Kussen met jongens vs. meisjes

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
janwillem
New user
New user
Geslacht: Man

Kussen met jongens vs. meisjes

Bericht door janwillem » 19 jan 2010 08:41

Hoi

Ben een kastbi (zie 'inkomhal'), en heb nog nooit met een jongen gekust. Zou het wel graag doen, uiteraard, maar zie er voorlopig nog geen kans toe. Heb wel al met meisjes gevrijd.
Mijn vraag is nu: is het erg anders om met jongens te kussen in vgl. met meisjes? Is het ruwer, harder, ... of net niet? Uw ervaringen, graag!
:merci:
x

Snollebol
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Re: Kussen met jongens vs. meisjes

Bericht door Snollebol » 19 jan 2010 09:08

Iedereen, elke man of vrouw, kust anders.
Er zullen jongens zijn die zacht kussen of wasmachine-achtig en anderen weer nat, ...
Zolang jullie het allebei leuk vinden is er niks aan de hand.
Afbeelding

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 19 jan 2010 13:30

Goh, in essentie is er niet echt een verschil, denk ik. Ge hebt gewoon verschillende 'types' kussers, maar die bestaan zowel onder jongens als meisjes volgens mij.
Enfin, voor mij is er wel een essentiëel verschil natuurlijk: wát kussen met een jongen met mij doet :ahem:

girl with one eye
New user
New user

Bericht door girl with one eye » 19 jan 2010 16:15

ik vind wel dat er een verschil is. naar mijn (compleet subjectieve) mening kussen meisjes beter dan jongens. maar ik denk dat dat vooral te maken heeft met de manier waarop: jongens flirten/kussen/vrijen dominanter, meer "veroveringsachtig", terwijl meisjes dan weer alles zachter en liever aan doen. ieder zijn keus met wat hij/zij het liefste heeft!

Darwin
Forum addict
Forum addict

Bericht door Darwin » 19 jan 2010 16:16

Faramir schreef:Goh, in essentie is er niet echt een verschil, denk ik. Ge hebt gewoon verschillende 'types' kussers, maar die bestaan zowel onder jongens als meisjes volgens mij.
²

Hoewel ik persoonlijk vind dat meisjes over het algemeen "zachter" kussen dan jongens... (maar mijn ervaring tussen de 2 is niet zo eerlijk verdeeld...)
the looks, the dunks and the bottle of Jack
the smokes, the sludge and my eyes back

Springbal schreef:Leve Twijfelaar en Darwin

Farfalla
Forum addict
Forum addict

Bericht door Farfalla » 19 jan 2010 16:35

girl with one eye schreef:ik vind wel dat er een verschil is. naar mijn (compleet subjectieve) mening kussen meisjes beter dan jongens. maar ik denk dat dat vooral te maken heeft met de manier waarop: jongens flirten/kussen/vrijen dominanter, meer "veroveringsachtig", terwijl meisjes dan weer alles zachter en liever aan doen. ieder zijn keus met wat hij/zij het liefste heeft!
Ik heb vroeger (toen ik nog dacht bi te zijn) anders toch jongens gekust die veel minder "veroveringsachtig" kusten dan mijn huidige vriendin :D

Ik sluit me er bij aan dat het niet de kus is die het verschil maakt, want iedereen kust anders, maar inderdaad wat de persoon die je kust, met je doet. Als een vrouw me kust, word ik opgewonden, bij een man niet.
You can either agree with me, or be wrong...
Don't be sad cause roses have thorns, be glad thorns have roses!
http://anima-farfalla.blogspot.com

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 19 jan 2010 17:12

girl with one eye schreef:ik vind wel dat er een verschil is. naar mijn (compleet subjectieve) mening kussen meisjes beter dan jongens. maar ik denk dat dat vooral te maken heeft met de manier waarop: jongens flirten/kussen/vrijen dominanter, meer "veroveringsachtig", terwijl meisjes dan weer alles zachter en liever aan doen. ieder zijn keus met wat hij/zij het liefste heeft!
Zoals je zelf ook al vermeld hebt, is dat inderdaad behoorlijk subjectief. De mate waarin iemand 'compatibel' is met de persoon waarmee hij/zij kust bepaalt de perceptie van die kus, gaande van afschuwelijk slecht tot enorm goed en alles daar tussenin. Als je houdt van zachte, lieve kusjes en de persoon met wie je kust gaat iets 'heviger' tekeer dan dat, tja, dan ga je die manier van kussen wellicht minder appreciëren. De mate waarin iemand meer of minder 'dominant', 'zacht' of net 'veroveringsachtig' is bij het kussen heeft veel meer te maken met het karakter van die persoon dan met hetgeen er tussen de benen zit. :P

Dat gezegd zijnde heb ik al zowel met meisjes als jongens gekust en kan ik, eveneens vanuit mijn subjectieve ervaring, alleen maar constateren dat bepaalde meisjes 'beter' (als in: meer zoals ik dat zelf verkies) kusten dan bepaalde jongens, alsook omgekeerd. :)
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 19 jan 2010 17:12

Weing verschil gemerkt. :D

Het enige nadeel bij jongens is soms de baardgroei, die soms wat kan schuren. Maar een echt probleem is dat natuurlijk ook weer niet. :wink:
Fluctuat nec mergitur

The_ Future
Experienced user
Experienced user

Bericht door The_ Future » 19 jan 2010 17:25

Ik kus zowel graag met jongens en met meisjes.
Hoewel dit bij mij soms beter aanvoelt bij jongens dan bij meisjes, maar het is daarom zeker voor niet minder.

