Liefde.. Help!!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
SOFTANDTRAGIC_
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Liefde.. Help!!

Bericht door SOFTANDTRAGIC_ » 04 jul 2009 19:45

Heej,
ik zit dus al een tijdje met een probleem.
Welja ik weet niet echt of je het een probleem kan noemen,
maar zou toch jullie hulp wel appreciëren.
Ik heb dus al een tijdje (ongeveer 5 maanden) sterke gevoelens voor een meisje bij mij op school. De vonk sloeg al over de eerste keer dat ik haar zag, maar ik heb het er tot hiertoe nog niet met haar over gehad.
Er was altijd wel iets dat me tegen hield. Eerst had ze een vriendin (ze is zelf lesbisch, dus dat is al wel een goed punt). Nu heeft ze die niet meer, maar ik durf het gewoon nog steeds niet.
Ze is ook nog niet zo lang terug single, dus dat is weer iets dat me tegenhoud, dat ze misschien nog te veel verdriet te verwerken heeft.
Maar langs de andere kant wil ik het haar zo graag laten weten, voor het weer te laat is.
Nu, ik ken haar niet zo goed. Ik heb haar al wel gesproken op msn enzo, maar dat ging nooit echt over serieuze onderwerpen (of gewoon over school ofzo..).
Het was dus echt liefde op het eerste gezicht. Daarom ook dat ik bang ben voor haar reactie als ik het zou vertellen, omdat ze me niet echt kent..
Ohja nog een probleem, ik zie haar dus niet meer, want school is nu gedaan (vakantie), zij is afgestudeerd (ze is 2 jaar ouder) en ik ga naar een andere school.
En vermits ik haar niet zo goed ken (en zij mij dus ook niet) ben ik er vrijwel van overtuigd dat ze mij niet echt tot haar vriendengroep rekent en dat we zullen afspreken in de vakantie..
Dus als ik het haar vertel zit er niets anders op dan het op msn te doen ofzo en da's misschien te onpersoonlijk.. (niet dat ik het in 'real life' zou durven mja..)
Ik heb dit al wel verteld tegen een goede vriendin, maar ik denk dat ze het niet echt snapt, ze zei me dat ik het gewoon moest vertellen, ik zou haar volgend jaar toch niet meer zien, maar dat vond ik nu niet echt een goede reden, ik zou er echt kapot van zijn moest ze me afwijzen, maar ik geloof niet echt dat ik een andere reactie zal krijgen.. :(
Wat zal ik doen ?
Moet ik het haar vertellen ?
Of denken jullie dat ik dat beter niet doe ?
Misschien nog tips ofzo ?

Alvast bedankt voor de hulp, of motivatie of whatever.. ^^
Groetjes Raven.
"No matter how far in or out of the closet you are, you still have a next step."

nl.netlog.com/SOFTANDTRAGIC_

Mmm
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Liefde.. Help!!

Bericht door Mmm » 04 jul 2009 19:51

Hoh, 'k zou zeggen zeker contact houden via msn ofzo en als je merkt dat je steeds meer en meer contact krijgt, is dat dan mss een teken dat er iets bloeit. Eerst zien hoe dat loopt dus ;-)
...want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren...

PARTYYY
Afbeelding

Gesloten