Ik vraag me af... [3]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Lieske Lieske
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Ik vraag me af... [3]

Bericht door Lieske Lieske » 01 aug 2010 11:22

sinds wanneer Dagonet "in se" gebruikt?
Ik heb dat lang geleden ook van iemand opgenomen, en gebruik dat vaak in een discussie om mijn
punt kracht bij te zetten. (veronderstel ik!)
EDIT:
Ik kom onnozel van schrijffouten! vaak ipv vak dus..
Laatst gewijzigd door Lieske Lieske op 01 aug 2010 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
De enige ware reis is niet het streven naar vernieuwing maar het hebben van andere ogen.

Diejenige, die sie gerettet hat, liebt sie..

Wikkel me warm in een dekentje van woorden (Sanne)

zottekeu
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door zottekeu » 01 aug 2010 12:04

Waarom er nog geen wjnh forum pagina bestaat op facebook.
life is like a song!!!just sing it!!

Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 01 aug 2010 13:07

JFK schreef:
miss fraise schreef:waarom ik geen muggen aantrek en er dus ook niet direct last van heb?
Spoiler! :
*prijst zich gelukkig*
Lucky You.

Ik heb juist het omgekeerde voor. En ik vraag mij ook af waarom.
:-?
Spoiler! :
Naar het schijnt heeft het te maken met je bloed. Maar het kan dat dit maar een fabeltje is.
:D

OT: Over wat ik mijn thesis ga schrijven?
Spoiler! :
Ja, ik ben daar nu al mee bezig.
Spoiler! :
Wat een mens toch al niet doet in de blok.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

mallemie
Experienced user
Experienced user

Bericht door mallemie » 01 aug 2010 15:09

miss fraise schreef:
Spoiler! :
Spoiler! :
Hé! Ik vraag mij nét hetzelfde af! Zoveel interessante thema's. Uitvoerbaar? zelden :-?

En verder vraag ik mij ook af waarom vrienden van mijn ouders mij willen toevoegen op facebook :roll: Néén ik wil geen virtuele vrienden niet zijn met jou!! weirdo's! :P en facebook zou tevens bij wet verboden moeten zijn voor ouders! En dan vaders in het specifiek! Gelukkig snapt mijn moeder niets van pc's.
You say my eyes are crazy eyes... Sometimes they are and so are you...

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 01 aug 2010 15:15

mallemie schreef: Hé! Ik vraag mij nét hetzelfde af! Zoveel interessante thema's. Uitvoerbaar? zelden :-?

En verder vraag ik mij ook af waarom vrienden van mijn ouders mij willen toevoegen op facebook :roll: Néén ik wil geen virtuele vrienden niet zijn met jou!! weirdo's! :P en facebook zou tevens bij wet verboden moeten zijn voor ouders! En dan vaders in het specifiek! Gelukkig snapt mijn moeder niets van pc's.
Goh, ik heb nog niet echt een idee hoor. Ik heb nog 2 jaar de tijd :)

Maar over dat facebook, dat klopt nogal ja. :evil:
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Florre

Bericht door Florre » 01 aug 2010 16:19

Ik vraag me af of ik er wel goed aan doe van terug contact te zoeken met haar. Kben 2 weken geleden ofzo terug contact ermee hebben, en ik begin weer volledig te twijfelen of ik er wel goed aan doe. Waarschijnlijk gewoon uit schrik terug wat te voelen voor haar, nu ik zo gevoelig ben en opzoek ben naar affectie.

Wapiti

Bericht door Wapiti » 01 aug 2010 16:20

of het echt ooit vanzelf over zal gaan...

Ismene
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ismene » 01 aug 2010 16:31

Met mijn eerste, officieel vaste loonfiche in mijn handen, vraag ik me af of dit nu later is.
En ik weet het lot is blind. En de liefde die kijkt scheel.

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 01 aug 2010 21:00

Scheren of niet scheren? Grmbl..

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 01 aug 2010 21:22

miss fraise schreef:
Spoiler! :
Spoiler! :
Ge ziet het al zitten ja? :wink:

Concentreert u maar eerst op dit jaar. :wink: :D

OT.

