Ongemakken tijdens examens/blok

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
MrStaaf
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Ongemakken tijdens examens/blok

Bericht door MrStaaf » 20 dec 2009 21:11

Wat of wie maakt het leren bijna een onmogelijke zaak? Waar erger jij je het meest aan?
Welke ongemakken ben je vandaag tegen gekomen tijdens (een poging tot) het studeren?

Eén van de basisbeginselen om goed te kunnen studeren is een goede stoel. Waar ik mij dus het meest aan erger is een slechte stoel, en als je er dan nog eens doorzakt krijg je het helemaal.
Spoiler! :
Afbeelding

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Re: Ongemakken tijdens examens/blok

Bericht door De lachende profeet » 20 dec 2009 21:13

MrStaaf schreef:Wat of wie maakt het leren bijna een onmogelijke zaak?
Ik heb er geen last van, maar een permanente erectie lijkt mij wel storend.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 20 dec 2009 21:15

De lachende profeet schreef:
Idd de constante frustratie plus het immens afgeleid raken door de minste zaken (gommetjes, slijpers, lichtschakelaars, afschroefbare knoppen van je kastdeur, papiertjes die je nog voller kan schrijven of tekenen, ...)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 20 dec 2009 21:17

Springbal schreef:
Idd de constante frustratie plus het immens afgeleid raken door de minste zaken (gommetjes, slijpers, lichtschakelaars, afschroefbare knoppen van je kastdeur, papiertjes die je nog voller kan schrijven of tekenen, ...)
Ik had het over Sam De Bruyn.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 20 dec 2009 21:20

Springbal schreef:
De lachende profeet schreef: Ik heb er geen last van, maar een permanente erectie lijkt mij wel storend.
Ik had het over Sam De Bruyn.
in mijn tijd was er nog geen Sam De Bruyn :(
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

nicktjen
Forum addict
Forum addict

Bericht door nicktjen » 20 dec 2009 21:22

MrStaaf schreef:Wat of wie maakt het leren bijna een onmogelijke zaak? Waar erger jij je het meest aan?
Welke ongemakken ben je vandaag tegen gekomen tijdens (een poging tot) het studeren?

Eén van de basisbeginselen om goed te kunnen studeren is een goede stoel. Waar ik mij dus het meest aan erger is een slechte stoel, en als je er dan nog eens doorzakt krijg je het helemaal.
Spoiler! :
Afbeelding
Ge hebt uw klapstoeleke nog hé :D

OT: Allerhande brol die eigenlijk niet op mijn bureau hoeft te liggen en fb zijn zowat de meeste zaken die het leren bijna onmogelijk maken. Daarom leer ik vanaf nu gewoon op mijn bed, weg van alle verleiding! :D

Enigste nadeel is de drang om te slapen. :)

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 20 dec 2009 21:28

nicktjen schreef: Allerhande brol die eigenlijk niet op mijn bureau hoeft te liggen en fb zijn zowat de meeste zaken die het leren bijna onmogelijk maken. Daarom leer ik vanaf nu gewoon op mijn bed, weg van alle verleiding! :D

Volledig herkenbaar.

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 20 dec 2009 23:20

nicktjen schreef: Allerhande brol die eigenlijk niet op mijn bureau hoeft te liggen en fb zijn zowat de meeste zaken die het leren bijna onmogelijk maken. Daarom leer ik vanaf nu gewoon op mijn bed, weg van alle verleiding! :D

Volledig herkenbaar.
ik herken het volledig! en ik val dan geregeld in slaap :(

Michelangelo
Experienced user
Experienced user

Bericht door Michelangelo » 20 dec 2009 23:41

nicktjen schreef:
OT: Allerhande brol die eigenlijk niet op mijn bureau hoeft te liggen en fb zijn zowat de meeste zaken die het leren bijna onmogelijk maken.
Zelfde probleem hier, maar dan eerder dat ik tussen al de nutteloze brol de juiste dingen niet meer terugvind.
"If Michelangelo had been straight, the Sistine Chapel would have been wallpapered."

MrStaaf
Regular user
Regular user

Bericht door MrStaaf » 21 dec 2009 14:11

Pfff, hier ist echt wreed voort moment. Kheb zin om uit 't raam te schreeuwen: "HOU OP MET DIE SNEEUW VAN DE STOEP TE SCHRAPEN!!!" Irritante mensen! :x

Speciaal daarvoor een facebook groep aangemaakt. Kwestie van me nuttig bezig te houden... :roll:
http://www.facebook.com/group.php?gid=229986634344
Laatst gewijzigd door MrStaaf op 21 dec 2009 19:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Genner
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door Genner » 21 dec 2009 14:59

Een slechte stoel is idd niet handig. En uw computer nodig hebben om te leren omdat ze het zo nodig vinden al hun kaarten en afbeeldingen op ppt te zetten en als ge dat moet beginnen afdrukken zijt ge lang bezig. En natuurlijk ben ik zo milieubewust als iets (a)
And since the roof fell in, I'll lean on what matters
Caught in the slightest wind, everything else unravels
You're standing in my doorway, seven cities ago
The days are racing, but you come back too slow
Mr Johansson schreef:Hoera voor Genner!
perfect verwoord

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 21 dec 2009 15:19

Genner schreef:En uw computer nodig hebben om te leren omdat ze het zo nodig vinden al hun kaarten en afbeeldingen op ppt te zetten en als ge dat moet beginnen afdrukken zijt ge lang bezig. En natuurlijk ben ik zo milieubewust als iets (a)
2

Een cursus bij Universitas (of ergens anders) laten drukken op gerecycleerd papier kost een student enkele euro's en betekent iets meer werk voor de prof, maar het is zoveel makkelijker...

