Jouw laatste coming-out [4]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
I don't know
Webmaster
Webmaster
Geslacht: Man

Re: Jouw laatste coming-out [4]

Bericht door I don't know » 25 mar 2010 22:05

tegen mijn ouders, ik had het eerst tegen mijn moeder gezegt maar ik moest het zeggen tegen mijn pa maar bij hem had ik het iets te fout aan gebracht ..... :( ik voel wel dat het nu tussen mijn pa en mij moeilijker gaat :( ook tussen mijn moeder, het is niet meer hetzelfde als vroeger ...
heb nog een broer maar tegen die ga ik het om eerlijk te zijn nog niet zeggen :lol:
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

Genner
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door Genner » 25 mar 2010 22:08

Tegen een lector. Het kwam er in een gesprek (geen random gesprek, echt wel gepland) plots uit na een hele reeks andere dingen. Geen speciale reactie verwacht, ze heeft er ook niks van gezegd (niet rechtstreeks), wat ik nog het beste vind.
And since the roof fell in, I'll lean on what matters
Caught in the slightest wind, everything else unravels
You're standing in my doorway, seven cities ago
The days are racing, but you come back too slow
Mr Johansson schreef:Hoera voor Genner!
perfect verwoord

iamamiwhoami
Experienced user
Experienced user

Bericht door iamamiwhoami » 26 mar 2010 07:39

tegen een meisje dat ik eigenlijk amper kende, op 'klasuitstap'. heel dom eigenlijk, we moesten door een metaaldetector en bij één meisje bleef 't constant piepen, ze heeft dan haar beha moeten uitdoen (vrij gênant toch wel ook). iemand anders zei dan "jaja, al die mannelijke bewakers hier, waarschijnlijk doen ze het erom!"; mijn reactie: "'t is niet of mij dat ook nog maar iets interesseert." :')
- burning bridges can help you learn to fly -

secret questions
New user
New user

Bericht door secret questions » 26 mar 2010 14:28

I don't know schreef:tegen mijn ouders, ik had het eerst tegen mijn moeder gezegt maar ik moest het zeggen tegen mijn pa maar bij hem had ik het iets te fout aan gebracht ..... :( ik voel wel dat het nu tussen mijn pa en mij moeilijker gaat :( ook tussen mijn moeder, het is niet meer hetzelfde als vroeger ...
heb nog een broer maar tegen die ga ik het om eerlijk te zijn nog niet zeggen :lol:
Ik heb ook dat gevoel dat het niet meer is zoals vroeger nu ik het gezegd heb, maar dat gaat wel beteren hoop ik. Tis vooral op bepaalde momenten. Hoop voor jou dat het terug wordt zoals vroeger..
Ik dacht
dat ik van je hield
maar het liep al mis in de eerste zin
ik dacht
- Stef Bos-

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 26 mar 2010 19:21

secret questions schreef:
I don't know schreef:tegen mijn ouders, ik had het eerst tegen mijn moeder gezegt maar ik moest het zeggen tegen mijn pa maar bij hem had ik het iets te fout aan gebracht ..... :( ik voel wel dat het nu tussen mijn pa en mij moeilijker gaat :( ook tussen mijn moeder, het is niet meer hetzelfde als vroeger ...
Ik heb ook dat gevoel dat het niet meer is zoals vroeger nu ik het gezegd heb, maar dat gaat wel beteren hoop ik. Tis vooral op bepaalde momenten. Hoop voor jou dat het terug wordt zoals vroeger..
Ja, ik hoop het ook. Maar ik denk wel dat het zal beteren :) nu loopt het nog wat moeilijk, begrijp dat wel wat voor hen maarja er verandert niets aan mij :lol:

secret questions
New user
New user

Bericht door secret questions » 27 mar 2010 16:02

Ja, ik hoop het ook. Maar ik denk wel dat het zal beteren :) nu loopt het nog wat moeilijk, begrijp dat wel wat voor hen maarja er verandert niets aan mij :lol:[/quote]

Bij mij doet ze weer min of meer normaal, al is dat eerder omdat ze denkt dat het een fase is. Ge doet dan zo'n inspanning en ze nemen het dan nog niet serieus ook. Maar tleven gaat verder eh :D ..
Ik dacht
dat ik van je hield
ik dacht
- Stef Bos-

secret questions
New user
New user

Bericht door secret questions » 27 mar 2010 16:04

I don't know schreef:
secret questions schreef:
Ja, ik hoop het ook. Maar ik denk wel dat het zal beteren :) nu loopt het nog wat moeilijk, begrijp dat wel wat voor hen maarja er verandert niets aan mij :lol:
Ik dacht
dat ik van je hield
ik dacht
- Stef Bos-