....hoe het lief van mijn nicht de eerste-voorstellingsvuurproef (lees: de aperitief) bij mijn grootouders heeft doorstaan vanmiddag.
Fluctuat nec mergitur

Hanneke

Bericht door Hanneke » 02 aug 2010 18:50

JFK schreef:
miss fraise schreef:waarom ik geen muggen aantrek en er dus ook niet direct last van heb?
Spoiler! :
*prijst zich gelukkig*
Lucky You.

Spoiler! :
Naar het schijnt heeft het te maken met je bloed. Maar het kan dat dit maar een fabeltje is.
Naar het schijnt. Iedereen heeft evenveel aantrek van muggen. Alleen is de ene persoon meer "allergisch" aan het soort stof dat de mug inspuit om bloedstolling tegen te gaan, dan de andere. Die "allergie" zorgt voor de zichtbare rode muggenbeet. Meestal zijn vrouwen hier gevoeliger aan.

On-topic: Niet voor publicatie vatbaar.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 02 aug 2010 19:05

Hanneke schreef:
JFK schreef:
Spoiler! :
*prijst zich gelukkig*
Lucky You.

Spoiler! :
Naar het schijnt. Iedereen heeft evenveel aantrek van muggen. Alleen is de ene persoon meer "allergisch" aan het soort stof dat de mug inspuit om bloedstolling tegen te gaan, dan de andere. Die "allergie" zorgt voor de zichtbare rode muggenbeet. Meestal zijn vrouwen hier gevoeliger aan.
Ben ik dan een man? :D

Hanneke

Bericht door Hanneke » 02 aug 2010 19:07

Ja, ik dacht al dat er zoiets op ging volgen. Bon, lesbo hier en altijd de eerste om gestoken te worden, in tegenstelling met de zussen :P

Djoelie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Djoelie » 03 aug 2010 20:23

... hoeveel je berichten moet posten vooraleer je geen 'new user' meer bent

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 03 aug 2010 20:39

Djoelie schreef:... hoeveel je berichten moet posten vooraleer je geen 'new user' meer bent
100

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 03 aug 2010 20:50

ik vraag me af of het wel gaat helpen om mijn mama de mama van mijn meisje te laten bellen om te vragen of mijn liefje es mag komen..
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

nicktjen
Forum addict
Forum addict

Bericht door nicktjen » 03 aug 2010 22:08

Hanneke schreef:
JFK schreef:
Spoiler! :
*prijst zich gelukkig*
Lucky You.

Spoiler! :

Ja lap. Alhoewel ik het nog lang heb uitgehouden voor ik mijn eerste muggenbeet kreeg deze zomer. Mede dankzij een plantje die op mijn kamer stond maja... het heeft nog geen twee weken overleefd. (a)

IVMA wanneer ik eens deftig in gang schiet voor te blokken!

Wapiti

Bericht door Wapiti » 04 aug 2010 22:27

of ik mijn neus toch niet beter laat opereren, mijn ademhaling is er ECHT nie op vooruigegaan en hij staat schever dan ooit tevoren :s

Aquarius

Bericht door Aquarius » 06 aug 2010 21:25

nicktjen schreef:
Hanneke schreef:
JFK schreef:
Lucky You.

Spoiler! :

Ja lap. Alhoewel ik het nog lang heb uitgehouden voor ik mijn eerste muggenbeet kreeg deze zomer. Mede dankzij een plantje die op mijn kamer stond maja... het heeft nog geen twee weken overleefd. (a)

IVMA wanneer ik eens deftig in gang schiet voor te blokken!
Even de smartypants uithangen...ik veronderstel dat het komt doordat je wat meer suiker binnenspeelt waardoor je bloed zoeter is en de muggen zullen daar sneller op afkomen :wink:
Puur hypothetisch wel en aan de omgeving zal het zeker niet liggen, want soms komt het nog steeds voor dat de ene wel muggebeten heeft en de andere niet terwijl ze in dezelfde kamer slapen. Dat van de antistoffen is anderzijds vrij waarschijnlijk :wink:

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 06 aug 2010 21:31

Aquarius schreef: Even de smartypants uithangen...ik veronderstel dat het komt doordat je wat meer suiker binnenspeelt waardoor je bloed zoeter is en de muggen zullen daar sneller op afkomen :wink:
Nog maar even benadrukken dat dit een typisch volksverhaal is, maar aan geen kanten klopt. "Zoeter" bloed hebben is pure nonsens. :)

Gesloten