Ontharing bij jongens

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Ontharing bij jongens

Bericht door Springbal » 03 mei 2010 21:51

Martijn schreef:1) Ik ben wel een voorstander van het scheren van de oksels omdat ik dat gewoon proper en fris vind. 2) Rughaar en overdreven veel borsthaar zijn ook absoluut een no-go. Een beetje vind ik sexy maar teveel uh-uh. 3) Daar beneden heb ik het ook liever proper dus een bos liever niet, geschoren mag, maar getrimd is genoeg.
1) Dat is ook nogal vrouwelijk niet?
2) Rughaar, okay
3) Als je het daaronder proper wil houden volstaat gewoon goed wassen en gaan voor die banaan :greenthing:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Martijn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Martijn » 03 mei 2010 22:17

1) Awel ik vind dat eigenlijk niet. Ook geschoren kan erg mannelijk zijn. Haar dat onder T-shirts/marcellekes puilt vind ik gewoon niet echt aantrekkelijk. Het hoeft niet per sé geschoren te zijn maar ik vind dat voor mezelf properder. En ge stinkt minder rap (en dat heeft niets met mijn lichaamshygiëne te maken noch met luiheid)
3) Met proper bedoel ik eerder verzorgd, aantrekkelijk (en dat is een kwestie van smaak denk ik)
Ik heb ook een vreselijke angst om haar in mijn mond te krijgen tijdens het pijpen. I know it sounds silly but unfortunately it is so.

iamamiwhoami
Experienced user
Experienced user

Bericht door iamamiwhoami » 03 mei 2010 22:48

benen: absoluut! serieus, ik vind dat je als man haar op je benen moet hebben. ik herhaal: moet.
oksels: trimmen.
borsthaar: :love: (maar het moet toch nog een beetje ordelijk zijn; een oerwoud - nee danku)
'daaronder': verzorgd, bij voorkeur trimmen.

op alle andere plaatsen: geen haar. tenzij op uw hoofd natuurlijk. en tegen 'n baardje heb ik ook zeker niks.
- burning bridges can help you learn to fly -

Timothy_s
New user
New user

Bericht door Timothy_s » 04 mei 2010 08:58

Springbal schreef:
Martijn schreef:1) Ik ben wel een voorstander van het scheren van de oksels omdat ik dat gewoon proper en fris vind. 2) Rughaar en overdreven veel borsthaar zijn ook absoluut een no-go. Een beetje vind ik sexy maar teveel uh-uh. 3) Daar beneden heb ik het ook liever proper dus een bos liever niet, geschoren mag, maar getrimd is genoeg.
Ja goeiemorgen :p, ge moogt eens komen fitnessen bij mij dan :D. 3/4 van de mannen daar scheren hun oksels omda trainen met ne marcel en twee oerwouden onder u armen echt nie zo mooi is. Weinig vrouwelijks aan die gasten te zien echter... serieus mooi gespierd en mannelijk, da wel ;-)

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 mei 2010 09:10

Timothy_s schreef:
Springbal schreef:
Ja goeiemorgen :p, ge moogt eens komen fitnessen bij mij dan :D. 3/4 van de mannen daar scheren hun oksels omda trainen met ne marcel en twee oerwouden onder u armen echt nie zo mooi is. Weinig vrouwelijks aan die gasten te zien echter... serieus mooi gespierd en mannelijk, da wel ;-)
Wie had er ooit van zijn leven gedacht dat ik me nog über mannelijk zou voelen. Jow, ik ben de Johnny, ik doe aan fitness, powerliften (80 kilo in ene keer) ik hou van mijn vriendins is goe te pakken, vind witte wijn voor mietjes, maar ik scheer mijn oksels
Geef mij rap 't adres van die fitness, ik lach die nichten uit :lol:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Timothy_s
New user
New user

Bericht door Timothy_s » 04 mei 2010 10:03

Springbal schreef:
Wie had er ooit van zijn leven gedacht dat ik me nog über mannelijk zou voelen. Jow, ik ben de Johnny, ik doe aan fitness, powerliften (80 kilo in ene keer) ik hou van mijn vriendins is goe te pakken, vind witte wijn voor mietjes, maar ik scheer mijn oksels
oké... was eigenlijk enkel de bedoeling om duidelijk te maken da een man die zn okselhaar scheert of trimt volgens mij weinig vrouwelijks heeft.
Om op uw reactie dan maar te reageren: weinig john's in de fitness, ik vind da nog sympathieke mensen, weet wel nie of ze witte wijn graag lusten natuurlijk :confi:

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 mei 2010 13:04

En toch, mannen die hun oksels, armen, benen, ballen scheren hebben bij mij op sommige vlakken afgedaan.

Leve de Significant Otter! :rock:
Spoiler! :
Afbeelding

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 04 mei 2010 13:30

poiika schreef:
Heftruck schreef:
*wilt wel komen helpen*
:roflmao:
Lacht ni gij! xD

Olalaa jaa, gilette mach 3, daar heb ik er verschillende van verkocht tijdens mijn vakantiejob in de smatch, misschien toch eens meenemen naar huis deze zomer :')
-
"Cetero censeo birrum bibendum esse..."

