Onpopulaire meningen [4]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Glamourgirl_10
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Re: Onpopulaire meningen [4]

Bericht door Glamourgirl_10 » 05 apr 2010 11:57

Ik vind buikhaar totaal niet verwerpelijk, walgelijk of afstotelijk. Op één of andere manier vind ik het zelfs heel vertederend. Misschien heeft dat te maken met het feit dat het zich gemiddeld slechts op 2 vierkante centimeter van ons lichaam bevindt, wat toch getuigt van een bepaalde bescheiden- of gereserveerde terughoudendheid en zeker van een soort van harige exceptionaliteit.

Dat dit een onpopulaire mening is, wordt bewezen door de korte stoppels die daar nu bij mij te vinden zijn. Toen ik laatst bij mevrouw de epileuse was, fixeerde ze plotseling op mijn buik en zei ze: "ah dan wil je dat haar zeker ook wel weg" en ik zei: "neen, ik vind dat eigenlijk wel mooi", waarop haar ogen zo hard opzwollen dat ze zelfs niet meer uit hun kassen konden vallen en ze kordaat haar wapens instelde om mijn trots uit te rukken. Voor ik iets kon doen, oh zo snel, oh zo gezwind, oh ze vreselijk effectief professioneel.

Danku Anette.
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Springbal » 05 apr 2010 21:07

Glamourgirl_10 schreef:Ik vind buikhaar totaal niet verwerpelijk, walgelijk of afstotelijk. Op één of andere manier vind ik het zelfs heel vertederend. Misschien heeft dat te maken met het feit dat het zich gemiddeld slechts op 2 vierkante centimeter van ons lichaam bevindt, wat toch getuigt van een bepaalde bescheiden- of gereserveerde terughoudendheid en zeker van een soort van harige exceptionaliteit.

Dat dit een onpopulaire mening is, wordt bewezen door de korte stoppels die daar nu bij mij te vinden zijn. Toen ik laatst bij mevrouw de epileuse was, fixeerde ze plotseling op mijn buik en zei ze: "ah dan wil je dat haar zeker ook wel weg" en ik zei: "neen, ik vind dat eigenlijk wel mooi", waarop haar ogen zo hard opzwollen dat ze zelfs niet meer uit hun kassen konden vallen en ze kordaat haar wapens instelde om mijn trots uit te rukken. Voor ik iets kon doen, oh zo snel, oh zo gezwind, oh ze vreselijk effectief professioneel.

Danku Anette.
Anette is niet de enige die niet van Buikhaar moet hebben. Maar 't is geen onpopulaire mening want ofschoon overdaad schaadt, zou ik toch niet meer met een glad buikje willen rondlopen.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Calix

Bericht door Calix » 05 apr 2010 22:57

Springbal schreef:
Glamourgirl_10 schreef:Ik vind buikhaar totaal niet verwerpelijk, walgelijk of afstotelijk. Op één of andere manier vind ik het zelfs heel vertederend. Misschien heeft dat te maken met het feit dat het zich gemiddeld slechts op 2 vierkante centimeter van ons lichaam bevindt, wat toch getuigt van een bepaalde bescheiden- of gereserveerde terughoudendheid en zeker van een soort van harige exceptionaliteit.

Danku Anette.
Anette is niet de enige die niet van Buikhaar moet hebben. Maar 't is geen onpopulaire mening want ofschoon overdaad schaadt, zou ik toch niet meer met een glad buikje willen rondlopen.
Ik vermoed dat dat varieert naargelang geslacht. :wink:

OT: Als vrijgezel zijnde kijk je al eens rond naar wat er op de markt zoal beschikbaar is. Wanneer ik durf te zeggen dat ik iemand die er ouder dan pakweg 26 lijkt uit te zien wel knap vind, krijg ik steevast het commentaar "maar eikes, die is zo oud". Ik vind iets oudere mannen ook wel iets hebben, voor velen is dat blijkbaar ondenkbaar.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 06 apr 2010 08:41

