[Oprit18] Jaarplanning 2010-2011!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Galimatias
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

[Oprit18] Jaarplanning 2010-2011!

Bericht door Galimatias » 11 jun 2010 14:03

Aangezien zij die Oprit18 reeds kennen al lang staan te trappelen om meer te weten te komen over onze toekomstplannen, en natuurlijk ook wel omdat we steeds graag nieuwe mensen leren kennen, kon een jaarplanning niet uitblijven! Hieronder vinden jullie met andere woorden een overzicht van de geplande Oprit18-activiteiten. Zo kunnen jullie alvast bepaalde weekends vrijhouden. :wink:

Expedition Y – 31 juli tot en met 6 augustus 2010
Spoiler! :
In augustus 2010 gingen Oprit18 en talloze lokale jongerengroepen een week lang naar Vielsalm, gelegen in de Belgische Ardennen! Het werd een kamp vol fun en nieuwe mensen leren kennen voor maar liefst 80 holebi-jongeren tussen 18 en 30 jaar oud. Meer info over Expedition Y vind je hier.
Rookie De Luxe – 26 november tot en met 28 november 2010
Spoiler! :
Dit jaar organiseerde Oprit18 een speciale editie van het inmiddels bekende Rookieweekend. Het aantal deelnemers lag tijdens dit weekend bewust lager, aangezien het onze bedoeling was om een hechte groep te worden en tegelijk de instapdrempel laag te houden! Dat betekende echter niet dat je niet moest meegaan, wel integendeel... We maakten er een luxe-arrangement van: samen met een 20-tal jongeren trokken we naar Sunparks aan zee! Naast de traditionele workshops over onder meer coming out, liefde en relaties amuseerden we ons in het subtropisch zwemparadijs en op het strand.

Onze Rookieweekends richten zich in de eerste plaats op jongeren die nog twijfelen aan of vragen hebben over hun geaardheid en op jongeren die weinig of geen ervaring hebben met het holebi-wereldje. In kleine groepjes wisselen we ervaringen, gedachten en informatie uit in gesprekken over coming out, coming in, liefde en relaties, lichaam en seksualiteit. Het geheel wordt luchtig gehouden door de afwisseling van gesprekken met zotte activiteiten, lekker eten en enthousiaste begeleiders.

Ook niet-Rookies zijn steeds welkom om mee te gaan op weekend! Zo kunnen ook zij praten over hun ervaringen. Deze plaatsen zijn echter beperkt, schrijf je dus zeker tijdig in.

De prijs van het Rookie de Luxe-weekend bedroeg 53 euro (exclusief vervoer van en naar de weekendlocatie). Het weekend ging door van vrijdag 26 november tot zondag 28 november 2010.
Warzone – 29 april tot en met 1 mei 2011
Het Warzone-weekend is er eentje voor de actievelingen onder ons. Na een 'legerstage', waarbij de deelnemers elkaar beter leren kennen, trekken we het bos in voor een groot oorlogsspel. Na afloop vieren we met een decadent diner en een feestje.

De prijs van het Warzone-weekend bedraagt 25 euro (exclusief vervoer van en naar de weekendplaats). Er zijn 40 plaatsen. Aarzel niet te lang om je in te schrijven, zo ben je zeker dat je mee kan!

Expedition Y²: ook Oprit18 is terug van de partij! - zomer 2011
Na de spectaculaire eerste editie van Expedition Y, het zomerkamp dat georganiseerd werd door Wel Jong Niet Hetero in samenwerking met de lokale holebi-jongerengroepen, kon een vervolg onmogelijk uitblijven... Zij die te laat waren om zich in te schrijven voor Expedition Y of simpelweg niet op kamp konden gaan in die periode, kunnen daar dit jaar verandering in brengen!

Meer informatie vind je op de website van Expedition-Y en in het forumtopic.

Rookieweekend - najaar 2011
Onze Rookieweekends richten zich in de eerste plaats op jongeren die nog twijfelen aan of vragen hebben over hun geaardheid en op jongeren die weinig of geen ervaring hebben met het holebi-wereldje. In kleine groepjes wisselen we ervaringen, gedachten en informatie uit in gesprekken over coming out, coming in, liefde en relaties, lichaam en seksualiteit. Het geheel wordt luchtig gehouden door de afwisseling van gesprekken met zotte activiteiten, lekker eten en enthousiaste begeleiders.

