Grey's anatomy

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Wapiti

Grey's anatomy

Bericht door Wapiti » 14 sep 2009 21:10

na de verwijdering van de vorige thread, dan maar een nieuw...

Grey's anatomy seizoen vijf eindigde met een knal van een seizoensfinale die veel vragen open liet. Seizoen 6 komt er binnenkort aan ( in de States, en hopelijk ook binnenkort op VijfTv, desalnietemin: long live the internet) om die vragen te beantwoorden.

De mensen die hun nieuwsgierigheid niet langer de baas kunnen ( Guilty as charged) kunnen op de site de eerste vijf minuten van de premiere van seizoen 6 al gaan bekijken ... Die beantwoordt al veel vragen, maar ga niet kijken tenzij je het einde van seizoen 5 niet kent of tenzij je op donderdag 24 september verrast wil worden ( again,in the States én online)...

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Grey's anatomy

Bericht door GroenWolkje » 14 sep 2009 22:35

Ik kijk er echt naar uit!
Die laatste aflevering van't vorige seizoen was ZO goed...
Spannennnnd. (Al heb ik wel per ongeluk al op wikipedia gelezen wie er overleefd en wie niet :( )
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

PRiSMO
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door PRiSMO » 23 sep 2009 19:58

GroenWolkje schreef:Ik kijk er echt naar uit!
Die laatste aflevering van't vorige seizoen was ZO goed...
²

Ik vraag mij echt af wat er nu gaat gebeuren. Misschien een écht Mer&Der huwelijk? Oh, en er zouden weer cross-overs zijn met Private Practice. :roll: Daar kijk ik wel minder naar uit... Anyway, vanaf vrijdag begint het dus weer!

Wapiti

Bericht door Wapiti » 25 sep 2009 18:42

net de aflevering bekeken... 84 minuten pure genialiteit... de ene minuut rollen de tranen over je wangen en 2 scenes later zit je luidop te lachen... Briljant

trutje
New user
New user
Contacteer:

Bericht door trutje » 25 sep 2009 18:56

Geweldige serie!!
Dat is eens erie waarvoor ik eventjes alles laat vallen :D
George is zo schattig! :p

PRiSMO
Regular user
Regular user

Bericht door PRiSMO » 02 okt 2009 23:58

wapiti schreef:net de aflevering bekeken... 84 minuten pure genialiteit... de ene minuut rollen de tranen over je wangen en 2 scenes later zit je luidop te lachen... Briljant
Ik vond die niet zo goed eerlijk gezegd... Ik begreep de reacties niet van geen enkel personage. :-? Het was allemaal nogal raar. Maar de aflevering van gisteren vond ik wél weer goed: 'leuke' medische dingen, drama, humor en feel good.

Wapiti

Bericht door Wapiti » 03 okt 2009 19:52

PRiSMO schreef:
wapiti schreef:net de aflevering bekeken... 84 minuten pure genialiteit... de ene minuut rollen de tranen over je wangen en 2 scenes later zit je luidop te lachen... Briljant
Ik vond die niet zo goed eerlijk gezegd... Ik begreep de reacties niet van geen enkel personage. :-? Het was allemaal nogal raar. Maar de aflevering van gisteren vond ik wél weer goed: 'leuke' medische dingen, drama, humor en feel good.
kvond dat net zo geniaal ... t thema was de 5 stadia van rouw... lexie was ontkenning, direct daarna was iedereen in ontkenning én kwaad op Meredith, dan volgde voor sommigen de onderhandeling ( bij Meredith en Christina duurde die tot 40dagen) ( was ook zeer duidelijk bij Callie) en smeten zich op hun werk. Bij Bailey (en ook wel wat bij the Chief) volgden dan depressie... en ik denk dat we in komende afleveringen aanvaarding gaan beginnen zien.

Ook de bootongevalpatiente belichaamde de vijf stadia van Elisabeth Kübler-Ross' theorie van rouwverwerking...

PRiSMO
Regular user
Regular user

Bericht door PRiSMO » 28 okt 2009 10:20

De whodunit-aflevering vorige week was supergoed! Ik vraag mij af of er nu eigenlijk nog dokters zouden afvallen.

Wapiti

Bericht door Wapiti » 31 okt 2009 09:53

PRiSMO schreef:De whodunit-aflevering vorige week was supergoed! Ik vraag mij af of er nu eigenlijk nog dokters zouden afvallen.
zou wel eens kunnen, de aflevering van deze week was een mindere vond ik... Juist de luiers waren hilarisch...

