Frustraties, irritaties en ergernissen [2]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
melan
Senior user
Senior user

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [2]

Bericht door melan » 14 jan 2010 14:58

Echo schreef:
JFK schreef: Geen heen-en-weer geloop, geen stomme taken maken, geen deadlines van opdrachten,....
That is natuurlijk als je zo slim bent geweest om je taken vóór de blok af te maken. En laat ik nu net niet die ene persoon zijn die daar wel in slaagt. :(
Waarom leggen proffen de doodlijn voor papers altijd midden tijdens de blok? Waardoor procrastinators als ik niet de tijd hebben om én te blokken voor de examens én de paper te schrijven. Vorig jaar heb ik de paper voor tweede zit gelaten, nu móét die af zijn, dus worden het waarschijnlijk de examens die erbij inschieten.
:(
Na počátku bylo slovo.
On ne peut pas vivre sans un livre dans la poche.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 14 jan 2010 15:06

melan schreef:
Echo schreef:
JFK schreef: Geen heen-en-weer geloop, geen stomme taken maken, geen deadlines van opdrachten,....
That is natuurlijk als je zo slim bent geweest om je taken vóór de blok af te maken. En laat ik nu net niet die ene persoon zijn die daar wel in slaagt. :(
Waarom leggen proffen de doodlijn voor papers altijd midden tijdens de blok? Waardoor procrastinators als ik niet de tijd hebben om én te blokken voor de examens én de paper te schrijven. Vorig jaar heb ik de paper voor tweede zit gelaten, nu móét die af zijn, dus worden het waarschijnlijk de examens die erbij inschieten.
:(
Waarschijnlijk om procrastinators een loer te draaien, de stiekemaards. :( Gelukkig moet ik maar één examen meer doen, maar ik heb de begrijp-theoretische-geschiedenis-klik nog niet gehad :(
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 14 jan 2010 16:15

Is dat nu eigenlijk echt nodig om mekaar te zitten opjutten over de leerstof/het examen door de stomste vragen eerst te stellen? 'Zou hij dat vragen?' 'Hoeveel lessen waren er weer?' 'Zeg, van die vraag, da was toch da hééééé?'
En dan de stomste vragen eerst stellen é. En dingen die je echt in 1 minuut kunt opzoeken é !
Echt joengne.
En k peis dan van 'kom tsjiepke, een beetje toleranter zijn'. Maar allé, ik snap dat niet dat mensen dat 'nodig' hebben, allé, ze worden daar dan 'rustiger' van, NOT. Iedereen wordt daar alleen maar opgejaagd door.

K ga er niet meer op reageren. Nah!

Het enige wat nog toegelaten is = relativerende cursusmopjes of mopjes over de prof, want dat is wel leuk :) . En ze vinden ze dan soms nog ni grappig ook :(
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 14 jan 2010 16:32

tsjieptsjieptsjiep schreef:Maar allé, ik snap dat niet dat mensen dat 'nodig' hebben, allé, ze worden daar dan 'rustiger' van, NOT. Iedereen wordt daar alleen maar opgejaagd door.
Wat sommige mensen dan ook wel nodig hebben voor een examen. :-) Mij helpt dat enorm om een beetje opgejut te worden zo voor een examen, dus ik ga dan altijd minstens een half uur op voorhand naar school voor een examen. Maar als je weet dat u dat totaal niet helpt zou ik zeggen: blijf wat langer thuis, of verstop u eerst op 't toilet ofzo :P
Maar, ik stel ook wel geen domme vragen, enkel nuttige. 8)
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 14 jan 2010 18:09

momenteel zit ik zo op het punt dat ik boos op mezelf ben omdat ik erin geslaagd mijn theoriecursus van bouwfysica een heel semester lang niet open gehad te hebben, waardoor ik nu in 2 dagen alles derin moet proppen, frustrerend want
1) als ik dat 1 keer grondig had gelezen in het jaar, zou het nu echt niet zo moeilijk geweest zijn :roll:
2) ik ga vandaag 's nachts moeten leren, en ik haat dat (ih donker leren bah bah)
3) als ik erdoor ben ga ik er weinig aan hebben want leerstof dat je er zo last-minute inpompt vergeet je toch supersnel

(ik ga deze post afprinten en ophangen aan mijn muur, zodat ik er elke keer naar kan kijken wanneer ik volgende semester uitstelgedrag dreig te vertonen)
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 14 jan 2010 18:35

Ik voel me mottig.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Isokrates
Forum addict
Forum addict

Bericht door Isokrates » 14 jan 2010 18:38

Ik heb mij ver-schrik-ke-lijk opgejaagd voor het examen van vandaag, terwijl mij dat expliciet verboden is. :-? Mondelinge examens zijn nog steeds niet mijn fort, en ik wou absoluut niet afgaan bij Coolsaet. Dat lijkt grotendeels gelukt, al vergat ik natuurlijk weer vanalles te vermelden en heb ik me even vastgereden met een bijvraag over unilateralisme. Als ik nu eens een paar minuten over elke vraag kon nadenken... Nog twee mondelinge te gaan, joy.
Echo schreef:maar ik heb de begrijp-theoretische-geschiedenis-klik nog niet gehad :(
Is dat nog altijd met dat boek van Chris Lorenz? Ik heb toen een zware allergie opgedaan voor theorieën, die pas weer genezen is sinds ik vorig jaar Theorie van de internationale betrekkingen kreeg :love:
Moedig voorwaarts

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 14 jan 2010 18:41

GroenWolkje schreef:
tsjieptsjieptsjiep schreef:Maar allé, ik snap dat niet dat mensen dat 'nodig' hebben, allé, ze worden daar dan 'rustiger' van, NOT. Iedereen wordt daar alleen maar opgejaagd door.
blijf wat langer thuis, of verstop u eerst op 't toilet ofzo :P
Dat doe ik :) ( ben effectief al keer op t toilet gaan zitten )
T ging over sms'kens.

