Wat vond je vandaag hilarisch? [3]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Yvette Carte-Blanche
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Re: Wat vond je vandaag hilarisch? [3]

Bericht door Yvette Carte-Blanche » 22 sep 2010 13:52

wapiti schreef:Ik riep daarnet dolenthousiast 'GEGROET PLUIMVEE' naar de kippen en ganzen terwijl ik de etensrestjes kwam brengen. Kwam er een droge ' Ha dag wapiti' van over de haag.

Dag buurman :oops:
Hahahahaha, dit is hilarisch :D Mijn humeur schiet ineens de hoogte in richting "woohoo, what a beautiful day" Waarvoor dank, Wapiti!

OT. Mijn stoere broer die thuis kwam van een nachtje stappen met roodgelakte teennagels en niet direct een excuus vond toen mama vroeg hoe dat gebeurd was. Resultaat: rode kaakjes :D

Bernard
**BANNED**
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Bernard » 22 sep 2010 14:04

Yvette Carte-Blanche schreef: OT. Mijn stoere broer die thuis kwam van een nachtje stappen met roodgelakte teennagels en niet direct een excuus vond toen mama vroeg hoe dat gebeurd was. Resultaat: rode kaakjes :D
hmmm, het is niet direcht hilarisch maar toch op zijn minst hoogst intrigerend... 8)

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 22 sep 2010 15:00

Dit cartoontje:
Spoiler! :
Afbeelding
Edit door Galimatias: afbeeldingen groter dan 500 pixels in een spoiler plaatsen, graag.
Rendez-vous!

yoti
Senior user
Senior user

Bericht door yoti » 22 sep 2010 16:16

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." (Mark Twain)

Aquarius

Bericht door Aquarius » 22 sep 2010 16:38

Goed kijken!
Spoiler! :
'k Weet wel dat het in andere termen ook voorkomt maar hier had ik het niet verwacht

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 22 sep 2010 20:57

"Van het bed naar de spoed" Artikel in Labels waar enkele spoedverpleegkundigen bezig zijn over de zaken die ze al binnenkregen na een seksspelletje, op hun spoed hé.
kerel met sinaasappel in zijn kont die er niet uit geraakt: met scalpel in 4 snijden en uitknijpen
Spoiler! :
en dan moet je weten dat dat sap nogal zuur is in een zachte darmwand nietwaar
cockringen die door een diamantslijper moeten worden opengezaagd, een appel die met een knabbelboor of zo wordt weggehaald uit een kont, ... ik kwam niet meer bij.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

kameraadpjotr
Experienced user
Experienced user

Bericht door kameraadpjotr » 22 sep 2010 21:40

De vettige praat die ik en mijn collega's (of toch één ervan) vandaag uitkraamden. Nog nooit zo hard gelachen op mijn vakantiejob als vandaag. :D
There is some sort of perverse pleasure in knowing that it's basically impossible to send a piece of hate mail through the Internet without its being touched by a gay program.
(Eric Allman)

MR. S
Regular user
Regular user

Bericht door MR. S » 23 sep 2010 18:33

Ik kreeg deze middag tijdens het lesgeven de slappe lach. 1 leerling ging direct mee in het lachen (waardoor ik dan ook niet echt snel kon stoppen) en de rest zat bedenkelijk te kijken. Tja kan gebeuren he :lol:

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 23 sep 2010 18:38

Mijn vriendinnen die op bezoek waren wilden weten waar ik mij mee bezighield en besloten dus maar naar the L-word te kijken. Hun commentaar was hilarisch :)

Wapiti

Bericht door Wapiti » 23 sep 2010 21:46

Grappig filmke uit de 1ste aflevering van seizoen 2 van Glee

Der zitten spoilers in, dus ye be warned...
Spoiler! :

