Durf jij initiatief nemen?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
JustMe_
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Durf jij initiatief nemen?

Bericht door JustMe_ » 17 sep 2012 21:58

Ik ben al tweemaal verliefd geweest op een onbereikbaar iemand. Uiteindelijk heb ik dit altijd verteld aan de persoon in kwestie, al koste het me soms wel een paar maanden tot een jaar om voldoende genoeg moed te verzamelen. Iemand zomaar kussen zou ik alleen durven als ik echt 'retescheef' ben van de drank (maar dit heeft zich nog niet echt vaak voorgedaan). Meestal wacht ik een geschikt moment af, en vertel het hen dan.
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

jeldz
New user
New user

Bericht door jeldz » 18 sep 2012 00:34

Ik weet niet zeker of ik initiatief zou durven nemen, ik denk dat ik schrik heb om te zeggen dat ik lesbisch ben en dat ik een typisch meisje mooi vind. Ik zou het nooit tegen het meisje zelf zeggen, denk ik. Ik moet eerst ook zeker weten dat dat ene meisje ook verliefd is op mij.
Geschreven woorden leggen meer uit,
Dan om het even welk geluid.

LifeError
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door LifeError » 25 sep 2012 18:53

Initiatief nemen is helemaal niks voor mij. Zit zowat ingebakken in het karakter. Een verlegen jongen die afhankelijk blijft van het initiatief van de ander voor hij ze kan laten kennismaken met een speels karakter!

Af en toe wel eens het gevoel van die of die zou ik wel willen leren kennen (eens mee praten), maar de effectieve stap zitten lukt nooit. Me zaken achteraf beklagen daar blijk ik wel goed in te zijn "volgende keer als ik zo'n jongen tegenkom spreek ik hem wel aan"

Joshte_12
New user
New user

Bericht door Joshte_12 » 28 okt 2012 20:02

Nee ... ik heb tot voor kort nog, bewijs gekregen dat het niet loont :-)

Galione
Senior user
Senior user

Bericht door Galione » 28 okt 2012 21:08

Hah. Ik durf er toch al over nadenken.
Leef!

jolien2808
Regular user
Regular user

Bericht door jolien2808 » 01 nov 2012 21:48

Ik dacht altijd dat ik te onzeker was en een te grote twijfelaar over de gevoelens van de andere kant; laat staan dat ik ooit zou durven gedacht hebben dat ik ooit initiatief zou nemen.
Bij mijn ex heb ik de eerste stap gezet, we waren eerst goede vrienden maar uit onze gesprekken kon ik voldoende opmaken dat zij ook gevoelens voor mij had.
En ik ben verschoten van mezelf dat ik de eerste was die overging tot een kus :-)
Ik heb het me niet beklaagd, maar weet niet of ik het in de toekomst nog zou/zal doen;
misschien wie weet als ik zeker genoeg ben van de gevoelens voor de andere partij,
ik zou het begod niet weten.
Al denk ik wel dat ik het leuker vind als de andere persoon initiatief neemt ;-)
*Love is a friendship on fire*

liekex3
New user
New user

Bericht door liekex3 » 16 nov 2012 22:58

Goh moeilijke maar interessante vraag :D

Bij mijn eerste vriendin wist ik ongeveer wel dat de verliefdheid wederzijds was. Ik heb haar gewoon een kus op de mond gegeven en gezegd dat ik gevoelens heb.

Bij mij andere liefjes waren zij als eerste verliefd op mij(maakten het als eerste bekend) dus hoefde ik geen initiatief te nemen.

Als ik aangeschoten ben, dan durf ik al eens een geïnteresserde blik geven, maar verder dan dat zal het van mijn kant niet komen vrees ik

Nu heb ik een meisje leren kennen overlaatst. Ik zag haar voor het eerst, en was al stapelgek( bah liefde) ze is ook lesbisch, maar verder dan praatjes over ons studentenwerk komt het niet(via facebook dan nog wel) Hier zou ik graag initiatief nemen, maar geen haar op mijn hoofd die erover denkt haar mee uit te vragen (we werken in dezelfde winkel)

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 16 nov 2012 23:25

ja ik durf initiatief nemen :greenthing:

maar soms had ik het liever anders gezien :supersad:
het zou me een hoop ellende bespaard hebben

lynn__
Regular user
Regular user

Bericht door lynn__ » 18 nov 2012 15:25

absoluut niet
ik word daar echt horendol van

ik ben altijd bang om het verpesten, de vriendschap kwijt te raken,..

ook al weet ik dat het wederzijds is
dan zelfs durf ik het nog niet

ik raak er echt gefrustreerd door
Draco dormiens nunquam titillandus

Joshte_12
New user
New user

Bericht door Joshte_12 » 21 nov 2012 09:21

Niet zo uitbundig, maar het begint :-o
Ik heb alleen moeite met inschatten wie wil dat ik initiatief neenm :-o

