Wij geloven in liefde!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Mega_Timmy
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Wij geloven in liefde!

Bericht door Mega_Timmy » 24 feb 2010 02:21

Springbal schreef:
Mega_Timmy schreef:die Léonard heeft toch rare uitspraken zeh, die is zo homofoob, ik vind dat we die eens een lesje moeten leren...., alle holebi's die hem een kusje geven ??? :lol:
Geen woorden maar daden! De 27e staat ge mee aan 't station :)
De 27e sta ik in de supermarkt rekken aan te vullen, het is spijtig dat het niet gaat, maar ik verkies nog altijd centjes boven een "lekkere" tongkus met meneer Léonard...

ps: ook al is da zoooo vies, ik zou da durven zeh, een beetje provoceren kan nooit geen kwaad, en dan liefst met alle camera's erop, dan weet iedereen die naar vtm kijkt dat Léonard een speciale "gift" heeft gekregen :D :roflmao:
Alle dromen zijn bedrog, maar als je wakker wordt naast mij dan droom je nog :p

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 24 feb 2010 14:30

Deelnemers kunnen in WJNH T-shirt komen of in een Wit T-shirt, er worden hartjes voorzien om op de t-shirt te bevestigen.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017

Bericht door raskolnikow » 24 feb 2010 17:30

AGE-411 schreef:Omgeving Mechelen is wel zeer dicht bij Mechelen station. Dus ge kunt gemakkelijk es komen voor Leonard een tong te draaien. :)

Of gewoon komen zonder dat laatste. 8)
Ge zoudt beter mij een tong draaien. :)

OT: Laat die mens toch met rust.
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Glamourgirl_10 » 24 feb 2010 22:27

raskolnikow schreef:
AGE-411 schreef:Omgeving Mechelen is wel zeer dicht bij Mechelen station. Dus ge kunt gemakkelijk es komen voor Leonard een tong te draaien. :)

²

Hij verdient al die aandacht niet, ons standpunt is duidelijk en het overgrote deel van de hetero-gemeenschap is het met ons eens. Bewaar je zelfrespect ipv je te verlagen tot het vernederen van anderen met behulp van je tong.
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

sebashan
Experienced user
Experienced user

Bericht door sebashan » 24 feb 2010 22:37

Glamourgirl_10 schreef:
raskolnikow schreef:

²
Hij verdient al die aandacht niet, ons standpunt is duidelijk en het overgrote deel van de hetero-gemeenschap is het met ons eens. Bewaar je zelfrespect ipv je te verlagen tot het vernederen van anderen met behulp van je tong.
amen

Duw die vent niet in een slachtofferrol door hem lastig te vallen.

Mega_Timmy
New user
New user

Bericht door Mega_Timmy » 25 feb 2010 00:51

sebashan schreef:
Glamourgirl_10 schreef: ²
amen

Duw die vent niet in een slachtofferrol door hem lastig te vallen.

daar heb je gelijk in, beter dan gewoon een hele manifestatie vol met hartjes en holebi's....

nu gebeurt er eens iets in mechelen en ik kan er ni eens bij zijn :cry:
Alle dromen zijn bedrog, maar als je wakker wordt naast mij dan droom je nog :p

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door kukuxumusu » 25 feb 2010 13:30

kukuxumusu schreef:ik ga proberen komen, het is dat of die Groen!-meeting
je hebt mij overtuigd zaterdag :P
ziek, dus tzal toch niet lukken zaterdag.
en ik begin eigenlijk ook wel wat te twijfelen over de doeltreffendheid van de actie...
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 25 feb 2010 14:17

sebashan schreef: Duw die vent niet in een slachtofferrol door hem lastig te vallen.
We duwen hem niet in een slachtofferrol. We laten hem kennismaken met het aardse bestaan.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017

Bericht door raskolnikow » 25 feb 2010 14:38

Springbal schreef:We duwen hem niet in een slachtofferrol. We laten hem kennismaken met het aardse bestaan.
Ach kom, het is gewoon een sociaal evenement om wat banden te smeden met gelijkgezinden. Niets leukers dan samen te klitten tegen een gemeenschappelijke "vijand". Maar wat bereik je ermee? Misschien een beetje media-aandacht, maar ik vrees dat we de voorbije weken al een overkill hebben gehad van nee-propaganda tegen Léonard. En de man zal zijn standpunt niet wijzigen.

