Zie jij er homo/lesbisch/bi uit?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Kletmarjet
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Zie jij er homo/lesbisch/bi uit?

Bericht door Kletmarjet » 09 jul 2012 04:59

De reacties op mijn massa-coming out van gisteren bevestigen het nog altijd:

Ik zie er geen homo uit.
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 11 jul 2012 13:43

Zie laatste coming-out topic. Daarvan leid ik af dat er ni uitzie als een homo of als een bi (geen idee hoe een bi eruit moet zien in de ogen van de maatschappij)
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

-Mike
New user
New user

Bericht door -Mike » 19 jul 2012 22:14

Ik ben eigenlijk nog niet uit de kast en ik droeg laatst een gele broek ... en dat zorgde bij mijn vrienden voor nogal wat vreemde blikken ... een vriendin van mij keek mij hoofdschuddend aan en zei "M. ook alleen jij komt hiermee weg". Maar een geluk dat ik ook nog architect ben denk ik. :-?

Hoppipolla
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Hoppipolla » 20 jul 2012 16:17

Eigenlijk niet. Ik lijk volgens mij nog het meest op een doorsnee hetero meisje :D
Ik ben wel niet zo erg bezig met make-up en nagellak en zo, op dat gebied ben ik toch iets minder 'vrouwelijk'. Maar ik heb lang haar en draag af en toe wel rokjes of kleedjes.
Ik weet niet hoe anderen erover denken. In elk geval heeft niemand me ooit gezegd dat ik er echt lesbisch uitzie of zo, dus ja...
Ik schrijf zoals ik leef. Ik plaats ook te vaak komma’s waar punten hadden moeten staan, en vraagtekens waar eerder uitroeptekens thuishoren.

flo
Regular user
Regular user

Bericht door flo » 21 jul 2012 15:16

ja ik zie er lesbisch uit assymetrisch kapsel en mijn favoriete kledingstuk zijn hemdjes... ik val ook op iets 'stoudere' meisjes. Als ik mense zeg dat ik lesbisch ben vallen alleen de hetero's uit de lucht (geen gaydar) aan andere holebi's hoef ik het niet eens hard op te zeggen
if you're gonna say it, say it right

TeQuieroMiChica
Regular user
Regular user

Bericht door TeQuieroMiChica » 22 jul 2012 23:56

flo schreef:ja ik zie er lesbisch uit assymetrisch kapsel en mijn favoriete kledingstuk zijn hemdjes...
Ooooh nog iemand die verzot is op hemdjes :D
Imagine me and you <3

ward
New user
New user

Bericht door ward » 23 jul 2012 21:17

Aan mij zien ze onmiddelijk dat ik homo ben. En dat zeg ik uit ervaring :P

Qua praten en kleding waarschijnlijk :')

laura
New user
New user

Bericht door laura » 25 jul 2012 13:10

Dit was 2 weken geleden het gespreksonderwerp met men collega's!
Mensen die het niet wisten verschoten er van tenzij ze zelf holebi zijn!
Dus blijkbaar niet te zien aan mij, hoewel ik altijd het gevoel heb van wel :p
Blijkbaar vergis ik mij dus!

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 25 jul 2012 18:26

Volgens mijn vrienden ben ik "geaardheidloos". Ik zie er dus niet hetero maar ook niet lesbisch uit. :)

madame zaza
New user
New user

Bericht door madame zaza » 25 jul 2012 18:48

De meesten zeggen 'Moh, dat had ik nu niet verwacht van jou!', dus ik denk dat ik er redelijk hetero uitzie. Misschien ligt dat aan het feit dat ik veel kleedjes draag. Iemand zij mij wel ooit dat ik soms erg 'lesbische' opmerkingen maak :P (blijkbaar is dat een categorie apart).
a woman without a man is like a fish without a bicycle.

Kreamcake_
New user
New user

Bericht door Kreamcake_ » 02 aug 2012 20:24

Korte samenvatting van de meeste opmerkingen tijdens mijn vakantiewerk :
"Meneer...oei mevrouw.. is u kassa open? sorry ze.."

en dat is't zoal.. 10 x op nen dag --'

andere opmerkinge of vragen dat ik hoor vallen : "Is dat ne jongen of een meiske?"..

dit allemaal omdat ik met een vrij kort coupeke haar rondloop.. lagere jeans..meestal paar lage schoentjes en tshirt/topje/hemdje + soms een pet rondloop.. ^^

love the world and his 'opmerkingen' ('t engelse woord vergeten :p)
"Happiness comes in many forms..in the company of good friends, in the feeling you get when you make someone else's dream come true, or in the promise of hope renewed. It's okay to let yourself be happy because you never know how fleeting that happiness might be.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 02 aug 2012 20:34

Kreamcake_ schreef:Korte samenvatting van de meeste opmerkingen tijdens mijn vakantiewerk :

andere opmerkinge of vragen dat ik hoor vallen : "Is dat ne jongen of een meiske?"..

dit allemaal omdat ik met een vrij kort coupeke haar rondloop.. lagere jeans..meestal paar lage schoentjes en tshirt/topje/hemdje + soms een pet rondloop.. ^^

Goh, gewoon negeren. Ik heb ook zo'n opmerkingen gehad vroeger. Maar dan in de stijl van

'Je zou meer vrouwelijke kleren moeten dragen anders denken de mensen nog dat je een jongen bent'

of nog 'Wat een mooi kindje (mijn broertje), u bent de ... moeder?'

