genante vragen aan het andere geslacht

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Farfalla
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: genante vragen aan het andere geslacht

Bericht door Farfalla » 12 feb 2010 16:55

Goed Springbal! Een bank vooruit en een kus van de juffrouw!

Voor alle duidelijkheid, het is ook helemaal niet de bedoeling dat de penis een tripje door de baarmoeder gaat nemen, maar netjes zijn zaad aan de deur afzet en zich verder amuseert in de vagina (schede). 't Zou anders niet al te leuk zijn voor foetussen die ineens hun baarmoeder met papa's hele piemel moeten delen en ook niet bevorderlijk voor vrouwen die een spiraaltje als voorbehoedsmiddel gebruiken. Dat bevindt zich nl ook in de baarmoeder. Dus geen reuzenpiemels nodig, gelukkig!
Laatst gewijzigd door Farfalla op 12 feb 2010 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
You can either agree with me, or be wrong...
Don't be sad cause roses have thorns, be glad thorns have roses!
http://anima-farfalla.blogspot.com

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 12 feb 2010 17:00

Farfalla schreef:Goed Springbal! Een bank vooruit en een kus van de juffrouw!
Of de meester :wink:
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Springbal » 12 feb 2010 17:03

twijfelaar1987 schreef:
Meester klinkt zo kinkey 8) .

Ow de opmerking over borstvergroting, verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond verkleining van daar mijn ietwat cassante opmerking.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Appleheadcat
Experienced user
Experienced user

Bericht door Appleheadcat » 12 feb 2010 21:42

Springbal schreef:
AGE-411 schreef:
1) Borstvergroting uit noodzaak? :o Waar kan dat goed voor zijn?

2) Piemelvergroting is nuttiger. Voor hetero's die een hebben die er niet diep genoeg in geraakt om de eicel te bevruchtigen.
1) Tip: lees de post boven die waar ik nu uit citeer, en de post boven diegene die je nu leest

2) De piet zal heus wel groot genoeg zijn, anders hadden we nu niet met 6 miljard op de wereld geweest (mss penisverkleiningen organiseren :roll: ). Om u even een les te geve in heteroseksualiteit ( :kots: ) uit uw boek biologie hebt u misschien geleerd dat de spermatoso enfin zaadcellen een staartje hebben, dus die zwemmen wel naar de baarmoeder, en zoals je al gemerkt kan hebben komt dat er soms tegen een goei vaart uit (mijn excuses voor het platte taalgebruik) dus dat komt wel ter plekke, en als je me niet geloofd moet je de statistiekjes van tienerzwangerschappen eens op naslaan. Die hebben ook maar een klein pietje en als het daar al lukt....
Ik denk dat AGE wat meer naar VT4 moet kijken. :lol:

Milec2
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Milec2 » 12 feb 2010 21:46

Na Vennebos is het bergaf gegaan met VT4...

mmm... Vennebos :love:

stientje
Regular user
Regular user

Bericht door stientje » 14 feb 2010 23:52

Springbal schreef:
twijfelaar1987 schreef:
Meester klinkt zo kinkey 8) .

Ow de opmerking over borstvergroting, verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond verkleining van daar mijn ietwat cassante opmerking.

Euhm, een borstverkleining ipv vergroting kan ook best noodzakelijk zijn hoor. Je mag mijn rugpijn hebben van mijn grote borsten... Wordt niet voor niets in een aantal gevallen terugbetaald.
mag ik nog 1 keer, hier bij jou,
mag ik nog 1 keer,voor het leven,
mag ik in stilte, hier bij jou,
mag ik nog 1keer om je geven?

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 22 feb 2010 03:00

Appleheadcat schreef:
Springbal schreef:
AGE-411 schreef:
1) Borstvergroting uit noodzaak? :o Waar kan dat goed voor zijn?

