Aloha!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Paraskevi
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Aloha!

Bericht door Paraskevi » 05 jun 2009 19:06

Heey,

Hoewel ik hier al een hele tijd geregistreerd sta, heb ik mezelf nog niet echt voorgesteld (laat staan hier met iemand gesproken :-? )

Ik ben Carline, 19, studente Psychologie, Spinning instructor in het Waasland, geïnteresseerd in vele dingen. Er is weinig dat me absoluut niet kan boeien, dus ik sta voor alle gespreksonderwerpen open :)
Voor de rest hou ik van wat kokkerellen, een heerlijk glaasje wijn/cava/champagne met het juiste gezelschap en een ontspannen sfeer...

Hoe zit het met de mensen hier? Iemand die zichzelf ook even wil voorstellen en me wil laten weten waar zijn/haar eigen interessen naartoe gaan? 8)

mei_meisje
I have no life
I have no life

Re: Aloha!

Bericht door mei_meisje » 05 jun 2009 20:38

Welkom!
Ik hou me vooral met kunst , muziek en lezen bezig!
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 05 jun 2009 21:07

hoii^^
welkom hier en geniet ervan om te posten

ik geniet van te lezen, sightseening, citytrips te doen, geschiedenis, muziek, onnozel doen en vooral te genieten van de weinige tijd die ons hier rest op Moeder Aarde.

groetjes
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 06 jun 2009 12:03

Welkom op het forum!
every new beginning comes from some other beginning's end

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 06 jun 2009 14:37

mei_meisje schreef:Welkom!
Dankje! En kunst in het algemeen of heb je een voorkeur?

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 06 jun 2009 14:38

miss fraise schreef:hoii^^
welkom hier en geniet ervan om te posten

ik geniet van te lezen, sightseening, citytrips te doen, geschiedenis, muziek, onnozel doen en vooral te genieten van de weinige tijd die ons hier rest op Moeder Aarde.

groetjes
Dankjewel, dat zal ik zeker doen :wink:

Ook een breed interesseveld dus! Heb je al veel stukjes van de wereld gezien? Heerlijk, zo'n citytrip...Alleen jammer genoeg vaak véél te kort om alles te bezichtigen...

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 06 jun 2009 14:39

bieke007 schreef:Welkom op het forum!
Bedankt! :D

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 07 jun 2009 20:32

Paraskevi schreef:

Ik hou van fotografie , niet dat ik zelf het doe. Maar ik volg nu een kunstrichting in mijn middelbaar( ik hou wel meer van het abstracte als ik het zelf maak) anders ook wel van mooie portretten die geschilderd zijn, ben ook zot van kunstgeschiedenis en wil er ook iets verder mee doen.
You'll be compromised,
But sometimes

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 08 jun 2009 14:28

mei_meisje schreef:
Paraskevi schreef:

Ik hou van fotografie , niet dat ik zelf het doe. Maar ik volg nu een kunstrichting in mijn middelbaar( ik hou wel meer van het abstracte als ik het zelf maak) anders ook wel van mooie portretten die geschilderd zijn, ben ook zot van kunstgeschiedenis en wil er ook iets verder mee doen.
Klinkt fantastisch...Fotografie is inderdaad iets heel fascinerend! Misschien ambitie om het ooit te doen dan?
Het is heel erg leuk om werken te zien van mensen die hun hart en ziel in iets leggen, dat maakt het op zich al prachtig. Met abstract kan je natuurlijk nog heel wat richtingen uit hé...

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 08 jun 2009 20:14

Ik ben aan het dromen over een reflex camera :love:. Ja ik kan er nog veel kanten mee uit , heb nog iets meer dan een jaar om te beslissen. Wat doe jij met kunst?
You'll be compromised,
But sometimes

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 09 jun 2009 09:16

mei_meisje schreef:Ik ben aan het dromen over een reflex camera :love:. Ja ik kan er nog veel kanten mee uit , heb nog iets meer dan een jaar om te beslissen. Wat doe jij met kunst?
Daar mag je heel wat euro's voor neertellen...Maar zoiets is inderdaad een droom! Prachtige kiekjes kun je daar mee maken!
Wat zijn voor jou de opties om te gaan doen na het middelbaar? Heb je al iets in gedachten?
Ik ben eerst en vooral heel erg gefascineerd door verschillende soorten kunst, zowel beelden als woorden, als klanken. Maar in m'n vrije tijd heb ik 9jaar kunstacademie gevolgd. In die tijd is het nog niet echt gelukt om echt naar boven te brengen wat naar buiten wil, maar stilaan begin ik nu op m'n eentje vanalles uit te proberen.
Woordkunst is wel iets waar ik me altijd al graag mee heb beziggehouden. Prachtig hoe sommige mensen weten te spelen met letters, klanken en zinsbouwen :)

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 09 jun 2009 20:41

mijn voorkeur gaat nu nog uit naar eerst 3 jaar interieurvormgeving dan 2 jaar om binnenhuisarchi te worden ,en dan nog een jaar om kunstgeschiedenis te mogen geven. Maar ik weet niet of dat wel geschikt is voor mij want precisie is niet aan mij besteedt .
You'll be compromised,
But sometimes

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 10 jun 2009 08:20

[quote="mei_meisje"]mijn voorkeur gaat nu nog uit naar eerst 3 jaar interieurvormgeving dan 2 jaar om binnenhuisarchi te worden ,en dan nog een jaar om kunstgeschiedenis te mogen geven. Maar ik weet niet of dat wel geschikt is voor mij want precisie is niet aan mij besteedt .[/quote]

Dat klinkt wel als een zware studie, maar wel één met heel wat toekomst, denk ik. Inrichting blijft gelukkig nog iets waar mensen belang aan hechten. Kunstgeschiedenis geven lijkt me ook heel erg interessant. En je denkt niet dat je nog aan jouw precisie kan werken?! Ik denk dat dat met de nodige concentratie, wil en motivatie toch nog bij te schaven is?

