even voorstellen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Stiko
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

even voorstellen

Bericht door Stiko » 15 aug 2009 14:23

Hallo allemaal,

ik volg al een tijdje de site en het forum, maar om bepaalde redenen heb ik me eerder nog niet geregistreerd... toen ik dit wou doen had ik eerst een klein probleempje, wat dankzij de forumbeheerder nu toch van de baan is geveegd... dus, alles was vrij om me te registreren, dit heb ik dan ook vandaag gedaan.

Goed, ik zal me maar eens eerst voorstellen dan...
Ik ben Jelle Strybosch een 14-jarige(15 in oktober :P) scholier uit het Polderdorp Stabroek. Ik volg Techniek wetenschap op het PITO. ik "weet" van mijn geaardheid sinds mijn 12'de ongeveer, maar had het er eerst zelf erg moeilijk mee... ik kon het niet aanvaarden dat "zo" was. Ik had nooit iets tegen holebi's gehad(alezjah, voor ik er zelf uit was) maar toch... ik kon niet aanvaarden dat ik dat ook was. dat wou ik gewoon niet. Doordat 1 van mijn beste vrienden ook Homo was had ik wel direct mensen waarmee ik kon praten, en na een half jaar met mezelf geworsteld te hebben, tjah, ben ik dan zwaar verliefd geworden... op een jongen. Toen viel zo die last wel van mijn schouders... ik kon het toen aanvaarden, want ik was gelukkig. wij zijn nu toch zo'n 1.5 jaar samen geweest, 't is uit sinds eind Mei, en dat was voor mij de mooiste periode van m'n leven. op school hebben we ook enkele homoseksuele en biseksuele leerkrachten, waarbij ik ook steeds terecht kon en die hebben mij steeds met raad en daad bijgestaan. tegenover de klas heb ik me in Januari ge-out. Dat was tijdens een les zedenleer die om het thema "Holebirelatie's" kaderde, dus ik vond dat wel gepast. Mijn klasgroep heeft het direct aanvaard en na mijn coming out zijn er nog 2 klasgenoten gevolgd... ik had blijkbaar voor hen de barrière gesloopt.
Het probleem voor mij was echter om me voor mijn ouders te outen, of het toch te verzwijgen tot ik het "kon". als het oudercontact was ging ik altijd mee met een ei in m'n broek... je weet nooit welk kieken zijn mond voorbijpraat. Ook de leerkrachten wisten het, dus dat was een "delicate zaak". Nu ben ik ook thuis uit de kast, en mij ouders maken er geen probleem van. mijn zussen en de rest van de familie weten het nog niet, maar dat komt wel.
Euhm, wat valt er verder nog over mij te vertellen... euhm... zoals ik dus al zei volg ik op school Techniek wetenschap. Ik volg dat met de bedoeling verder te gaan in Biotechnische en laten biologie. Mijn interesse springt er wel uit naar voren, niet? van jongsafaan ben ik ook bezig met insecten, ik heb zo'n 60 soorten wandelendetakken, een 5'tal soorten bidsprinkhanen, sprinkhanen en weet ik nog wat allemaal :P daar kruipt dus redelijk veel tijd in, dus andere hobbys heb ik niet echt. Ik zit ook in een vereniging van wandelendetakken-kwekers, namelijk Phasma. Ik hou echter niet van "lid zijn zonder doen" en heb me daarom ook bij de redactie gevoegd, en tevens help ik ook mee op het forum als moderator.
Ook heb ik een zwak voor geschiedenis en ben redelijk boekverslaafd. iedere maand val ik de bib 2 keer binnen, om me in die thema's te verdiepen... helaas, lees ik sneller dan dat boeken geschreven worden, dus ik zit "op droog zaad". wie nog een goede bibliotheek in de omgeving weet, mag dat dus zeker laten weten :P

qua muziek ben ik een grote fan van Metal en Rock. de groep maakt me zo niet echt uit, als het maar snel en agressief klinkt :P tegelijk ben ik echter ook fan van Wagner(klassieke muziek), Phil collins, sarah bettens, enya,lisa gerard,johan verminnen,... ik heb dus een redelijk groot interesseveld op dat vlak... Ik kan over redelijk wat muziek meepraten, en hoop dat over meerdere dingen toch te kunnen doen op dit forum.

Met vriendelijke groeten,
Jelle
People
if there was one who would understand,
one that would comfort me and would take my hand,
one that would guide me and help me to find,
but there are no such people,'cause people are blind
JS

nomeis

Re: even voorstellen

Bericht door nomeis » 15 aug 2009 16:06

Amai, jij lijkt me iemand die vroeg rijp is. Op mijn veertiende zou ik hier nog totaal niet klaar voor geweest zijn denk ik. Maar goed voor jou hé! Welkom.

mei_meisje
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door mei_meisje » 15 aug 2009 21:07

Welkom!
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

1985

Bericht door 1985 » 16 aug 2009 09:24

nomeis schreef:Amai, jij lijkt me iemand die vroeg rijp is. Op mijn veertiende zou ik hier nog totaal niet klaar voor geweest zijn denk ik. Maar goed voor jou hé! Welkom.
Verschiet ik ook wel even van. :)
Anyway, join the club! 8)

Xerxes
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Xerxes » 16 aug 2009 11:45

Vroegrijp, inderdaad. Maar daar is niets mis mee.

Lange voorstelling, maar wel een paar interessante dingen gelezen.
Je houdt je wel bezig, zo te horen :lol:

Welkom op het forum.

PS : welke metalbands vind je zoal goed ?
And this bird you cannot change...

Forever keep the dream inside, the chance to fight another fight.

