Onpopulaire meningen [3]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Galimatias
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Onpopulaire meningen [3]

Bericht door Galimatias » 17 nov 2009 01:29

Echo schreef:
*einDstein* schreef:Facebook, msn, netlog, enzovoort en zo verder
zijn voor niets nodig. als je het gezellig wil hebben met je vrienden ga samen op stap. Beleef de emoties van de andere zoals je ze ziet. en niet de domme zinnetjes en smileykes moet zien ala, 'haha', leuk', 'ik voel me slecht',...
Och kom. Facebook en een sociaal leven met vrienden. Het is geen of/of-verhaal, maar het gaat over 'en'. Het één sluit het ander niet uit. En ook, via Facebook blijf je veel beter op de hoogte van wat er te doen is, feestjes, debatten, tentoonstellingen, optredens, etc. etc. Superhandig.
² En zo kan je andere mensen hangbuikzwijntje noemen. Handig, toch? :P

OT:
Mensen zouden wat vaker moeten zeggen wat ze écht menen, denken, willen, voelen, verlangen, wensen. Ikzelf incluis.
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 17 nov 2009 03:10

Tom Barman en al de andere enorm talentvolle gasten die dEUS fantastisch maken maken België fantastisch.

Als dEUS geen Belgische groep was dan waren ze even groot als U2, R.E.M. of Pearl Jam. Noem eens één popartiest die het kaliber heeft van Tom Barman behalve dan diegenen die in het kielzog van Barman varen? Milow sucks, K's Choise sucks, zelfs Hooverphonic suckt.

dEUS, Millionaire, The Hickey Underworld, Front 242, Absynthe Minded, The Black Box Revelation en The Kids. Dat zijn de enige Belgische groepen van formaat. Al de rest is compleet belachelijk. Belgen vinden een groep als Customs goed omdat het Belgisch is. Tom Barman is plots arrogant (en ja dat is hij so fucking what?) maar heeft wel iets gemaakt dat in dit land en zelfs in de wereld ongehoord is. Mocht hij niet in zo'n klein landje zijn opgegroeid dan was dEUS honderd maal groter.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 17 nov 2009 13:32

De lachende profeet schreef:Tom Barman en al de andere enorm talentvolle gasten die dEUS fantastisch maken maken België fantastisch.

Als dEUS geen Belgische groep was dan waren ze even groot als U2, R.E.M. of Pearl Jam. Noem eens één popartiest die het kaliber heeft van Tom Barman behalve dan diegenen die in het kielzog van Barman varen? Milow sucks, K's Choise sucks, zelfs Hooverphonic suckt.

dEUS, Millionaire, The Hickey Underworld, Front 242, Absynthe Minded, The Black Box Revelation en The Kids. Dat zijn de enige Belgische groepen van formaat. Al de rest is compleet belachelijk. Belgen vinden een groep als Customs goed omdat het Belgisch is. Tom Barman is plots arrogant (en ja dat is hij so fucking what?) maar heeft wel iets gemaakt dat in dit land en zelfs in de wereld ongehoord is. Mocht hij niet in zo'n klein landje zijn opgegroeid dan was dEUS honderd maal groter.
'Red Zebra' en 'The Scabs' ben je vergeten :greenthing:

Genner
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door Genner » 17 nov 2009 21:07

Absynthe Minded is helemaal niet zo speciaal en vooral overrated.
And since the roof fell in, I'll lean on what matters
Caught in the slightest wind, everything else unravels
You're standing in my doorway, seven cities ago
The days are racing, but you come back too slow
Mr Johansson schreef:Hoera voor Genner!
perfect verwoord

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 17 nov 2009 21:45

Ezels zijn mooier dan paarden. :)

melan
Senior user
Senior user

Bericht door melan » 17 nov 2009 22:00

Loa schreef:
*einDstein* schreef:Facebook, msn, netlog, enzovoort en zo verder
zijn voor niets nodig. als je het gezellig wil hebben met je vrienden ga samen op stap. Beleef de emoties van de andere zoals je ze ziet. en niet de domme zinnetjes en smileykes moet zien ala, 'haha', leuk', 'ik voel me slecht',...
Ja! Nog een: ik ben anti-Facebook! Nah! :D
Spoiler! :
maar zit wel op MySpace :lol:
Ik ben eigenlijk ook keihard anti-facebook... en toch zit ik erop. Enkel en alleen om contact te kunnen houden met enkele buitenlandse en ver-weg-wonende vrienden, met wie ik dus niet zomaar eens op stap kan gaan.
Stilicho schreef:Ezels zijn mooier dan paarden. :)
In mijn familie is dat een zeer populaire mening. :)
Na počátku bylo slovo.
On ne peut pas vivre sans un livre dans la poche.

Krol
New user
New user

Bericht door Krol » 17 nov 2009 22:56

Genner schreef:Absynthe Minded is helemaal niet zo speciaal en vooral overrated.
Helemaal waar. Ik ben gewoon weggegaan tijdens hun optreden op De Nachten.

Genner
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Genner » 18 nov 2009 10:36

Krol schreef:
Genner schreef:Absynthe Minded is helemaal niet zo speciaal en vooral overrated.
Helemaal waar. Ik ben gewoon weggegaan tijdens hun optreden op De Nachten.
Ik ben ook maar gebleven omdat mijn vriendin bang was dat ze dat zouden zien (en ik kreeg het idee maar niet uit haar hoofd).
And since the roof fell in, I'll lean on what matters
Caught in the slightest wind, everything else unravels
You're standing in my doorway, seven cities ago
The days are racing, but you come back too slow
Mr Johansson schreef:Hoera voor Genner!
perfect verwoord

Loa
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Loa » 18 nov 2009 17:02

De lachende profeet schreef:Tom Barman en al de andere enorm talentvolle gasten die dEUS fantastisch maken maken België fantastisch.