Darja
New user
New user

Bericht door Darja » 10 jun 2009 19:17

welkom op het forum.

mijn interesse zijn voetbal, en andere sporten, op zoek naar een beetje avontuur, lezen en een concert meepikken, af en toe een fuif maar dan wel liefst een rockfuif.
If You Love Someone, Set Them Free. If They Come Back They’re Yours

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 10 jun 2009 19:54

Darja schreef:welkom op het forum.

mijn interesse zijn voetbal, en andere sporten, op zoek naar een beetje avontuur, lezen en een concert meepikken, af en toe een fuif maar dan wel liefst een rockfuif.
Speel je zelf ook voetbal of kijk je er enkel graag naar? :wink:
Rockfuiven...worden die vaak georganiseerd? Lijkt me wel eens wat...Niet voor elke week dan, maar om ooit eens gedaan te hebben.

Darja
New user
New user

Bericht door Darja » 10 jun 2009 20:01

Ik speel zelf voetbal en ben trainster van een duiveltjes ploeg, jongens.

Ik vind niet dat er echt nog goede rockfuiven zijn. Hier bij mij in de buurt, zijn er momenteel twee waar ik jaarlijks te vinden ben. Andere die even goed zijn heb ik nog niet gevonden, toch niet in de buurt, al lijkt het me dat het terug wat meer opkomt.
If You Love Someone, Set Them Free. If They Come Back They’re Yours

Passer
Regular user
Regular user

Bericht door Passer » 21 jun 2009 23:35

Klein vraagje, Paraskevi, da's toch (modern) Grieks voor vrijdag niet? Vanwaar de fascinatie (als ik dat zo mag noemen :wink: )
Οὖτις ἐμοὶ γ' ὄνομα

Ομνύω Δία Γήν ΄Ηλιον ΄Αρη Αθηνά καί τούς άλλους θεούς πάντας καί πάσας

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 22 jun 2009 23:09

Passer schreef:Klein vraagje, Paraskevi, da's toch (modern) Grieks voor vrijdag niet? Vanwaar de fascinatie (als ik dat zo mag noemen :wink: )
Geweldig dat je dat opmerkt :wink: Dat is inderdaad Grieks voor vrijdag...
Wel, in de eerste plaats heb ik een relatie achter de rug met een Griekse en zij heeft mijn passie voor de Griekse cultuur en taal helemaal aangewakkerd. Ondertussen is onze relatie stukgelopen, maar ik ben wel achtergebleven met mijn passie voor Griekenland...
Wat is jouw band met Griekenland (als ik dat op mijn beurt mag vragen? :wink: )

Passer
Regular user
Regular user

Bericht door Passer » 22 jun 2009 23:30

Mijn band met Griekenland: ik wou dat ik kon zeggen dat het een schone adonis was :love:
Maarreuh ik studeer (of studeerde: normaal ben ik op vier juli afgestudeerd 8) ) Klassieke Talen (mèt hoofdletter!), ik heb in m'n middelbaar alleen latijn gedaan, en in m'n eerste jaar unief grieks bijgedaan, en dat is gewoon zo hemels! ik hou echt van die talen en culturen (en nieuwgrieks was in derde bachelor twee keuzevakken (eentje in't eerste en eentje in't tweede semester) en ik heb er nog geen seconde spijt van dat ik die dan ook genomen heb!)
Alleen spijtig dat m'n actieve kennis wat verwaterd is, ik hoop in de nabije toekomst lessen nieuwgrieks te kunnen starten aan het ilt in leuven (je kan wel stellen dat ik een passie voor talen ben opgelopen tijdens het studeren (ja inderdaad, die was er nog niet vóór het studeren, raar he :roflmao: )
btw: hou jij ook zo van de vaderlandsliefde van de grieken? ik vind dat hemels hoe zij omgaan met hun identiteit, zo'n beetje als de nederlanders met hun 'oranje'-gevoel, maar dan met de mooiere kleuren wit en blauw :P
Laatst gewijzigd door Passer op 22 jun 2009 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Οὖτις ἐμοὶ γ' ὄνομα

Passer
Regular user
Regular user

Bericht door Passer » 22 jun 2009 23:34

Trouwens, ik vind het gewèldig dat ze in het modern grieks niet kunnen zeggen dat iets tè is! daar is alles λίγο ύστερο 'een beetje laat' en dergelijke (als mijn cursus niet te ver weg steekt in ieder geval) in plaats van 'te laat'! Heerlijk toch!
Οὖτις ἐμοὶ γ' ὄνομα

Gesloten