Zie jij er homo/lesbisch/bi uit?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Peanut
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Zie jij er homo/lesbisch/bi uit?

Bericht door Peanut » 09 aug 2012 12:30

Kreamcake_ schreef:Korte samenvatting van de meeste opmerkingen tijdens mijn vakantiewerk :
"Meneer...oei mevrouw.. is u kassa open? sorry ze.."

en dat is't zoal.. 10 x op nen dag --'

andere opmerkinge of vragen dat ik hoor vallen : "Is dat ne jongen of een meiske?"..

dit allemaal omdat ik met een vrij kort coupeke haar rondloop.. lagere jeans..meestal paar lage schoentjes en tshirt/topje/hemdje + soms een pet rondloop.. ^^

love the world and his 'opmerkingen' ('t engelse woord vergeten :p)
Van mijn 6de tot 12de had ik altijd kort haar.
Ik weet nog dat er een vrouw voor een volle winkel aan mijn vader vroeg :"Ah, is dat uw zoon ?" of mensen die vlakaf vroegen : "Zijt gij een jongen of een meisje"? Mensen kennen echt geen schaamte. Ik heb mijn haar dan maar laten groeien. :D

Lawstudent
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Lawstudent » 09 aug 2012 12:32

BastardPriest schreef:
DaddyCool schreef:
Lawstudent schreef:Ik ben een man en ik ben het altijd geweest, vandaar de frustratie.
Ik begrijp je frustratie maar je hebt wel een androgyn uiterlijk, soms zie je er inderdaad iets vrouwelijker uit en andere momenten mannelijker. Persoonlijk zie ik dit niet als een nadeel, androgyne mensen zijn over het algemeen heel knap, omdat ze de mooiste lichamelijke kenmerken van beide geslachten hebben
Jij begeeft je op dun ijs
Heel Heel dun ijs.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 09 aug 2012 13:59

DaddyCool schreef:
Lawstudent schreef:Ik ben een man en ik ben het altijd geweest, vandaar de frustratie.
Ik begrijp je frustratie maar je hebt wel een androgyn uiterlijk, soms zie je er inderdaad iets vrouwelijker uit en andere momenten mannelijker. Persoonlijk zie ik dit niet als een nadeel, androgyne mensen zijn over het algemeen heel knap, omdat ze de mooiste lichamelijke kenmerken van beide geslachten hebben
Afbeelding

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 09 aug 2012 19:20

Geen idee hoe Lawstudent er precies uitziet, maar een androgyn uiterlijk is on-ge-lo-fe-lijk aantrekkelijk. In jouw plaats zou ik me dus niet beledigd voelen ;)

OT: Ik denk het niet. Nog altijd geen flauw idee hoe een bi eruitziet :)

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 09 aug 2012 19:27

Voor biseksuelen, is een androgyn uiterlijk natuurlijk wel een totaalpakket.
Dat kan ik niet ontkennen.

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 09 aug 2012 19:50

Lawstudent androgyn? :bulder:

Helemaal niet. Hij is juist jongensachtig.

Dit werk is een overduidelijk voorbeeld van wat androgyn is.
Afbeelding

OT: homo's hebben geen bepaalde look; dus kan ik er ook niet uitzien als één.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 09 aug 2012 20:41

Daluicis schreef: OT: homo's hebben geen bepaalde look; dus kan ik er ook niet uitzien als één.
Goed gezegd. Zien alle afwijkende uiterlijken er eigenlijk homo uit of geldt dat alleen voor mannen die er 'vrouwelijker' uitzien?

OT: Geen vrouwelijke trekjes voor mij.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

nomeis

Bericht door nomeis » 09 aug 2012 20:49

Ik zie er ongeveer zo uit:

Afbeelding

anyway, ik vind die wel heel mooi. Misschien mijn haar toch eens blonderen.

ziegelstein
Regular user
Regular user

Bericht door ziegelstein » 09 aug 2012 20:52

Daluicis schreef:OT: homo's hebben geen bepaalde look; dus kan ik er ook niet uitzien als één.
Wauw, dat is zó politiek correct van jou. :roll:

O.T. Zo half en half, vermoed ik. Ik zou mezelf eruit kunnen pikken, maar mijn gay-dar is wel pretty accuraat. 8)
Voor ik mij geout had, was ik voor veel mensen die mij van ziens kenden "diejen homo van't zesde jaar", maar als die mensen mij echt leerden kennen veranderden ze vaak van gedacht, wat ik niet echt begreep, maar soit. :)
Er waren ook een paar mensen die dachten dat ik aseksueel was, wat ik eigenlijk niet zo leuk vond. :what:
I prefer men to cauliflowers.

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 09 aug 2012 21:08

ziegelstein schreef:
Daluicis schreef:OT: homo's hebben geen bepaalde look; dus kan ik er ook niet uitzien als één.
Dat is gewoon een feit. Anders mag jij eens vertellen hoe een homo eruit ziet of moet zien.