Het taaltje dat de ambassadeur van de VSA gisteren uitkraamde in Mortsel trok op geen ene moer. Het had voor de slachtoffers veel minder beledigend overgekomen had ie gewoon toegegeven dat ie geen Nederlands kan en in het Engels zijn toespraak had gedaan. En een excuus of sorry leek me ook wel op zijn plaats. Enfin, nu nog excuses voor de Appeldonkstraat hier in ons gemeente die ze ook per ongeluk hebben plat gesmeten en we komen der wel.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

nomeis

Bericht door nomeis » 06 apr 2010 14:46

Springbal schreef:Het taaltje dat de ambassadeur van de VSA gisteren uitkraamde in Mortsel trok op geen ene moer. Het had voor de slachtoffers veel minder beledigend overgekomen had ie gewoon toegegeven dat ie geen Nederlands kan en in het Engels zijn toespraak had gedaan. En een excuus of sorry leek me ook wel op zijn plaats. Enfin, nu nog excuses voor de Appeldonkstraat hier in ons gemeente die ze ook per ongeluk hebben plat gesmeten en we komen der wel.
Die ambassadeur is een opportunist die alles in België 'fantastisch' en 'fenomenaal' vindt. Nu, het feit dat hij er was wil toch wel iets zeggen.

Ik twijfel constant tussen het invoeren van een geboortebeperking om de wereld te redden, of het invoeren van het verplicht hebben van kinderen om de sociale zekerheid te redden. Ik wil ooit ook wel met pensioen hoor.

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 06 apr 2010 16:11

Calix schreef:Wanneer ik durf te zeggen dat ik iemand die er ouder dan pakweg 26 lijkt uit te zien wel knap vind, krijg ik steevast het commentaar "maar eikes, die is zo oud".
Pijn! :supersad: dan is het vast ook een onpopulaire mening wanneer ik zeg dat ik nog steeds in de fleur van mijn leven ben...

Nabuchodonosor
Forum addict
Forum addict

Bericht door Nabuchodonosor » 06 apr 2010 17:52

nomeis schreef:
Springbal schreef:
Ik twijfel constant tussen het invoeren van een geboortebeperking om de wereld te redden, of het invoeren van het verplicht hebben van kinderen om de sociale zekerheid te redden. Ik wil ooit ook wel met pensioen hoor.
Een maatschappij moet eerst en vooral zichzelf zien in stand te houden (vooral wanneer ze al iets verworven hebben uiteraard) en hoeft helemaal niet om te zien naar de wereld. Een maatschappij die de pretentie heeft de wereld op zn eentje te redden doet vooral zichzelf miserie toe.
Wel kan een maatschappij trachten anderen te overtuigen het samen aan te pakken.
En over de kinderen: rijke mensen zouden verplicht moeten worden vele kinderen te krijgen en arme mensen verplicht weinig kinderen. Het kindjesgeld blijft van 1 tot 30 kinderen hetzelfde in verhouding.

Angela Merkel is een lelijk wijf. De avatarafbeelding hier ergens boven is gruwelijk, ik was gedegouteerd toen ik op tv zag hoe slonzig ze erbij liep. Voor een (lelijke) vrouw van haar leeftijd! Nu, ik heb pas op wiki haar leeftijd achterhaald en bleek dat zij nog maar 55 is zekers?! 55 nog maar, ik schatte haar eind de 66-67.

