Sexdates

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Wat is jouw ervaring met seksdates?

Ik ben een man en heb al (een) seksdate(s) gehad.
116
33%
Ik ben een vrouw en heb al (een) seksdate(s) gehad.
15
4%
Ik heb nog geen seksdate gehad maar sta er wel voor open (als man).
76
22%
Ik heb nog geen seksdate gehad maar sta er wel voor open (als vrouw).
37
11%
Ik heb nog nooit een seksdate gehad en ik denk er niet aan (als man).
65
18%
Ik heb nog nooit een seksdate gehad en ik denk er niet aan (als vrouw).
43
12%

Totaal aantal stemmen: 352

sofietje
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Sexdates

Bericht door sofietje » 23 jan 2010 12:34

wapiti schreef:
K_x schreef: De occasionele seksdate zal 'k niet uit de weg gaan, maar geef mij eigenlijk toch maar 'n paar fuckbuddies/friends with benefits. Er groeien niet zelden leuke vriendschappen uit voort, en 't is toch best handig om 'n paar mensen te hebben die je gewoon kan bellen als je zin hebt, of waar je 'n sms van krijgt genre "19h, my place?" zonder dat je eerst moet zitten vragen om details, stats, en dan nog moet afwachten of hij wel overeenkomt met 't beeld dat je er online van gekregen hebt.
²
³ :)
steph schreef:Das nu ons Fie sie 8) Altijd attent op het juiste moment én op de juiste plaats! Dankuwel. Lieve :hugs: voor jou.

Ik blog : http://myvirginstateofmind.blogspot.com

meneer de koekepeer

Bericht door meneer de koekepeer » 24 mar 2010 02:24

Ik zou het wel willen kunnen.
Gewoon een potje sex, daarna de deur dicht en adieu aan die persoon zonder al te veel zever vooraf.

Maar mijn vrees voor geslachtsziekten is zodanig groot dat ik het geestelijk niet aankan.

Moesten er geen geslachtziektes zijn, ik zou mijn hele dagen vullen met sexdates :P

AGE-411
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door AGE-411 » 24 mar 2010 02:47

meneer de koekepeer schreef:Ik zou het wel willen kunnen.
Gewoon een potje sex, daarna de deur dicht en adieu aan die persoon zonder al te veel zever vooraf.

Maar mijn vrees voor geslachtsziekten is zodanig groot dat ik het geestelijk niet aankan.

Moesten er geen geslachtziektes zijn, ik zou mijn hele dagen vullen met sexdates :P
De geslachtsziektes moet ge den dag van vandaag niet meer bang voor zijn. Veilig doen hé :)

Ma wa wil ge daar dan met bereiken op lange termijn? Voor heel uw leven enkel sexdates? Om dan op uw 40ste tot de conclusie te komen dat ge alleen staat op de wereld, geen sociaal leven hebt en eigenlijk een vieze oude vent bent die enkel op seks uit is?

Aquarius

Bericht door Aquarius » 25 mar 2010 11:56

Ik moet ook wel toegeven dat ik het al gehad heb.
Maar nooit met volslagen onbekenden, dat zie ik écht niet zitten...
Het moeten dus minimaal kennissen zijn, en er zijn ook vereisten qua uiterlijk...(hierin mag je dus wel oppervlakkig zijn) en omstandigheden.
Maar het is niet bepaald vaak voorgekomen en zo wil ik het houden!

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 28 mar 2010 12:12

Vreemd genoeg voor sommigen misschien vind ik zelfs de meest platte seksdates nog ietwat romantisch. Het gaat dan gewoon over 2 mensen die elkaar per toeval passeren en beslissen om elkaar van een volkomen natuurlijk fenomeen af te helpen, namelijk: ge zijt allebei geil.
Het feit dat dat kan vind ik al fantasisch, zelfs al is de dispositie van de partners dan aan de egoïstische kant.

Maar natuurlijk, het is geen substituut voor liefde of vriendschap. Nadien voel ik mij altijd aan de ene kant opgelucht, maar aan de andere kant ook wel een beetje rot (onderlinge verhouding hangt af van de kwaliteit van de date, natuurlijk).

(tegenwoordig heb ik al een hele tijd geen seksdates meer);
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 28 mar 2010 18:31

En uit seksdates kan altijd iets groeien hé :)

Jeroenn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jeroenn » 28 mar 2010 18:36

Ik denk dat het eerder een uitzondering is, dat er uit een sexdate een relatie groeit.
Maar het kan natuurlijk altijd wel. :)
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

Boosty
Forum addict
Forum addict

Bericht door Boosty » 28 mar 2010 18:36

AGE-411 schreef:En uit seksdates kan altijd iets groeien hé :)
Als dat je uitgangspunt is ben je verkeerd bezig. Seksdates zijn voor seks. Als je er meer van verwacht dan zal je vooral nodeloos gekwetst worden.
Honorable member of the tautology-club.

iamamiwhoami
Experienced user
Experienced user

Bericht door iamamiwhoami » 28 mar 2010 19:46

ik stemde voor 'Ik heb nog nooit een seksdate gehad en ik denk er niet aan (als man).'

genoeg redenen. de oppervlakkigheid, de afwezigheid van de echte passie (zoals die er wel is tussen twee mensen die verliefd zijn), de awkwardness, etc etc etc.
- burning bridges can help you learn to fly -