Een paar dagen geleden was er in Nederland heisa rond een priester die homo's de hostie weigerde tijdens de communie. Stond daar natuurlijk weer zo'n klerenicht op die naar de politie stapte. Mensen toch, de kerk is een privé-instelling met eigen regels: niemand is verplicht zich aan te sluiten. Richt voor mijn part, samen met andere progressieve gelovigen, een eigen kerk op die de leer van de paus niet erkent en holebivriendelijk is. Doe eens iets constructiefs in plaats van altijd maar de grote militant te willen uithangen. Het christendom heeft vele gezichten: wees er één van in plaats van de andere op de smoel te timmeren.
Mr Cash schreef:Overigens wordt het ook eens tijd dat de kerkelijke overheden duidelijk wordt gemaakt dat wij geen hiërarchie in de kerk wensen. 'Wir sind das Volk [Christi]' zou ik de paus zeggen, als Duitser zou hij wel verstaan dat we geen DDR-kerk meer willen, althans ik toch niet.
De worm is rot aan de kop, maar niets belet de romp een eigen leven te beginnen. Bedenk dat de progressieve (al dan niet westerse) katholieken maar een fractie zijn van het pauselijke imperium. Mijns inziens bereik je meer door je af te scheuren van die hele kliek.

Edit door Galimatias: dubbelpost samengevoegd.
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 25 feb 2010 19:18

raskolnikow schreef:
Springbal schreef:We duwen hem niet in een slachtofferrol. We laten hem kennismaken met het aardse bestaan.
Ach kom, het is gewoon een sociaal evenement om wat banden te smeden met gelijkgezinden. Niets leukers dan samen te klitten tegen een gemeenschappelijke "vijand". Maar wat bereik je ermee? Misschien een beetje media-aandacht, maar ik vrees dat we de voorbije weken al een overkill hebben gehad van nee-propaganda tegen Léonard. En de man zal zijn standpunt niet wijzigen.

Een paar dagen geleden was er in Nederland heisa rond een priester die homo's de hostie weigerde tijdens de communie. Stond daar natuurlijk weer zo'n klerenicht op die naar de politie stapte. Mensen toch, de kerk is een privé-instelling met eigen regels: niemand is verplicht zich aan te sluiten. Richt voor mijn part, samen met andere progressieve gelovigen, een eigen kerk op die de leer van de paus niet erkent en holebivriendelijk is. Doe eens iets constructiefs in plaats van altijd maar de grote militant te willen uithangen. Het christendom heeft vele gezichten: wees er één van in plaats van de andere op de smoel te timmeren.
Amen.

Maar als ik morgen op straat roep dat iedereen met een donkderder huidskleur hier niet hoort en al krijg ik ook geheid gedonder op mijn smoel ofschoon ik ook geen duidelijke politieke macht heb.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 26 feb 2010 00:51

raskolnikow schreef:

Mr Cash schreef:Overigens wordt het ook eens tijd dat de kerkelijke overheden duidelijk wordt gemaakt dat wij geen hiërarchie in de kerk wensen. 'Wir sind das Volk [Christi]' zou ik de paus zeggen, als Duitser zou hij wel verstaan dat we geen DDR-kerk meer willen, althans ik toch niet.
De worm is rot aan de kop, maar niets belet de romp een eigen leven te beginnen. Bedenk dat de progressieve (al dan niet westerse) katholieken maar een fractie zijn van het pauselijke imperium. Mijns inziens bereik je meer door je af te scheuren van die hele kliek.

Edit door Galimatias: dubbelpost samengevoegd.
Voila, dat is ongeveer mijn mening. Ik kan begrijpen dat katholieke progressieven pissig zijn, maar zij hebben ook een mening. Leef er dan ook naar. Als je boos bent op de leider dan heb je de mogelijkheid om het hoofd af te snijden. Indien katholieken echt progressief willen zijn, dat ze dan de moeite doen om echt de confrontatie aan te gaan met het Vaticaan. Luther heeft het gedaan, waarom jullie niet?
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 27 feb 2010 17:21

Been there, done that.

Gesloten