Haar op de buik, het mag niet veel zijn, echt niet veel, zo vanaf de navel naar beneden is nog mooi, maar nergens anders! Op de borst ook enkele haartjes. Enkele haartjes zijn sexie, maar vele haren zijn gruwelijk. Hetzelfde op de benen, armen.....borst.
Zonder onderschrift, bij gebrek aan inspiratie.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 06 apr 2010 20:30

Nabuchodonosor schreef:
nomeis schreef:
Springbal schreef:
Een maatschappij moet eerst en vooral zichzelf zien in stand te houden (vooral wanneer ze al iets verworven hebben uiteraard) en hoeft helemaal niet om te zien naar de wereld. Een maatschappij die de pretentie heeft de wereld op zn eentje te redden doet vooral zichzelf miserie toe.
Wel kan een maatschappij trachten anderen te overtuigen het samen aan te pakken.
En over de kinderen: rijke mensen zouden verplicht moeten worden vele kinderen te krijgen en arme mensen verplicht weinig kinderen. Het kindjesgeld blijft van 1 tot 30 kinderen hetzelfde in verhouding.
:kots:

Ik hoop dat dit geen onpopulaire mening is, maar ik ben het in ieder geval met Noam Chomsky eens dat alle Amerikaanse presidenten sedert de oorlog de doodstraf zouden krijgen indien zij met dezelfde regels berecht zouden worden waarmee de nazi-kopstukken in Nüremberg terecht werden gesteld.

Edit door Galimatias: dubbelpost samengevoegd.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jeroenn » 06 apr 2010 20:52

De lachende profeet schreef:Ik hoop dat dit geen onpopulaire mening is, maar ik ben het in ieder geval met Noam Chomsky eens dat alle Amerikaanse presidenten sedert de oorlog de doodstraf zouden krijgen indien zij met dezelfde regels berecht zouden worden waarmee de nazi-kopstukken in Nüremberg terecht werden gesteld.
Er is volgens mij toch nog een verschil met wat de Nazi's deden en met de beslissingen van de Amerikaanse presidenten.
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 06 apr 2010 21:06

Jeroenn schreef:
De lachende profeet schreef:Ik hoop dat dit geen onpopulaire mening is, maar ik ben het in ieder geval met Noam Chomsky eens dat alle Amerikaanse presidenten sedert de oorlog de doodstraf zouden krijgen indien zij met dezelfde regels berecht zouden worden waarmee de nazi-kopstukken in Nüremberg terecht werden gesteld.
Er is volgens mij toch nog een verschil met wat de Nazi's deden en met de beslissingen van de Amerikaanse presidenten.
Uiteraard, maar ik heb niet over de feitelijke verschillen. Ik heb het over de standaarden die toen werden gebruikt om de nazi's te veroordelen. Op basis daarvan kan je evengoed Truman, Nixon of Reagan veroordelen. Uiteraard is Hitler een paar gradaties erger dan Truman, Johnson, Nixon, Reagan, Bush jr. en sr. en die anderen, maar dat neemt niet weg dat ook zij enorme misdaden tegen de mensheid op hun geweten hebben. Ik vind niet dat zij de doodstraf moeten krijgen, maar misdaden tegen de mensheid moeten niet enkel worden afgewenteld op die leiders die toevallig geen enorme macht hebben, maar op alle machthebbers. Ik erger me vooral aan de dubbele standaarden.

Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jeroenn » 06 apr 2010 21:24

Over Truman kan ik je ergens wel begrijpen met het inzetten van de atoombom.

Maar Bush junior bijvoorbeeld heeft toch niets verkeerd gedaan tegen de mensheid?
Nujah, foltering is misschien verkeerd maar hij deed wat volgens hem op dat moment goed was voor de US.

Nujah, ieder zijn mening uiteraard maar een president mag voor de daden die hij deed in het belang van zijn land, toch niet gestraft worden?

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 06 apr 2010 21:40

Jeroenn schreef:Over Truman kan ik je ergens wel begrijpen met het inzetten van de atoombom.

Maar Bush junior bijvoorbeeld heeft toch niets verkeerd gedaan tegen de mensheid?

Nujah, foltering is misschien verkeerd maar hij deed wat volgens hem op dat moment goed was voor de US.