MarsManneke
New user
New user

Bericht door MarsManneke » 21 dec 2009 16:54

Die kindjes hier in de straat die al paar dagen ( aan een stuk) vuurwerk aan het aflaten zijn... zal enkel nog erger worden de komende dagen :(... Wat ik ook kan missen nu--> De kindjes van mijn buren en hun vrienden die onophoudelijk buiten sneeuwbalgevechten aan het houden zijn. Ok ok het zijn kinderen maar pff mijn slaapkamer staat gwn aan de verkeerde kant xD

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 21 dec 2009 20:49

Te veel mappen en hoopjes papier rond je. Echt, da's al ieder jaar dat ik me daar super aan erger.
Het handboek, de slides, mijn nota's, nota's van iemand anders, kladblad, en hoopje stylo's en kleurpotloden.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user

Bericht door Glamourgirl_10 » 21 dec 2009 20:57

Ik heb elk jaar in de blok kweetnioeveel pijn aan mijn ellebogen en mijn haar gaat verschillende stadia door die er allemaal ongeveer even afstotelijk uitzien (haarband, speldjesconstructies, vrij-ontplofte-vettige-haarperiode,...)

hopen papier rond mij vind ik dan weer best aangenaam

en stilzwijgend vind ik mijn pa zijn hohoho-lach met domme tv-programma's in de blok ARCH ARACHH AAAARARRRCHHHHAHAHAHAHAHARCH
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

gekkie
Experienced user
Experienced user

Bericht door gekkie » 21 dec 2009 21:03

Ik wil die hohoho- lach wel eens horen!

Ik zit constant aan mijn haar te prutsen, niet goed! Voor de rest niet veel storends, enkel mijn kotgenote haar radiozender met marginale muziek! En! Music for life, ik zit constant die radio aan en uit te zetten, ik zou het echt eens moeten tellen...
Waarom kenden we geen simpeler verhaal?

MrStaaf
Regular user
Regular user

Bericht door MrStaaf » 21 dec 2009 21:14

Glamourgirl_10 schreef:stilzwijgend vind ik mijn pa zijn hohoho-lach met domme tv-programma's in de blok ARCH ARACHH AAAARARRRCHHHHAHAHAHAHAHARCH
Haha :D Mijn ma heeft ook zo'n hohoho-lach! Ik begrijp je frustratie, gelukkig zit ik op kot :o

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 21 dec 2009 21:20

Glamourgirl_10 schreef:Ik heb elk jaar in de blok kweetnioeveel pijn aan mijn ellebogen en mijn haar gaat verschillende stadia door die er allemaal ongeveer even afstotelijk uitzien (haarband, speldjesconstructies, vrij-ontplofte-vettige-haarperiode,...)

hopen papier rond mij vind ik dan weer best aangenaam

en stilzwijgend vind ik mijn pa zijn hohoho-lach met domme tv-programma's in de blok ARCH ARACHH AAAARARRRCHHHHAHAHAHAHAHARCH
Jaaaa, ellenboog-pijn!

Van vettig haar blijf ik gelukkig gespaard, aangezien douchen deel uitmaakt van m'n vast ochtendritueel. Anders loop ik toch heel de tijd groggy rond, zo getuige ook de Oprit 18-weekends pré-ochtenddouche-momenten. :ibi:

Facebook blijft wel één van de grootste dooddoeners, vooral in combinatie met het verplicht gebruik van de computer (aangezien je anders makkelijk een 300-tal bladzijden kwijt bent aan slides, mappen, kaarten et cetera :roll: ).
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Dancer
Experienced user
Experienced user

Bericht door Dancer » 21 dec 2009 21:26

gekkie schreef:Ik wil die hohoho- lach wel eens horen!

Ik zit constant aan mijn haar te prutsen, niet goed! Voor de rest niet veel storends, enkel mijn kotgenote haar radiozender met marginale muziek! En! Music for life, ik zit constant die radio aan en uit te zetten, ik zou het echt eens moeten tellen...
Dat is zoooo verschrikkelijk he, en ik kan/wil niet stoppen met luisteren :)
Music is the medicine of mind.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 21 dec 2009 21:44

Echo schreef:Te veel mappen en hoopjes papier rond je. Echt, da's al ieder jaar dat ik me daar super aan erger.
Het handboek, de slides, mijn nota's, nota's van iemand anders, kladblad, en hoopje stylo's en kleurpotloden.
Haaaaatelijk. Ik wil (allez, 'wou' is het nu) maar één boek om uit te leren. Ik werd gek van dat gedoe: allemaal na elkaar studeren of tegelijk van alle hoopjes hetzelfde onderwerp? :roll:

Gesloten