een oude onbekende ^^

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

een oude onbekende ^^

Bericht door Aap in een Potje » 27 jan 2010 19:41

jhaa, ik heb hier de laatste tijd veel gepost, maar qua voorstellen.. jah :p

here we go:

ik ben Anouk, almost 17 :p woonachtig in Rollegem-Kapelle, school volgend in de VABI in Roeselare, lesbisch, al 1 en een halve maand in een gelukkige relatie met ons Femkie ^^ ik rij paard, al word dat de laatste tijd wel wat verwaarloosd :oops: ik tsjool ook graag rond in Roeselare stad en af en toe zo s Brugge met mijn beste maatjes ^^ en met het liefje natuurlijk ^^ eeeeuhm, verder heb ik 2 katten (een lapjeskat en een langharig zwart beest, Marie en Moestie) 2 dwergkonijntjes (Bolle & Snoes) en 1 paard (BWP, Caldor Van De Nachtegaalhoeve). Ennn ik wil een pony :p mijn vrienden betekenen heel veel voor mij, net als mijn muziek :o Fall Out Boy, Michael Jackson, Tokio Hotel en Sarah Bettens zijn degene naar wie ik regelmatig luister. min laptop is mijn heiligdom, ik ben dus ook heel gelovig in het Laptopisme ^^ ik verdiep mij de laatste tijd regelmatig in Shakespeare, just omdat diene vent vree interessante quotes enzo heeft ^^ verder ben ik heel erg (prettig) gestoord, lief :confi: maar allesbehalve romantisch, en en enik wil altijd voor iedereen goed doen, wat mij soms in netelige situaties brengt :-? ohja, en ik heb een humeur, ochtendhumeur en maandstondhumeur :p

en dat was het intressante leven van... mij (:
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

naamloos
Regular user
Regular user

Re: een oude onbekende ^^

Bericht door naamloos » 01 feb 2010 22:04

hai! luister je ook naar the all-american rejects?
(die klinken soms een beetje zoals fall out boy :) )
gklhjkhqfhdscfbscgjrdv

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: een oude onbekende ^^

Bericht door Aap in een Potje » 10 feb 2010 14:22

naamloos schreef:hai! luister je ook naar the all-american rejects?
(die klinken soms een beetje zoals fall out boy :) )
jepjepjep :D
die zijn ook nice :p
en fob is toch gesplit dusja :o
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Gesloten