Stiko
Regular user
Regular user

Bericht door Stiko » 16 aug 2009 13:37

Bedankt! altijd leuk om vriendelijk ontvangen te worden.

@Xerxes; Rammstein, Laibach, Das Ich, Tyrfing, Megaherz,Turisas, Fintroll, Amon amarth, As serinity fades, Heidevolk, asrai, gwyllion, tristania, Clawfinger, Nightwish, apocalyptica, haggard, wintersun(echt een unicum, de deze.) exodus, god forbid, overkill,testament,windir, en nog wat andere, maar dat zijn de eerst die binnenschieten :P
People
if there was one who would understand,
one that would comfort me and would take my hand,
one that would guide me and help me to find,
but there are no such people,'cause people are blind
JS

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 24 aug 2009 01:01

1985 schreef:
nomeis schreef:Amai, jij lijkt me iemand die vroeg rijp is. Op mijn veertiende zou ik hier nog totaal niet klaar voor geweest zijn denk ik. Maar goed voor jou hé! Welkom.
Inderdaad, ik was toen nog een klein kind. En nu eigenlijk ook nog. :)

Welkom op het forum!
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 24 aug 2009 13:02

De lachende profeet schreef:
1985 schreef:
Inderdaad, ik was toen nog een klein kind. En nu eigenlijk ook nog. :)

Welkom op het forum!
Same here :lol:

Welkom erbij. Hmm, een insectenliefhebber, ik heb het door den band niet zo met die dieren die je opsomt, maar zolang die veilig in dat terrarium blijven is dat voor mij goed :) .
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

nicktjen
Forum addict
Forum addict

Bericht door nicktjen » 25 aug 2009 18:29

Welkom!

Je weet duidelijk met wat je je kan bezighouden! Ik ga nu een richting volgen genaamd agro- biotechnologie en daar zal wel het één en ander van de natuur in voor komen. (Ik weet al wie ik met vragen kan lastigvallen :twisted: )

Veel plezier op het forum en plaats af en toe eens een postje eh. :)

Xerxes
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Xerxes » 25 aug 2009 21:19

nicktjen schreef:Welkom!
Je weet duidelijk met wat je je kan bezighouden! Ik ga nu een richting volgen genaamd agro- biotechnologie en daar zal wel het één en ander van de natuur in voor komen. (Ik weet al wie ik met vragen kan lastigvallen :twisted: )
Uhu, daar komt wel een en ander van natuur in voor, ik doe dat nu (ga naar 't tweede jaar).
Interessante richting.
And this bird you cannot change...

Forever keep the dream inside, the chance to fight another fight.

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 02 sep 2009 02:27

Stiko schreef: Mijn klasgroep heeft het direct aanvaard en na mijn coming out zijn er nog 2 klasgenoten gevolgd... ik had blijkbaar voor hen de barrière gesloopt.
Toffe klas lijkt me zo :o
Ik heb nooit met andere holebi's in de klas gezeten (toch niet waar ik van weet). :-?
Stiko schreef: Euhm, wat valt er verder nog over mij te vertellen... euhm... zoals ik dus al zei volg ik op school Techniek wetenschap. Ik volg dat met de bedoeling verder te gaan in Biotechnische en laten biologie.
Ik heb ook Biotechnische wetenschappen gedaan. Zeer interessante richting die ik enkel maar kan aanraden.
Kan je later (hoge school/unief) ook vele richtingen met uit. Ikzelf heb nu een jaar "agro-en biotechniek" gedaan. Allemaal herhaling 8)
Stiko schreef: Mijn interesse springt er wel uit naar voren, niet? van jongsafaan ben ik ook bezig met insecten, ik heb zo'n 60 soorten wandelendetakken, een 5'tal soorten bidsprinkhanen, sprinkhanen en weet ik nog wat allemaal :P daar kruipt dus redelijk veel tijd in, dus andere hobbys heb ik niet echt. Ik zit ook in een vereniging van wandelendetakken-kwekers, namelijk Phasma. Ik hou echter niet van "lid zijn zonder doen" en heb me daarom ook bij de redactie gevoegd, en tevens help ik ook mee op het forum als moderator.
Bah, insecten :evil:
Stiko schreef: Ook heb ik een zwak voor geschiedenis en ben redelijk boekverslaafd. iedere maand val ik de bib 2 keer binnen, om me in die thema's te verdiepen... helaas, lees ik sneller dan dat boeken geschreven worden, dus ik zit "op droog zaad". wie nog een goede bibliotheek in de omgeving weet, mag dat dus zeker laten weten :P
Boeken die ik goed vond:

Willem Elsschot: "Villa Des rose", "Lijmen/Het Been", "Kaas", ... (eigenlijk al zijn andere boeken :D Al zijn die maar 50 pagina's dik)
Fjodor Dostojevski: "Misdaad& straf, Schuld&Boete", "de idioot", "De Gebroeders Karamazov"
Herman Merville: "Moby dick"
Jules Verne: "Twintigduizend Mijlen onder Zee"

En ik heb ook wel en zwak voor geschiedenis.
Thx to wikipedia, my best friend :)

Stiko schreef: qua muziek ben ik een grote fan van Metal en Rock. de groep maakt me zo niet echt uit, als het maar snel en agressief klinkt :P tegelijk ben ik echter ook fan van Wagner(klassieke muziek), Phil collins, sarah bettens, enya,lisa gerard,johan verminnen,... ik heb dus een redelijk groot interesseveld op dat vlak... Ik kan over redelijk wat muziek meepraten, en hoop dat over meerdere dingen toch te kunnen doen op dit forum.
Judas Priest :?: :P

Stiko schreef: Met vriendelijke groeten,
Jelle
*groet vriendelijk terug*

Gesloten