Ja, dat dacht ik ook en dat mag ik toch zeggen?
Daarbij, ik zei enkel iets over Tom Barman en over niets of niemand anders (ook niet over dEUS, hoewel het misschien moeilijk is Barman daar los van te zien). De Mauro bijvoorbeeld is zonder twijfel een van de beste gitaristen die België ooit gekend heeft, en groepen als de BBR zijn zonder meer van wereldniveau (die een beetje de pech hebben om in België te wonen). Anderzijds moet ook gezegd worden dat grootheid niet altijd evenrededig is met kwaliteit.
En Milow suckt, 200% akkoord :lol:
Spoiler! :
en nu krijg ik zo hard een diehard milowfan op mijn dak :roll:
Show me show me show me how you do that trick.

I am a Horror.

~variations sauvages~

Passer
Regular user
Regular user

Bericht door Passer » 18 nov 2009 23:12

Mijn onpopulaire mening: Democratie werkt niet omdat veel mensen hier te 'dom' voor zijn.
Οὖτις ἐμοὶ γ' ὄνομα

Ομνύω Δία Γήν ΄Ηλιον ΄Αρη Αθηνά καί τούς άλλους θεούς πάντας καί πάσας

Loa
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Loa » 19 nov 2009 02:04

Passer schreef:Mijn onpopulaire mening: Democratie werkt niet omdat veel mensen hier te 'dom' voor zijn.
Ik ben het met je eens, maar ik ben te dom om een deftig alternatief te kunnen voorstellen. Mensen kunnen volgens mij gewoon niet deftig met macht omgaan.
Show me show me show me how you do that trick.

I am a Horror.

~variations sauvages~

Passer
Regular user
Regular user

Bericht door Passer » 20 nov 2009 00:19

Loa schreef:
Passer schreef:Mijn onpopulaire mening: Democratie werkt niet omdat veel mensen hier te 'dom' voor zijn.
Ik ben het met je eens, maar ik ben te dom om een deftig alternatief te kunnen voorstellen. Mensen kunnen volgens mij gewoon niet deftig met macht omgaan.
Idd zoals jij het zegt, het volstaat niet, maar we hebben niks beters zeg maar... (misschien toch niet zo'n onpopulaire mening 8) )
Οὖτις ἐμοὶ γ' ὄνομα

TheRose
Regular user
Regular user

Bericht door TheRose » 21 nov 2009 15:55

Het bam-tracé alleen al :roll:

On topic: lopen in de regen is veel motiverender
And prepared to be amazed

Ires
New user
New user

Bericht door Ires » 21 nov 2009 17:55

Ik vind het nogal frustrerend dat er in tijden van volle crisis in België een grote regularisatiecampagne loopt die 50 000 (!) 'nieuwe' Belgen zal opleveren.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 21 nov 2009 18:14

Ires schreef:Ik vind het nogal frustrerend dat er in tijden van volle crisis in België een grote regularisatiecampagne loopt die 50 000 (!) 'nieuwe' Belgen zal opleveren.
Zeker niet gedacht dat deze 'nieuwe' Belgen ook belastingen zullen betalen en niet langer zoveel in het zwart zullen werken?
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Ires
New user
New user

Bericht door Ires » 21 nov 2009 21:08

Echo schreef:
Ires schreef:Ik vind het nogal frustrerend dat er in tijden van volle crisis in België een grote regularisatiecampagne loopt die 50 000 (!) 'nieuwe' Belgen zal opleveren.
Zeker niet gedacht dat deze 'nieuwe' Belgen ook belastingen zullen betalen en niet langer zoveel in het zwart zullen werken?
Dat is nogal simpel geredeneerd.
Van die 50 000 zal het merendeel niet veel geld in het laadje brengen.
Naar schatting zal 1/3 terugvallen op een leefloon of uitkering.
Bovendien zullen de ouders en grootouders van de immigrant die hier legaal komt werken na x aantal maanden of jaren ook naar België afzakken onder het mom van gezinshereniging. Als deze personen nog even werkwillig zullen zijn als hun kind of kleinkind valt ten zeerste te betwijfelen.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 090917_002

ikbenikenjijbentjij
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door ikbenikenjijbentjij » 21 nov 2009 21:36

Loa schreef:
Het alternatief voor democratie is Herman Van Rompuy! :love:
(Bij de laatste verkiezingen waar Rompy aan meedeed, haalde die man immers amper 35.000 stemmen ... - But I love the man, so no offence)

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 22 nov 2009 09:50

Ik vind het niet leuk dat Van rompuy naar Europa vertrekt.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

nomeis

Bericht door nomeis » 22 nov 2009 23:14

mei_meisje schreef:Ik vind het niet leuk dat Van rompuy naar Europa vertrekt.
Wie wel? Liever een 'nobody tsjeef' die toch hier en daar wat oplost dat een doorgedraaide leterme tsjeef

Passer
Regular user
Regular user

Bericht door Passer » 22 nov 2009 23:49

nomeis schreef:
mei_meisje schreef:Ik vind het niet leuk dat Van rompuy naar Europa vertrekt.
Wie wel? Liever een 'nobody tsjeef' die toch hier en daar wat oplost dat een doorgedraaide leterme tsjeef
weg met de tsjeven! (of is dat een populaire mening?)
Οὖτις ἐμοὶ γ' ὄνομα

Gesloten