Ontharing bij jongens

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Timothy_s
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Ontharing bij jongens

Bericht door Timothy_s » 16 jun 2010 19:42

wekkerradio schreef:
iamamiwhoami schreef:
wekkerradio schreef:Ik weet eigenlijk niet of het normaal is maar kben nu 20 en heb niks borsthaar en al mn vrienden, zelf die jaar jonger zijn dan mij wel. Kheb ook maar beetje okselhaar hoewel ik dit ook niet afscheer :-? weet iemand hier wat meer over?
zoiets is genetisch bepaald. kan zijn dat het nog komt, maar kan ook zijn dat je gewoon geen borsthaar zal krijgen.
Maar mijn vader heeft best veel borsthaar eigenlijk :-?
Ik heb ook totaal geen borsthaar, en mijn broer is een halve bosaap :D, dusja, geen zorgen over maken ;-)

wekkerradio
Regular user
Regular user

Bericht door wekkerradio » 16 jun 2010 22:09

thx voor de reacties, kbegon me wel ongerust te maken maar was blijkbaar niet nodig :)

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 17 jun 2010 08:50

I don't know schreef:
Martijn schreef:zeker wel. Als ge uw okselhaar afdoet is dat een plek minder waar de bacteriën (die de stank veroorzaken) zich kunnen nestelen. Het kan dus zeker helpen om een zweetgeur te vermijden, maar enkel dat is niet genoeg hoor.
Kvind da raar :p er zijn er in mijn klas die dat afscheren ma ik vind da er daar haar moet staan maarja die geur soms ....
Ach zo heel af en toe (bij u lief dan) kan de geur van een oksel best heet zijn vind ik. Maar ik sta misschien wat dicht bij mijn dierlijk insticnt :lol:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 17 jun 2010 14:23

Springbal schreef: Ach zo heel af en toe (bij u lief dan) kan de geur van een oksel best heet zijn vind ik. Maar ik sta misschien wat dicht bij mijn dierlijk insticnt :lol:
Hahahaha :p leuk :D
gho , dierlijk instinct :p
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 01 jul 2010 15:18

uit verveling heb ik vandaag mijn okselhaar afegschoren
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Wapiti

Bericht door Wapiti » 01 jul 2010 15:28

Gasquet schreef:uit verveling heb ik vandaag mijn okselhaar afegschoren
was de verveling over?

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 02 jul 2010 21:53

Gasquet schreef:uit verveling heb ik vandaag mijn okselhaar afegschoren
:roflmao:

*geeft Gasquet nieuw scheermes*
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

zottekeu
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door zottekeu » 03 jul 2010 20:25

Ik doe dus eigenlijk alleen maar moeit om men schaamhaar te scheren als ik niet meer single ben:p

Weet iemand hoe ik van die vieze tepelhaar vanaf kom zonder dat het terug groeit? Dat is namelijk een van de weinige plaatse waar haar groeit bij mij:p
life is like a song!!!just sing it!!

Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!

wekkerradio
Regular user
Regular user

Bericht door wekkerradio » 03 jul 2010 21:34

zottekeu schreef:Ik doe dus eigenlijk alleen maar moeit om men schaamhaar te scheren als ik niet meer single ben:p

Weet iemand hoe ik van die vieze tepelhaar vanaf kom zonder dat het terug groeit? Dat is namelijk een van de weinige plaatse waar haar groeit bij mij:p
zonder dat het terug komt gaat niet volgens mij maar ik trek die uit soms (zijn er maar 2 per tepel) :)

Wapiti

Bericht door Wapiti » 04 jul 2010 00:06

Heb er ook last van, allez, last is een groot woord. Kvind het nie zo mooi. Maar kdoe t nie af en die paar haartjes gaan denk ik geen verschil maken...

zottekeu
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door zottekeu » 04 jul 2010 09:54

wekkerradio schreef:
zottekeu schreef:Ik doe dus eigenlijk alleen maar moeit om men schaamhaar te scheren als ik niet meer single ben:p

zonder dat het terug komt gaat niet volgens mij maar ik trek die uit soms (zijn er maar 2 per tepel) :)

Er uit trekken is natuurlijk wel zeer pijnlijk:p

Maar ik heb het gevoel als ik begin te scheren dat het veel sneller groeit. En er meer haartjes bij komen (en dat is zeker niet de bedoeling)

Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 05 jul 2010 22:18

I don't know schreef:
Martijn schreef:zeker wel. Als ge uw okselhaar afdoet is dat een plek minder waar de bacteriën (die de stank veroorzaken) zich kunnen nestelen. Het kan dus zeker helpen om een zweetgeur te vermijden, maar enkel dat is niet genoeg hoor.
Kvind da raar :p er zijn er in mijn klas die dat afscheren ma ik vind da er daar haar moet staan maarja die geur soms ....
Die geur is belangrijker dan ge denkt. Veel parfums moeten trouwens mengen met de natuurlijke geur enzo.
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 05 jul 2010 22:45

zottekeu schreef:
Pincetje en trekken maar, let wel op uw tepels zijn nogal gevoelig. Dus als je massochist bent heb je 2 vliegen in één klap 8)

zottekeu
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door zottekeu » 06 jul 2010 11:14

Springbal schreef:
zottekeu schreef:
Pincetje en trekken maar, let wel op uw tepels zijn nogal gevoelig. Dus als je massochist bent heb je 2 vliegen in één klap 8)

:greenthing: :greenthing: :roflmao: :roflmao:

Giovanni.D
New user
New user

Bericht door Giovanni.D » 07 jul 2010 16:54

Springbal schreef:
I don't know schreef:
Ach zo heel af en toe (bij u lief dan) kan de geur van een oksel best heet zijn vind ik. Maar ik sta misschien wat dicht bij mijn dierlijk insticnt :lol:
Awel, ik was dit aan het lezen en dacht, nu moet ik mij registreren!

Je klinkt als de perfecte vent, deel met je dezelfde mening over alles wat je zegt :lol:

Benjamin
New user
New user

Bericht door Benjamin » 07 jul 2010 18:42

Ma ja ik scheer mijn oerwoud vanvoor wel als mijn partner het vraagt ...
Maar momenteel scheer ik mijn 'kont'haar niet want ik heb daar al eens ... uitgeschoten zeg maar en ik verzeker je, doet totaal geen deugd ;-)

EmilyPlays
Regular user
Regular user

Bericht door EmilyPlays » 07 jul 2010 19:36

Voor mij mag haar op het hoofd en gelaat,en haar op de balzak.
<bender>Kiss my shiny metal ass</bender>

wekkerradio
Regular user
Regular user

Bericht door wekkerradio » 08 jul 2010 21:47

zottekeu schreef:
wekkerradio schreef:

Er uit trekken is natuurlijk wel zeer pijnlijk:p

Maar ik heb het gevoel als ik begin te scheren dat het veel sneller groeit. En er meer haartjes bij komen (en dat is zeker niet de bedoeling)
pijnlijk niet (die haartjes zitten daar niet erg vast, allez bij mij toch niet)

zottekeu
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door zottekeu » 09 jul 2010 14:09

pijnlijk niet (die haartjes zitten daar niet erg vast, allez bij mij toch niet)
Bij zitten die dus muurvast:p

Jeffer69
New user
New user

Bericht door Jeffer69 » 16 jul 2010 20:12

schaamhaar doe ik af en toe eens als ik vind dat het trop is. Konthaar heb ik 1x geprobeerd en dat was niet zo pijnloos afgelopen dusja.. maar van mn benen blijven ze af

Gesloten