Nujah, ieder zijn mening uiteraard maar een president mag voor de daden die hij deed in het belang van zijn land, toch niet gestraft worden?
Onder valse voorwendselen een soeverein land binnenvallen is anders wel een behoorlijk grove overtreding van de internationale conventies... Toen Sadam Hoessein Koeweit binnenviel hadden de Verenigde Staten een legitieme reden om Irak binnen te vallen; bijgevolg werden ze gesteund door de internationale gemeenschap (Verenigde Naties inbegrepen). Wanneer ze hun zin niet krijgen (i.e. goedkeuring/toestemming van de V.N.) lappen ze die regels gewoonweg aan hun laars en leggen ze sancties op aan landen die zich niet gewillig voor de kar laten spannen (denk maar aan de zogenaamde 'freedom fries' ( :kots: wat de misleidende naam betreft) in plaats van de 'French fries').

En om een ander voorbeeld te geven van dubbele standaarden: het exact aantal gesneuvelde Amerikaanse militairen in Irak is bekend, opgevolgd en geregeld gepubliceerd geweest in kranten over heel de wereld. Over het aantal - nochtans onschuldige, daar zij niet voor de oorlog 'gekozen' hebben - burgerdoden wordt/werd in vergelijking amper gerept.
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 06 apr 2010 21:51

Jeroenn schreef:Over Truman kan ik je ergens wel begrijpen met het inzetten van de atoombom.

Als een president handelingen uitvoert of laat uitvoeren die op geen enkele manier gerechtvaardigd kunnen worden dan zie ik niet in waarom die president (of hij nu Duits, Amerikaans, Russisch, Chinees of Congolees is) niet voor de rechtbank verantwoording moet afleggen. Ik pleit niet voor de doodstraf voor die mensen, ik ben humanist en dus ben ik voor een eerlijk proces. Maar dat laatste betekent ook dat regeringsleiders en staatshoofden uit het Westen voor de rechter kunnen worden gesleept.

Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jeroenn » 06 apr 2010 21:58

Galimatias schreef: Onder valse voorwendselen een soeverein land binnenvallen is anders wel een behoorlijk grove overtreding van de internationale conventies... Toen Sadam Hoessein Koeweit binnenviel hadden de Verenigde Staten een legitieme reden om Irak binnen te vallen; bijgevolg werden ze gesteund door de internationale gemeenschap (Verenigde Naties inbegrepen). Wanneer ze hun zin niet krijgen (i.e. goedkeuring/toestemming van de V.N.) lappen ze die regels gewoonweg aan hun laars en leggen ze sancties op aan landen die zich niet gewillig voor de kar laten spannen (denk maar aan de zogenaamde 'freedom fries' ( :kots: wat de misleidende naam betreft) in plaats van de 'French fries').

En om een ander voorbeeld te geven van dubbele standaarden: het exact aantal gesneuvelde Amerikaanse militairen in Irak is bekend, opgevolgd en geregeld gepubliceerd geweest in kranten over heel de wereld. Over het aantal - nochtans onschuldige, daar zij niet voor de oorlog 'gekozen' hebben - burgerdoden wordt/werd in vergelijking amper gerept.
Ik weet niet of Bush op de hoogte was van de valse informatie over Iraq. Volgens mij heeft hij eerder preventief gehandeld. En we mogen ook niet vergeten dat Iraq het terrorisme financierde.
Hoe je het nu ook draait of keert, Iraq is nu verlost van zijn dictator en er is daar democratie.
Ik zou hetzelfde gedaan hebben moest ik in zijn stoel gezeten hebben. (over een onpopulaire mening gesproken. :) )

