Ontharing bij jongens

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Wapiti

Re: Ontharing bij jongens

Bericht door Wapiti » 04 jan 2010 11:38

Jeroenn schreef:
wapiti schreef: *wacht geduldig op burn van Age en Jeroenn*
Goh, ieder doet wat hij zelf wil...
Maar ik heb het toch niet zo voor het oerwoud van Tarzan. :)
gij zijt bezet, geef Tarzan maar aan mij

(en ja ik ben er mij van bewust da da een soort van seksspeeltje is, dus spare me that crap)

Right As Rain
New user
New user
Geslacht: Man

Bericht door Right As Rain » 04 jan 2010 18:30

Ik vind schaamhaar en toestanden eigenlijk een beetje een turn-off, maar dat is mijn mening. ;)
Dus is de vraag nu wel overbodig, ik hou alleen van een mooi kapsel op je hoofd.. :)
Wit beyond measure, is a man's greatest treasure.
JKR, Harry Potter and the Deathly Hallows

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 04 jan 2010 21:23

Right As Rain schreef:Ik vind schaamhaar en toestanden eigenlijk een beetje een turn-off, maar dat is mijn mening. ;)
:wtf: Nieuwsflash: alle min of meer volwassen mensen hebben schaamhaar.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 jan 2010 21:38

Stilicho schreef:
Right As Rain schreef:Ik vind schaamhaar en toestanden eigenlijk een beetje een turn-off, maar dat is mijn mening. ;)
Stili, 't is nog een puber, die moeten nog het een en ander leren.
*doet stofjas aan*

Oké, klas we gaande vorige les even herhalen. De puberteit. Wat gebeurt er met het jongenslichaam?
Ten eerste: groeispurten. Dit vraagt veel energie dus veel slapen en zo.
Ten tweede: meer aanmaak van spieren en vet
Ten derde: hormonen komen op gang dus nachtelijke zaadlozingen komen wel eens voor.

En tot slot, schaamhaar begint te groeien, mede door de hormonen. En zoals u allen weet is Puberteit afgeleid van Pubes zijnde schaamhaar.
Spoiler! :
ik doe niet denigrerend over pubers, ik heb zelf jaren met pubers op school gezeten, ik trahct hun leefwereld te begrijpen :D
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Jo1990
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jo1990 » 04 jan 2010 22:18

Jeroenn schreef:
wapiti schreef: *wacht geduldig op burn van Age en Jeroenn*
Goh, ieder doet wat hij zelf wil...
Maar ik heb het toch niet zo voor het oerwoud van Tarzan. :)
Ik ben dus ook helemaal niet te vinden voor zo van die oerwouden das is echt voor mij een turn-off

mss niet helemaal kaal maar toch zeker beetje mooi getrimt

Right As Rain
New user
New user

Bericht door Right As Rain » 05 jan 2010 20:27

Springbal schreef:
Stilicho schreef:
Stili, 't is nog een puber, die moeten nog het een en ander leren.
*doet stofjas aan*

Oké, klas we gaande vorige les even herhalen. De puberteit. Wat gebeurt er met het jongenslichaam?
Ten eerste: groeispurten. Dit vraagt veel energie dus veel slapen en zo.
Ten tweede: meer aanmaak van spieren en vet
Ten derde: hormonen komen op gang dus nachtelijke zaadlozingen komen wel eens voor.

En tot slot, schaamhaar begint te groeien, mede door de hormonen. En zoals u allen weet is Puberteit afgeleid van Pubes zijnde schaamhaar.
Spoiler! :
ik doe niet denigrerend over pubers, ik heb zelf jaren met pubers op school gezeten, ik trahct hun leefwereld te begrijpen :D
Laat ik even mededelen dat ik geen doorsnee puber ben. Ik gedraag mij heel anders dan de meesten van mijn leeftijd.
Maar als je persé een verklaring wil voor wat jullie als 'onvolwassenheid' zien, ik heb een erge vorm van smetvrees. ;)

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 05 jan 2010 21:40

Right As Rain schreef: Maar als je persé een verklaring wil voor wat jullie als 'onvolwassenheid' zien, ik heb een erge vorm van smetvrees. ;)
Hmmm, een douche en wat zeep en 't is lik gans proper.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Right As Rain
New user
New user