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 27 mar 2010 18:00

secret questions schreef:Ja, ik hoop het ook. Maar ik denk wel dat het zal beteren :) nu loopt het nog wat moeilijk, begrijp dat wel wat voor hen maarja er verandert niets aan mij :lol:
Bij mij doet ze weer min of meer normaal, al is dat eerder omdat ze denkt dat het een fase is. Ge doet dan zo'n inspanning en ze nemen het dan nog niet serieus ook. Maar tleven gaat verder eh :D ..[/quote]
Ja toen ik het vertelde wouden ze mij precies overtuigen dat het een fase was omdat ik niet wist of ik dat wel leuk vond met een jongen zijn enzo .... maar toch zeiden ze dat ze het wisten sinds ik klein was dus waarom mij toch proberen overtuigen dat het misschien overgaat.
Ze waren dan zo bezig dat ze dat ook mee gemaakt hebben maar ik ben misschien 15, ik weet toch zelf of ik nu jongens leuk vind of niet :) het zal er niet op veranderen :lol:
ben wel blij dat ik er nu over praat :) lucht echt op ;)

secret questions
New user
New user

Bericht door secret questions » 28 mar 2010 13:49

I don't know schreef:
secret questions schreef:Ja, ik hoop het ook. Maar ik denk wel dat het zal beteren :) nu loopt het nog wat moeilijk, begrijp dat wel wat voor hen maarja er verandert niets aan mij :lol:
Bij mij doet ze weer min of meer normaal, al is dat eerder omdat ze denkt dat het een fase is. Ge doet dan zo'n inspanning en ze nemen het dan nog niet serieus ook. Maar tleven gaat verder eh :D ..
Ja toen ik het vertelde wouden ze mij precies overtuigen dat het een fase was omdat ik niet wist of ik dat wel leuk vond met een jongen zijn enzo .... maar toch zeiden ze dat ze het wisten sinds ik klein was dus waarom mij toch proberen overtuigen dat het misschien overgaat.
Ze waren dan zo bezig dat ze dat ook mee gemaakt hebben maar ik ben misschien 15, ik weet toch zelf of ik nu jongens leuk vind of niet :) het zal er niet op veranderen :lol:
ben wel blij dat ik er nu over praat :) lucht echt op ;)[/quote]

Das wel waar :) De mijne leken het echt wel goed op te nemen, geen erge reacties enzo. Dat is er maar wat later van gekomen. Kvind dat ze dat wel mogen denken, maar ze hadden da nie zo moeten zeggen. Ik ben er zelf nog niet zo zeker van. Kvoelde me juist beter omdat ik het al aan sommige mensen op school had gezegd enzo. Maar de euforie XD van het outen en de positieve reacties bleef niet zo lang duren. Hun ruimdenkendheid werd even wat beperkter :) maarja da komt wel goed. De mijne hebben toch nie gezegd datze dat zelf hebben meegemaakt, mss getuigt dat van enige medelevendheid? :D
Ik dacht
dat ik van je hield
ik dacht
- Stef Bos-

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 28 mar 2010 15:02

Al bij al namen mijn ouders het ook goed op, maar iets minder goed dan ik verwachte :lol:
Ja, medeleven hebben de mijne wel :D das wel leuk als je weet dat ze er eigenlijk ook mee zijn op gegroeit :)
ik ga het nooit op school zeggen, er zijn er mss een paar tegen wie ik het zou kunnen zeggen maar ik ga het mij eerlijk gezegt niet riskeren :lol:

secret questions
New user
New user

Bericht door secret questions » 31 mar 2010 16:38

I don't know schreef:Al bij al namen mijn ouders het ook goed op, maar iets minder goed dan ik verwachte :lol:
Ja, medeleven hebben de mijne wel :D das wel leuk als je weet dat ze er eigenlijk ook mee zijn op gegroeit :)
ik ga het nooit op school zeggen, er zijn er mss een paar tegen wie ik het zou kunnen zeggen maar ik ga het mij eerlijk gezegt niet riskeren :lol:
Op school vind ik da juist minder erg om te zeggen. De mensen die het weten, hebben goed gerageerd. Vriendschappen met meisjes zijn er niet door veranderd ( zorgt soms wel voor grappige situaties :D, LO, kleedkamers ed.) Eest had ik wel gedacht dat dat zou veranderen, maar da is dus goe meegevallen ( krijg nog altijd mn broodnodige knuffels enzo 8) ) Waarom zouden ze ook slecht reageren, of ik nu op jongen of op meisjes val, dat maakt voor hun toch niet veel uit? Twas ook wel een hele opluchting om daar eens te kunnen over praten. Brengt ook enige variatie in de onderwerpen en het bekijken van jongens. :)
Ik dacht
dat ik van je hield
ik dacht
- Stef Bos-

