Jouw laatste coming-out [4]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Stein
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Jouw laatste coming-out [4]

Bericht door Stein » 04 jun 2009 08:26

Omdat jullie alweer 25 pagina's coming-outs gedaan hebben in het oude topic is hier een spiksplinternieuw coming out topic.
Faramir schreef:Hoe gebeurde jouw laatste coming out? Wie was het slachtoffer? Was deze coming out minutieus gepland of is het er uitgefloept? En welke reactie kreeg je? Schotel het ons voor!

Wapiti

Re: Jouw laatste coming-out [4]

Bericht door Wapiti » 04 jun 2009 09:59

aanzowat half facebook: door de applicatie: 'how gay are you' ... :lol:

Dowriaantje
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Dowriaantje » 04 jun 2009 16:44

Daarstraks op school blijkbaar. Ik gaf mijn vriendin nog snel een kusje, voor we allebei naar ons examenlokaal gingen. Onderweg naar mijn lokaal sprak een klasgenoot mij aan.
Zij: Seg, heb 'k da nu goed gezien of gaf jij J. ne kus?
Ik: Euh, ja.
Zij: Hoe? Waarom?
Ik: Ja, das mijn lief eh
Zij: Ah, oke

Ondertussen ben ik bijna een maand samen met mijn liefje, maar sommigen hebben het nog steeds niet door.

badgirls24
Experienced user
Experienced user

Bericht door badgirls24 » 04 jun 2009 21:09

Dowriaantje schreef:Daarstraks op school blijkbaar. Ik gaf mijn vriendin nog snel een kusje, voor we allebei naar ons examenlokaal gingen. Onderweg naar mijn lokaal sprak een klasgenoot mij aan.

Ondertussen ben ik bijna een maand samen met mijn liefje, maar sommigen hebben het nog steeds niet door.
Ging goed precies :rock:
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..
AGE-411 schreef: Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent? :o
Wou je dan bi of homo zijn mss? :o
Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24. :rock:

Dowriaantje
Regular user
Regular user

Bericht door Dowriaantje » 04 jun 2009 22:48

badgirls24 schreef:
Dowriaantje schreef:Daarstraks op school blijkbaar. Ik gaf mijn vriendin nog snel een kusje, voor we allebei naar ons examenlokaal gingen. Onderweg naar mijn lokaal sprak een klasgenoot mij aan.

Ging goed precies :rock:
Inderdaad :wink: . Nuja, moest ze het niet aanvaard hebben had 'k mij er nog niets van aangetrokken. Ik ben verliefd op een meisje, en da is nu eenmaal een feit.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 05 jun 2009 21:09

wapiti schreef:aanzowat half facebook: door de applicatie: 'how gay are you' ... :lol:
heb ik ook gedaan :lol:
maar niemand heeft gereageerd.. blijkbaar verwachten ze het toch niet van mij.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Marre
Experienced user
Experienced user

Bericht door Marre » 05 jun 2009 23:04

miss fraise schreef:
wapiti schreef:aanzowat half facebook: door de applicatie: 'how gay are you' ... :lol:
Maar het betekent niet zoveel want een heteromeisje dat ik ken (met vriendje en al) heeft die test ook gedaan (zonder enige commentaar erbij) en die scoorde ook 70% ofzo... :roll:

Ik had 100% trouwens 8)
Afbeelding

Galione
Senior user
Senior user

Bericht door Galione » 06 jun 2009 15:46

Gisteravond op café, tegen een jonge gast (die ik amper ken en die al wat teveel binnen had).
Hij vroeg mij of ik "een vrijer heb? Of een vrijster? Want 't zou kunnen é, dat ge voor de andere zijt."
Ik heb droogweg "Dat ben ik ook" geantwoord.
En dan nog een hele reeks "Stel dat"-vragen mogen beantwoorden... :roll:

ikkie
New user
New user

Bericht door ikkie » 09 jun 2009 21:51

miss fraise schreef:
Heb ik ook gedaan... 100% ;)
Reactie... "allé vertel is iets nieuws" :D

Ik heb me een kleine 3 jaar geleden voor het 'grote' publiek geout... Geweldig! Ik ben fier op wie ik ben! Ik voel me nu veel beter! :greenthing:

Laatste echte coming-out waar ik toch beetje voor vreesde was voor mijn collega's :) tijdens de middag vroeg er iemand hoe het met mijn vriendje was... ik zeg, ik heb geen vriendje maar wel een vriendin en daarmee is alles goed... (ondertussen is het wel gedaan :( )
Wat volgde was een overvloed aan vragen :roll: en (gelukkig) positieve reacties :roflmao:

Wat ik nog niet aandurf is me outen naar de kinderen toe. Lagereschoolleeftijd kan soms wel een beetje raar reageren heb ik ondervonden bij mijn (achter)neefjes...

badgirls24
Experienced user
Experienced user

Bericht door badgirls24 » 09 jun 2009 22:19

ikkie schreef:
miss fraise schreef:
Heb ik ook gedaan... 100% ;)
Reactie... "allé vertel is iets nieuws" :D

Ik heb me een kleine 3 jaar geleden voor het 'grote' publiek geout... Geweldig! Ik ben fier op wie ik ben! Ik voel me nu veel beter! :greenthing:

Laatste echte coming-out waar ik toch beetje voor vreesde was voor mijn collega's :) tijdens de middag vroeg er iemand hoe het met mijn vriendje was... ik zeg, ik heb geen vriendje maar wel een vriendin en daarmee is alles goed... (ondertussen is het wel gedaan :( )
Wat volgde was een overvloed aan vragen :roll: en (gelukkig) positieve reacties :roflmao:

Wat ik nog niet aandurf is me outen naar de kinderen toe. Lagereschoolleeftijd kan soms wel een beetje raar reageren heb ik ondervonden bij mijn (achter)neefjes...
Zou zeer leerrijk zijn voor die kids :p
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..

Nickodemus
Regular user
Regular user

Bericht door Nickodemus » 10 jun 2009 10:40

Zojuist een 'gepushed' coming out naar de mama :roll: , de broer weet het toch al een half jaar (en is er ook eentje :wink: ). Maar ik heb gewoon nog niet de behoefte om het thuis te vertellen, kwou gewoon rust en mijn eigen ding doen (ook al ben ik 20jr. en werd het volgens mijn broer tijd).

Gisteren belde de broer naar thuis en zei tegen de mama (voor den duizendste keer): "Geeft ze eens door...". Ons mama dan den telefoon naar mij: "Allé ier is ze ...".
Een uur'ke later ons mama tegen mij: "Seg, waarom zegt u broer altijd 'ze' of 'zus' tegen u?", en aangezien ik er echt geen zin in had zei ik dat ze het maar aan hem moest vragen hé, dat ik het niet wist.
En van morgend weer van dat tzelfde, "Zeg é, waarom doet u broer altijd zo tov u?", "Moet ge iets vertellen?", en natuurlijk weer hetzelfde antwoord van mijn kant "Tja er is niks". Maar dan vroeg ze het gewoon "Zijt gij hetero, bi of homo?" en dan kon ik moeilijk anders dan het zeggen é, want anders maakte ik het enkel maar moeilijker voor de toekomst, dus toen kwam het eruit, wel dik tegen mijn goesting maar ze reageerde positief "Zo lang gij maar gelukkig zijt", dus ik in tweestrijd enerzijds blij en anderzijds boos op mijn broer aangezien ik er niet klaar voor was. Maar de vragen vielen al bij al mee maar dan een half uur later begon het "Ik moet dan toch iets mis gedaan hebben dat mijn beide zonen zo zijn..." maar dat heb ik dan ook uit haar hoofd gezet. Al bij al toch een 'toffe' coming out zonder tranen of ruzie.
Ik zal er toch even aan moeten wennen dat de mama het nu weet ... En eigenlijk toch maar eens dank u tegen mijn broer zeggen want hij bedoelde het niet slecht :P En eigenlijk zijt ge er nooit klaar voor denk ik & mag ik blij zijn dat de mama het positief op nam.

dieter
Regular user
Regular user

Bericht door dieter » 10 jun 2009 22:40

miss fraise schreef:
Bij mij lokte het best veel reactie uit. Blijkbaar enkel van degene die het al dachten.
Iedereen was zo opmerkenlijk positief :)
I saw a lot of things, I met a lot of people, but the only thing to be happy is to accept the things that you never can have...

ikkie
New user
New user

Bericht door ikkie » 10 jun 2009 23:24

[/quote]

Zou zeer leerrijk zijn voor die kids :p[/quote]

