gebabbel kan wel echt heel storend zijn.
Fluctuat nec mergitur

RedRufio
Senior user
Senior user

Bericht door RedRufio » 20 aug 2010 10:51

JFK schreef:
RedRufio schreef:RedRufio gaat naar het voetbal kijken. Komt op café een vriendin tegen en begint lustig te tateren over mode en kledij enzo. Kijken alle venten boos naar ons. Wat, ik ben geen vrouw, maar ik kan ook twee dingen tegelijk hoor. Voetbal kijken en mode babbelen, het is echt niet zo moeilijk. Bende oude zatlappen :evil:
Mja. Ze hebben wel een beetje gelijk hoor. Als je wilt kletsen moet je niet naar het voetbal gaan kijken. Doe dat dan na de match of ergens anders. Gebabbel kan wel echt heel storend zijn.
Ja, t'as raison. Maar ik was ook wel commentaar aan het geven op het voetbal. Trouwens, babbelen doen zij ook terwijl ik naar de Cercle probeer te kijken. Koekjes en eigen deeg enzo...
Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.

Dowriaantje
Regular user
Regular user

Bericht door Dowriaantje » 20 aug 2010 13:35

Zazou schreef:K kreeg net het aanbod om nog even naar de Key te gaan om met vriendjes een pintje te pakken en 'k heb héél veel zin, maar 'k denk niet dat dat een strak plan is. Ppff 'k ben veel te laat begonnen met studeren en mijn kot is een puinhoop. 'K moet de afwas nog doen en hier wat opruimen en dan best slapen. Morgen een vergadering die waarschijnlijk ook laat gaat uitlopen.
De Key, als in dé Key in Leuven? Is daar dan iets te zien tijdens de vakantie? :wink:

OT: Ik kan me geen minuut concentreren. En het begint toch een klein beetje dringend te worden...

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 20 aug 2010 13:43

Dowriaantje schreef:
Zazou schreef:K kreeg net het aanbod om nog even naar de Key te gaan om met vriendjes een pintje te pakken en 'k heb héél veel zin, maar 'k denk niet dat dat een strak plan is. Ppff 'k ben veel te laat begonnen met studeren en mijn kot is een puinhoop. 'K moet de afwas nog doen en hier wat opruimen en dan best slapen. Morgen een vergadering die waarschijnlijk ook laat gaat uitlopen.
De Key, als in dé Key in Leuven? Is daar dan iets te zien tijdens de vakantie? :wink:

OT: Ik kan me geen minuut concentreren. En het begint toch een klein beetje dringend te worden...
Enkel als er iets speciaals georganiseerd wordt (zoals bijvoorbeeld Fanny Pack) en/of wanneer je er in groep naartoe trekt. :P

OT:
Slaaptekort is weggewerkt, na veertien uur te hebben geslapen. Nu nog deftig in gang geraken... (Waarom lukt dat toch zoveel beter wanneer er méér stress is? :roll: )
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

zottekeu
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door zottekeu » 20 aug 2010 14:19

Mijn telefoonrekening 80€. Per ongeluk in slaap gevallen in bed toen ik op mobile messenger zat. En ja het netwerk overgesprongen naar Nederlands netwerk. Iets dat anders nooit niet gebeurd. Vraag me altijd af waarom dat dit altijd bij mij weer moet gebeuren.
life is like a song!!!just sing it!!

Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 20 aug 2010 14:48

De Relay in Gent-Sint-Pieters is echt de slechte krantenwinkel ooit. Altijd te veel volk, altijd dellen die met hun Flair of Dag Allemaal voorbij steken, kreuken in mijn krant, en totaal onvriendelijke bediening.