2) Piemelvergroting is nuttiger. Voor hetero's die een hebben die er niet diep genoeg in geraakt om de eicel te bevruchtigen.
1) Tip: lees de post boven die waar ik nu uit citeer, en de post boven diegene die je nu leest

2) De piet zal heus wel groot genoeg zijn, anders hadden we nu niet met 6 miljard op de wereld geweest (mss penisverkleiningen organiseren :roll: ). Om u even een les te geve in heteroseksualiteit ( :kots: ) uit uw boek biologie hebt u misschien geleerd dat de spermatoso enfin zaadcellen een staartje hebben, dus die zwemmen wel naar de baarmoeder, en zoals je al gemerkt kan hebben komt dat er soms tegen een goei vaart uit (mijn excuses voor het platte taalgebruik) dus dat komt wel ter plekke, en als je me niet geloofd moet je de statistiekjes van tienerzwangerschappen eens op naslaan. Die hebben ook maar een klein pietje en als het daar al lukt....
Ik denk dat AGE wat meer naar VT4 moet kijken. :lol:
:o Ik denk er nog niet aan :o

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 22 feb 2010 13:26

stientje schreef:
Springbal schreef: Meester klinkt zo kinkey 8) .

Euhm, een borstverkleining ipv vergroting kan ook best noodzakelijk zijn hoor. Je mag mijn rugpijn hebben van mijn grote borsten... Wordt niet voor niets in een aantal gevallen terugbetaald.
idd wordt gerekend onder estetische chirurgie, moet normaal bij de medisch adviseur komen.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Tinemien
New user
New user

Bericht door Tinemien » 25 feb 2010 17:20

Idd, Mijn ex heeft ook een verkleining nodig gehad wegens rugklachten. Wat ben ik blij met m'n kleintjes :D

Farfalla
Forum addict
Forum addict

Bericht door Farfalla » 25 feb 2010 20:47

OT: Genante vraag voor de mannen:

Als jullie het hebben over "van die erecties die plotseling vanzelf komen", komen die dan ook echt uit het niets, of zaten jullie stiekem aan iets "leuks" te denken?

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 25 feb 2010 21:20

Farfalla schreef:OT: Genante vraag voor de mannen:

Als jullie het hebben over "van die erecties die plotseling vanzelf komen", komen die dan ook echt uit het niets, of zaten jullie stiekem aan iets "leuks" te denken?
Soms kan een erectie 'spontaan' opkomen, zonder dat daar een concrete of directe aanleiding voor is - zoals bijvoorbeeld denken aan seks of kijken naar/denken aan iemand die je knap vindt. Het kan zelfs gebeuren dat je een erectie krijgt als je een (te) volle blaas hebt. Of bijvoorbeeld 's ochtends, bij het opstaan (de zogenaamde 'ochtenderectie'). Die kan eveneens opkomen zonder dat je daarom als man aan seks denkt.

Wist je trouwens dat mannen 's nachts een aantal keer een erectie kunnen krijgen, ook zonder erotische dromen of gedachten? :)
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 25 feb 2010 21:33

Ondanks het feit dat een ochtenderectie volkomen normaal is bezorgt ze mannen soms het schaamrood op de wangen :)

Farfalla
Forum addict
Forum addict

Bericht door Farfalla » 25 feb 2010 22:20

Springbal schreef:Ondanks het feit dat een ochtenderectie volkomen normaal is bezorgt ze mannen soms het schaamrood op de wangen :)
Echt? volgende genante vraag dan: wanneer en waarom?

Mega_Timmy
New user
New user

Bericht door Mega_Timmy » 26 feb 2010 03:39

ik heb nog nooit geneukt, maar ik kan je wel zeggen dat het stimuleren van de prostaat een speciaal gevoel krijgt, zo zelfs dat een jongen er een beetje door kan klaarkomen (mits goede stimulatie)

om ook even terug te komen op de erecties die zomaar opdagen :
het is inderdaad zo dat een jongen een erectie krijgt zonder hij aan seks denkt,
er zijn wel enkele zaken die het zomaar krijgen van een erectie versterken:

als iemand vaak zichzelf masturbeert, zal hij oook sneller 'stijf' staan zonder enige aanleiding, omdat je door het rukken die "functie" stimuleert en oefent...,
jongens die daarentegen niet of zelden masturberen (= kleine minderheid), gaan niet zomaar direct stijf staan.