Dus bij ik eigenlijk ook weinig verschil.

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 19 jan 2010 23:17

Galimatias schreef: Dat gezegd zijnde heb ik al zowel met meisjes als jongens gekust en kan ik, eveneens vanuit mijn subjectieve ervaring, alleen maar constateren dat bepaalde meisjes 'beter' (als in: meer zoals ik dat zelf verkies) kusten dan bepaalde jongens, alsook omgekeerd. :)
² I second that. Hangt van de persoon af, niet van het geslacht, en vooral: van je eigen voorkeur.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

tiktak
New user
New user

Bericht door tiktak » 20 jan 2010 13:51

Kussen met jongens vond ik ni eens leuk, in tegenstelling tot bij meisjes ... :D
Heb wel is gehoord dat kussen met hetzelfde geslacht beter is, maar daar kan ik niet over oordelen natuurlijk. ik denk dat het gewoon afhangt me wie ge kust ;) x

janwillem
New user
New user

Bericht door janwillem » 20 jan 2010 15:14

Bedankt voor alle reacties!
Samenvattend: het is eigenlijk een subjectief, individueel gegeven, maar meisjes stoppen er doorgaans wat meer gevoel in :D

Milec2
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Milec2 » 20 jan 2010 18:46

Is geilheid geen gevoel dan?

Loa
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Loa » 26 mar 2010 17:36

Milec2 schreef:Is geilheid geen gevoel dan?
Mannen :roll: :lol:

OT: Meisjes kussen beter. Echt.
Misschien komt het doordat meisjes meer gevoel hebben voor empathie of zo, geen idee. Maar een lesbomening is op dit vlak nooit 100% objectief, natuurlijk.
Show me show me show me how you do that trick.

I am a Horror.

~variations sauvages~

nomeis

Bericht door nomeis » 26 mar 2010 19:35

Loa schreef:

Misschien komt het doordat meisjes meer gevoel hebben voor empathie of zo, geen idee. Maar een lesbomening is op dit vlak nooit 100% objectief, natuurlijk.
Idd. Jongens kussen beter. Echt.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 27 mar 2010 00:23

JFK schreef:Weing verschil gemerkt. :D

Het enige nadeel bij jongens is soms de baardgroei, die soms wat kan schuren. Maar een echt probleem is dat natuurlijk ook weer niet. :wink:
Haha, en dan sta ge daar alle 2 met rode kaken of kin door dat geschuur :) . Da's wel koddig eigenlijk.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 27 mar 2010 01:04

nomeis schreef:
Loa schreef:

Idd. Jongens kussen beter. Echt.
Kussen jongens ook niet beter omdat ze weten wat een jongen graag heeft?
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 27 mar 2010 01:42

I don't know schreef:Kussen jongens ook niet beter omdat ze weten wat een jongen graag heeft?
idem voor 2 meisjes hé dan. Dit is echt wel een nutteloze discussie zo :roll:

Als je het mij vraagt kust iedereen anders en doet het geslacht er weinig toe. De beste kussen zijn natuurlijk degene met die persoon voor wie je iets voelt; en of dat nu een man of een vrouw is, het is volgens mij echt wel het gevoel dat telt (aan beide kanten dan hé).

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 02 mei 2010 13:35

Hmm, als ik diep in mijn geheugen graaf, vele jaren terug, dan moet ik wel toegeven dat de meeste meisjes goed kusten.. Nuja, het is dus echt wel al lang geleden, dus daarover kan ik mss niet veel zeggen!

Met jongens: ik had eigenlijk niet gedacht dat er nog zoveel verschillende manieren bestaan en dat jongens echt gwn niet lekker kunnen kussen. Ik denk wel dat het een kwestie van ervaring en het kussen op elkaar afstemen is. Het kan in het begin niet lekker zijn, maar zeg wat je lekker vindt + veel oefenen en dan kan dat lekkere resultaten geven (:
-
"Cetero censeo birrum bibendum esse..."

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 02 mei 2010 14:19

Mateo schreef:De beste kussen zijn natuurlijk degene met die persoon voor wie je iets voelt; en of dat nu een man of een vrouw is, het is volgens mij echt wel het gevoel dat telt (aan beide kanten dan hé).
Ja, oké, maar dat is ook geen garantie hé, als je kust met iemand die je graag ziet, maar die speelt wasmachientje in uw mond, dan is dat gewoon een slechte kus.. Ook al zie je die graag. Dat staat toch nog wel wat los van elkaar vind ik :)
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

Gesloten