Wat veranderde jij aan jouw uiterlijk?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Wat veranderde jij aan jouw uiterlijk?

Bericht door Echo » 06 apr 2009 19:07

Uit het haar-topic:
nomeis schreef:
Echo schreef:Toen ik er zo'n beetje uit was dat ik lesbisch was, heb ik mijn haar afgeknipt zodat iedereen (maar vooral de andere lesbo's natuurlijk!) goed kon zien dat ik lesbisch was. Telt dat ook mee?
Haha doet me aan iemand denken.(maar ik denk niet dat dat de reden was)
Misschien moeten we daar eens een topic over beginnen. Ik heb toen ik zestien was, een periode massa's roze t-shirts en lelijke gadgets gekocht, maar daar ben ik toch vlug op terug gekomen :).
En op het forum ben je toch een heel miniem beetje anoniem, dus vertel maar gênante verhalen!
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Keyser Soze
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Wat veranderde jij aan jouw uiterlijk?

Bericht door Keyser Soze » 06 apr 2009 19:26

Haha, leuk topic :)

Als ik foto's bekijk van mijn pre-homotijdperk (voor ik 18 was dus), moet ik zeggen dat ik er wel anders uitzag. Then again, mijn klasgenoten van toen (hetero's), zien er nu (gelukkig!) ook beter uit dan toen. Dus ik weet niet of mijn metamorfose zo homo-gerelateerd is.

Wat wel een feit is, is dat ik bepaalde kledingsstukken waarschijnlijk nooit gekocht zou hebben als hetero. Ik spreek dan over onnozele T-shirtjes met een Bambiprint in't knalroze of een blauwe 70s-discobroek. Het is gewoon een feit dat zo'n kleren je rare blikken opleveren in heteromilieus, maar als je homo bent, kan dat gewoon allemaal :love:

nicktjen
Forum addict
Forum addict

Bericht door nicktjen » 06 apr 2009 20:02

Ik heb niets veranderd :-?

Misschien het feit dat ik wel wat meer op mijn uiterlijk let dan een jaar voordien. Geen idee.

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 06 apr 2009 20:16

niks. of toch. ik scheer me iets vaker :angelface:
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

Mateo
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Mateo » 06 apr 2009 20:19

Niks eigenlijk. Of toen toch niet.. Wel na de breuk met mijn eerste vriendin: toen ben ik gaan shoppen en heb ik een heleboel nieuwe kleren gekocht en ben ik naar de kapper geweest en heb ik inderdaad ook mijn lang haar laten knippen. Niet per sé om er lesbisch uit te zien, maar gewoon om een nieuwe look te hebben. Best move i ever made! Lang haar is niet voor iedereen.. :)

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 06 apr 2009 21:20

mial schreef:niks. of toch. ik scheer me iets vaker :angelface:
Pfoeh, het enige wat ik veranderde was op sommige plekken wat meer, en op sommige plekken wat minder haar, maar da's leeftijdsgebonden :roll: .

Voor de rest? Goh geen idee, het enige wat ik me kan inbeelden is dat mijn kledingstijl wat veranderd is dat ik wat meer lichte kleuren (durf) dra(a)g(en).
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Aquarius

Bericht door Aquarius » 06 apr 2009 22:39

Ik ben mijn puistjes kwijt ^^
En ben daar écht wel blij om want ik vond het zo lelijk!
Maar binnenkort wil ik wel de finale behandeling laten doen, ben beetje jaloers op de zovele mensen die een egale gezichtshuid hebben...
Ik ben ook wat aangekomen de laatste paar jaar dankzij wat oefening.

Maar ok, we zijn nog steeds bezig en ik ben vrij tevreden nu, en dat is daarbij maar een aspect.

ezel
Experienced user
Experienced user

Bericht door ezel » 06 apr 2009 23:17

mateo schreef: Lang haar is niet voor iedereen.. :)
ja, voor mannen niet. (middellang wel :) )
Ik snap nog steeds niet waarom de meeste lesbo's een degout hebben van lang haar :(
In 95% van de gevallen is dat echt mooier..
punt!

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 07 apr 2009 00:16

Grappig om zien was wel dat (vorig jaar dan) in de eerste semester van het academiejaar mensen zich 'neutraler' kleedden. SinusCosinus en ik zeiden toen nog dat daar wellicht verandering in ging komen naarmate het lente zou worden, hetgeen ook bleek te kloppen. Dit jaar heb ik dezelfde evolutie waargenomen, al was het ietwat meer temperatuurgevoelig. :)

OT:
M'n haar is een stuk langer dan vroeger. Afhankelijk van de periode/'fase' waarin ik me bevond kleedde ik me anders (lees: gaande van baggy jeans tot dingen die ik nu niet meer zou durven dragen in het openbaar :lol: ). Nu durft dat ook nog wel gebeuren, maar in mindere mate.
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 07 apr 2009 11:57

nomeis schreef:
Echo schreef:Toen ik er zo'n beetje uit was dat ik lesbisch was, heb ik mijn haar afgeknipt zodat iedereen (maar vooral de andere lesbo's natuurlijk!) goed kon zien dat ik lesbisch was. Telt dat ook mee?
Haha doet me aan iemand denken.(maar ik denk niet dat dat de reden was)
ja, ik dus :) . Maar dat was idd niet de reden. De reden was dat ik mijn haar beu was en ik nerveus was om op kot te gaan. Domste beslissing ooit trouwens, want het was superlelijk. Ik had al vanaf minuut 1 spijt. Ik kap soms nog zelf in mijn haar hoor, maar helemaal kort doe ik het NOOIT MEER.