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 04 mei 2010 14:26

iamamiwhoami schreef:benen: absoluut! serieus, ik vind dat je als man haar op je benen moet hebben. ik herhaal: moet.
²!
Timothy_s schreef:
Springbal schreef:
oké... was eigenlijk enkel de bedoeling om duidelijk te maken da een man die zn okselhaar scheert of trimt volgens mij weinig vrouwelijks heeft.
Getrimde oksels vind ik eigenlijk minder mooi. Wat okselhaar betreft - en (niet-hoofd)haar in het algemeen: geen oerwoud, graag.
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 04 mei 2010 14:39

Springbal schreef:
Timothy_s schreef:
Springbal schreef:
Wegscheren:
- Poepje
- Schaamstreek
- En ik doe nu ook mijn dijen tot 5 cm boven mijn knieën.

Tot helemaal beneden ga ik nu niet meer gaan. Best frappant als ge dan in korte broek loopt en ze vragen: "waar is uw beenhaar naartoe? :o ". Vanaf de herfst mag het weer af.

Borsthaar enzo is toch wel overbodig en totaal nie mooi.
Rughaar, nog nooit iemand gehad met rughaar :lol: Kruipen jullie met gorilla's uit de zoo in bed? :lol:

Not done:
- Oksels. :-?

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 mei 2010 15:06

Dagonet schreef:Een vent moét overal haar hebben (een rugtapijt is misschien net die ene stap te ver, maar een beetje deert me niet), behalve op z'n kop (kort haar is oké, lang haar is -in bijna 99% van de gevallen- onvergeeflijk!). Echter, van het aangezicht tot de voeten: hair is an absolute must.

Gecensureerd:
Spoiler! :
Een uitzondering kan gemaakt worden voor overtollig aarshaar, gewoon omdat het een halve wc-rol kan schelen.
Sire er zijn nog mannen! :rock:
:rock:

Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jeroenn » 04 mei 2010 20:46

AGE-411 schreef:
Wegscheren:
- Poepje
- Schaamstreek
Dit is veel te veel informatie voor op een forum!
Nu gaan we hier ons zelf al beschrijven tot op de cm! :o
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 04 mei 2010 20:50

Jeroenn schreef:
AGE-411 schreef:
Wegscheren:
- Poepje
- Schaamstreek
Dit is veel te veel informatie voor op een forum!
Nu gaan we hier ons zelf al beschrijven tot op de cm! :o
Normaal is uw lief nochtans kei discreet :o

ot: bijna volledig puur natuur
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 mei 2010 20:55

Ik richt een forummeeting voor Beren, otters en fans op Nah! :D
Nog 1 iemand en we kunnen kaarten.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 04 mei 2010 21:26

Gasquet schreef:Normaal is uw lief nochtans kei discreet :o
:lol:

Een man die zijn lichaamshaar afscheert, ziet er uit als een gepluimd kieken. Ik krijg spontaan jeuk bij het gedacht aan al die stoppels.
Niets tegen van nature gladde mannen echter, da's iets anders.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 mei 2010 23:08

Stilicho schreef: Niets tegen van nature gladde mannen echter, da's iets anders.
inderdaad, die kunnen daar ook niet aan doen :D

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 04 mei 2010 23:16

Springbal schreef:
Stilicho schreef: Niets tegen van nature gladde mannen echter, da's iets anders.
inderdaad, die kunnen daar ook niet aan doen :D
Of wat haar op lijmen XD
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

iamamiwhoami
Experienced user
Experienced user

Bericht door iamamiwhoami » 04 mei 2010 23:22

Springbal schreef:Ik richt een forummeeting voor Beren, otters en fans op Nah! :D
Nog 1 iemand en we kunnen kaarten.
strippoker zeker? ;)
- burning bridges can help you learn to fly -

Max
Experienced user
Experienced user

Bericht door Max » 04 mei 2010 23:39

Eik eik en eik.
Een man zonder been-, 'banaan'- en okselhaar is voor mij geen echte vent!
Ik zou het echt vies vinden als mijn lief geen schaamhaar zou hebben. (precies ne kind van 7j :-? )
Van mijn been-, oksel- en schaamhaar moeten ze afblijven !!
Lost whispers awaken within me and fly...

Julien.
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Julien. » 05 mei 2010 13:49

Ik heb onlangs voor een keer, voor een weddenschap, mijn beenhaar geschoren :)

Ik voel me geen kind noch meisje. Mijn benen zien er nog steeds normaal uit. Echt. Ik weet trouwens niet hoeveel geschoren mannenbenen jullie al gezien hebben, maar ik vind dat vrouwenbenen en mannenbenen puur qua vorm al sterk verschillen.

Het was veel te veel werk, dus ik doe het sowieso nooit meer opnieuw.

Mijn lief vond het best wel 's leuk, voor de gelegenheid, maar meer hoeft dat ook niet.

Hierna laat ik het weer groeien, for ever and ever :)

Gesloten