Ook niet-Rookies zijn steeds welkom om mee te gaan op weekend! Zo kunnen ook zij praten over hun ervaringen. Deze plaatsen zijn echter beperkt, schrijf je dus zeker tijdig in.

Meer informatie volgt van zodra deze beschikbaar is.

Nog vragen over Oprit18? Neem dan zeker hier eens een kijkje. Verder vind je Oprit18 ook op Facebook!
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Re: [Oprit18] Jaarplanning 2010-2011!

Bericht door Springbal » 06 sep 2010 09:05

Galimatias schreef: Warzone – voorjaar 2011
Het warzoneweekend is er eentje voor de actievelingen onder ons. Na een ‘legerstage’, waarbij de deelnemers elkaar beter leren kennen, trekken we het bos in voor een groot nachtelijk oorlogsspel. Na afloop vieren we met een decadent diner en een feestje.

De prijs van het warzoneweekend zal 35 euro bedragen (exclusief vervoer van en naar de weekendplaats). Er zijn 40 plaatsen. Meer info volgt in het voorjaar van 2011. Vanaf dan kan je je ook inschrijven voor dit weekend.
Moet ik wel aanwezig zijn, als ik het goed voorheb is dat dan mijn laatste Oprit18 activiteit die ik mag meedoen :( . Dan ben ik ein-de-lijk groot en mag ik bij de PlanBeetjes :)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 06 sep 2010 16:43

Springbal schreef:
Het warzoneweekend is er eentje voor de actievelingen onder ons. Na een ‘legerstage’, waarbij de deelnemers elkaar beter leren kennen, trekken we het bos in voor een groot nachtelijk oorlogsspel. Na afloop vieren we met een decadent diner en een feestje.

De prijs van het warzoneweekend zal 35 euro bedragen (exclusief vervoer van en naar de weekendplaats). Er zijn 40 plaatsen. Meer info volgt in het voorjaar van 2011. Vanaf dan kan je je ook inschrijven voor dit weekend.
Moet ik wel aanwezig zijn, als ik het goed voorheb is dat dan mijn laatste Oprit18 activiteit die ik mag meedoen :( . Dan ben ik ein-de-lijk groot en mag ik bij de PlanBeetjes :)
hmm, volgens mij zullen we dan toch een speciaal zware test moeten bedenken voor mensen die net geen 24 jaar zijn :p

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 06 sep 2010 18:13

Maarten schreef:
Springbal schreef:

hmm, volgens mij zullen we dan toch een speciaal zware test moeten bedenken voor mensen die net geen 24 jaar zijn :p
daar houd ik je aan :)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

den twijfelaar
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door den twijfelaar » 04 okt 2010 20:09

is er al meer informatie over "Rookie De Luxe"?
* wishing i knew what i wanted *

I'm here because I feel more like me when I'm with you, than I do when I'm with me. - D.E.B.S.

The only real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes, but in having new eyes. - Marcel Proust

Trophys don't matter, the only thing that matters is love. - Nina's Heavenly Delight

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 04 okt 2010 20:19

den twijfelaar schreef:is er al meer informatie over "Rookie De Luxe"?
Binnenkort! Héél erg binnenkort :wink:
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 12 okt 2010 19:24

Echo schreef:
den twijfelaar schreef:is er al meer informatie over "Rookie De Luxe"?
Binnenkort! Héél erg binnenkort :wink:
Toch voor alle zekerheid hier eventjes op antwoorden: meer informatie over het Rookie De Luxe-weekend vind je in dit topic, evenals op onze Oprit18-pagina op Facebook! :wink:

Steyan
New user
New user

Bericht door Steyan » 23 okt 2010 00:03

Warzone lijkt me echt tof!
Iemand al ervaring mee? Ik wil daar wel eens verhalen over horen :D

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 24 nov 2010 22:21

Steyan schreef:Warzone lijkt me echt tof!
Wel waarschijnlijk actieve, sportieve spelen, tactiek en zo. 't Is het eerste warzone weekend dat ze gaan doen, maareuh ik kijk er naar uit 8) (niet in de paasvakantie hé :) )

