vereniging sport voetbal??

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Darja
New user
New user
Geslacht: Vrouw

vereniging sport voetbal??

Bericht door Darja » 25 mar 2009 21:04

Ik vroeg me af of hier ook voetbaltalenten tussen zitten en waar zitten die dan,
evenals mensen met ambitie als trainter (ster)?

Zelf doe ik aan voetbal sinds mijn 10de jaar, dit enkel voor mijn plezier, en sinds kort ben ik ook trainster van de jeugd.
If You Love Someone, Set Them Free. If They Come Back They’re Yours

seaking8
New user
New user

Re: vereniging sport voetbal??

Bericht door seaking8 » 26 mar 2009 18:20

Ik wilde al van men 10 jaar voetballen, maar toen mocht ik niet van men ouders omdat ze het te gevaarlijk vonden. 3 jaar geleden, heb ik ze dan toch kunnen overtuigen, en ik heb 1 seizoen en een half kunnen spelen bij een ploeg. Dan had ik de pech van men voorste kruisband te scheuren. M'n moeder zei dan van "zie je wel dat een gevaarlijke sport is". 'k Ben nu weer de oude, geen last meer van m'n knie. Maar voetballen in een ploeg mag niet meer van mijn ma, tot mijn grote spijt.
Staar je niet blind op een gesloten deur,
maar kijk om je heen naar een deur die wel open gaat.

Kokosnoot
Regular user
Regular user

Bericht door Kokosnoot » 04 apr 2009 10:02

Ik ben ook een voetballerke... Of dat een talent is dat weet ik niet, maar ik amuseer me er wel mee. 'k Speel van m'n 12de en hoop er nog een hele tijd mee door te kunnen gaan. Ik ben er zeker van dat er hier nog veel zitten! :D

Asubuhi
Experienced user
Experienced user

Bericht door Asubuhi » 16 apr 2009 16:58

Ik voetbal ook, nu het 3e jaar achter de rug.
Vooral voor het plezier, al wil ik ook wel heel graag winnen en loop ik wat lastig als we verloren hebben :D .
Talent? Tuurlijk niet :P Techniek = een ramp, maar inzet enzo aan 100%, en dat compenseert toch aardig.

Blyss

Bericht door Blyss » 16 apr 2009 23:50

zijn hier geen mannen die voetballen? of blijf ik de enige homo allertijden die zot is van voetbal?

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 17 apr 2009 14:07

ik voetbal ook.
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

sjottie
Senior user
Senior user

Bericht door sjottie » 17 apr 2009 20:09

Ik speel al jaaaaren voetbal! Wel enkele jaren stilgelegen maar uiteindelijk bleef het kriebelen en ben ik nu alweer een jaar of 5 bezig! Zowel veldvoetbal als mini (speel in 3 ploegen). Ben zelf ook trainster geweest van een ploegje jongens tussen 11 en 13 jaar! Zalig maar te tijdrovend!! In de week zelf trainen, trainning geven, meegaan naar de matchen, ... Heb werk genoeg met mijn eigen ploegen:)
/ I breathe and breathe and breathe ...

analyse
Experienced user
Experienced user

Bericht door analyse » 06 mei 2009 21:01

Wou ik altijd zéér graag doen... Kon ik ook goed, naar 't schijnt... Maar ja, ouders zagen dat niet zitten, bla bla, dus tot mijn grote spijt nooit bij een club gespeeld (maar wel ettelijk lange uren op een pleintje doorgebracht tijdens mijn jeugd :-)).
Dan maar gaan volleyballen, hé... doe ik nu nog steeds, maar ik vind het nog steeds jammer...

Geniet er dus maar van! :)
call me easy, say i'm strong..
Love me my way, it ain't wrong...

Asubuhi
Experienced user
Experienced user

Bericht door Asubuhi » 06 mei 2009 21:25

analyse schreef:Wou ik altijd zéér graag doen... Kon ik ook goed, naar 't schijnt... Maar ja, ouders zagen dat niet zitten, bla bla, dus tot mijn grote spijt nooit bij een club gespeeld (maar wel ettelijk lange uren op een pleintje doorgebracht tijdens mijn jeugd :-)).
Dan maar gaan volleyballen, hé... doe ik nu nog steeds, maar ik vind het nog steeds jammer...

Geniet er dus maar van! :)
Nooit te laat om eraan te beginnen :wink: :)

Sibel
Regular user
Regular user

Bericht door Sibel » 10 mei 2009 20:07

seaking8 schreef:Ik wilde al van men 10 jaar voetballen, maar toen mocht ik niet van men ouders omdat ze het te gevaarlijk vonden.
Ik wilde rond die leeftijd niks liever dan gaan voetballen, maar ook mijn ouders vonden het een te gevaarlijke sport én ze zeiden dat je daar lesbisch van wordt. :lol:
Ondertussen vind ik voetballen nog altijd heel leuk om te doen, maar ik zal lang niet meer zo goed zijn als vroeger. :)
"Bir elin nesi var, iki elin sesi var."

Lorelovesyou
New user
New user

Bericht door Lorelovesyou » 11 jun 2009 19:32

Sibel schreef: Ik wilde rond die leeftijd niks liever dan gaan voetballen, maar ook mijn ouders vonden het een te gevaarlijke sport én ze zeiden dat je daar lesbisch van wordt. :lol:
Hahaha :lol: Van voetballen wordt je lesbisch! Das nieuw!
Ik minivoetbal, maar niet in een echte ploeg. Het is meer met vrienden op school.

Gesloten