Ontharing bij jongens

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
iamamiwhoami
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Ontharing bij jongens

Bericht door iamamiwhoami » 05 mei 2010 15:26

Joris. schreef:Mijn lief vond het best wel 's leuk, voor de gelegenheid, maar meer hoeft dat ook niet.
wacht tot hij begint te klagen over de stoppels binnenkort :D
- burning bridges can help you learn to fly -

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 06 mei 2010 21:44

Joris. schreef:Ik heb onlangs voor een keer, voor een weddenschap, mijn beenhaar geschoren :)
Ik ook eens voor een opleiding in RK (simulant, anders met dat haar er op had ik precies spataders :kots: ) mijn scheermes bot en ons moeder haar ladyshave oververhit :lol: :roflmao: :roll:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 06 mei 2010 23:08

Goh, geen extremen lijkt me nog 't beste. Wat neerkomt op: schaamhaar, okselhaar: bijhouden graag, geen oerwouden en ook niet kaal. Borsthaar: geen is ok, beetje borsthaar is ok, een volledig tapijt dat doorgroeit tot op je rug is absoluut niet ok. En beenhaar, tjah, 'k zie echt geen reden om dat af te scheren hoor - wie wil er nu een been vol stoppels?
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

It Would Be Me!
New user
New user

Bericht door It Would Be Me! » 28 mei 2010 23:16

Schaamstreek heeft eraf :p
Borst en buik doe ik ook wel omdat er amper iets opstaat dat ik kan laten staan :p
Ik laat wel een suive-moi staan :)

De poep? Liever niet :p
--- If you only knew...
... How much I love you ---

Eden

Bericht door Eden » 07 jun 2010 17:26

Ik onthaar m'n vriend omdat hij te lui is om het zelf te doen: dus schaamhaar (oksel- en geslacht) korter knippen met een schaar en dan eventueel afwerken met een scheermes.

Nabuchodonosor
Forum addict
Forum addict

Bericht door Nabuchodonosor » 13 jun 2010 16:54

Eden schreef:Ik onthaar m'n vriend omdat hij te lui is om het zelf te doen: dus schaamhaar (oksel- en geslacht) korter knippen met een schaar en dan eventueel afwerken met een scheermes.
Oei, als hij al te lui is om zichzelf te onderhouden, dan zal hij in vele andere zaken ook wel lui zijn. :wink:

Ik heb niet veel werk om me te onderhouden omdat ik niet veel lichaamsbeharing heb godzijdank; oksels en borst werden nog nooit geschoren, en is niet nodig. Onderaan wordt wel wat onderhouden.
Zonder onderschrift, bij gebrek aan inspiratie.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 13 jun 2010 20:49

Eden schreef:Ik onthaar m'n vriend omdat hij te lui is om het zelf te doen: dus schaamhaar (oksel- en geslacht) korter knippen met een schaar en dan eventueel afwerken met een scheermes.
:o

Dat zou (mocht ik er een hebben) die van mij niet moeten riskeren, want dan heeft ie welgeteld binnen de 5 seconden mijn hand in zijn gezicht, en binnen het half uur sijn mijn valiezen gepakt/ligt hij buiten.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

BlestKitty
Regular user
Regular user

Bericht door BlestKitty » 14 jun 2010 20:34

Schaamhaar weg is babyvelletje en Zwitsal. :love:
</3 Fairy where you going.. Don't say goodbye..

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 15 jun 2010 08:45

BlestKitty schreef:Schaamhaar weg is babyvelletje en Zwitsal. :love:
Shit een cryptogram om half 9 's morgens :(

mihai

Bericht door mihai » 16 jun 2010 15:00

Als ik de meeste reacties zo lees dan vinden de meeste jongens het maar niets van dat beenhaar scheren. Begrijp echter ook niet wat ontharing mannen minder mannelijk maakt.

Wel, ik trim mijn benen al van mijn 18de (ben er nu 27)... Ik heb er ook totaal geen probleem mee moesten mensen denken van : "zie hem daar met zijn getrimde benen". En ik voel mij alles behalve minder mannelijk... wat mij mannelijk maakt is mijn persoonlijk geheel.

Het mannelijk uitzien of voelen heeft volgens mij ook niet te maken met haar, waar dan ook. Ga eens op stap, verdorie ik verkies toch liever een sportieve jonge met geschoren beenhaar, dan een (over) verwijfde gast. T'is maar hoe je het bekijkt.

Ik trim mijn beenhaar heel kort met zo'n bodygroom ding. Scheren doe ik niet, daar kreeg ik veel te veel uitslag van. Nu helemaal geen last van zulke dingen. Ik scheer mijn benen meer uit de sportieve overtuigingen. Heb jaren atletiek gedaan en nu competitie mountainbike... Het is nu eenmaal makkelijker en het is esthetisch een beter zicht. Ik denk ook dat het trimmen/scheren in combinatie met een bepaalde look echt niet onaantrekkelijk kan zijn. Denk maar aan zwemmers, veel voetballers, atleten,... best mooie aantrekkelijke mannen als totaal pakket!