Bericht door Right As Rain » 06 jan 2010 07:31

Springbal schreef:
Right As Rain schreef: Maar als je persé een verklaring wil voor wat jullie als 'onvolwassenheid' zien, ik heb een erge vorm van smetvrees. ;)
Dat is jullie beeld daarover.
Maar smetvrees is een aandoening die vooral tussen je oren zit. Nu besef je dat wel, maar wanneer je dan vuil denkt te zien (of ziet), vergeet je al snel dat het tussne je oren zit. Je kunt het misschien makkelijkst opvatten als een dwangneurose. Je kan hier echt niet aan doen, maar als ik okselhaar zou hebben, dan zou ik er zo lang opvrotten dat het er gewoon uitvalt ;).

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 06 jan 2010 11:10

Right As Rain schreef:
Springbal schreef:
Dat is jullie beeld daarover.
Maar smetvrees is een aandoening die vooral tussen je oren zit. Nu besef je dat wel, maar wanneer je dan vuil denkt te zien (of ziet), vergeet je al snel dat het tussne je oren zit. Je kunt het misschien makkelijkst opvatten als een dwangneurose. Je kan hier echt niet aan doen, maar als ik okselhaar zou hebben, dan zou ik er zo lang opvrotten dat het er gewoon uitvalt ;) .
Aw, da's een categorie erger dan dat mijn ex collega had. Die ging gewoon af en toe met een vodje met alcoholgel over de telefoon en een aantal zaken op het bureau. Hmmm juist Nu herinner ik het me uit mijn cursus. Da's idd niet makkelijk om mee te leven. Mijn docente heeft een aantal voorbeelden gegeven van dwangneuroses.
:hugs: mocht ik nogal grof zijn uitgevallen.

Leon
New user
New user

Bericht door Leon » 13 jan 2010 11:16

Right As Rain schreef: Maar smetvrees is een aandoening die vooral tussen je oren zit. Nu besef je dat wel, maar wanneer je dan vuil denkt te zien (of ziet), vergeet je al snel dat het tussne je oren zit. Je kunt het misschien makkelijkst opvatten als een dwangneurose. Je kan hier echt niet aan doen, maar als ik okselhaar zou hebben, dan zou ik er zo lang opvrotten dat het er gewoon uitvalt ;).
Herkenbaar :wink: had er in m'n puberjaren ook last van. Had zelfs de neiging om haartjes met een pincet uit te trekken. En als de worteltjes terug kwamen dan véél te véél zitten scrubben ... op m'n zeventiende had k es twee dagen na elkaar gewaxt, alhoewel da helemaal nie nodig was (maar t sust wel je hersenen dat je "clean" bent). De dag erop hadden we Gymnastiek ... wel, één oksel was gelijk rauw vlees geworden !! Ik ben altijd lenig geweest, maar toen heb k de rekstok toch aan me laten voorbijgaan.
Btw, ik veronderstel dat je al je huisdokter gecontacteerd hebt ?? Zeker doen hé. Het is perfect te verhelpen :wink:

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 01 feb 2010 00:48

Right As Rain schreef: Maar smetvrees is een aandoening die vooral tussen je oren zit. Nu besef je dat wel, maar wanneer je dan vuil denkt te zien (of ziet), vergeet je al snel dat het tussne je oren zit. Je kunt het misschien makkelijkst opvatten als een dwangneurose. Je kan hier echt niet aan doen, maar als ik okselhaar zou hebben, dan zou ik er zo lang opvrotten dat het er gewoon uitvalt ;).
Idd. Ik ken zelf 2 mensen met smetvrees en die kunnen er niet mee lachen als ik hen wijs op de inconsistenties in hun denkpatronen. Om nog maar te zwijgen van het feit dat teveel wassen gewoon bacteriën veel meer kansen geven. Hygiëne is overrated anyway.
Leon schreef: Herkenbaar :wink: had er in m'n puberjaren ook last van. Had zelfs de neiging om haartjes met een pincet uit te trekken. En als de worteltjes terug kwamen dan véél te véél zitten scrubben ... op m'n zeventiende had k es twee dagen na elkaar gewaxt, alhoewel da helemaal nie nodig was (maar t sust wel je hersenen dat je "clean" bent). De dag erop hadden we Gymnastiek ... wel, één oksel was gelijk rauw vlees geworden !! Ik ben altijd lenig geweest, maar toen heb k de rekstok toch aan me laten voorbijgaan.
Haha, toch herkenbaar ;-) Ik had ooit de Veet van mijn mama getsjoept om het haar van m'n benen weg te doen. Ik was toen een jaar of 14 denk ik. Tegenwoordig vind ik het eigenlijk lelijk. Mensen die van nature "kaal" zijn hebben trouwens meestal wel een soort dons, maar als het kunstmatig weggehaald is dan ziet ge dat dikwijls, vind ik.

