Kontlikken

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Lorke
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Kontlikken

Bericht door Lorke » 15 jan 2010 23:02

Ik wist niet of ik het zou durven zetten op het forum, maar ik ben wel nieuwsgierig naar jullie reacties. Het zit zo, ik heb eigenlijk mijn partner al een paar keer zitten rimmen.
En natuurlijk, om hygiënische redenen, gaan we eerst een douche nemen en dan overgaan tot liefde bedrijven. Niet altijd in die volgorde, maar als hij of ikzelf zin heb in rimmen, dan nemen we een douche eerst.

Nu, vraag ik me af: is het normaal dat als je u partner zit te rimmen, het kan zijn dat het qua smaak meevalt? En dat je daardoor blijft voort doen en je partner natuurlijk genot geeft.

Grtjes,
Lorke xxx
Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE :D :D

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Re: Kontlikken

Bericht door Springbal » 16 jan 2010 00:03

Hmmm is choco of confituur gebruiken. Naar het schijnt geeft dat voor beiden een heel nieuwe ervaring 8) .
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 16 jan 2010 12:24

:confi:
Ik snap de vraag niet.

:(

Silas

Bericht door Silas » 16 jan 2010 13:20

Ik denk dat hij het lekker vindt en zich afvraagt of dat wel normaal is? :confi:

Lorke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lorke » 16 jan 2010 14:00

Silas schreef:Ik denk dat hij het lekker vindt en zich afvraagt of dat wel normaal is? :confi:
Dat is mijn vraag, ja :oops:
Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE :D :D

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 16 jan 2010 15:01

Lorke schreef:
Silas schreef:Ik denk dat hij het lekker vindt en zich afvraagt of dat wel normaal is? :confi:
Dat is mijn vraag, ja :oops:
Goh, je vindt het lekker, maakt het dan nog uit of het normaal is? We zouden eerst en vooral "normaal" moeten definiëren om op je vraag te kunnen antwoorden, en dat vereist meestal een discussie van ettelijke pagina's. :-) Je schrijft dat jullie zelfs eerst douchen enzo, 't zou sterk zijn als er dan nog een vies smaakje aan zou zitten hoor - in feite, met wat basishygiëne zou er sowieso niet veel vies meer aan mogen zijn.

Dat alles even terzijde: yup, da's normaal, geniet ervan!

On a sidenote: iemand zich eigenlijk ooit afgevraagd waarom mensen hier soms overdreven veel belang besteden aan het wassen van de handen enzo, maar zich wat stront betreft tevreden stellen met wat afvegen met papier? Een Turks toilet (met zo'n straaltje water om af te spoelen) lijkt me veel logischer. Maar allez, da's niet echt on-topic ;-)
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

pieter101010
Experienced user
Experienced user

Bericht door pieter101010 » 16 jan 2010 17:12

K_x schreef: On a sidenote: iemand zich eigenlijk ooit afgevraagd waarom mensen hier soms overdreven veel belang besteden aan het wassen van de handen enzo, maar zich wat stront betreft tevreden stellen met wat afvegen met papier? Een Turks toilet (met zo'n straaltje water om af te spoelen) lijkt me veel logischer. Maar allez, da's niet echt on-topic ;-)
Interessante sidenote! :P Volgens mij is dat omdat we met onze handen eten en het dus van groter belang is dat die proper zijn... ?

OT heb ik nix zinnigs te vertellen, sorry. Of toch: als ge het plezant vindt en ge voelt er u goed bij, moet ge gewoon voortdoen zoals ge bezig zijt. Wat anderen denken is irrelevant.
One day... when you wish for true love to come. Then, remember me.

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 17 jan 2010 00:52

Ik zie ook het probleem niet echt: jij vindt het leuk, hij geniet.. It's all that matters :-)
Laatst gewijzigd door GroenWolkje op 19 jan 2010 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

Farfalla
Forum addict
Forum addict

Bericht door Farfalla » 17 jan 2010 13:09

Als twee partners iets leuk vinden, maakt het toch niet uit of anderen dat "normaal" vinden. Gewoon genieten...
You can either agree with me, or be wrong...
Don't be sad cause roses have thorns, be glad thorns have roses!
http://anima-farfalla.blogspot.com

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 18 jan 2010 01:16

Ik vind het raar dat je op voorhand een douche neemt als je daar zin in hebt.
Ik bedoel, je weet toch nooit op voorhand wat je in bed gaat doen die dag?