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 02 nov 2009 14:11

ik ben niet zo overtuigd door dat nieuwe seizoen eigenlijk..

Die samensmelting enzo.. nope, het is niet meer hetzelfde.

Wapiti

Bericht door Wapiti » 02 nov 2009 16:22

Mateo schreef:ik ben niet zo overtuigd door dat nieuwe seizoen eigenlijk..

Die samensmelting enzo.. nope, het is niet meer hetzelfde.
kvind de toevoeging van Arizona en Hunt wel goed, maar die 'merger' is wa bleuh...

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 02 nov 2009 19:15

Ik ben nu seizoen 1 beginnen te kijken and I'm loving it :love:
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Appleheadcat
Experienced user
Experienced user

Bericht door Appleheadcat » 02 nov 2009 21:14

Hunt has got to gooo!

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 02 nov 2009 21:47

Arizona is keischattig :love: Kvind het alleen jammer dat ze die relatie zo 'kuis' houden. We zien Dereck in elke aflevering wel 5x halfnaakt tegenwoordig.. maar een kusje tussen Calliope en Arizona? Ho maar.. ach ja.. we mogen al blij zijn dat er een holebikoppel is hé.
Spoiler! :
"you can't pray away the gay" :rock: was so good!

Wapiti

Bericht door Wapiti » 03 nov 2009 19:22

Mateo schreef:"you can't pray away the gay" :rock: was so good!

Ja eh!

Wapiti

Bericht door Wapiti » 06 nov 2009 15:04

Beetje ontgoocheld door de aflevering van gisteren: er waren drie grote 'eindelijk!'-momenten in en die werden niet genoeg uitgebuit:
Spoiler! :
ten eerste: Arizona en Callie zeggen voor het eerst da ze elkaar graag zien. Ten tweede: Christina die (eindelijk) 'rogue' gaat om eindelijk wa OR time te hebben. Ten derde: the chief die voor zijn personeel kiest ipv voor t ziekenhuis.

oh en ik mis Izzy, meredith en Bailey op mijn scherm, ik wil die weer kick-ass zien ( en ik HAAT die dokter percy, wat een raar voorhoofd heeft die nie :o )
overall een goeie aflevering, maar der had meer in kunnen zitten...

PRiSMO
Regular user
Regular user

Bericht door PRiSMO » 06 nov 2009 21:34

wapiti schreef:Beetje ontgoocheld door de aflevering van gisteren: er waren drie grote 'eindelijk!'-momenten in en die werden niet genoeg uitgebuit:
Spoiler! :
ten eerste: Arizona en Callie zeggen voor het eerst da ze elkaar graag zien. Ten tweede: Christina die (eindelijk) 'rogue' gaat om eindelijk wa OR time te hebben. Ten derde: the chief die voor zijn personeel kiest ipv voor t ziekenhuis.

oh en ik mis Izzy, meredith en Bailey op mijn scherm, ik wil die weer kick-ass zien ( en ik HAAT die dokter percy, wat een raar voorhoofd heeft die nie :o )
overall een goeie aflevering, maar der had meer in kunnen zitten...
't Was niet super, maar er zitten precies allemaal nieuwe romances aan te komen, dus dat gaat nog iets geven de komende weken. :) Maar behalve dat van de chief vond ik dat de 'eindelijk!'-momenten toch genoeg in beeld gebracht werden. En ja, sommige dokters moeten echt meer screentime krijgen voor meer kick-ass en minder gezaag!

Oh, en de aflevering van volgende week ziet er echt wel goed uit! :)

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 06 nov 2009 21:56

alé, ik vond het net een fijne aflevering.. Maar volgende week wordt precies ook leuk zag ik in de promo. Terug moed gekregen om te blijven volgen! :)

Meegal.
New user
New user

Bericht door Meegal. » 07 nov 2009 18:06

Het begint echt iedere week beter en beter te worden!
En oooh, Callie & Arizona zijn zoooooooooooo schattig :love:
Her kiss. Her smile. Her perfume. <3

Skin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Skin » 19 dec 2009 19:15

Appleheadcat schreef:Hunt has got to gooo!
ASAP! Door hem wordt de verhaallijn rond Christina ook zo saai.

't Is inderdaad jammer dat de verhaallijn van Arizona & Callie zo proper gehouden wordt...
Spoiler! :
Ik kijk alleszins niet uit naar de komende afleveringen aangezien het blijkbaar weer zo'n crossovers zijn met private practice. :x

Gesloten