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 07 apr 2010 09:00

nomeis schreef:
Springbal schreef:Het taaltje dat de ambassadeur van de VSA gisteren uitkraamde in Mortsel trok op geen ene moer. Het had voor de slachtoffers veel minder beledigend overgekomen had ie gewoon toegegeven dat ie geen Nederlands kan en in het Engels zijn toespraak had gedaan. En een excuus of sorry leek me ook wel op zijn plaats. Enfin, nu nog excuses voor de Appeldonkstraat hier in ons gemeente die ze ook per ongeluk hebben plat gesmeten en we komen der wel.
Die ambassadeur is een opportunist die alles in België 'fantastisch' en 'fenomenaal' vindt. Nu, het feit dat hij er was wil toch wel iets zeggen.
Feit, daar ben ik hem wel dankbaar voor.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 08 apr 2010 03:41

Jeroenn schreef:
Galimatias schreef: Onder valse voorwendselen een soeverein land binnenvallen is anders wel een behoorlijk grove overtreding van de internationale conventies... Toen Sadam Hoessein Koeweit binnenviel hadden de Verenigde Staten een legitieme reden om Irak binnen te vallen; bijgevolg werden ze gesteund door de internationale gemeenschap (Verenigde Naties inbegrepen). Wanneer ze hun zin niet krijgen (i.e. goedkeuring/toestemming van de V.N.) lappen ze die regels gewoonweg aan hun laars en leggen ze sancties op aan landen die zich niet gewillig voor de kar laten spannen (denk maar aan de zogenaamde 'freedom fries' ( :kots: wat de misleidende naam betreft) in plaats van de 'French fries').

Ik weet niet of Bush op de hoogte was van de valse informatie over Iraq. Volgens mij heeft hij eerder preventief gehandeld. En we mogen ook niet vergeten dat Iraq het terrorisme financierde.
Hoe je het nu ook draait of keert, Iraq is nu verlost van zijn dictator en er is daar democratie.
Ik zou hetzelfde gedaan hebben moest ik in zijn stoel gezeten hebben. (over een onpopulaire mening gesproken. :) )
In Irak is er GEEN democratie, maar een militair bewind en etnische zuiveringen. Ik heb een rothekel aan Saddam, maar die kerel is wel groot gemaakt door de yankees om te keer te gaan tegen Iran.

Bovendien was en is er geen enkele band tussen het regime van Hoessein en het terreurnetwerk van Osama Bin Laden. Irak financierde Al Qaeda absoluut niet, meer zelfs: Osama haat Saddam Hoessein en omgekeerd. 'Dankzij' de oorlog in Irak is dat land er nog erger aan toe dan tijdens het regime van Saddam.

Bovendien wist Bush heel goed wat hij deed, daar zijn boeken over geschreven.

jiru
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door jiru » 12 apr 2010 18:12

Om één of andere onbekende reden vind ik baby's helemaal niet mooi, en vind het van mezelf dan ook sneu iedere keer te liegen wanneer ik er eentje tegenkom.
Always be yourself. Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 13 apr 2010 01:00

Het algemene rookverbod is volksverlakkerij.

Het koningshuis moet worden afgeschaft en moet haar voorrechten terug betalen aan de gemeenschap.

De rooms-katholieke kerk moet verplicht worden tot het ondergaan van een diepgaand onderzoek om na te gaan in welke mate de structuur en de instellingen van de Kerk bijdragen aan (kinder)misbruik, pedofilie en uitbuiting. Indien de kerk er niet goed vanaf komt dan mag ze van mijn part ontbonden worden en haar bezit afstaan aan de staat.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 13 apr 2010 08:54

Dat ik er niet echt rouwig om ben dat die aartsconservatieve president van Polen 't hoekje om is. Die dode overvaller gisteren: brute pech voor u jongen.

Ziezo

Isokrates
Forum addict
Forum addict

Bericht door Isokrates » 13 apr 2010 11:27

Springbal schreef:Dat ik er niet echt rouwig om ben dat die aartsconservatieve president van Polen 't hoekje om is.
Bizar dat die plots als een halve heilige wordt afgeschilderd. Over de doden niets dan goeds zeker... Maar toch niet in het geval van Kaczyński en zijn PiSpartij :)
Moedig voorwaarts

Gesloten