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 25 nov 2010 17:18

Springbal schreef:
Wel waarschijnlijk actieve, sportieve spelen, tactiek en zo. 't Is het eerste warzone weekend dat ze gaan doen, maareuh ik kijk er naar uit 8) (niet in de paasvakantie hé :) )
Een exacte datum voor het Warzoneweekend ligt nog niet vast, maar het is inderdaad zo dat de nadruk zal liggen op actieve spelen! :)

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 05 dec 2010 20:06

Galimatias schreef:
Springbal schreef:
Een exacte datum voor het Warzoneweekend ligt nog niet vast, maar het is inderdaad zo dat de nadruk zal liggen op actieve spelen! :)
Is het Oprit18 team omkoop euh beïnvloedbaar qua datum door middel van bepaalde geestrijke vloeistoffen, massages of al dan niet geldelijke toestoppingen :)

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 05 dec 2010 20:23

Springbal schreef:Is het Oprit18 team omkoop euh beïnvloedbaar qua datum door middel van bepaalde geestrijke vloeistoffen, massages of al dan niet geldelijke toestoppingen :)
Nope! :wink:
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 05 dec 2010 21:48

Echo schreef:
Springbal schreef:Is het Oprit18 team omkoop euh beïnvloedbaar qua datum door middel van bepaalde geestrijke vloeistoffen, massages of al dan niet geldelijke toestoppingen :)
Een neen had ik, een ja kon ik krijgen :D
Blij te vernemen dat het Rooky Deluxe een succes was, maar met zo'n team is dat ook niet verwonderlijk denk ik :)

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 07 dec 2010 17:28

Springbal schreef:
Echo schreef:
Een neen had ik, een ja kon ik krijgen :D
Blij te vernemen dat het Rooky Deluxe een succes was, maar met zo'n team is dat ook niet verwonderlijk denk ik :)
Laten we vooral ook de fantastische deelnemers niet vergeten. (mijn Bescheidenheid siert me, ik weet het). Het zat inderdaad organisatorisch ook goed in elkaar, wat een luxe!

Secret2
Experienced user
Experienced user

Bericht door Secret2 » 07 dec 2010 20:52

mientje schreef:Laten we vooral ook de fantastische deelnemers niet vergeten. (mijn Bescheidenheid siert me, ik weet het). Het zat inderdaad organisatorisch ook goed in elkaar, wat een luxe!
Mientje, ge zijt precies terug genezen hé :P .

En, ja hoor, t Rookie weekend was zeer geslaagd! :greenthing:
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 07 dec 2010 23:13

De groep was inderdaad fantastisch :love:
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

Steyan
New user
New user

Bericht door Steyan » 11 dec 2010 23:47

Echo schreef:De groep was inderdaad fantastisch :love:
En daar is geen woord van gelogen! ^^

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 20 mar 2011 15:50

De inschrijvingen voor het Warzone-weekend zijn bij deze van start gegaan! :)

Jumpsuit
New user
New user

Bericht door Jumpsuit » 09 jun 2011 08:56

Vanaf wanneer gaan de inschrijven van start voor het rookieweekend? Ik moet helaas het Expedition Y kamp missen wegens verlengde stage in het buitenland :(
Dus ik kijk al heel erg uit naar het Rookiewknd!
Gandhi said that whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it. Because nobody else will.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 09 jun 2011 09:12

Jumpsuit schreef:Vanaf wanneer gaan de inschrijven van start voor het rookieweekend? Ik moet helaas het Expedition Y kamp missen wegens verlengde stage in het buitenland :(
Dus ik kijk al heel erg uit naar het Rookiewknd!
Hey Jumpsuit,

Dat zal vanaf september-oktober zijn. Je kunt altijd je e-mailadres naar oprit18@weljongniethetero.be sturen en dan houden we je op de hoogte. :wink: (andere mogelijkheden zijn je inschrijven op de nieuwsbrief van WJNH of regelmatig op de website of het forum passeren :) ). We hebben ook een facebook-pagina waar de info zeker op komt.

Dikke groet!

Sofie
-coördinator Oprit18.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

Gesloten