Hoe oud was je toen je voor het eerst twijfelde?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
steph
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Hoe oud was je toen je voor het eerst twijfelde?

Bericht door steph » 11 dec 2010 18:44

dream schreef:Achteraf bekeken rond mijn 14 de al had ik dit toen zelf nog niet door.
De aantrekking tot meisjes was er wel.
Het besef dat dit een naam had kwam pas drie jaar later :D
Herkenbaar! :wink: Ik was zo'n 12-13 jaar en hé-le-maal weg van de juf! De weekends duurden mij zelfs te lang en oh het einde van het schooljaar: mijn eerste gebroken hartje! :lol: Tot ik ze 'n jaar of twee opnieuw tegenkwam: met een knalrood hoofd moest ik mij omdraaien - GENANT!

Maar ik had toen helemaal niet door dat daar iets fout mee was... Ik hoopte zelfs dat ik ooit met haar zou kunnen trouwen, gelukkig heb ik dat fantasietje toen toch wel voor mezelf gehouden! :oops: Pas toen TATU voor het eerst op het toneel/Eurovisiesongfestivalpodium verscheen (toen ik zo'n 14-15 jaar was) maakte ik voor het eerst kennis met het 'lesbische' gruwelwoord! :lol:
Soulmates never die !

IUsedToBeHetero
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door IUsedToBeHetero » 12 dec 2010 19:57

Dat moet ook rond mijn 14-15e geweest zijn...
Toen verdrong ik het nog, gelukkig weet ik nu beter :D
You don't have to be straight to be in the military; you just have to be able to shoot straight. ~Barry Goldwater

3m3r4ld
New user
New user

Bericht door 3m3r4ld » 14 dec 2010 14:50

ik was 14 toen ik begon te twijfelen.
eigenlijk heb ik niet zo lang moeten twijfelen, ik heb het direct geaccepteerd.
ik voel mij eigenlijk zelfs veel beter :p
als ik zo lees hebben velen van jullie het heel moeilijk gehad.
ben nu 15 en voel mij zeer gelukkig bij het weten dat ik op meisjes val :D x
iemand vragen stuur maar een PB x

TheBright
Senior user
Senior user

Bericht door TheBright » 14 dec 2010 23:10

twijfelen..
eerder beseffen rond mijn 14e

"aha!, dáárom was ik zo verslaafd aan Alex Mac"
Spoiler! :
(die één die door te botsen met een radioactieve vrachtwagen in water kon veranderen en superkrachten in haar blokjes had)
ik weet wel nog dat ik als 12 jarige soms dacht
'zo ie zo ben ik eigenlijk lesbisch, maar dat zijn problemen voor later, daar hoor ik nu nog niet mee in te zitten'

zóveel problemen bleken dat nu ook weer niet te zijn, niet meer problemen dan andere puberende 14 jarigen
Yesterday I woke up sucking a lemon

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 14 dec 2010 23:19

xTheBright schreef: 'zo ie zo ben ik eigenlijk lesbisch, maar dat zijn problemen voor later, daar hoor ik nu nog niet mee in te zitten'
Ik had dat ook! Maar dan iets later, zo rond mijn 16, 17 jaar. Ik was wel niet tevreden met mijn geaardheid, maar door op die manier te denken, kon ik er wel mee omgaan.

Orlando
Experienced user
Experienced user

Bericht door Orlando » 14 dec 2010 23:28

xTheBright schreef: "aha!, dáárom was ik zo verslaafd aan Alex Mac"
Spoiler! :
(die één die door te botsen met een radioactieve vrachtwagen in water kon veranderen en superkrachten in haar blokjes had)
Herkenning :D

Alex Mac is gewoon zot cool.
Love, the poet said, is woman's whole existence.
funkfish schreef:Dichtbij edoch in mysterie gehuld: Orlando.
(climb to her
as if there were
no barriers.)