Edit door Galimatias: dubbelpost samengevoegd.
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 02 mei 2010 13:44

Hmm.. Ik hou van puur natuur, maar m'n ballen onthaar ik ook..
Alleen vind ik het verschrikkelijk moeilijk!
Dus zijn er nog tips / manieren voor het ontharen van de ballen?
-
"Cetero censeo birrum bibendum esse..."

Heftruck
Experienced user
Experienced user

Bericht door Heftruck » 02 mei 2010 17:46

TVH_ schreef:Hmm.. Ik hou van puur natuur, maar m'n ballen onthaar ik ook..
Wat is daar moeilijk aan? :-?
[Heftruck is] brutaal, niet constructief, onrespectvol, agressief, redeneert zonder empathie en overduidelijk met slechte intenties. - De Paus

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 02 mei 2010 21:38

:o

Gladde ballen. Ik huiver. Ik ben tegen gendernormativiteit, maar mannen moeten haar hebben. Zeker op bepaalde plaatsen.

Farfalla
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Farfalla » 02 mei 2010 21:57

Springbal schreef:
Gladde ballen. Ik huiver. Ik ben tegen gendernormativiteit, maar mannen moeten haar hebben als ik ze opwindend wil vinden. Zeker op bepaalde plaatsen.
Ziezo, even aangepast voor je, zodat het past in je anti-gendernormaviteitsdenken enzo.
You can either agree with me, or be wrong...
Don't be sad cause roses have thorns, be glad thorns have roses!
http://anima-farfalla.blogspot.com

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 02 mei 2010 22:09

Farfalla schreef:
Springbal schreef:
Gladde ballen. Ik huiver. Ik ben tegen gendernormativiteit, maar mannen moeten haar hebben als ik ze opwindend wil vinden. Zeker op bepaalde plaatsen.
Ziezo, even aangepast voor je, zodat het past in je anti-gendernormaviteitsdenken enzo.
Point taken. :)

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 03 mei 2010 17:17

Heftruck schreef:
Ik bedoel om het effectief goed te doen: kort, zonder uitslag, zonder wondjes en snel! ;D
-
"Cetero censeo birrum bibendum esse..."

Heftruck
Experienced user
Experienced user

Bericht door Heftruck » 03 mei 2010 17:47

TVH_ schreef:
Heftruck schreef:
Ik bedoel om het effectief goed te doen: kort, zonder uitslag, zonder wondjes en snel! ;D
Met die Gillette Mach 3 scheermeskes gaat dat thans gemakkelijk.

*wilt wel komen helpen*
[Heftruck is] brutaal, niet constructief, onrespectvol, agressief, redeneert zonder empathie en overduidelijk met slechte intenties. - De Paus

poiika

Bericht door poiika » 03 mei 2010 19:38

Heftruck schreef:
*wilt wel komen helpen*
:roflmao:

Martijn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Martijn » 03 mei 2010 21:19

Ik ben absoluut tegen het scheren van de benen omdat dat zo vrouwelijk staat. Soms vind ik mijn benen met veel en donker haar toch ook niet zo geweldig mooi hoor. Ik ben wel een voorstander van het scheren van de oksels omdat ik dat gewoon proper en fris vind. Rughaar en overdreven veel borsthaar zijn ook absoluut een no-go. Een beetje vind ik sexy maar teveel uh-uh. Daar beneden heb ik het ook liever proper dus een bos liever niet, geschoren mag, maar getrimd is genoeg.

Gesloten