Slices of Life

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Florre

Re: Slices of Life

Bericht door Florre » 20 jun 2010 18:33

Ik ben volgens 1 van de verpleegsters nog niet klaar om op ontslag te gaan... Omdat ik vrijdag ben beginnen wenen dat ik helemaal niet terug wou keren, en dat ik nog op café had willen zitten met de meeting... Als dat al een reden is om opgenomen te zijn... :roll: :lol:

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 20 jun 2010 21:08

Ik leef nog.
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

TVH_
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door TVH_ » 20 jun 2010 21:09

twijfelaar1987 schreef:Ik leef nog.
Wb on earth! 8)
-
"Cetero censeo birrum bibendum esse..."

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 20 jun 2010 21:32

Mijn ouders zijn een wandeling aan het maken aan zee en sms'en mij dat het wafelhuis waar ik vroeger altijd met wijlen mijn oma ging een ordinaire pizzeria geworden is. :-?

Alles verdwijnt.

:(
Fluctuat nec mergitur

Djoelie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Djoelie » 20 jun 2010 22:13

twijfelaar1987 schreef:Ik leef nog.
Dat is wel een heuse prestatie. En ik ben blij, want ik heb geen zin in een begrafenis.

OT: Vandaag BBQ op mijn oud werk (instelling voor kinderen die geplaatst zijn door de jeugdrechter) waar ik enkele van de kindjes terug zag. Eén ervan die ongeveer 10 jaar is, keek eerst raar naar me, ik had de indruk dat hij niet goed wist wie ik was. Dus ik vroeg: "Je kent me toch nog?" en zijn antwoord was: "Ja, die strenge"
Woehoew! :greenthing:
Liever een 'strenge' dan een 'makkelijke'

Genner
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Genner » 21 jun 2010 00:13

Het weekend in Brugge doorgebracht, de keuze tussen winkelen en in het huis van mn nicht blijven en lezen met de voetbal op achtergrond en awkwardness met haar lief dat ik eigenlijk net niet goed genoeg ken om een deftig gesprek mee aan te knopen dat niet na vijf seconden stilvalt.

Winkelen dus. Maar dat doe ik dus ook absoluut niet graag. En ik ben erin geslaagd een klein stukje van mijn voet te verbranden, maar die isobethadine en olie en alcohol en whatever m'n ma daarop smeert doe allemaal geen deugd enzo. Dus pijn (want ja, zo'n wonde, dat trekt). En natuurlijk m'n ma die keihard overdrijft me pleisters en er een hele constructie van maakt waardoor mijn voet amper in mijn schoen past, maakt er anders een pleister van.

En dan iedere keer vergeten dat ik niet op die voet mag steunen bij het rechtstaan. Ge zout toch denken da als iets pijn doet, ge da in het vervolg automatisch vermijdt.

Daarenboven was het zo'n hetero-weekend. Nicht en zus die constant over hun vriendjes praten (int geval van mijn zus haar half-vriend). Echt, echt, echt mensen. Please. En alst daar ni over ging, dan wel met z'n drieën over het ziekenhuis. Kortom, twas weer gelijk the good old days.

En toch heb ik me op één of andere manier geamuseerd. Kdenk dat da gevoel te maken heeft met zes nieuwe boeken waarvoor ek niet veel betaald heb.
And since the roof fell in, I'll lean on what matters
Caught in the slightest wind, everything else unravels
You're standing in my doorway, seven cities ago
The days are racing, but you come back too slow
Mr Johansson schreef:Hoera voor Genner!
perfect verwoord

*einDstein*

Bericht door *einDstein* » 21 jun 2010 10:20

Daarnet neem ik de telefoon op, op mijn werk.
'Goeiemorgen bij buro x met Lotte.'
- 'agh tis niet met Chantal.'
'nee mevrouw, kan ik u helpen?'
tuut tuut tuut tuuut.
Mijn blik varieert van :o naar :-? naar :( naar :) die tenslotte eindigt in een :D
Toch rare mensen zene op deze aarde.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 21 jun 2010 23:03