Misschien moet ik later zo'n eigen krantenwinkel maken, waar mensen op het gemak hun krant kunnen kopen en lezen bij een lekkere kop koffie. En waar ik geen Dag Allemaal, Joepie of Flair verkoop. Over gay-erotische boekjes wordt dan wel weer nagedacht, maar dan maak ik wel een bord met "gelieve uw gay-erotische boekjes thuis te lezen en niet in de winkel. Dank."
En dan maak ik ook een aparte rookruimte, en een mooi terras, en mooie houten meubels. Eigenlijk een beetje Paard van Troje meets krantenwinkel meets Het salon. En dan zorg ik ook voor lekkere café lattés en verse ijsthee. Ja, dat wordt een booming business.

Maar OT: dood aan Dag Allemaal- en Flairtrutten.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

* Lune *
Experienced user
Experienced user

Bericht door * Lune * » 20 aug 2010 15:02

Zoveel zin om de brui te geven aan verplichtingen.
"Kèt gèt! Ge kunt ollemoale junne zak èpbloazn!"

Dat zou ik hier graag es roepen sé.
Iedereen is Napoleon, dus vergeet de poëzie

Als klinkt goed.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 20 aug 2010 15:21

Echo schreef:De Relay in Gent-Sint-Pieters is echt de slechte krantenwinkel ooit. Altijd te veel volk, altijd dellen die met hun Flair of Dag Allemaal voorbij steken, kreuken in mijn krant, en totaal onvriendelijke bediening.

Misschien moet ik later zo'n eigen krantenwinkel maken, waar mensen op het gemak hun krant kunnen kopen en lezen bij een lekkere kop koffie. En waar ik geen Dag Allemaal, Joepie of Flair verkoop. Over gay-erotische boekjes wordt dan wel weer nagedacht, maar dan maak ik wel een bord met "gelieve uw gay-erotische boekjes thuis te lezen en niet in de winkel. Dank."
En dan maak ik ook een aparte rookruimte, en een mooi terras, en mooie houten meubels. Eigenlijk een beetje Paard van Troje meets krantenwinkel meets Het salon. En dan zorg ik ook voor lekkere café lattés en verse ijsthee. Ja, dat wordt een booming business.

Hier, voor wanneer je in Antwerpen komt wonen.

OT: Een (binnenkort ex-)klasgenoot studeert nooit en is er dan ook nooit door. Ik probeer hem altijd opnieuw te motiveren, maar het lukt niet. Dan stuurt hij me tientallen mails met youtubefilmpjes in en kan ik enkel denken: "Maar neeeee, doe nu toch eens uw best!"
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 20 aug 2010 15:33

kinderknieën schreef:
Echo schreef:
Spoiler! :
De Relay in Gent-Sint-Pieters is echt de slechte krantenwinkel ooit. Altijd te veel volk, altijd dellen die met hun Flair of Dag Allemaal voorbij steken, kreuken in mijn krant, en totaal onvriendelijke bediening.

Hier, voor wanneer je in Antwerpen komt wonen.
Maar jeuj! Dat is op 5 minuten wandelen van m'n nieuw kot! Hopelijk is de koffie er lekker! Dankje voor de tip!
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

biebel
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door biebel » 20 aug 2010 16:38

Echo schreef:
Spoiler! :

En voor zij die in Gent blijven: vanaf 4 september, Belfortstraat (naast politiekantoor Gent-Centrum): Colette, een chocoladesalon/tweedehands boekenwinkel

poiika

Bericht door poiika » 20 aug 2010 16:53

biebel schreef:
Echo schreef:
Spoiler! :

En voor zij die in Gent blijven: vanaf 4 september, Belfortstraat (naast politiekantoor Gent-Centrum): Colette, een chocoladesalon/tweedehands boekenwinkel
Oh yes, dicht bij mijn toekomstige woonst! :D

OT: De enige persoon zijn waarop iemand zijn frustraties kan uitwerken!

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 20 aug 2010 17:03

soms moet ik door iets stom aan hem denken en dan is alles om zeep :(
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 20 aug 2010 17:11

Een saai werkje voor school dat ik al een tijdje laat liggen, maar nu echt af moet.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Djoelie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Djoelie » 20 aug 2010 18:51

Geweigerd worden na een sollicitatiegesprek om een domme reden

Gesloten