hoe reageerde je omgeving, vrienden?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
ziegelstein

Re: hoe reageerde je omgeving, vrienden?

Bericht door ziegelstein » 07 jun 2012 21:03

Ik ben nu 17 en plus ou moins uit de kast. Nog maar sinds een paar weken eigenlijk, maar ik heb het tegen iedereen tegelijk gezegd. :D Enkel mijn nicht en een paar vriendinnen wisten het al wat langer.
Tot nu toe nog geen enkele negatieve reactie gehad eigenlijk. De reactie van mijn mama: "De eerste keer dat papa en ik iets vermoedden, was toen je in de tweede kleuterklas zat." :lol: Ik tekende op een andere manier dan mijn klasgenootjes en was geobsedeerd door sprookjes. Het verband is me nog altijd niet helemaal duidelijk, maar soit. :D
Op school heb ik het gewoon tegen een paar vriendinnen gezegd. De roddels deden de rest.
Enkel mijn oma's en opa's weten het eigenlijk nog niet. Tenzij iemand van de familie het er tegen heeft gezegd. Hun reactie is de enige waar ik een beetje bang voor ben. Ik denk niet dat ze het helemaal zouden vatten. Of toch niet allemaal.

klainester
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door klainester » 08 jun 2012 02:05

ziegelstein schreef:Ik ben nu 17 en plus ou moins uit de kast. Nog maar sinds een paar weken eigenlijk, maar ik heb het tegen iedereen tegelijk gezegd. :D Enkel mijn nicht en een paar vriendinnen wisten het al wat langer.
Tot nu toe nog geen enkele negatieve reactie gehad eigenlijk. De reactie van mijn mama: "De eerste keer dat papa en ik iets vermoedden, was toen je in de tweede kleuterklas zat." :lol: Ik tekende op een andere manier dan mijn klasgenootjes en was geobsedeerd door sprookjes. Het verband is me nog altijd niet helemaal duidelijk, maar soit. :D
Op school heb ik het gewoon tegen een paar vriendinnen gezegd. De roddels deden de rest.
Enkel mijn oma's en opa's weten het eigenlijk nog niet. Tenzij iemand van de familie het er tegen heeft gezegd. Hun reactie is de enige waar ik een beetje bang voor ben. Ik denk niet dat ze het helemaal zouden vatten. Of toch niet allemaal.
Supertof!
Proficiat!

En met de grootouders komt dat waarschijnlijk wel in orde hoor!
Love is Love, man.

vorvzie
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 12 jun 2012 19:29

Alle vrienden tot nu toe goed, mijn ouders ook vrij goed :D
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

sinnedc
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door sinnedc » 15 jun 2012 23:43

Ja, ik heb eigenlijk nog nooit een negatieve reactie gehad ... ofwel heb ik gewoon een heel progressieve omgeving :)

ZVdv
New user
New user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door ZVdv » 28 jun 2012 02:46

Bij mij reageert iedereen in mijn omgeving supergoed en zorgt het er soms zelfs voor dat ik closer word met sommige mensen waar ik anders niet zo veel contact mee had ofzo…
de enige slechte reactie die ik denk te krijgen is thuis, mijn vader is namelijk nogal heel homofobisch, maar mijn moeder reageerde er wel redelijk goed op toen ik het vertelde, al doet ze nu alsof ik nooit iets gezegd heb…

Gesloten