De geneugten des levens

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
funkfish
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Re: De geneugten des levens

Bericht door funkfish » 22 jun 2010 21:12

Mijn dwergkonijntje observeren terwijl ie onweerlegbaar aan het trainen is voor de 100 meter hordes.

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 22 jun 2010 22:12

Mijn hond kammen. Geen idee wààrom, maar ik vind het enorm leuk. (en daar komen altijd zo'n grote pluizen haar uit, amai!)
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

Rune.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Rune. » 22 jun 2010 22:51

Na weken zonder, eindelijk nog eens een reep chocolade eten. Onvoorstelbaar bevredigend is dat. :)
You made me a shadowboxer, baby.
I wanna be ready for what you do.

Stilicho
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Stilicho » 22 jun 2010 22:57

Mooie avonden/zonsondergangen. Dan wordt zelfs de saaiste steeg mooi. Ik kan er echt van genieten om naar de veranderende kleuren van de lucht te kijken.

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user

Bericht door Glamourgirl_10 » 22 jun 2010 23:01

Vanmiddag at ik versgebakken broodjes met roodkapjeskaas en ham bij een glaasje porto met aan mijn rechterkant overheerlijke aardbeien en aan mijn linkerkant kersen. En kotgenoten daarbij die in een even decadente mood waren. De brede streep zonlicht door het raam maakte het behoorlijk perfect
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

Rune.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Rune. » 22 jun 2010 23:02

En ook: 's ochtends met de auto naar het werk gaan. Dat geroezemoes van de ochtendrush, zo'n speciale geur in de lucht, soms mooie kleuren door de ochtendzon en dan een mooi muziekje op. Ik geniet daar super hard van. Die rit zou echt langer mogen duren.
You made me a shadowboxer, baby.
I wanna be ready for what you do.

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 22 jun 2010 23:11

's avonds na het werk cabrio rijden. Ookal is het maar 5 minuten, ik geniet daar enorm van.
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 23 jun 2010 00:32

Stilicho schreef:Mooie avonden/zonsondergangen. Dan wordt zelfs de saaiste steeg mooi. Ik kan er echt van genieten om naar de veranderende kleuren van de lucht te kijken.
Idem, maar dan aan het water, kanaal, Rupel, Roeivijver, kant van de weg/platteland
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Kickhead
Regular user
Regular user

Bericht door Kickhead » 23 jun 2010 02:05

Op de trein zitten.
Ik vind dat ontzettend ontspannend, vooral als mensen voor u een leuke conversatie hebben. :P

Jo1990
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jo1990 » 23 jun 2010 08:45

Zoals deze facebook pagina zegt

http://www.facebook.com/#!/pages/in-bed ... e=1&__a=13

Uren kan ik er van genieten :oops: :D

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 23 jun 2010 13:44

knapperig vers brood.

en mijn madam haar ogen die soms zo hard kunnen fonkelen als kleine blauwe diamantjes.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 23 jun 2010 14:15

- De geur buiten op de ochtend van een warme zomerdag. Doet mij altijd terugdenken aan die vakantie in St-Rémy-de-Provence.

-Als eerste de krant doorbladeren. De pagina's die nog een beetje aan elkaar plakken, alles nog maagdelijk ongekreukt en ontdekken welke interessante artikels erin staan.

-Een verse witte boterham met nutella.

-De geur van versgezette koffie.

-Je soms afsluiten op de trein, tram of bus met je mp3. Een bepaald liedje horen, keihard beginnen glimlachen en de persoon rechtover je zien afvragen waarom je plotseling zo vrolijk bent geworden.

-Een RoomeR op een terrasje. Een Trappist in een bruine kroeg. Picnicken in de tuin. Met vrienden en mensen die je nauw aan het hart liggen.
Fluctuat nec mergitur

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 23 jun 2010 14:30

Naar buiten gaan en de warmte tegemoet treden.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Bernard
**BANNED**
Contacteer:

Bericht door Bernard » 23 jun 2010 14:39

zoals duizenden anderen op deze facebook:

http://www.facebook.com/pages/jumping-o ... rch&v=wall

het duurt nooit lang maar het geeft uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren napret... :twisted: 8)

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 23 jun 2010 14:52

terugkomen van Oberhausen in het putteke van de nacht. zaaaaaaaalig.
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

Hanneke

Bericht door Hanneke » 23 jun 2010 15:24

- Trouwfeest van je neef. Twee maal gedurende twee seconden lang op de ganse avond/nacht, één van de twee personen zien die je hele leven (tot voor kort) serieus verziekt hebben en enkel het gif van pure haat en zelfmedelijden te schenken hebben. Gewoon je hoofd draaien, doen alsof er niets aan de hand is en het ook effectief zo aanvoelen. Achteraf te horen krijgen dat die persoon het niet kon laten wat drama te veroorzaken. En het doet je niets, je denkt enkel "'oh ja.. natuurlijk.'. Geen frustratie, geen pijn, geen angst. Vier dagen na het feest beseffen dat je tot nu toe, ook op het feest zelf, geen enkele moment aan hen gedacht hebt.. Vertrouwen. De absolute tegenpool van haat en zelfmedelijden. En dat voor een snotneus met zo'n vers verleden.