Santeri
New user
New user

Bericht door Santeri » 14 dec 2010 23:40

Ik denk dat ik iets van een 13 jaar was dat ik merkte dat ik liever naar jongens keek dan naar meisjes. Maar de echte twijfel is pas gekomen toen ik 19 was en de liefde van men leven tegenkwam :D

KlarIris
New user
New user

Bericht door KlarIris » 15 jan 2011 10:03

12-13 jaar, toen k besefte da de vriendscah met mn beste vriendin mss wel meer was dan gewone vriendschap.
En nu twijfel ik nog steeds. Al is het me nu wel ongeveer duidelijk da k op meisjes val. (ma k wee ni f k ook op jongens val f ni).

metalhead94
Experienced user
Experienced user

Bericht door metalhead94 » 22 jan 2011 13:24

vanaf men tiende voelde ik al een aantrekkingskracht tot meisjes, maar onwetend zoals ik was, wist ik niet wat dat betekende. pas op mijn 14 begon ik te twijfelen en enkele weken geleden (kerstvakantie 2010-2011) wist ik het zeker, omdat ik toen echt verliefd werd op een ander meisje (die hetero is, wat dacht je anders :D )
ps: ben nu 16
It doesn't do well to dwell on dreams if you forget to live.

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day

erikske
New user
New user

Bericht door erikske » 27 jan 2011 15:53

Ik ben een beetje een laatbloeier denk ik. De eerste echte twijfels heb ik pas gekregen bij de overgang van het middelbaar naar de universiteit, toen ik 18 jaar was. De daaropvolgende jaren ben ik langzaam opgeschoven van de overtuiging dat ik hetero was naar de aanvaarding dat ik homo ben.

Ik had het eigenlijk al veel vroeger kunnen weten, maar ik denk dat ik er gewoon niet voor open stond. Ik heb altijd al wel een "gezonde" interesse gehad voor jongens, maar ten tijde van het middelbaar heb ik daar niet echt iets achter gezocht. Het feit dat ik naar een school ging waar de jongens beduidend in de minderheid waren, bleek ook geen stimulerende factor om mezelf te ontdekken. Verder dan de vaststelling dat er op heel de school geen enkel meisje rondliep waartoe ik mij aangetrokken voelde is het niet gekomen.
It's a mad world

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 27 jan 2011 20:48

erikske schreef:Ik ben een beetje een laatbloeier denk ik. De eerste echte twijfels heb ik pas gekregen bij de overgang van het middelbaar naar de universiteit, toen ik 18 jaar was. De daaropvolgende jaren ben ik langzaam opgeschoven van de overtuiging dat ik hetero was naar de aanvaarding dat ik homo ben.

Ik had het eigenlijk al veel vroeger kunnen weten, maar ik denk dat ik er gewoon niet voor open stond. Ik heb altijd al wel een "gezonde" interesse gehad voor jongens, maar ten tijde van het middelbaar heb ik daar niet echt iets achter gezocht. Het feit dat ik naar een school ging waar de jongens beduidend in de minderheid waren, bleek ook geen stimulerende factor om mezelf te ontdekken. Verder dan de vaststelling dat er op heel de school geen enkel meisje rondliep waartoe ik mij aangetrokken voelde is het niet gekomen.
Heel herkenbaar. :wink:
Fluctuat nec mergitur

expeditionz
New user
New user

Bericht door expeditionz » 28 jan 2011 18:16

Laatbloeiers FTW!

Mijn eerste twijfels kwamen pas 2 jaar geleden. Toen werd ik (hopeloos) verliefd op een meisje. Het was zeer verwarrend want eerst wist ik niet dat het verliefdheid was, toen negeerde ik m'n eigen gevoelens maar, het was allemaal niet echt, ingebeeld. Maar de eerste twijfels zijn zeker daar te situeren.

En zeer langzaam zijn die twijfels uitgegroeid tot de zekerheid dat ik bi ben. Het heeft me veel moeite, denkwerk en verwarrende gevoelens gekost. Nu ben ik 23 en heb me nog niet heel lang geleden voor het eerst ge-out.

Gesloten