Ik wilde vandaag een hele dag in de cinema zitten en vijf films kijken, maar het is mislukt. Zes uur film is blijkbaar mijn maximum. Misschien kon ik het wel als ik niet alleen was, ik weet het niet... Ik voel me mislukt. En een beetje misselijk.
Het ergste was dat ik niet naar het toilet kon zonder dat Sienna Miller me aanstaarde. Horror.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 22 jun 2010 14:37

Er komt straks Belangrijk Bezoek bij ons thuis, mijn ma is helemaal overstressed het volledige huis aan't kuisen en ik wil wel helpen maar ze doet het precies liever alleen.
En mijn broertje denkt dat hij -weer- gaat blijven zitten. Woensdag is het zijn proclamatie. Spannend.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Hanneke

Bericht door Hanneke » 22 jun 2010 15:33

Mensen die verwachten dat ik achter hun gat ga aanlopen..

Dat heb ik nu nog nooit gedaan :lol:

Voel me hiepie!

Galione
Senior user
Senior user

Bericht door Galione » 22 jun 2010 18:44

Als ik een half uur eerder op mijn werk was vertrokken, had ik een glazenwasser/dakwerker naar beneden zien vallen van het 4e verdiep... :-? Hopen maar dat die mens het haalt.
Leef!

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 22 jun 2010 22:11

Mijn moeder vertelde me daarjuist voor het eerst dat mijn vader vroeger al eens was vreemdgegaan, vòòr mijn "stiefmama". Nice, dat was echt wat ik moest horen. Ik snap dat haar haatgevoelens tegenover mannen de laatste tijd wat opwellen en dat haar vertrouwen in het mannelijke ras compléét weg is, maar laat het verleden daar ajb buiten! Ik heb totaal geen boodschap aan zoiets.
En al een geluk dat ik al wat beter overeenkom met mijn papa, had mij dat 2 jaar geleden verteld en onze relatie was er sowieso nog slechter op geworden.

En dan een positievere slices of life:
Gisteren ging ik met m'n mama naar Philip Glass, en we gingen onze kaarten ophalen.. Bleek dat er iets mis was gelopen met onze reservatie via internet, en onze kaarten waren dus weg. Bleven nog over: categorie 1, 37 euro. Per. Stuk. ! :o Staan we daar een hele tijd te discussiëren of we dan maar zouden weggaan of niet. En op het moment dat we besloten om weg te gaan hoor ik een mevrouw aan een koppel dat naast ons liep vragen of zij nog kaarten nodig hadden. Dat hadden ze niet, en ik heb dan maar supersnel gereageerd en gezegd dat wij wel nog kaarten zochten.
20 euro dames en heren, voor 2 ticketjes, eerste balkon, in't midden. Echt een goede plaats. Oké, die madam had die natuurlijk gratis gekregen, maar I don't care. 8)
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user

Bericht door Glamourgirl_10 » 22 jun 2010 22:40

Ik ging vandaag naar de megagrote Saturn om bandjes te kopen voor mijn videocamera. Terwijl ik stond aan te schuiven in de rij zag ik vanuit mijn ooghoek dat er een jongen achter me kwam staan. En ik dacht even dat ik hem (nog altijd vanuit mijn ooghoek) herkende, maar was aan zoveel andere dingen aan het denken dat ik niet de neiging had om me om te draaien. Net op dat moment hoor ik hem zo lichtjes snuiflachen en als ik omkijk wijst hij op mijn pakje bandjes, steekt zijn hand omhoog waar hij net hetzelfde pakje heeft en zegt verontschuldigend "ik vind het gewoon grappig dat we net hetzelfde gekocht hebben." (dat is ook behoorlijk absurd als je bedenkt hoe groot de kans is dat twee mensen in zo'n huge winkel net hetzelfde kopen van net hetzelfde merk (tien verschillende keuzes mogelijk) in net dezelfde grootte en dan nog eens achter elkaar staan aan de kassa)