Turbine
New user
New user

Bericht door Turbine » 09 apr 2010 00:41

Het zegt me weinig, geef mij maar seks in een relatie. Een penis zien of ruiken van een onbekende interesseert me niet. :lol:

gepenetreerd_konein
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door gepenetreerd_konein » 09 apr 2010 15:30

Boosty schreef:
AGE-411 schreef:En uit seksdates kan altijd iets groeien hé :)
Als dat je uitgangspunt is ben je verkeerd bezig. Seksdates zijn voor seks. Als je er meer van verwacht dan zal je vooral nodeloos gekwetst worden.
idd en ik vind dat dat gewoon redelijk fout lijkt. alleen maar al de manier waarop je mekaar hebt leren kennen.
Ik heb zes kippen en een zus.

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 11 apr 2010 15:06

gepenetreerd_konein schreef: idd en ik vind dat dat gewoon redelijk fout lijkt. alleen maar al de manier waarop je mekaar hebt leren kennen.
Er is niks fout aan. Er is alleen maar een kleine kans dat het effectief gaat lukken omdat ge er oppervlakkig aan begonnen zijt, maar dat hoeft niet per sé zo te blijven. Vergelijk het met een praatje te slaan met een onbekend persoon in een taverne: zeer kleine kans dat het de liefde van uw leven wordt, maar ge moet ergens beginnen :-)
Een koppel met wie ik sterk bevriend ben, b.v.: die zijn de eerste maanden alleen maar bij elkaar gebleven voor de seks. En toen bleek dat ze veel meer gemeen hadden dan ze dachten :-)
''~``
( o o )

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 07 jun 2010 18:16

Seksdates lijkt me zo aaarrgg als je die persoon niet kent? Buhh!
Ik heb al aanbiedingen gekregen, maar nooit op ingegaan hoor :lol:
-
"Cetero censeo birrum bibendum esse..."

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 10 jun 2010 15:44

TVH_ schreef:Seksdates lijkt me zo aaarrgg als je die persoon niet kent? Buhh!
Bah het is gewoon een staat van seks nodig te hebben en dan gaat ge ervoor, denk ik.
Volgens mij beziet bijna niemand dat als de ideale situatie, maar ergens is het ook wel mooi dat het mogelijk is (zelfs al is het ook een beetje marginaal).
''~``
( o o )

Bernard
**BANNED**
Contacteer:

Bericht door Bernard » 15 jun 2010 21:11

Chemistje schreef:
TVH_ schreef:Seksdates lijkt me zo aaarrgg als je die persoon niet kent? Buhh!
Bah het is gewoon een staat van seks nodig te hebben en dan gaat ge ervoor, denk ik.
Volgens mij beziet bijna niemand dat als de ideale situatie, maar ergens is het ook wel mooi dat het mogelijk is (zelfs al is het ook een beetje marginaal).
tof! een dertiger! seksdate?!? :D
Spoiler! :
grapje hoor :lol:

sheebs
New user
New user

Bericht door sheebs » 26 jun 2010 21:28

Echte seksdates met onbekenden nog niet gedaan, maar sta er wel voor open als ze toch wat aantrekkelijk zijn. Seksdates met vrienden en ex-vriendjes heb ik wel al gedaan, natuurlijk...

Mancunian
New user
New user
Contacteer:

Bericht door Mancunian » 05 aug 2010 11:44

Ik zou er wel voor open staan later, maar not my first time. Die wil ik doorbrengen met iemand die ik wat beter ken en vertrouw, etc etc (hoeft daarom niet het eventuele lief te zijn).

Confused28
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Confused28 » 05 aug 2010 19:25

ik zal er nog een vrouwelijke stem bijdoen. :-)

ik heb nog geen sexdates (zoals het hier bedoeld wordt) gehad, en ik denk ook niet dat ik het snel zou doen...

al heb ik wel ooit het experiment "hoe zou het zijn met een meisje" willen opzoeken toen ik 21 was, maar ik heb het hele gebeuren afgeblazen uit angst denk ik... (valt strikt genomen niet onder de noemer sexdate daar ik al een tijdje met dat meisje op de chat zat)

ook heb ik een date gehad met een meisje, waar er op het einde van de avond wel meer had kunnen gebeuren ware het niet dat ik héél erg tegen die gevoelens heb gevochten... net omdat ik dus in een relatie zit met een man... maar was dat niet geweest, dan had de avond zeker anders verlopen.
Everyone promises you happily ever after... but life turns into a different kind of fairy tale.

DirtySong
Regular user
Regular user

Bericht door DirtySong » 05 aug 2010 19:54

ik vind het nogal sletterig dat je met een wildvreemde gewoon afspreekt voor seks. je rechter/linker hand is evengoed hoor :/

Stiko
Regular user
Regular user

Bericht door Stiko » 08 aug 2010 17:28

DirtySong schreef:ik vind het nogal sletterig dat je met een wildvreemde gewoon afspreekt voor seks. je rechter/linker hand is evengoed hoor :/
Dat betwijfel ik... Zelfbevrediging is volgens mij nooit zo bevredigend als "the real thing".
People
if there was one who would understand,
one that would comfort me and would take my hand,
one that would guide me and help me to find,
but there are no such people,'cause people are blind
JS

Gesloten