Hetgene wat ik het lasigste vind zijn die haartjes enzo. Die wrijven zo tegen je neus en je gezicht. En da's nie prettig. Liever dat het poepje wat geschoren is. :)

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 18 jan 2010 11:01

AGE-411 schreef:Hetgene wat ik het lasigste vind zijn die haartjes enzo. Die wrijven zo tegen je neus en je gezicht. En da's nie prettig. Liever dat het poepje wat geschoren is. :)
Dat doet me zo denken aan het Vochtige Streken waarin het hoofdpersonage in het ziekenhuis beland door haar 'poepje' te scheren. Hilarisch, en walgelijk.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Farfalla
Forum addict
Forum addict

Bericht door Farfalla » 18 jan 2010 13:43

Echo schreef:
AGE-411 schreef:Hetgene wat ik het lasigste vind zijn die haartjes enzo. Die wrijven zo tegen je neus en je gezicht. En da's nie prettig. Liever dat het poepje wat geschoren is. :)
Dat doet me zo denken aan het Vochtige Streken waarin het hoofdpersonage in het ziekenhuis beland door haar 'poepje' te scheren. Hilarisch, en walgelijk.
Oh hemel, mijn vriendin heeft dat boek voor haar verjaardag gekregen en krijgt de echte cadeau pas als ze het helemaal uitleest :lol: Ik heb er al wat over gehoord :wink:
You can either agree with me, or be wrong...
Don't be sad cause roses have thorns, be glad thorns have roses!
http://anima-farfalla.blogspot.com

Mr Cash
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mr Cash » 18 jan 2010 17:04

AGE-411 schreef:Ik vind het raar dat je op voorhand een douche neemt als je daar zin in hebt.

Hetgene wat ik het lasigste vind zijn die haartjes enzo. Die wrijven zo tegen je neus en je gezicht. En da's nie prettig. Liever dat het poepje wat geschoren is. :)
Zijde daar nu weer met uw haar. Kerel echt serieus: mannen zijn behaarde wezens, deal with it.
Darjeeling, Assam, Lapsang -
Kenya, India, Ceylon -
The Empire flows like rivers through your living room

sakura
Regular user
Regular user

Bericht door sakura » 18 jan 2010 17:10

Mr Cash schreef:mensen zijn behaarde wezens, deal with it.
Sakura en de wilde rozen.

Wapiti

Bericht door Wapiti » 18 jan 2010 18:18

ik vind het lekker, zowel het doen als het laten doen... en dat daar haar staat, ja, da is zo eh... aan de kant doen met je vingers kan helpen!

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 18 jan 2010 18:19

sakura schreef:
Mr Cash schreef:mensen zijn behaarde wezens, deal with it.
Ik vermoed geen kwaad opzet, allicht bedoelde Cash: Mannen a fortiori. (Hopelijk toch :) )

OT: Als ge dat lekker vindt, moet ge dat toch gewoon doen? En gezien d'r in zowat alle man-man seksgidsen uitleg over te vinden is... Klik en klik. Hoe dan ook, gêneer u niet. 't Is toch ook niet zo verwonderlijk dat dat aangenaam kan zijn, uiteindelijk zit ge daar patsboem in een erogene zone 8)

Cooney
New user
New user

Bericht door Cooney » 19 jan 2010 12:46

AGE-411 schreef:Ik vind het raar dat je op voorhand een douche neemt als je daar zin in hebt.
Je kan wel zelf al vanalles van plan zijn om je partner te verwennen, zodat je hem (of jullie allebei) toch subtiel de douche inkrijgt :)
I can't deny what I believe, I can't be what I'm not.

Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jeroenn » 19 jan 2010 13:27

Ik vind dat wel zalig als zoiets onverwachts gebeurt. :)
Dat verschiet wel! 8)

OT: Als jij dat lekker vindt, moet je dat gewoon verder doen. :D
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

captain D
Senior user
Senior user

Bericht door captain D » 19 jan 2010 15:22

Ik krijg bij het lezen van dit topic vooral het gevoel van TOO MUCH INFORMATION!!!!!!! Dat gezegd zijnde desnoods steekt ge uw heel hoofd in u lief zijn gat, het kan me geen fuck schelen, maar hou zo'n zaken een beetje prive. (mocht ik uw vriend zijn en dit lezen ik zou vrij kwaad zijn)
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 19 jan 2010 15:28

captain D schreef:Dat gezegd zijnde desnoods steekt ge uw heel hoofd in u lief zijn gat, het kan me geen fuck schelen
Moet heel het forum dat weten, ja? :evil:

Gesloten