Op dat eigenste moment bliksemschicht-herkenning en twee aanstaarseconden later wederzijdse identificatie als overburen. Net als we aan het bijpraten waren over de laatste barbecue en waarvoor we die bandjes planden te gebruiken, moest ik betalen en bleek dat je enkel je bankkaart mocht gebruiken boven tien euro. Als ik zeg dat ik geld ga afhalen, zegt hij dat hij net hetzelfde probleem heeft (ook geen cash en die bandjes kostten natuurlijk hetzelfde), waardoor hij uiteindelijk gewoon de mijne betaalt. Nog even doorgepraat over de absurditeit van het lot en met een superbrede glimlach afscheid genomen.

Beetje een toneelstuk van Ionesco
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

Rune.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Rune. » 22 jun 2010 22:57

- Ik heb de meest arrogante buurman ooit. Die is er in geslaagd om mij met verstomming te doen slaan. Ik had dus géén weerwoord. Komt niet vaak voor.

- Ik heb eens gedaan zonder eerst te dénken. Goed gevoel alom!

- Ik ken mijn mama echt veel beter dan ze denkt. Ze belde me en ik wist weer van het eerste woord dat het slecht nieuws was. Ze is thuis met een gevaarlijk hoge bloeddruk. :-?
You made me a shadowboxer, baby.
I wanna be ready for what you do.

Genner
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Genner » 22 jun 2010 23:01

Vandaag even in de omgekeerde wereld geleefd. Er was stuververgadering, de laatste van het jaar die eigenlijk meer de eerste van volgend jaar was en we waren met een stuk of 15. Op een gegeven moment verdelen we ons in groepjes. In onze groep van 4 was maar één iemand hetero.
And since the roof fell in, I'll lean on what matters
Caught in the slightest wind, everything else unravels
You're standing in my doorway, seven cities ago
The days are racing, but you come back too slow
Mr Johansson schreef:Hoera voor Genner!
perfect verwoord

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 22 jun 2010 23:05

Vandaag een dubbele garage uitgekuisd, die in 5 jaar niet uitgekuisd was en stampvol zat met gerief "om te bewaren". Resultaat: een stoflong, een dode muis, een opgedroogde kikker en een enorme berg gerief "om weg te doen" :lol:
-
"Cetero censeo birrum bibendum esse..."

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 23 jun 2010 11:03

Gasquet schreef: En mijn broertje denkt dat hij -weer- gaat blijven zitten. Woensdag is het zijn proclamatie. Spannend.
Mijn ouders + oma zijn naar Scherpenheuvel om een kaarsje voor hem te branden
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

tijmen
Senior user
Senior user

Bericht door tijmen » 24 jun 2010 20:55

Vandaag heb ik gezwommen tussen zwarte vissen (!)
Spoiler! :
in De Ster (Sint-Niklaas) :D
En ooh, ik zag ook vandaag mijn vroegere juf van Frans :love: van in het middelbaar ; ze was zo charmant glimlachend en ze zwaaide enthousiast, zoals ze altijd is, vanop haar fiets.
Ooh!

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 24 jun 2010 21:14

tijmen schreef:Vandaag heb ik gezwommen tussen zwarte vissen (!)
Spoiler! :
In Sint-Niklaas zegt men 'het Ster'. :)

tijmen
Senior user
Senior user

Bericht door tijmen » 24 jun 2010 21:22

Stilicho schreef:
tijmen schreef:Vandaag heb ik gezwommen tussen zwarte vissen (!)
Spoiler! :
In Sint-Niklaas zegt men 'het Ster'. :)
Ik ben dan ook niet van de plaatselijke bevolking daar :),
van een beetje verder, maar niet van daar, nl. daar waar ze het dus wél goed uitspreken : )
Spoiler! :
en eigenlijk ook niet ver van jou (als ik me goed herinner) :) .

Gesloten