Daar ben ik onlangs naar toe geweest! (gratis weliswaar, I know people. Very pretty people, een heel schoon geval in het bijzonder). Gewoon niet te serieus nemen en heel goed lachen. De muziek is heel oké, het verhaal euh, grappig.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint. Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Feist in het Koninklijk Circus, 19 oktober.
Tori Amos in Bozar in Brussel, 29 oktober.
En hopelijk op 27 oktober ook nog Bon Iver in de AB. Ik heb geen tickets (want het concert was veel te snel uitverkocht) maar ga die donderdag toch even langs in de hoop nog op straat aan de AB tickets te kunnen bemachtigen.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)
Ben ook geweest slap verhaal maar wel zalige muziek en dans
Echo schreef:
Ismene schreef:Queen - we will rock you musical
Daar ben ik onlangs naar toe geweest! (gratis weliswaar, I know people. Very pretty people, een heel schoon geval in het bijzonder). Gewoon niet te serieus nemen en heel goed lachen. De muziek is heel oké, het verhaal euh, grappig.
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do.
So go out & do it.
greentea schreef:Feist in het Koninklijk Circus, 19 oktober.
Tori Amos in Bozar in Brussel, 29 oktober.
En hopelijk op 27 oktober ook nog Bon Iver in de AB. Ik heb geen tickets (want het concert was veel te snel uitverkocht) maar ga die donderdag toch even langs in de hoop nog op straat aan de AB tickets te kunnen bemachtigen.
En ook nog:
- 23 november naar Agnes Obel in Koninklijk Circus
- 21 december Jamie Woon in de AB
- 2 maart Wilco in de AB (hopelijk, als ik aan tickets raak)