Stél...

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
heroine
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Stél...

Bericht door heroine » 06 okt 2009 22:18

Mijn eerste crush op een vrouw is nog maar 5 maand geleden dus mocht ze zich alsnog aanbieden: METEEN!

tiktak
New user
New user

Bericht door tiktak » 14 okt 2009 20:57

Hmm moeilijke vraag, want het meisje in questie is mooi, leuk nzo MAAR aangezien we nu zo goed als beste vriendinnen zijn(en ik ook over haar ben) zou ik het zelfs niet meer kunnen iets met haar beginnen, denk ik. En zij is ook 100% hetero dus moet ik over deze vragen eigenlijk niet eens nadenken :) x

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 17 okt 2009 20:21

moest ik single zijn: mijn verstand zou me aanraden na te denken maar men hart zou in vuur en vlam schieten en hem alles vergeven wat ie me ooit heeft aangedaan

relatie: zou afhangen hoe goed ik me voel in die relatie. ik ga pas een relatie aan met iemand waar ik smoor op ben. (ik zal nooit een relatie beginnen om maar een relatie te hebben) dus tenzij ik me toch niet goed voel in die relatie denk ik dat ik hem in de kou zou laten staan en men relatie zou behouden met de jongen waar ik mee samen was en stilletjes genieten van het feit dat hij nu ook eens voelt hoe ik me al die jaren geleden gevoeld heb toen die niet hetzelfde voor me voelde. klinkt misschien klootzakkerig maar ik ben tenminste eerlijk.
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

sporty-
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door sporty- » 19 okt 2009 15:27

wat mijn eerste crush betreft (dat is meer dan tien jaar geleden): neen.life goes on.intussen zien/horen we mekaar al jaren ni meer.ze is verhuisd en getrouwd heb ik later via via gehoord.
wat de voorbije jaren betreft ben ik ni zo veel verliefd geweest.5,5 jaar samen geweest met iemand.daarna een zware crush op mijn beste vriendin maar dat was ni wederzijds.nu heeft ze een relatie en woont ze samen en hoor ik ze ni meer.
moest ze nu ineens opdagen zou k ze toch ook ni zomaar willen.too much water under the bridge
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

Gast

Bericht door Gast » 22 okt 2009 11:46

ik zie haar nog altijd zot graag,
maar mijn huidig lief is de vrouw van m'n leven.

Pol Morris
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door Pol Morris » 25 okt 2009 00:53

Ik heb een jaar lang afgezien van die eerste crush, maar dat is nu voorbij, dus als hij ineens bi zou ziin (of homo), dan mag hij gewoon naar iemand anders gaan, k heb er nu geen gevoelens meer voor, al zal hij altijd iets speciaals bij mij naar boven brengen als eerste grote liefde.

Choco

Bericht door Choco » 25 okt 2009 02:07

Ik ben al lang vergeten wie mijn eerste crush was :-?

Kletmarjet
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kletmarjet » 25 okt 2009 23:55

Ho, mijn 1ste crush...

Het was rond mijn 13 a 14 jaar, en hij was toen een van mijn beste vrienden.
Ik herinner mij nog goed die ene keer dat hij hier bleef slapen omdat we de dag erna tezamen naar Walibi gingen. Pf, voor mij een slapeloze nacht :D Hij sliep in hetzelfde bed dan mij. Zo bereikbaar, maar feitelijk zo onbereikbaar. Bah :D

De gevoelens voor hem zijn dan ook verminderd toen ik minder en minder contact had met hem (andere school enz...).

Soms kom ik hem nog eens tegen tijdens het uitgaan en dan praten we wat met elkaar. Hij doet mij nog altijd iets mja. Moest het blijken dat hij homo zou zijn en een relatie met mij willen, zal ik wel twijfelen. We zijn beide erg veranderd in vergelijking met die periode...
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user

Bericht door Glamourgirl_10 » 15 nov 2009 19:40

Mijn lerares latijn mag rustig bij haar man en kindjes blijven.

k Zou wel nog graag eens met haar naar een gezellig restaurantje gaan voor een tête à tête bij kaarslicht.
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

heroine
New user
New user

Bericht door heroine » 15 nov 2009 20:53

Glamourgirl_10 schreef:Mijn lerares latijn mag rustig bij haar man en kindjes blijven.

k Zou wel nog graag eens met haar naar een gezellig restaurantje gaan voor een tête à tête bij kaarslicht.
Ojo ik ben nog mega verliefd geweest op mijn leraar latijn ^^
En ik word nog steeds zenuwachtig als ik hem bij gelegenheid tegen het lijf loop.

Sibel
Regular user
Regular user

Bericht door Sibel » 16 nov 2009 12:07

No way. :)
"Bir elin nesi var, iki elin sesi var."

Lieske Lieske
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lieske Lieske » 16 nov 2009 15:23

Sibel schreef:No way. :)
toevallig, ik ook niet meer :D
De enige ware reis is niet het streven naar vernieuwing maar het hebben van andere ogen.

Diejenige, die sie gerettet hat, liebt sie..

Wikkel me warm in een dekentje van woorden (Sanne)

Loa
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Loa » 16 nov 2009 19:33

heroine schreef:
Glamourgirl_10 schreef:Mijn lerares latijn mag rustig bij haar man en kindjes blijven.