Verder heb ik niet echt iets veranderd aan mijn uiterlijk, of toch niet bewust.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Duvessa
Min19-begeleider
Min19-begeleider

Bericht door Duvessa » 07 apr 2009 17:56

Ik liet een hanekam plaatsen
en kleurde mijn haar helemaal zwart.
Verder qua kledij, waren er toen geen grote veranderingen..
Nu wel,
ik :love: bouwvakkershemdjes ! 8)

Prince Igor

Bericht door Prince Igor » 08 apr 2009 00:14

ik heb mijn uiterlijk niet veranderd. of toch niet omdat ik homo ben of nog meer homo wil lijken.

ja in middelbaar zou ik geen skinny jeans gedragen hebben wrs, maar toen vond ik dat ook niet mooi en droeg niemand dat en kon je dat ook amper kopen.

met ouder te worden ben ik andere zaken gaan mooi vinden en heb ik wel nieuwere zaken leren kennen en ben ik wel zelfzekerder geworden en ook gewoon slimmer in hou ik me wil kleden.

dus mijn antwoord: nee

blacktear
Regular user
Regular user

Bericht door blacktear » 11 apr 2009 15:18

toen ik nog een jong meisje was ( neem 9 - 14 jaar) was ik echt ne vent! kledij enzo, twas niet te doen! en had dan nog overgewicht enzo.. dan ben ik later wat overgestapt op wat ''vrouwelijkere kledij'' vanwege de pesterijen. Maar ik werd toen nog steeds gepest en heb dan op dieeet geweest. 15kg kwijt in een half jaar, mijn haar wat korter gesneden (kon er op zitten toen) enz... was toen al blij met mezelf, maar nog nie content, da vrouwelijk zijn enzo paste nie echt bij mijn gevoel. Men kledij is nu alternatief, haar staat in een hanekam, zwart gekleurd enz.
enja, mensen moeten er niet aan twijfelen of ik lesbis ben ofniet! makkelijk voor mij: moet ik dan geen coming out meer doen 8)
A genius can get from A to D , without passing
through B and C.
I need the B and C...

Galione
Senior user
Senior user

Bericht door Galione » 11 apr 2009 17:18

Ik ben me eigenlijk ook gaan 'vermommen', al gebeurde dat heel erg onbewust, want ik realiseer me dat nu pas!

Maar als ik erop terugkijk, zijn de eerste rokjes en jurkjes wel in mijn kast komen te hangen op hetzelfde moment dat ik voor het eerst gevoelens kreeg voor een vrouw!
Leef!

Mwah
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mwah » 11 apr 2009 21:48

Disco Trut schreef:Als ik erover nadenk ben ik me eigenlijk gaan 'vermommen' dan :)

Van het derde leerjaar tot het eerste middelbaar (mijn onschuldige periode) droeg ik dezelfde kleren als mijn broer en was mijn haar een heerlijk broske.
Dat kan ik me zo hard níet voorstellen! Jij, een broske! Zo zonde! :P

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 12 apr 2009 02:23

Ik ben in total denial als ik foto's zie van vroeger. My god, hoe heb ik er ooit zo kunnen bijlopen...
Mijn ouders zijn trouwens totaal tasteless op veel van die vlakken dusja, 'k heb veel bijgeleerd van m'n vrienden. In die zin ben ik nogal veranderd ja :p
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

Saar-
Regular user
Regular user

Bericht door Saar- » 12 apr 2009 17:39

In de eerste maanden na mijn co ben ik qua kledingstijl helemaal veranderd. Ik droeg geen jurkjes, hakken, rokjes, etc. meer, droeg bijna geen make-up, enz. Toen heb ik ook mijn haar zo'n 20 cm korter laten knippen, tot op schouderlengte. :)
Een duidelijk verschil met toen ik nog in de ontkenningsfase zat, toen ging het er nogal over. Foto's vanuit die periode zijn echt lachwekkend :lol:
Common sense is overrated.

Cherise
New user
New user

Bericht door Cherise » 12 apr 2009 23:51

Als kind was ik heel meisjesachtig. Ik ging als klein meisje heel graag shoppen met m'n mama, had altijd lange haren, speelde met poppen en barbies.
Toen ik voor het eerst bewust wist dat ik gevoelens had voor een meisje, ben ik me vrouwelijker gaan kleden, gedragen,... en ik was al heel vrouwelijk.
De vrouwelijkheid is met de jaren nog meer toegenomen en ik heb zelfs een lichte afkeer van mannelijke trekken (bij vrouwen dan) gekregen.
Geef mij maar rokjes, kleedjes, uitgesneden t-shirts, spannende broeken,...
Spoiler! :
Ohja, stiekem vind ik felroze een heel leuk kleur.

paikea
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door paikea » 13 apr 2009 13:37

Ik was als kind héél jongensachtig, ook mijn uiterlijk.
Maar raar, want in het jaar dat ik mij outte ben ik heel fel vervrouwelijkt. Ook nadat ik mij had geout: toen droeg ik meer rokken en kleedjes, sjaaltjes, oorbellen en kettingen dan dat ik in heel mijn leven gedragen had.
Nu heb ik wel tamelijk kort haar, maar dat heeft niks te maken met mijn outing.
Maar ze zeggen wel: als je een drastische uiterlijke verandering ondergaat dat ge nood hebt aan een verandering in uw leven, een nieuwe fase ingaat. Dan ben ik nu pas die nieuwe levensfase ingegaan, niet bewust.
En zeg dat Raymond van het Groenewoud het gezegd heeft!

aardbeitje

Bericht door aardbeitje » 14 apr 2009 23:29

ik kwam de holebiwereld ingestapt, made myself a gay best friend die mij dan veranderde in de lipsticklesbian (kleine overdrijving maar het gaat toch die richting uit) die ik vandaag ben

Gesloten