Slices of life [2]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Slices of life [2]

Bericht door twijfelaar1987 » 09 mei 2010 21:27

Ik was al duizend en één redenen aan 't verzinnen om woensdag naar Leuven te gaan en de dag erna pas thuis te komen crashen. En plots kwam mijn broer binnen en vroeg die aan mama wanneer ze nu juist op (verlengd) weekend vertrokken. Ik was dat echt compleet vergeten, dus ik hoef helemaal geen reden te verzinnen want vanaf woensdagochtend zijn ze weg en ga en sta ik volledig waar ik wil zonder een reden te moeten geven 8)
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

Calix

Bericht door Calix » 10 mei 2010 20:16

Ik heb 'm!
De kutmug die mij vorige nacht uit mijn slaap gehouden had.

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 10 mei 2010 21:17

Mijn broer is 17 jaar en heeft mijn mama en ik daarnet vlotjes met de auto naar m'n meme en pepe gebracht. Ik ben 22 jaar en mijn voorlopig rijbewijs ligt al een maand flink te wachten op het gemeentehuis. 8)

xhuxhmaxhuxh
Regular user
Regular user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door xhuxhmaxhuxh » 10 mei 2010 22:21

Pfui. Vanavond thuis geraakt. Zondagmorgen op weg naar Porto aller-retour, maar door de Eyjafjallajökull was de luchthaven in Porto gesloten en moeten uitwijken naar Lissabon. Daar een uurke of 7 gewacht op passagiers die met de bus moesten komen... Toen we dan uiteindelijk gingen vertrekken was de aswolk boven de luchthaven van Lissabon geraakt en mochten we dus niemeer vertrekken. Int midden van de nacht op hotel geraakt en dan deze middag terug proberen vertrekken.

Thuis geraakt gelukkig genoeg, maar mijn peren afgezien!
Afbeelding

I'm all alone with my delusions

melan
Senior user
Senior user

Bericht door melan » 11 mei 2010 01:51

melan schreef:Dat doet mij eraan denken! Dit weekend ga ik eindelijk tijd hebben om de Billy-boekenkast die al enige tijd in de gang staat te staan - nog steeds in de verpakking - ineen te steken. En al die boeken die nu over vloer, verschillende rekken en kartonnen dozen verspreid liggen, te ordenen en een plaatsje in de kast te geven. :)
Kast staat sinds zaterdag ineengestoken te wezen, half gevuld met boeken. Ik vrees dat alleen ze niet groot genoeg is om alle in kartonnen dozen huizende en op losse stapels rondzwervende boeken te herbergen. Maar goed.

Vandaag een slice of life dat niet echt zeldzaam is in mijn leven: het is 1.51, ik heb morgen les om 9.00 en ik heb nog een vertaling te maken, goed voor naar schatting zo'n twee uur. Jippie. Wekker om 6.00, hopen dat ik tegen 6.30 toch begonnen ben geraakt (het zou mij niet verbazen als het 7.00 voorbij is, eer ik begin), om mij dan te haasten, te laat in de les te komen en de rest stiekem in de les te doen. En enkele uren saaie lessen later heel mijn best moeten doen om wakker en aandachtig te blijven. :roll:
Na počátku bylo slovo.
On ne peut pas vivre sans un livre dans la poche.

stars85
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door stars85 » 11 mei 2010 10:34

Onze kat heeft een identiteitscrisis. Daarnet was ik met hem aan het spelen en telkens als ik een stok weggooide, spurtte hij er achteraan en bracht hij de stok terug, waarna hij gigantisch begon te kwispelen met zijn staart. Straks wordt het nog een echte hond :o

xhuxhmaxhuxh
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door xhuxhmaxhuxh » 11 mei 2010 14:05

Door oude gebrande cd's aant gaan.. Terug naar de puberteit! En vergeten liedjes terug op computer aant zetten :D Ahhh, de nostalgie! :P
Afbeelding

I'm all alone with my delusions

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 12 mei 2010 09:45

Ik had flink gevraagd aan mama of ze zeker mijn jeans wou wassen voor ze op reis vertrok*, en dat ging ze dus ook doen. Wil ik die juist aandoen en zie ik dat het een jeans van haar is die hier op mijn kamer ligt. En dus heeft zij die van mij mee op reis, ben eens benieuwd wanneer ze dat gaat merken, waarschijnlijk pas als ze hem aan wilt doen. :roflmao:

*jaja, ik kan zelf ook wel de was doen maar ze moest nog jeans wassen dus die kon er bij

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 13 mei 2010 16:01

Zonet ontdekte ik dat ik 11 gemeenschappelijke 'Facebook-vrienden' heb met iemand die dingen schrijft als
Hey vriend (naam),
Je bent een knappe man.
Een lief kijkende foto.
.
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

gj
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door gj » 13 mei 2010 23:29

gj schreef:Vorige week zat ik in het station Gent St Pieters. Ik zag daar een schattig indisch vrouwtje zitten in een roze jogging die bijna zwart zag van het vuil. Ze zat daar te staren met een bekertje in haar hand. 'k Had er echt medelijden mee. Wanneer ik dan naar mijn spoor moest besloot ik toch nog de helft van mijn broodje te geven. Ik ga naar haar toe en reik haar het broodje aan waarop ze mij onbegrijpelijk aankijkt, het uiteindelijk aan neemt en ergens op haar rugzak smijt naast haar op de grond. Dat bekertje in haar hand was gevuld met die fakestarbucks. Wie weet was die niet eens arm of aan het bedelen en nu heb ik dat mens doen voelen als een dakloos kind die geen eten kan kopen. :(

Maar ergens vind ik het wel grappig.
Okéé.

Ik zag ze gisteren terug. Ze had weeral die vuile roze jogging aan, maar uit schrik dat ze me zou herkennen, bespiedde ik haar vanachter een zuil. Ze was weer vergezeld door 5 grote zakken, maar dit keer in haar hand ... een treinabonnement. DUIDELIJK, GEEN BEDELAARSTER DUS.
:(
JE VEUX QU'ON BAISE SUR MA TOMBE.

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 15 mei 2010 20:13

Gisteren ging ik samen met mijn zus bij mijn oma op bezoek. M'n zus was een eindje geleden al geweest en had dan 10€ gekregen als zakcentje. Dus nu vraagt mijn oma hoeveel m'n zus gekregen had, zodat ze 't ook aan mij kon geven.
Mijn zus zegt eerlijk: '10€'
Mijn oma tegen haar: 'maar nee, je liegt'
Mijn oma tegen mij: 'hier si 20€!'

Het is niet het doel van mijn bezoek om zakgeld te krijgen hé, maar das mooi meegenomen 8)

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 15 mei 2010 21:55

Vandaag was ik in Doel voor een communiefeest. Het was jaren geleden dat ik er nog eens geweest was en terwijl het er tien jaar geleden nog best gezellig was, is het nu een desolaat en vervallen spookdorp. Ik vond het er erg beklemmend en deprimerend. :-? En dat allemaal dankzij een overbodig dok dat ook nog eens het mooie polderlandschap zou verminken.

Rune.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Rune. » 15 mei 2010 22:22

Stilicho schreef:Vandaag was ik in Doel voor een communiefeest. Het was jaren geleden dat ik er nog eens geweest was en terwijl het er tien jaar geleden nog best gezellig was, is het nu een desolaat en vervallen spookdorp. Ik vond het er erg beklemmend en deprimerend. :-? En dat allemaal dankzij een overbodig dok dat ook nog eens het mooie polderlandschap zou verminken.
Mijn schoonzus woont daar met haar man en kindje. Supergoedkoop op een grote boerderij... Zij vinden het het er dus best nog aangenaam. Ik vind het er gewoon lelijk en triest.
You made me a shadowboxer, baby.
I wanna be ready for what you do.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 15 mei 2010 23:39

Daarstraks in Mechelen een cliënte van tijdens mijn derdejaars stage terug gezien. Dit jaar 2 jaar weg op de atelier, en als je constant met die mensen bent bezig geweest, dan laat dat wel sporen na. Direct "uitgehoord", maar we hadden niet veel tijd, ik moest naar het RK, zij moest haar zoon naar het station terug brengen
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 15 mei 2010 23:49

Na een woelige nacht nog goed wakker worden. Dan mijn chocomelk over mijn lunch kappen. Vervolgens de moeder die mij naar de papa brengt. Bij deze laatste ga ik dan een dutje doen. Daarna ga ik mijn mailtje naar de promotor sturen, waarna ik heel de avond nog met delta. chat en game. (lichtpuntje van de dag).