En ik word nog steeds zenuwachtig als ik hem bij gelegenheid tegen het lijf loop.
1e crush (met aha-erlebnis :wink: ): lerares latijn (vind ik nog steeds de mooiste vrouw die ik ooit ontmoet heb, hoewel ik haar al jaren niet meer heb gezien en ze ongetwijfeld nog niet half zo betoverend is als ik me haar herinner...)

2e crush (die me serieus heeft doen twijfelen): leraar latijn in m'n laatste jaar, en bij hem was het bizar genoeg wel wederzijds, maar we hebben daar bewust niets mee gedaan.

dus ja, latijn is blijkbaar een major turn on bij mij :lol:
hoewel, die leraar had overduidelijk een boon voor mij, maar ik ben pas voor hem gevallen toen ik hem piano zag spelen :o ("The Nearness Of You", staat in mijn geheugen gebrand)

OT: in het eerste geval: stel dat ze nog steeds even betoverend is en ik ben nog single: why not?
in het tweede geval: we hebben in het verleden een bewuste keuze gemaakt en ik denk niet dat de gronden daarvoor fundamenteel veranderd zijn, dus nee. Daarbij begin ik hoe langer hoe meer te beseffen dat mijn crush op een man redelijk eenmalig was, vooral nu ik begin te bedenken dat hij best wel een beetje verwijfd was :lol:
Show me show me show me how you do that trick.

I am a Horror.

~variations sauvages~

serial chiller
New user
New user

Bericht door serial chiller » 20 nov 2009 23:19

Loa schreef:
heroine schreef:

1e crush (met aha-erlebnis :wink: ): lerares latijn (vind ik nog steeds de mooiste vrouw die ik ooit ontmoet heb, hoewel ik haar al jaren niet meer heb gezien en ze ongetwijfeld nog niet half zo betoverend is als ik me haar herinner...)

2e crush (die me serieus heeft doen twijfelen): leraar latijn in m'n laatste jaar, en bij hem was het bizar genoeg wel wederzijds, maar we hebben daar bewust niets mee gedaan.

dus ja, latijn is blijkbaar een major turn on bij mij :lol:
hoewel, die leraar had overduidelijk een boon voor mij, maar ik ben pas voor hem gevallen toen ik hem piano zag spelen :o ("The Nearness Of You", staat in mijn geheugen gebrand)

OT: in het eerste geval: stel dat ze nog steeds even betoverend is en ik ben nog single: why not?
in het tweede geval: we hebben in het verleden een bewuste keuze gemaakt en ik denk niet dat de gronden daarvoor fundamenteel veranderd zijn, dus nee. Daarbij begin ik hoe langer hoe meer te beseffen dat mijn crush op een man redelijk eenmalig was, vooral nu ik begin te bedenken dat hij best wel een beetje verwijfd was :lol:
:lol: ik stel voor dat je hem een kleedje aandoet en het dan nog es overweegt!

Loa
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Loa » 23 nov 2009 16:45

serial chiller schreef:
Loa schreef: Daarbij begin ik hoe langer hoe meer te beseffen dat mijn crush op een man redelijk eenmalig was, vooral nu ik begin te bedenken dat hij best wel een beetje verwijfd was :lol:
*stelt zich de betreffende persoon voor in een jurk* :o
:roflmao:
Show me show me show me how you do that trick.

I am a Horror.

~variations sauvages~

serial chiller
New user
New user

Bericht door serial chiller » 25 nov 2009 15:59

Loa schreef:
serial chiller schreef:
Loa schreef: Daarbij begin ik hoe langer hoe meer te beseffen dat mijn crush op een man redelijk eenmalig was, vooral nu ik begin te bedenken dat hij best wel een beetje verwijfd was :lol:
*stelt zich de betreffende persoon voor in een jurk* :o
:roflmao:
Ik vond het nochtans een zeer goed idee :lol:

OT: Die 1e crush is altijd zo hard overroepen als je er jaren later aan terugdenkt (dat vind ik althans). Jaja ik viel als een blok voor haar, maar puur omdat ze lesbisch was denk ik. Dus wat mij betreft, hoeft ze niet terug te keren in mijn leven.

Wasneenplus
Regular user
Regular user

Bericht door Wasneenplus » 30 nov 2009 12:26

Ok, ik zit nu niet meer in relatie, maar stél dat ik nog in de relatie zat, dan zou ik mijn relatie in ieder geval niet opgegeven hebben voor mijn eerste crush. Ik heb er trouwens ook al heel lang geen contact meer mee. Nu mag hij natuurlijk wel altijd eens terug komen aankloppen :-D

_GlenX_
New user
New user

Bericht door _GlenX_ » 01 dec 2009 20:25

Hell NO!
Al zou hij bedelen aan m'n deur zou ik nog steeds standepede m'n rug omdraaien en de deur toesmijten. Ik ben nu morgen 8 maanden met m'n vriend, en er is niets of niemand die ik oprecht zo lief heb en waarvan ik zoveel liefde terugkrijg. :love:
Afbeelding
"Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal."

naamloos
Regular user
Regular user

Bericht door naamloos » 04 jan 2010 16:50

mijn eerste crush, 3,5 jaar geleden op een vriendin
nu is ze mijn beste vriendin en ik zou onze vriendschap er niet voor op het spel zetten.
gklhjkhqfhdscfbscgjrdv

Sjippe
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door Sjippe » 23 jan 2010 13:55

mijn eerste grote crush slaapt nu al enkele maanden naast mij. er zit wel een muur tussen en zo, en van verliefdheid is bij mij niets meer te vinden.

Gesloten