Frustraties, irritaties en ergernissen [2]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Galimatias
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Frustraties, irritaties en ergernissen [2]

Bericht door Galimatias » 05 jan 2010 04:26

Het kon moeilijk anders, tijdens deze periode: een nieuwe editie van één der snelst gevulde topics.

Het doel ervan behoeft eigenlijk geen uitleg, edoch:
J-La schreef:Loop je geïrriteerd rond? Wat stoort er jou al de hele dag? Of waaraan blijf je je ergeren?

Gooi het er hier allemaal maar uit, wie weet lucht het op of vind je hier gelijkgezinden. :wink:
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [2]

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 05 jan 2010 05:02

Dat ik weer niet op tijd ga slapen! En dus morgen wss niet voor 9u wakker raak. ARGHHH.

Genner
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door Genner » 05 jan 2010 08:47

*-TrojaansPaard-* schreef:Dat ik weer niet op tijd ga slapen! En dus morgen wss niet voor 9u wakker raak. ARGHHH.
Vandaag weer meegemaakt. En dan raak ik wel wakker maar raak ik niet uit bed. En gisteren was het nochtans een deftig uur voor mijn doen :(

OT: Dat, en zo van die dromen die echt super zijn en achteraf gezien ongeloofwaardig maar de moment zelf logisch. En dan is dat zo een teleurstelling dat maar een droom was :(
And since the roof fell in, I'll lean on what matters
Caught in the slightest wind, everything else unravels
You're standing in my doorway, seven cities ago
The days are racing, but you come back too slow
Mr Johansson schreef:Hoera voor Genner!
perfect verwoord

sjwazi
Forum addict
Forum addict

Bericht door sjwazi » 05 jan 2010 09:04

't Is echt niet leuk. Ik zit hier met mijn voet übergezwollen, ik kan amper naar 't toilet (ok, meestal kan ik wel naar't toilet, als ik op één been de trappen doe (gelukkig is't maar één verdieping. Maar vannacht kon ik niet naar't toilet want ik kon mijn voet zelfs niet opheffen van de pijn). Ik heb geen eten in huis want ik eet normaal in De Brug, maar ik kan niet naar De Brug. Ik zou naar de dokter moeten, of naar de Spoed, maar hoe zou ik in hemelsnaam daar geraken? En vooral: ik heb morgen (en overmorgen) examen, dus 'k heb niet echt tijd om naar de dokter te gaan. Maar ja, als ik niet ga, en 't is morgen niet beter, dan geraak ik zelfs niet op mijn examen.

Mmm
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mmm » 05 jan 2010 13:16

sjwazi schreef:'t Is echt niet leuk. Ik zit hier met mijn voet übergezwollen, ik kan amper naar 't toilet (ok, meestal kan ik wel naar't toilet, als ik op één been de trappen doe (gelukkig is't maar één verdieping. Maar vannacht kon ik niet naar't toilet want ik kon mijn voet zelfs niet opheffen van de pijn). Ik heb geen eten in huis want ik eet normaal in De Brug, maar ik kan niet naar De Brug. Ik zou naar de dokter moeten, of naar de Spoed, maar hoe zou ik in hemelsnaam daar geraken? En vooral: ik heb morgen (en overmorgen) examen, dus 'k heb niet echt tijd om naar de dokter te gaan. Maar ja, als ik niet ga, en 't is morgen niet beter, dan geraak ik zelfs niet op mijn examen.
Ow, tis glijk precies erger dan gedacht. Niemand die u eten kan brengen of die u kan ondersteunen naar de dokter? Moest ik in Gent zitten, kzou het zelf komen doen, moja...
...want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren...

PARTYYY
Afbeelding

came deathless
Experienced user
Experienced user

Bericht door came deathless » 05 jan 2010 13:58

Mmm schreef:
sjwazi schreef:'t Is echt niet leuk. Ik zit hier met mijn voet übergezwollen, ik kan amper naar 't toilet (ok, meestal kan ik wel naar't toilet, als ik op één been de trappen doe (gelukkig is't maar één verdieping. Maar vannacht kon ik niet naar't toilet want ik kon mijn voet zelfs niet opheffen van de pijn). Ik heb geen eten in huis want ik eet normaal in De Brug, maar ik kan niet naar De Brug. Ik zou naar de dokter moeten, of naar de Spoed, maar hoe zou ik in hemelsnaam daar geraken? En vooral: ik heb morgen (en overmorgen) examen, dus 'k heb niet echt tijd om naar de dokter te gaan. Maar ja, als ik niet ga, en 't is morgen niet beter, dan geraak ik zelfs niet op mijn examen.
Ow, tis glijk precies erger dan gedacht. Niemand die u eten kan brengen of die u kan ondersteunen naar de dokter? Moest ik in Gent zitten, kzou het zelf komen doen, moja...
Hmmm not zo goed !
Niemand in je buurtje die je kan food brengen ?
*moest ik je kot weten zijn kwam ik al aanbellen ! *

PB en FB-pb onderweg !