Overlaatst stond ik bvb aan de kassa van een winkel en stond er voor mij een man met geschoren benen. Ik bekeek het geheel even en kon meteen duidelijk opmaken dat hij een gepassioneerd sporter is. Mooie strakke gespierde gedefinieerd geschoren benen, in combinatie met een sportief uiterlijk. Duidelijk getrouwd en kinderen... Wel, niets dat in mij opkwam om te zeggen: "niet mannelijk"...

Moest ik daarentegen een vetspek gezien hebben met geschoren benen, dan zou ik misschien wel gedacht hebben: "dit staat hem niet"

Wat ik maar wil zeggen is dat het mannelijke niet valt of staat met haar of geen haar, waar dan ook. Ieder zijn ding... Ik vind een glad gespierd been best knap... bekijk het totaalplaatje en alles in zijn verhouding.

Maar zomaar continu moeten lezen dat getrimde/geschoren haar niet mannelijk is vind ik echt heel kort door de bocht...

wekkerradio
Regular user
Regular user

Bericht door wekkerradio » 16 jun 2010 16:17

Ik weet eigenlijk niet of het normaal is maar kben nu 20 en heb niks borsthaar en al mn vrienden, zelf die jaar jonger zijn dan mij wel. Kheb ook maar beetje okselhaar hoewel ik dit ook niet afscheer :-? weet iemand hier wat meer over?
Laatst gewijzigd door wekkerradio op 16 jun 2010 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 16 jun 2010 16:24

Al je uw oksel haar afscheert heb je dan eigenlijk minder last van zweetgeur of maakt dat niet uit ?
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

wekkerradio
Regular user
Regular user

Bericht door wekkerradio » 16 jun 2010 16:27

kzou denken dat dat geen verschil maakt omdat de zweetklieren er nog zijn maar zeker ben ik niet

Martijn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Martijn » 16 jun 2010 16:43

zeker wel. Als ge uw okselhaar afdoet is dat een plek minder waar de bacteriën (die de stank veroorzaken) zich kunnen nestelen. Het kan dus zeker helpen om een zweetgeur te vermijden, maar enkel dat is niet genoeg hoor.

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 16 jun 2010 17:15

Martijn schreef:zeker wel. Als ge uw okselhaar afdoet is dat een plek minder waar de bacteriën (die de stank veroorzaken) zich kunnen nestelen. Het kan dus zeker helpen om een zweetgeur te vermijden, maar enkel dat is niet genoeg hoor.
Kvind da raar :p er zijn er in mijn klas die dat afscheren ma ik vind da er daar haar moet staan maarja die geur soms ....
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

iamamiwhoami
Experienced user
Experienced user

Bericht door iamamiwhoami » 16 jun 2010 17:20

wekkerradio schreef:Ik weet eigenlijk niet of het normaal is maar kben nu 20 en heb niks borsthaar en al mn vrienden, zelf die jaar jonger zijn dan mij wel. Kheb ook maar beetje okselhaar hoewel ik dit ook niet afscheer :-? weet iemand hier wat meer over?
zoiets is genetisch bepaald. kan zijn dat het nog komt, maar kan ook zijn dat je gewoon geen borsthaar zal krijgen.
- burning bridges can help you learn to fly -

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 16 jun 2010 17:22

I don't know schreef:
Martijn schreef:zeker wel. Als ge uw okselhaar afdoet is dat een plek minder waar de bacteriën (die de stank veroorzaken) zich kunnen nestelen. Het kan dus zeker helpen om een zweetgeur te vermijden, maar enkel dat is niet genoeg hoor.
Kvind da raar :p er zijn er in mijn klas die dat afscheren ma ik vind da er daar haar moet staan maarja die geur soms ....
Afscheren hoeft daarom niet hoor, een beetje korter knippen kan ook al helpen. Geregeld een douche nemen en deodorant gebruiken helpt nog het meest. :)
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

wekkerradio
Regular user
Regular user

Bericht door wekkerradio » 16 jun 2010 17:26

iamamiwhoami schreef:
wekkerradio schreef:Ik weet eigenlijk niet of het normaal is maar kben nu 20 en heb niks borsthaar en al mn vrienden, zelf die jaar jonger zijn dan mij wel. Kheb ook maar beetje okselhaar hoewel ik dit ook niet afscheer :-? weet iemand hier wat meer over?
zoiets is genetisch bepaald. kan zijn dat het nog komt, maar kan ook zijn dat je gewoon geen borsthaar zal krijgen.
Maar mijn vader heeft best veel borsthaar eigenlijk :-?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 16 jun 2010 18:41

iamamiwhoami schreef:
No worries. Ik ben 23 en ik heb niets van borst/rughaar. :wink: Naar het schijnt is dat inderdaad genetisch want mijn pa heeft er eigenlijk ook niet veel.
Fluctuat nec mergitur

nicktjen
Forum addict
Forum addict

Bericht door nicktjen » 16 jun 2010 18:46

wekkerradio schreef:
iamamiwhoami schreef:
Maar mijn vader heeft best veel borsthaar eigenlijk :-?
Moet je op dat vlak niet nog een generatie vroeger kijken? Allé, genetica had toch iets te maken met de grootouders etc...?

OT: beenhaar is er, en dat blijft er ook. :P

Gesloten