Zucht op naar morgen.
Rendez-vous!

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ms Nobody. » 16 mei 2010 15:13

Ik heb vandaag Julien (die woont naastdeurs mijn oma) overtroffen in het "haagscheren" :P
Wetende dat Julien de beste "haagscheerder" van de straat is en hij normaal gezien altijd diegene was die de haag van mijn oma meenam maar nu J. 87 is wil hij enkel en alleen nog maar de zijne doen, begrijpelijk!
Nu, mijn oma geeft mij regelmatig de opmerking dat ik lui ben geworden dus wou ik toch iets doen voor haar vandaag nl. de haag scheren want dat werd eens tijd!
Na een ellenlange discussie over het feit dat ge hagen niet scheert op een zondag evenals ook geen gras afrijden kon ik er dan toch aan beginnen.
En ik moet zeggen, na 2u werk "Julien, Eat this" of beter gezegd "Oma, Eat this, tis hier gedaan met altijd over de Julien te pronken é!"

Ze is blij, daar gaat mijn goede daad van vandaag :)

*einDstein*

Bericht door *einDstein* » 16 mei 2010 15:28

Gisterenavond naar een feestje geweest van Filip Kowlier na een volledige week 'ja - nee-ja' getwijfel toch kunnen gaan. Twas super, tot ik deze morgen om 6.30 thuiskwam en zag dat het al 6.30was. mannekes wat wat ik verschoten.
Flink twee uren geslapen, gedoucht en beginnen leren. Nu ben ik moe, voldaan en heb het gevoel dat het genoeg geweest is voor vandaag. Jammergenoeg kan je om half vier niet in je bed kruipen.
Geduldig wacht ik op mijn tweede energie om nog wat te blokken.

Asubuhi
Experienced user
Experienced user

Bericht door Asubuhi » 16 mei 2010 17:29

stars85 schreef:Onze kat heeft een identiteitscrisis. Daarnet was ik met hem aan het spelen en telkens als ik een stok weggooide, spurtte hij er achteraan en bracht hij de stok terug, waarna hij gigantisch begon te kwispelen met zijn staart. Straks wordt het nog een echte hond :o
De onze is paranoia.
Telkens hij de keuken passeert moet hij de deur naar de garage opendoen en er es in kijken, geen idee wat hij daar zoekt, het duurt ook maar enkele seconden, maar die deur moét es open.
Laatst gewijzigd door Asubuhi op 16 mei 2010 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.

kontrool
Experienced user
Experienced user

Bericht door kontrool » 16 mei 2010 17:33

Ik was vandaag door de stad aan het dolen en ik zag een oude blinde man met een witte stok. En blinden, die krijgen wel vaker te maken met ongeziene hindernissen op hun traject. Deze keer: een fiets gestald tegen een gevel. De man nadert, raakt de fiets met zijn stok en stopt. Maar in plaats van er in een boogje rond heen te lopen (zoals blinden en ook andere mensen behoren te doen), gaf hij de fiets een schop. Waarna de fiets viel en hij maar bleef stampen.

Ik vond dat wel eerlijk, zo'n uiting van hulpeloosheid in de vorm van woede. Of misschien was hij gewoon een beetje boos en gefrustreerd omdat de braillekrant niet op zondag verschijnt.

En volgende keer, als ik nog eens een fiets zie omver liggen, dan ga ik mij afvragen of die agressieve blinde er misschien is gepasseerd. En of ik misschien in een aflevering van Benidorm Bastards ben terechtgekomen.

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 17 mei 2010 19:53

Mijn broer: "nog 21 minuten"
Ik: "huh?"
Hij: "en dan komen mama en papa thuis"
Ik: :o "Waaaat?!"
Hij: "uhu, wist je dat dan niet"
Ik: "NEEEE!"

En dan rushen om alles hier aan de kant te krijgen, echt hilarisch hoe snel dat ging om de afwas en rommel van 5 dagen weg te doen in een kwartiertje. 8)

Maar ondertussen zijn mama en papa nog altijd niet thuis... Grmbl.

Gesloten