Altijd wel ruzie..

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
idontnooo

Altijd wel ruzie..

Bericht door idontnooo » 23 jun 2009 21:11

Ik had een relatie met een meisje, eerste maand ging goed, bijna geen ruzie enzo. Maar vanaf de 2de maand konden we elkaar steeds minder zien en kwam er steeds meer ruzie.
Maar het ging altijd zo; ruzie, dan kwam het weer 'goed', weer ruzie, enzoverder..
Tis echt gewoon om compleet gek van de worden. Altijd als er ruzie is weer in de onzekerheid zitten of het wel weer zou goed komen..
Ruzies gaan meestal over elkaar wel vertrouwen of niet vertrouwen en elkaar steeds verwijten maken. Soms haten we elkaar gewoon, daarna houden we weer van elkaar.
Het is zo vermoeiend. Bijvoorbeeld, zij wilt mijn smsberichten zien. Ik voel me gekwetst dat ze me niet vertrouwd. Zij wordt kwaad en zegt dat ze me haat. Volgende dag stuur ik een sms dat het me spijt en waarom ze me zo wil controleren. Dan zegt ze dat ze wil slapen. Voel ik me weer gekwetst dat ze zo doet. En dat terwijl we die dag nog een leuke dag samen gehad hebben. We hadden elkaar al lang niet meer gezien, en hoopten allebei dat het terug goed zou komen. Op het einde gaf ze een kus op mn mond.

Ik word gewoon compleet gek van eerst blij zijn dat het terug goed gaat tussen ons, dan dat ze weer kut doet gewoon tegen me. Ooit zei ze tegen me dat wij niet goed een relatie kunnen hebben omdat ik haar niet kan 'domineren'.

Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben het zo beu. Elke keer voel ik me gekwetst en weet ik niet wat te doen. Zou ik haar gewoon laten gaan en verder gaan met mijn leven ? Of blijven vechten voor haar ?

seaking8
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Altijd wel ruzie..

Bericht door seaking8 » 24 jun 2009 19:19

:hugs:
Staar je niet blind op een gesloten deur,
maar kijk om je heen naar een deur die wel open gaat.

Galione
Senior user
Senior user

Bericht door Galione » 24 jun 2009 20:16

Ik weet niet...
Mijn idee is zo "In een relatie moet je je goed voelen."
Misschien moeten jullie eens deftig praten met elkaar, en proberen om zelf rustig te blijven, niet over al dan niet vertrouwen en wantrouwen te beginnen.
Da's zo'n beetje het enige dat ik je kan aanraden...
Leef!

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 24 jun 2009 20:29

met elkaar praten lijkt me ook het beste! praten en elkaar leren vertrouwen.. en dat doe je niet door elkaars berichten te lezen..

probeer uit te vinden waarom er zoveel wantrouwen is, en bespreek mss hoe je elkaar meer vertrouwen kan geven.. lijkt niet gemakkelijk, maar wel het beste als je je relatie wil redden

Galimatias
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Galimatias » 25 jun 2009 04:41

J-La schreef:met elkaar praten lijkt me ook het beste! praten en elkaar leren vertrouwen.. en dat doe je niet door elkaars berichten te lezen..

probeer uit te vinden waarom er zoveel wantrouwen is, en bespreek mss hoe je elkaar meer vertrouwen kan geven.. lijkt niet gemakkelijk, maar wel het beste als je je relatie wil redden
² Een relatie is - wat mij betreft alleszins - grotendeels gebaseerd op vertrouwen. In het begin dien je elkaar een beetje het voordeel van de twijfel te geven, want elkaars reilen en zeilen proberen te controleren door sms'jes te lezen (en op die manier elkaars privacy te schenden) vind ik not done. Het kan zijn dat je vriendin zich onzeker voelt en op die manier wat meer zekerheid probeert te krijgen, maar het lijkt me niet de juiste te zijn. Erover praten kan mogelijk helpen, zoals J-La ook al zei.
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 25 jun 2009 15:14

Nekeer goeie ambras maken moet ook wel kunnen vind ik :lol: .
Grtz Steve xXx
Holebi's Regio Aalst of Dendermonde?
--> www.lieverspruitjes.be

jeron
Experienced user
Experienced user

Bericht door jeron » 26 jun 2009 20:55

Stylistic Sagittarius schreef:Nekeer goeie ambras maken moet ook wel kunnen vind ik :lol: .
Zeker als men het op de goede manier kan bijleggen.
:ahem:

Genner
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Genner » 26 jun 2009 23:15

jeron schreef:
Stylistic Sagittarius schreef:Nekeer goeie ambras maken moet ook wel kunnen vind ik :lol: .
Zeker als men het op de goede manier kan bijleggen.
Als ik die beginpost lees, lijkt het er meer op dat het "nekeer" goeie ambras is, maar eerder "nekeer" géén ambras. Nu heb ik voor de rest geen ervaring op gebied van relaties, maar als je u er echt zo slecht bij voelt moet ge er echt wel eens goed over babbelen da ge weet wa ge aan elkaar hebt. Tlijkt mij iig een moeilijke situatie. Sterkte!
And since the roof fell in, I'll lean on what matters
Caught in the slightest wind, everything else unravels
You're standing in my doorway, seven cities ago
The days are racing, but you come back too slow
Mr Johansson schreef:Hoera voor Genner!
perfect verwoord

jeron
Experienced user
Experienced user

Bericht door jeron » 26 jun 2009 23:23

Genner Holopainen schreef:
jeron schreef:Zeker als men het op de goede manier kan bijleggen.
Als ik die beginpost lees, lijkt het er meer op dat het "nekeer" goeie ambras is, maar eerder "nekeer" géén ambras. Nu heb ik voor de rest geen ervaring op gebied van relaties, maar als je u er echt zo slecht bij voelt moet ge er echt wel eens goed over babbelen da ge weet wa ge aan elkaar hebt. Tlijkt mij iig een moeilijke situatie. Sterkte!
oké, je hebt gelijk!
OT
Ik vraag me af wat voor zin het heeft om in een relatie te blijven waarin je continu vreest dat het gedaan kan zijn na de ruzie.
Maar misschien is het eerst beter om eens goed uit te zoeken of er geen externe redenen zijn voor het wantrouwen van je partner.
In elk geval veel sterkte!

Stylistic Sagittarius
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Stylistic Sagittarius » 28 jun 2009 15:17

Ik dnek in eerste instatie dat het beter is dat ge u standpunt verdedigd dan telkens te zitten vrezen dat het gedaan is. En dta is dan allemaal enkel en alleen onderdeel van goede communicatie :wink: .
Grtz Steve xXx
Holebi's Regio Aalst of Dendermonde?
--> www.lieverspruitjes.be

Gesloten