Leerrijk voor mijn mannekes zeker... de kinderen kan ik nog wel te baas denk ik (vader- en moederdag zijn traditiegetrouw toppers in uitleggen van 'andere' gezinssituaties en dat ging tot dusver goed) :lol:
maar achter elk kind zitten ouders... en ik geef les in Brussel...

badgirls24
Experienced user
Experienced user

Bericht door badgirls24 » 11 jun 2009 17:11

ikkie schreef:Laatste echte coming-out waar ik toch beetje voor vreesde was voor mijn collega's :) tijdens de middag vroeg er iemand hoe het met mijn vriendje was... ik zeg, ik heb geen vriendje maar wel een vriendin en daarmee is alles goed... (ondertussen is het wel gedaan :( )

Zou zeer leerrijk zijn voor die kids :p[/quote]

Leerrijk voor mijn mannekes zeker... de kinderen kan ik nog wel te baas denk ik (vader- en moederdag zijn traditiegetrouw toppers in uitleggen van 'andere' gezinssituaties en dat ging tot dusver goed) :lol:
maar achter elk kind zitten ouders... en ik geef les in Brussel...
[/quote]

Ow :p ok
Respect quote's:
Spoiler! :

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 12 jun 2009 18:18

Gisteren tijdens het roeien. Goh hoe kwam het er toe? 't Kwam er op neer dat ik gisteren wat in de put zat met mezelf owv geen werk. Kei goeie babbel gehad, en toen we nadien nog iets aan het eten waren in de taverne aan het water zei ze plots stil "Bart, ge had hier moeten zitten", ik keek achterom en ja hoor, de Triatleten hadden gedaan met de training en kwamen binnen :D . Dus dat was een dikke positivo eigenlijk gisteren.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 12 jun 2009 21:25

In de kunstacademie waar in deeltijds les volg. Ze waren bezig over kampen het al dan niet van een ksa-kamp versus cm-kamp. Ik , ja ik ga ook op kamp met min19 naar Bellingen. Wat min19? ik: een kamp voor holebi jongeren; Voila :P , ze reageerden niet slecht (nuja de helft weet het wel al :P)
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 13 jun 2009 12:37

twee dagen geleden
Tegen het lief van mijn beste vriendin (hij werd een beetje jaloers omdat hij niet doorhad waarom we plots zoveel praatten enzo)
Hij reageerde zeer ok: joepie
Was wel heel verbaasd enzo, zoals wel meer mensen :D
Weer eentje gedaan :)
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Telefunken
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Telefunken » 13 jun 2009 20:45

Haha daarjuist tegen Tine.
Eén van de twee meisjes van mijn klasje.
Ze zei iets da't ik flink was, waar ze zei flik.
Dus ik; Flikker; ja Flik, Neen...
Ze hadd't eerst niet door 8)
Ars Gratia Artis

appelfien

Bericht door appelfien » 14 jun 2009 12:45

Vorige week tegen een van mijn beste vriendinnen, via msn. Ik wou het haar liever in levende lijve zeggen, maar kreeg het nooit over mijn lippen. Ze reageerde heel gelaten, iets in de trant van "blij dat je daar bent achtergekomen" ...

Lorelovesyou
New user
New user

Bericht door Lorelovesyou » 14 jun 2009 13:14

Gisterenavond via msn tegen een van mijn beste vriendinnen die ik niet vaak meer zie omdat ze op een andere school zit. Ik had het haar eigenlijk al lang willen vertellen. Ze had eerst heel veel te vertellen (over jongens van haar school). En na een tijdje naar haar te luisteren
zei ik: 'Ik moet je eigenlijk nog wat vertellen, ik ben deze zomer verliefd geworden'...
Zij: 'ja?!'
Ik: 'Op een meisje'
En dan kwam er niet direct een reactie en ik dacht al 'oh nee!' maar dan bleek het dat ze juist een smske had gekregen...
Zij: 'Ahja en..?'
...en dan heeft ze me nog gevraagd als ik iets had met dat meisje en als ik het zeker weet.
Ze heeft ook nog vertelt over een vriend van haar die wat verward is omdat hij niet echt weet als hij op jongens of op meisjes valt.

Haar reactie was dus heel goed :D
Ik denk dat ze niet schrok, want zij is eigenlijk de persoon die mij het best kent. Ze wist wel dat ik bijna nooit naar jongens keek... Zij is de jongensfreak, not me! :lol:

Gesloten