Iemand die iets herkenbaars aandoet morgen voor de mensen die niemand kennen, dat ze ons aan het station herkennen? Anders heb ik wel zo'n rode hawaï (nep)bloemenkrans

Ha! Dat heb ik - geheel toevalligmateo schreef:het water is altijd koud! Zelfs als het morgen 27°C zou worden (lekker warm!) dan nog zal ik er niet in gaan..
Iemand die iets herkenbaars aandoet morgen voor de mensen die niemand kennen, dat ze ons aan het station herkennen? Anders heb ik wel zo'n rode hawaï (nep)bloemenkrans
De kans dat er nog iemand in GSP met een baseball bat staat is vrijwel nihil.mateo schreef:het water is altijd koud! Zelfs als het morgen 27°C zou worden (lekker warm!) dan nog zal ik er niet in gaan..
Naaaa, dat ga je zien: Morgen is het honkbaltornooi in Gent. Zowieso.nicktjen schreef:De kans dat er nog iemand in GSP met een baseball bat staat is vrijwel nihil.mateo schreef:het water is altijd koud! Zelfs als het morgen 27°C zou worden (lekker warm!) dan nog zal ik er niet in gaan..
Ben ikzelf niet goed genoeg?Mwah schreef:Naaaa, dat ga je zien: Morgen is het honkbaltornooi in Gent. Zowieso.nicktjen schreef:De kans dat er nog iemand in GSP met een baseball bat staat is vrijwel nihil.mateo schreef:het water is altijd koud! Zelfs als het morgen 27°C zou worden (lekker warm!) dan nog zal ik er niet in gaan..
Trouwens, zou jij aan iemand met een baseballbat vragen of hij toevallig ook naar de Wel Jong Niet Hetero forummeet komt?
Dat zei je vandaag ook en kheb er niks van gemerktjeron schreef:Ik bied alvast mijn excuses aan....
en ik ben zenuwachtig jaja nu al.
Mr Johansson schreef:Hoera voor Genner!
perfect verwoord
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Natuurlijk! En vergeet uw vriend niet.Pianooke schreef:Dag allemaal!
Ik ben vrij nieuw op dit forum en heb nog nooit zoiets gedaan, maar als ik dit hier allemaal lees kriebelt het wel om ook eens mee te gaan, ookal ben ik heel verlegen en stil in het begin! Ben nu al zenuwachtig!
Mag ik mee? Ik zou eventueel een goede vriend meebrengen (nog geen lid van dit forum maar dat zal niet zo lang meer duren)..
Lieve groetjes!
Voorkant station.Genner schreef:Dat zei je vandaag ook en kheb er niks van gemerktjeron schreef:Ik bied alvast mijn excuses aan....
en ik ben zenuwachtig jaja nu al.![]()
Ik ga dus ook nog steeds mee. Ik neem de trein van 11u31, dan ben ik er om 11u51. Waar ergens in het station wordt er afgesproken?
Hunk?nicktjen schreef:Voorkant station.
Wij zijn er rond +/- 12u-12.30 en we vertrekken om 13u15.
Er is er eentje om 13.13 en 13.28Mwah schreef:Hunk?nicktjen schreef:Voorkant station.
Wij zijn er rond +/- 12u-12.30 en we vertrekken om 13u15.
Dat betekent dat zij die daar om 12 uur zijn, meer dan een uur moeten wachten?
Zeg ne keer: om wat uur vertrekt de bus richting Blaarmeersen?
Want ik heb een trein die aankomt om 12u01, om 12u36 en 13u01 en ja, ik wil wel even wachten, maar ook geen halve dag... (oké, ik doe ff moeilijk, maar ik weet graag hoe mijn dag verloopt, überplanner als ik ben![]()
Wie passeert/vertrekt er trouwens nog in Leuven?