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 31 mar 2010 18:01

Ja, ik zit op een jongens school. Er zijn ook meisjes ( mss 10) op de 1000 xD dusja...
En ik ga het niet tegen mijn klas zeggen, is een
Spoiler! :
kankerklas
ook omdat ik eerst zelf 100% zeker wil zijn dat ik bi of homo ben :lol:

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 31 mar 2010 23:23

Vannacht tegen een meisje dat mij aan het versieren was... Ze was bezig over mij "te bekeren" enzo, en dan heb ik maar direct gezegd "Da's niet nodig hoor, ik ben al bi". Dat vond ze wel plezant :D
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 31 mar 2010 23:47

I don't know schreef:Ja, ik zit op een jongens school. Er zijn ook meisjes ( mss 10) op de 1000 xD dusja...
En ik ga het niet tegen mijn klas zeggen, is een
Spoiler! :
kankerklas
ook omdat ik eerst zelf 100% zeker wil zijn dat ik bi of homo ben :lol:
Als je echt niet wil dat ze dat weten moeje ook wat opletten op je netlog :wink: Het is voor klasgenoten redelijk opvallend als je de laatste tijd veel holebi's toevoegt op je netlog. :wink:

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 01 apr 2010 00:13

ja, iemand heeft zich dat al een af gevraagt. En gevraagt aan ne gemeenschappelijke vriend van ons die het weet :p al een chance dat hij ne goeie maat is van mij (gemeenschappelijke vriend)
Die uit mijn klas zitten toch niet op mijn netlog xD en als ze iets vragen: mag ik geen vrienden hebben die holebi zijn ofzo ??? :lol:

sjwazi
Forum addict
Forum addict

Bericht door sjwazi » 01 apr 2010 09:57

GroenWolkje schreef:Vannacht tegen een meisje dat mij aan het versieren was... Ze was bezig over mij "te bekeren" enzo, en dan heb ik maar direct gezegd "Da's niet nodig hoor, ik ben al bi". Dat vond ze wel plezant :D
Hih, ik las békeren. Ik vroeg mij al af wat voor vieze verleidingstruuk dat was...

Jo1990
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jo1990 » 07 apr 2010 12:19

Der juist bij mijn oudere nicht

Ik: moet je eens iets vertellen
Zij ; aah heb je nieuw vriendinneke ?
Ik : nee , daar gaat het eigenlijk over , euh... ik zal niet gauw met vriendin thuis komen
Zij : oeh? waarom niet?
Ik : ik ga eerder met een vriend thuis komen....
Zij : echt!! ooh maar das toch allemaal het zelfde , kom hier dat ik je knuffel geef! , je blijft voor mij toch de zelfde neef en ik blijf u even graag zien.
Ik : aah bedankt hé ben blij dat ik het heb kunnen vertellen...
Zij : en en is er al een prins op het witte paard?
Ik : het paard wel de prins is eronder weg afgevallen hahaha, nene serieus , nog niet..
....
en nog een hele conversatie is er opgevolgd... :D

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 07 apr 2010 17:28

Jo1990 schreef:Der juist bij mijn oudere nicht

Ik: moet je eens iets vertellen
Zij ; aah heb je nieuw vriendinneke ?
Ik : nee , daar gaat het eigenlijk over , euh... ik zal niet gauw met vriendin thuis komen
Zij : oeh? waarom niet?
Ik : ik ga eerder met een vriend thuis komen....
Zij : echt!! ooh maar das toch allemaal het zelfde , kom hier dat ik je knuffel geef! , je blijft voor mij toch de zelfde neef en ik blijf u even graag zien.
Ik : aah bedankt hé ben blij dat ik het heb kunnen vertellen...
Zij : en en is er al een prins op het witte paard?
Ik : het paard wel de prins is eronder weg afgevallen hahaha, nene serieus , nog niet..
....
en nog een hele conversatie is er opgevolgd... :D
Cool !!! :p Brengt mij misschien op een idee moest ik het later zeggen...

Turbine
New user
New user

Bericht door Turbine » 07 apr 2010 22:27

Vandaag tegen men mama en dat heeft mij enorm veel deugd gedaan. :D

Jo1990
Experienced user
Experienced user

Bericht door Jo1990 » 08 apr 2010 14:19

Turbine schreef:Vandaag tegen men mama en dat heeft mij enorm veel deugd gedaan. :D
Super!!! :D

Gesloten