In de pubertijd is het ook zo dat men sneller ee erectie heeft dan wanneer een man ouder is.

Een genânt moment voor jongens als ze een stijve hebben zonder enige reden, en dat dan in het zwembad tijdens sportlessen of zomaar in de klas..., en dan heb je altijd meisjes die dat zien...

En ja, ik heb ook soms zomaar een erectie, het rare is dat ik een erectie krijg bij de meest NIET-interessante én niet-geile dingen...., :ahem:
Alle dromen zijn bedrog, maar als je wakker wordt naast mij dan droom je nog :p

K_x
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door K_x » 26 feb 2010 19:43

Farfalla schreef:
Springbal schreef:Ondanks het feit dat een ochtenderectie volkomen normaal is bezorgt ze mannen soms het schaamrood op de wangen :)
Echt? volgende genante vraag dan: wanneer en waarom?
Als je met je ochtenderectie tegen je bedpartner z'n wangen slaat. 's Ochtends, logischerwijze, als je hard genoeg slaat, en omdat het nu eenmaal grappig is.
good music / i dance / no good music / i not dance. (december 2007 mix online)

<Bobo> what's wrong with being a homosexual?
<klong> it's gay

Farfalla
Forum addict
Forum addict

Bericht door Farfalla » 26 feb 2010 21:37

Kan me Springbal precies moeilijk inbeelden met schaamrood op de wangen en al zeker omwille van zo iets alledaags :D

Faramir
Forum addict
Forum addict

Bericht door Faramir » 27 feb 2010 11:01

Disco Trut schreef:Anale stimulatie bij mannen, is dat in principe sowieso altijd fijn, vanwege de aanwezige prostaat? Of is dat niet algemeen geldend? Mijn gesprekspartner zei dat de afkerigheid veroorzaakt wordt door het taboe/het vreemde/het ehm, ik weet niet waarom, maar dus niet omdat het niet leuk zou zijn.
Dat het altijd en voor iedereen even fijn zou zijn, lijkt me onjuist. Tenslotte is het een erogene zone als een ander, en kan die voor sommige mensen als prettiger ervaren worden, terwijl anderen het meer van andere plekjes hebben.

Daarnaast lijkt dat een barrière die eerst moet 'overwonnen' worden vooraleer de pret kan beginnen is dat het allemaal op een aangename manier moet gebeuren. Om het plastisch uit te drukken: Boenk erin zorgt er meestal voor dat de pret overstemd wordt. Misschien daarom ook de 'afkerigheid'.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 27 feb 2010 17:25

Farfalla schreef:Kan me Springbal precies moeilijk inbeelden met schaamrood op de wangen en al zeker omwille van zo iets alledaags :D
Ik vond het altijd gênant als ik in de badkamer stond als 14-15-16-17-18 jarige en ik stond daar 's morgens met een knal van een stijve en er dan iemand binnenkwam.

Farfalla
Forum addict
Forum addict

Bericht door Farfalla » 28 feb 2010 14:50

Springbal schreef:
Farfalla schreef:Kan me Springbal precies moeilijk inbeelden met schaamrood op de wangen en al zeker omwille van zo iets alledaags :D
Ik vond het altijd gênant als ik in de badkamer stond als 14-15-16-17-18 jarige en ik stond daar 's morgens met een knal van een stijve en er dan iemand binnenkwam.
Ahaa, ok, bij ouders of broers en zussen kan ik er idd helemaal inkomen :D

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 28 feb 2010 15:22

bij mij thuis komen ze gewoon niet binnen als er iemand in de badkamer is. Ook wel handig :)
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

Gesloten