SweetNothing
New user
New user

Bericht door SweetNothing » 22 nov 2012 20:21

Hmmm ik wou dat ik het wel deed maar ik durf het absoluut niet!!! Ik vind het moeilijk in te schatten wanneer meisjes ook iets voor mij voelen :-?
Vorig jaar heb ik de chance gehad dat er zelf een meisje op mij is afgekomen en die heeeeel duidelijk haar interesse liet merken dus dan heb ik wel initiatief genomen , en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad! het was mijn eerste niet hetero ervaring en ik was helemaal in de wolken :D ondertussen verlang ik nog elke dag weer naar zo een gevoel maar ik durf dus niet zelf op iemand afgaan :hmm: Dan maar wachten op iemand die nog eens op mij afkomt he! :D

Katrien
New user
New user

Bericht door Katrien » 26 nov 2012 23:50

Nee niet echt eigenlijk... Ik ben idd ook altijd bang dat het helemaal niet wederzijds zou zijn (ik voel dat blijkbaar nooit aan... heel vervelend). Dus meestal wacht ik dan, tot die andere persoon initiatief neemt, maar als die dan ook zo is heb je natuurlijk wel een probleem....
Heb ook al meegemaakt dat er dan iemand anders was mee gaan lopen en op die moment vervloek je jezelf wel, maar toch is het blijkbaar moeilijk om daarin te veranderen want ik durf het nog altijd niet goed...
If love is a labour, i'll slave 'till the end

matthias999
New user
New user

Bericht door matthias999 » 11 dec 2012 22:04

Op het eerste vlak zal ik niet vlug initiatief nemen. Maar eens ik voldoende seinen heb gekregen en dus zeker weet dat het wederzijds is zal ik het eventueel wel durven...

PieceOfMyHeart
Regular user
Regular user

Bericht door PieceOfMyHeart » 23 dec 2012 20:31

Nog nooit gedaan, maar als ik een "ontsnappingsroute" heb voor als het zou mislopen en heel veel signalen gekregen heb da het misschien wel goed ontvangen zou kunnen worden, zou ik heb misschien wel durven. Maar da misschien wel weken moeten plannen :lovesigh:
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do.
So go out & do it.

Koen1989
Regular user
Regular user

Bericht door Koen1989 » 28 dec 2012 10:29

Ik neem zelden initiatief :P

Ik geloof in wat mijn moeder altijd zegt: Als da iets moet worden tussen jullie 2, dan zal dat ook wel iets worden op de een of andere manier ;)

Ik geef toe dat er volgens deze filosofie maar bitter weinig gebeurt in mijn love life, maar ik vind het best een aangename gedachte :P
If I'm honest, I have to tell you I still read fairy tales. And I like them best of all.
- Audrey Hepburn

Natsu
Experienced user
Experienced user

Bericht door Natsu » 28 dec 2012 12:40

Koen1989 schreef:Ik neem zelden initiatief :P

Ik geloof in wat mijn moeder altijd zegt: Als da iets moet worden tussen jullie 2, dan zal dat ook wel iets worden op de een of andere manier ;)

Ik geef toe dat er volgens deze filosofie maar bitter weinig gebeurt in mijn love life, maar ik vind het best een aangename gedachte :P
hehe ik ben ook van die mening : "what's meant to be, will be"
Ofwel maak ik me dat zelf wijs omdat ik totaal geen initiatief durf te nemen :p
En vérité, ne ferait-on pas pour moins que cela, le Tour du Monde? ~Jules Vernes

Koen1989
Regular user
Regular user

Bericht door Koen1989 » 28 dec 2012 12:44

Natsu schreef:
Koen1989 schreef:Ik neem zelden initiatief :P

hehe ik ben ook van die mening : "what's meant to be, will be"
Ofwel maak ik me dat zelf wijs omdat ik totaal geen initiatief durf te nemen :p
Lol, zo zou je het ook kunnen stellen :P
If I'm honest, I have to tell you I still read fairy tales. And I like them best of all.
- Audrey Hepburn

Sidsel

Bericht door Sidsel » 05 jan 2013 12:04

Alcohol.
ja

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 05 jan 2013 13:58

Haha. Dit topic is echt voor mij.
Ik durf dat, soms net iets te veel of te vlug of te weetikveel.
Maar ik ben niet zo goed in dingen voor mezelf houden, dus ook niet verliefdheden of crushes.

Maar gisteren nog zei Gasquet dat hij dat moedig vond, en toen voelde ik mij wel eventjes heel stoer! 8)

(En normaalgezien:
Sidsel schreef:Alcohol.
ja
:adore: )
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 01 feb 2013 00:31

GroenWolkje schreef:Haha. Dit topic is echt voor mij.
Ik durf dat, soms net iets te veel of te vlug of te weetikveel.
Maar ik ben niet zo goed in dingen voor mezelf houden, dus ook niet verliefdheden of crushes.

Maar gisteren nog zei Gasquet dat hij dat moedig vond, en toen voelde ik mij wel eventjes heel stoer! 8)

(En normaalgezien:
Sidsel schreef:Alcohol.
ja
:adore: )
Dat is ook moedig!
Ik durf het bijvoorbeeld nooit!

:D

Gesloten