- Het platteland en muziek. Ik heb geen verdovende/oppeppende middelen nodig om in trance te geraken.

- Mijn favoriete sociale momenten: Afspreken met enkele mensen. Eigenlijk bitter weinig woorden uitspreken buiten hier en daar een tikje sarcasme afvuren, op een ongedwongen manier en kleine dingen vertellen. Vragen stellen die niemand stelt, ook niet interessant zijn, maar je toch enorm veel bijleren over een mens, de wereld. Zitten, zwijgen, luisteren en observeren. Lukt enkel als niemand die "onzichtbaarheid" als iets negatiefs ervaart. Ik voel me altijd zo rustig na zulke momenten.

- Eten :D Niet dat ik teveel eet, of te weinig. Maar ik ben nogal een zintuigelijk mens.

- Nachtelijke autoritten, als passagier. Vooral de snelweg, met die verlichting en velden eromheen.
Laatst gewijzigd door Hanneke op 23 jun 2010 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.

doontoon

Bericht door doontoon » 23 jun 2010 17:00

Disco Trut schreef: zoals het uitkuisen van je oren voor sommigen.
Dat! Heerlijk, zachtjes krabben in die gehoorgang. Daar kan ik dus echt eindeloos van genieten :D

Ook in de winter onder een warme dons liggen, en geen haast hebben om er onderuit te komen. En als er een geliefde mee onder die dons ligt, des te plezanter.

Stiko
Regular user
Regular user

Bericht door Stiko » 23 jun 2010 18:07

De geur en de stilte in het bos tijdens of net na een regenbui.
Het geluid van een kabbelend beekje.
Het geflakker van een vlam... Dat heeft echt iets magisch, als ik er naar kijk kost het me echt moeite om weer weg te kijken. Als kleine jongen al was ik er vrij geobsedeerd door... Hoe vaak mijn haar niet in de fik is gevlogen :roll: :lol:
People
if there was one who would understand,
one that would comfort me and would take my hand,
one that would guide me and help me to find,
but there are no such people,'cause people are blind
JS

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 23 jun 2010 19:07

doontoon schreef:Ook in de winter onder een warme dons liggen, en geen haast hebben om er onderuit te komen. En als er een geliefde mee onder die dons ligt, des te plezanter.
², al geldt dat eigenlijk doorheen het jaar. Na een lange dag in je bed kruipen, het donsdeken tegen je trekken en zo indommelen... Heerlijk! :)

Ook van die kleine dingen, zoals zonet het geval was: ik was vergeten om koffie te kopen. Zoals dat meestal gaat, had ik al betaald en stond ik net buiten. Toch maar de moed gevonden om terug naar binnen te gaan en de lange rijen aan de kassa te trotseren, en wat bleek? Bij elk pak koffie zat een doos koekjes gratis én de wachtrijen aan de kassa waren verdwenen. 8)
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Mwah
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mwah » 23 jun 2010 20:05

Verse lakens

Moeilijk te beschrijven, maar wanneer je heel nonchalant wegzakt tussen je ( te grote)donsdeken, een been er van onderuit, wat extra dons achter je rug en je armen in de dons geploft en ik het net niet koud en niet niet te warm heb: uuuuren kan ik zo blijven liggen.

Op het terras kunnen ontbijten (vakantiegevoel ten top, zéker met een stokbrood en wat confituur, echte boter of brie erbij :love: )

Wanneer ik alle tijd heb, in de file staan wanneer de zon opkomt. Wat relax rondkijken naar de gestresseerde mensen rondom jou, liefst met wat, aan mooie herinneringen gekoppelde, muziek. Al zal ik daar de komende weken wel héél vroeg voor moeten opstaan :)

Een frisse klets water tegen je gezicht, net voor je gaat slapen. Alsof je hoofd meteen alle beslommeringen kwijt is.

Pas gepoetste tanden

Eens goed niezen of u uitstrekken tot net voor het punt dat je spieren in kramp gaan schieten kan eigenlijk ook wel deugd doen :oops:
Oh, there IS hope, but it comes with batteries ^^

Gesloten