Laat men zeggen dat ik sinds dan mn haar liever kort knip.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Rockfan
New user
New user

Bericht door Rockfan » 05 aug 2012 19:52

Holebi's zien het meestal wel direct aan me dat ik lesbisch ben, hetero's zelden, maar dat zal waarschijnlijk komen omdat sommige hetero's totaaaal geen gaydar hebben.
Tis niet dat ik opzettelijk jongens kleren aandoe ofzo, want ik draag bijna altijd meisjes kleren, maar ik heb een lesbisch uitstraling ofzo iets. Ik heb wel korte haren, misschien daardoor.. (hoewel er ook genoeg hetero's met kort haar rondlopen).
Anyway, het maakt mij niet veel uit dat ik er lesbisch uitzie, want ik ben het uiteindelijk ook toch :P

Kreamcake_
New user
New user

Bericht door Kreamcake_ » 05 aug 2012 20:09

Lawstudent schreef:
Kreamcake_ schreef:Korte samenvatting van de meeste opmerkingen tijdens mijn vakantiewerk :

Goh, gewoon negeren. Ik heb ook zo'n opmerkingen gehad vroeger. Maar dan in de stijl van

'Je zou meer vrouwelijke kleren moeten dragen anders denken de mensen nog dat je een jongen bent'

of nog 'Wat een mooi kindje (mijn broertje), u bent de ... moeder?'

Laat men zeggen dat ik sinds dan mn haar liever kort knip.
okee nu mss ff een heel domme vraag maar euhm... op je profiel staat dat je man bent.. ben je dan vrouw ? :p
*jaa het is toegelaten me dom te vinden na deze vraag* ^^

ik heb kort haar...speel basket en draag lage broeken.. pullen.. hemdjes .. tshirts en topjes ^^ I'm gay :p
"Happiness comes in many forms..in the company of good friends, in the feeling you get when you make someone else's dream come true, or in the promise of hope renewed. It's okay to let yourself be happy because you never know how fleeting that happiness might be.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 05 aug 2012 20:31

Ik ben een man en ik ben het altijd geweest, vandaar de frustratie.

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 05 aug 2012 20:34

Lawstudent schreef:Ik ben een man en ik ben het altijd geweest, vandaar de frustratie.
Ik begrijp je frustratie maar je hebt wel een androgyn uiterlijk, soms zie je er inderdaad iets vrouwelijker uit en andere momenten mannelijker. Persoonlijk zie ik dit niet als een nadeel, androgyne mensen zijn over het algemeen heel knap, omdat ze de mooiste lichamelijke kenmerken van beide geslachten hebben
Disco owns the world

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 05 aug 2012 20:41

Vroeger dachten ze altijd dat ik een jongen was. Toen liet ik mijn haar groeien en was alles opgelost. Ik vind mezelf er nog steeds zeer "hetero" uitzien, als er al zoiets bestaat.

miss_nobody
Regular user
Regular user

Bericht door miss_nobody » 05 aug 2012 20:44

Neska schreef:
LaOnda schreef:echt niet!

Het enige wat me verraadt is dat ik soms onsubtiel een mooie vrouw sta aan te staren.
Bij mij ook het geval dat onsubtiel staren naar vrouwen. :)
²
:D
you only life once <3

Kreamcake_
New user
New user

Bericht door Kreamcake_ » 05 aug 2012 21:31

Lawstudent schreef:Ik ben een man en ik ben het altijd geweest, vandaar de frustratie.
Mijn escuses maar ik ben nog een newbie hier :$!
In that case kan ik je frustraties begrijpen maar je moet zo denken : de mensen die me kennen langs binnen maakt het niet uit wat de anderen zeggen die me enkel zien lopen :)

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 05 aug 2012 23:10

DaddyCool schreef:
Ik begrijp je frustratie maar je hebt wel een androgyn uiterlijk, soms zie je er inderdaad iets vrouwelijker uit en andere momenten mannelijker. Persoonlijk zie ik dit niet als een nadeel, androgyne mensen zijn over het algemeen heel knap, omdat ze de mooiste lichamelijke kenmerken van beide geslachten hebben
Jij begeeft je op dun ijs
A church in ruin...

Gesloten