En 't is wel waar, elk zijn weg.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 14 jan 2010 18:43

Isokrates schreef:
Echo schreef:maar ik heb de begrijp-theoretische-geschiedenis-klik nog niet gehad :(
Is dat nog altijd met dat boek van Chris Lorenz? Ik heb toen een zware allergie opgedaan voor theorieën, die pas weer genezen is sinds ik vorig jaar Theorie van de internationale betrekkingen kreeg :love:
Lorenz is er nog altijd bij. :( Best interessant, en in het Nederlands gelukkig, maar dik, en veel tekst op één pagina. Maar gelukkig hebben we dit jaar ook een reader, waardoor er een beetje afwisseling in zit. Ik begin me te vinden in Berbers adoratie voor Koselleck.
(en ik denk dat de klik er is! Al blijft dat historicisme toch iets raars. Geef anders hetzelfde begrip aan twee tegenovergestelde dingen. :( )
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

sjwazi
Forum addict
Forum addict

Bericht door sjwazi » 14 jan 2010 18:45

tsjieptsjieptsjiep schreef:Is dat nu eigenlijk echt nodig om mekaar te zitten opjutten over de leerstof/het examen door de stomste vragen eerst te stellen? 'Zou hij dat vragen?' 'Hoeveel lessen waren er weer?' 'Zeg, van die vraag, da was toch da hééééé?'
En dan de stomste vragen eerst stellen é. En dingen die je echt in 1 minuut kunt opzoeken é !
Echt joengne.
En k peis dan van 'kom tsjiepke, een beetje toleranter zijn'. Maar allé, ik snap dat niet dat mensen dat 'nodig' hebben, allé, ze worden daar dan 'rustiger' van, NOT. Iedereen wordt daar alleen maar opgejaagd door.

K ga er niet meer op reageren. Nah!

Het enige wat nog toegelaten is = relativerende cursusmopjes of mopjes over de prof, want dat is wel leuk :) . En ze vinden ze dan soms nog ni grappig ook :(
Ik niet. Ik geef dan relativerende opmerkingen, halve antwoorden,... en dan geniet ik van de verbaasde blik die ik krijg, van de voorzichtige maar heel twijfelachtige "aja, azo, merci" en van de extreme moeite die de persoon in kwestie dan doet om niet nog zenuwachtiger te worden.

OT: Ik ging vandaag tot 22u in de boekentoren blijven, maar mijn kop doet pijn. En 't is zo van die koppijn die de hele avond erger gaat worden en morgenochtend weg gaat zijn. Dus zit ik nu thuis (allee, op kot), dan kan ik in bed kruipen als de koppijn de ergheidsgrens heeft overgestoken.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 14 jan 2010 21:43

De lachende profeet schreef:Ik voel me mottig.
Ik ook.

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 14 jan 2010 21:48

diarree omdat ik zonodig wou snoepen na m'n frieten shiiiiiiiiit.

deze keer geen bedorven voedsel
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

TheBright
Senior user
Senior user

Bericht door TheBright » 14 jan 2010 21:54

JAY REATARD IS DOOD!
Yesterday I woke up sucking a lemon

Δημήτρης
Regular user
Regular user

Bericht door Δημήτρης » 15 jan 2010 19:47

André-Mutien Léonard :evil:
My ear should catch your voice, my eye your eye.
My tongue should catch your tongue's sweet melody.
My tongue, your tongue, were the world mine.

Sanibel
Regular user
Regular user

Bericht door Sanibel » 15 jan 2010 22:29

Kakexamens! :( (ook al heb ik ze bijna allemaal goed gekunnen)

En ik had vanavond gepland om iets vroeger te stoppen. Niet dus... :roll:
"Je voudrais bien être ton visage"

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 15 jan 2010 22:39

xTheBright schreef:JAY REATARD IS DOOD!
Dat ik dat nu pas te weten kom. :o
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

naamloos
Regular user
Regular user

Bericht door naamloos » 15 jan 2010 23:04

ik moet heel dringend pipi doen
gklhjkhqfhdscfbscgjrdv

Wappy
Experienced user
Experienced user

Bericht door Wappy » 15 jan 2010 23:42

Chinese police shut down country's first gay pageant
http://www.guardian.co.uk/world/2010/ja ... -shut-down Arme Chineesjes :(
"It doesn't matter what you look like, doesn't matter what you sound like, doesn't matter if they like you, just remember to be kind."

TheRose
Regular user
Regular user

Bericht door TheRose » 15 jan 2010 23:47

Scherp papier
And prepared to be amazed

Silas

Bericht door Silas » 16 jan 2010 13:32

Mensen met een absoluut gebrek aan grammaticale kennis. En mensen die geen enkele besef hebben van het concept 'sarcasme'. Voeg die twee samen en je krijgt een zeer aangename cocktail :roll:

Mor ik zouwe ik mei, doarr nie, op in moge jaagen das wel, iet wa ik altij doe mor das als ze, als ze da tege ik zegggen dan doeje ik zo he zowa is ik, ene keer
LoVe Ju BrItNeEeEeEeEeEeEeYYYYYYYY!

:x

Gesloten