OT: druiven die al beginnen 'overrijp' te zijn, terwijl ik ze GISTEREN pas kocht in de Delhaize! Damn you ! Dure druiven moeten lekker zijn, zeker een dag erna ! Damn you !
"Let me explore ! (ver)scheurkalender

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 05 jan 2010 14:22

Ge moogt altijd iets laten weten hé, ik kan altijd eens eten komen brengen!!
Of ik zou zeggen ik fiets u naar de spoed, maar dat lijkt me ook niet zo ideaal.. :? Dokter laten komen op huisbezoek bij jou?
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

sjwazi
Forum addict
Forum addict

Bericht door sjwazi » 05 jan 2010 14:29

Lol, iedereen is echt 'k weet niet hoe lief hé :) 'k Heb intussen al eten laten brengen en straks sleur ik iemand mee om me te ondersteunen naar de dokter. (want mijn kot is te rommelig voor een huisbezoek, en 't is maar een straat ver)
Maar dat zijn geen frustraties, gelukkig :D

came deathless
Experienced user
Experienced user

Bericht door came deathless » 05 jan 2010 14:47

sjwazi schreef:Lol, iedereen is echt 'k weet niet hoe lief hé :) 'k Heb intussen al eten laten brengen en straks sleur ik iemand mee om me te ondersteunen naar de dokter. (want mijn kot is te rommelig voor een huisbezoek, en 't is maar een straat ver)
* mot met zijn linkervleugel tegen de radiator*

- ween ween -
Krijg ik nu ook doktersbezoek én een portie VERSE druiven ? !
"Let me explore ! (ver)scheurkalender

nomeis

Bericht door nomeis » 05 jan 2010 15:00

veel verder dan wat naar mijn 'cursus'(sen) staren raak ik niet.
dikke kak
en sjwazi, hopelijk is het niet zo erg!

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 05 jan 2010 15:41

Windows Vista, compatbiliteitsmodus en een bug. Grrrr
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 05 jan 2010 15:49

Mijn nieuwe gordijnen! Laten geen straaltje licht door, en zodoende - en ook door mijn exuberante luiheid & de mogelijkheid om m'n wekker af te zetten terwijl ik slaap - heb ik me weer férm overslapen.

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 05 jan 2010 15:55

tandartsbezoeken :kots:

vroeg opstaan *double :kots:*
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 05 jan 2010 17:38

Ik heb schrik voor mijn eerste examen morgen :(
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

nomeis

Bericht door nomeis » 05 jan 2010 18:28

Gasquet schreef:Ik heb schrik voor mijn eerste examen morgen :(
Het zijn dan wel niet mijn eerste maar ik ook. Allez, voor één van de twee dan toch :(

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 05 jan 2010 18:59

Stomme taken. Ik zal het vandaag maar in een marathonsessie afmaken zodat ik eindelijk van dat gelul verlost ben.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

biebel
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door biebel » 05 jan 2010 19:47

Mezelf! Ik ontdekte vandaag dat op 11 januari niet enkel mijn eerste, maar ook mijn tweede examen doorgaat. Een beetje problematisch, want ze beginnen alletwee om 8u30. Smijt daarbij dat'k nu nog steeds niet deftig ben beginnen blokken...

Dan heeft een mens eindelijk het voordeel van slechts drie examens te moeten afleggen, en wordt het nog zo'n gedoe.

Oh, en aangezien ik mijn facebook- en forumban niet heb volgehouden, weet ik nu ook weer dat Hij vandaag terugkeert, wat mijn concentratie vandaag ook niet echt bevorderde.

Florre

Bericht door Florre » 05 jan 2010 19:59

Mama en haar uitstelgedrag. We gingen normaal vandaag mijn gerief naar mijn kot verhuizen, mr ze heeft t zodanig zitten uitstellen da we der nie toe gekomen zijn :roll:

Mmm
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mmm » 05 jan 2010 20:59

sjwazi schreef:Lol, iedereen is echt 'k weet niet hoe lief hé :) 'k Heb intussen al eten laten brengen en straks sleur ik iemand mee om me te ondersteunen naar de dokter. (want mijn kot is te rommelig voor een huisbezoek, en 't is maar een straat ver)
En dat sleurmoment is het enige moment da gij zo dicht bij mn lief gekomen bent :p (en ja, das wel e frustratie dat nog zolang duurt tegen dak aar nog keer zie :p)
...want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren...

PARTYYY
Afbeelding

sjwazi
Forum addict
Forum addict

Bericht door sjwazi » 05 jan 2010 21:20

Mmm schreef:
En dat sleurmoment is het enige moment da gij zo dicht bij mn lief gekomen bent :p (en ja, das wel e frustratie dat nog zolang duurt tegen dak aar nog keer zie :p)
Nou, ik heb zelfs op haar rug gezeten. Ik zou ook kunnen zeggen, op haar rug gereden. Of gewoon: op haar gereden. Maar ik wil je niet jaloers maken ;-)
En ja, da's ook een frustratie, want ik durf niet op mensen hun rug zitten :(

En 't is ook een frustratie dat de dokter voor 20€ zelfs niet naar mijn voet gekéken heeft, zelfs niet gedaan alsof. Gewoon een briefje voor foto's. En krukken. Da's wel alles behalve een frustratie, die krukken.

Gesloten