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 09 aug 2012 21:13

Daluicis schreef:
ziegelstein schreef:
Dat is gewoon een feit. Anders mag jij eens vertellen hoe een homo eruit ziet of moet zien.
Ik zeg niet dat homo's er altijd op een bepaalde manier uitzien maar bepaalde uiterlijkheden geven wel een indicatie dat die persoon al dan niet holebi is. Dan denk ik aan kapsels, accessoires en kleding.

Dally bv ziet er niet homo uit. Veel mensen op kamp vonden hem het mannelijkste er uitzien van alle homo's :)
Disco owns the world

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 09 aug 2012 21:16

DaddyCool schreef: Dally bv ziet er niet homo uit. Veel mensen op kamp vonden hem het mannelijkste er uitzien van alle homo's :)
Haha serieus? Nooit bij stilgestaan

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 09 aug 2012 21:19

DaddyCool schreef:Dally bv ziet er niet homo uit. Veel mensen op kamp vonden hem het mannelijkste er uitzien van alle homo's :)
En hiermede is het dus officieel, dat zij mij nooit op zo'n kamp gaan zien :)

Trouwens wat dally bedoelt is dat homo's geen look hebben, omdat er geen enkel kenmerk is dat je kan veralgemenen naartoe de gehele populatie.

Maar misschien is het wel zo dat er kenmerken zijn die statisch gezien meer verband hebben met homoseksuelen dan met heteroseksuelen en die tevens significant zijn en in dat geval zou je eventueel wel kunnen concluderen dat er kenmerken zijn die we op gebied van kansen meer zouden kunnen vinden bij homo's dan hetero's en dus toch kunnen besluiten dat er zoiets als een homo look bestaat.

ziegelstein
Regular user
Regular user

Bericht door ziegelstein » 09 aug 2012 21:41

Daluicis schreef:Dat is gewoon een feit. Anders mag jij eens vertellen hoe een homo eruit ziet of moet zien.
Oh oké sorry, maar voor mij was het vrij duidelijk dat men wil weten hoe dicht jij als homo of lesbo volgende uitersten benadert.

I prefer men to cauliflowers.

Salomon

Bericht door Salomon » 10 aug 2012 11:39

Op zich is het waarschijnlijk inderdaad totaal irrelevant, maar ik vraag me nu wel af wat die zogenaamde kenmerken dan zouden zijn (voor homo's vooral :wink: ).

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 10 aug 2012 13:40

Salomon schreef:Op zich is het waarschijnlijk inderdaad totaal irrelevant, maar ik vraag me nu wel af wat die zogenaamde kenmerken dan zouden zijn (voor homo's vooral :wink: ).
Uit eigen ondervinding: allstars, te spannende t-shirts en er gewoon in 't algemeen afgelekt uitzien (hoewel dat laatste minder voorkomt, gelukkig). Niet exclusief toe te schrijven aan homo's, maar het valt op. Homo's hebben in vergelijking met heteromannen precies ook veel meer complexen over hun lichaam. Zijn vrouwen dan minder veeleisend zijn op dat vlak?

De gedrags-kenmerken zullen wel algemeen gekend zijn.
A church in ruin...

nomeis

Bericht door nomeis » 10 aug 2012 14:07

BastardPriest schreef:
Salomon schreef:Op zich is het waarschijnlijk inderdaad totaal irrelevant, maar ik vraag me nu wel af wat die zogenaamde kenmerken dan zouden zijn (voor homo's vooral :wink: ).
Uit eigen ondervinding: allstars, te spannende t-shirts en er gewoon in 't algemeen afgelekt uitzien (hoewel dat laatste minder voorkomt, gelukkig). Niet exclusief toe te schrijven aan homo's, maar het valt op. Homo's hebben in vergelijking met heteromannen precies ook veel meer complexen over hun lichaam. Zijn vrouwen dan minder veeleisend zijn op dat vlak?

allstars zijn zo 2008.

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 10 aug 2012 14:35

Of zoals deze
ziegelstein schreef:
Spoiler! :
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Damerino
New user
New user

Bericht door Damerino » 10 aug 2012 16:14

Kikkerkop schreef:Of zoals deze
ziegelstein schreef:
Spoiler! :
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Je mag er mij gerust zo eentje voor mijn deur zetten ze ... als jullie ze niet willen. Ik heb namelijk geen probleem met die zogezegde homo-uiterlijk-kenmerken :p (op die foto's vind ik dat nu niet echt kleding specifiek voor homo's hoor. Ik noem dat 'stijlvol' ... en duur)

Waar ik wel een probleem mee heb is het volgende: vroeger werd je uitgelachen omdat je homo was. Nu lachen ze je uit als je speciaal gekleed loopt ... dat is wat hier een beetje op mijn systeem werkt, die bekrompenheid en kortzichtigheid! Er worden altijd wel groepen geviseerd. Als het niet om geaardheid draait, draait het wel om iets anders. Blijkbaar voelt dat goed andere mensen bespotten. Er is werk aan 's werelds attitude ...
Being unstable and bitchy is all part of my mystic.

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 10 aug 2012 16:28

BastardPriest schreef:

En waar ligt het verschil hier met metroseksualiteit, waar menigte hetero's ook aan meedoen?

Gesloten