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 23 sep 2010 23:52

Iemand leren roeien in de gietende regen kan best leuk zijn. Als er ook een onweer boven je kop losbarst is het compleet hilarisch met springie. Ik had de techniek voorgedaan, roei naar het ponton en wil uitstapepen, plots alsof de wereld vergaat een donder en bliksem tegelijk. Ik spring/vlieg uit die boot en beland gelijk half op het ponton, half in de boot en bijna in t water in een houding alsof ik dekking zocht voor mitrailleurvuur. Niet zo grappig voor mij, maar B lag bijna dubbel :D
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 24 sep 2010 22:23

"Vrouw verjaagt beer met courgette"

Wapiti

Bericht door Wapiti » 25 sep 2010 17:08

Voyeuristische watervogels aan de Blaarmeersen.
Terwijl je afscheid aant nemen zijt op de trein van je lief, uit je ooghoek een vriendin zien, die bij haar naam roepen en lachen met diens verbaasde rotatie rond as :D

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 25 sep 2010 20:04

Leerkrachten die -halfdronken- over andere leerkrachten, leerlingen en de directie praten of hen nadoen, blijven grappig! Zo kom je nog eens iets te weten.

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 28 sep 2010 19:25

Het voicemailbericht van Ms Nobody. HI-LA-RISCH.

Ik ben blij dat ik niet opgenomen heb toen ik met 't gezin aan tafel zat. Mijn mama keek nu al raar toen ik het achteraf aan 't beluisteren was. En toen ze vroeg met wat ik aan 't lachen was zei ik: "een voicemailbericht van een zatte vriendin". En toen zei ze verbaasd: "Nu al? Op dit uur?"

:roflmao:
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

Pingu
New user
New user

Bericht door Pingu » 28 sep 2010 20:09

ik was vandaag gezellig aant babellen met twee collega's van mij
toen S. ineens kei serieus naar mij keek en zei : " effkes iets anders ... om zo mager te zijn hebt gij toch een serieus schap"

ik en men andere colega keken 1st even geschockeerd naar elkaar :o om dan een half uur niet meer bij te komen vant lachen :roflmao:

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 28 sep 2010 21:30

Mijn ouders keken naar die quiz met Herman Van Molle. Eén van de kandidates zag er uit als een relikwie uit de jaren zeventig (bril met gigantisch wit montuur, een deprimerend beige truitje en het haar van Micha Marah). Telkens zij in beeld kwam schoot mijn vader in de lach. Heel aanstekelijk; het mens zag er dan ook lachwekkend uit. :P

stars85
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door stars85 » 29 sep 2010 14:45

Stilicho schreef:Mijn ouders keken naar die quiz met Herman Van Molle. Eén van de kandidates zag er uit als een relikwie uit de jaren zeventig (bril met gigantisch wit montuur, een deprimerend beige truitje en het haar van Micha Marah). Telkens zij in beeld kwam schoot mijn vader in de lach. Heel aanstekelijk; het mens zag er dan ook lachwekkend uit. :P
Ja! Vanavond kan je haar daar trouwens nog eens bewonderen :mrgreen:

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ms Nobody. » 29 sep 2010 14:54

twijfelaar1987 schreef:Het voicemailbericht van Ms Nobody. HI-LA-RISCH.

Ik ben blij dat ik niet opgenomen heb toen ik met 't gezin aan tafel zat. Mijn mama keek nu al raar toen ik het achteraf aan 't beluisteren was. En toen ze vroeg met wat ik aan 't lachen was zei ik: "een voicemailbericht van een zatte vriendin". En toen zei ze verbaasd: "Nu al? Op dit uur?"

:roflmao:
ZEG! :)
Ik corrigeer, "lichtjes beschonken"!
Ik had ocharme 2 wijntjes gedronken...

Calix

Bericht door Calix » 29 sep 2010 22:03

Het videogesprek daarstraks met mijn moeder.

M: wacht, ik ga dat webcamding even bijstellen.
Verbinding verbroken.

Gesloten