gedroomd

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Gast

gedroomd

Bericht door Gast » 05 mar 2009 23:12

Hoihoi,
Ik heb ondertussen al een relatie van plusminus een jaar met mijn vriendje. Ik heb altijd al wel een beetje twijfels gehad of ik nu echt niet lesbisch was. In het begin was ik dan ook niet verliefd op die jongen, maar na een tijd kwamen die gevoelens toch wel. Nu ben ik zo aan hem gehecht dat ik hem ook niet kan missen. Dus dacht ik dat het lesbisch-zijn maar even een opwelling moest zijn, en dus ook zou overgaan.
Nu, sinds ik op kot zit is het eigenlijk alleen maar erger geworden.
Ik zie hem door de week niet meer, enkel praten op msn of bellen. In het weekend zie ik hem dan wel, en dan ben ik ook altijd heel gelukkig.
Maar het probleem zit hem dat ik door de week altijd weer gevoelens krijg voor meisjes. In mijn les zit een meisje waar ik volgens mij nu volledig een 'crush' op heb.
Gisterennacht heb ik gedroomd dat ik haar plotseling kuste, en toen werd ik wakker. Ik denk dat ik daarna nog een paar uur heb wakkergelegen, hierover nadenkend, en uiteindelijk terug in slaap ben gedompeld.
Maar wil die droom nu iets zeggen? Ik ben momenteel echt volledig de slag kwijt, ik heb de hele dag in de les zitten dromen, naar dat meisje kijkend, en mijn gedachte dwaalde telkens weer af naar die momentopname in mijn droom. Ik kan er ook niet veel aan doen, maar volgens mij ben ik dan bi, overduidelijk ofzo?
Soit, een beetje steun kan ik wel gebruiken, en het doet ook deugd om mijn verhaal eens neer te schrijven. Alvast bedankt om het te lezen, hopelijk wil je ook nog een reactie zetten, het zou me heel veel hulp bieden,
Grtz,x

pieter101010
Experienced user
Experienced user

Re: gedroomd

Bericht door pieter101010 » 06 mar 2009 01:29

ik zou hier gewoon op een eerlijke manier met je vriend over praten. Als jullie een sterke band hebben en je bent inderdaad bi, dan kunnen jullie daar samen heel sterk uitkomen. Het zou ook een pluspunt zijn (in zijn ogen dan) als hij de eerste is waarmee je erover praat.

Of je nu echt lesbisch of bi bent is iets dat jij alleen kan weten en uiteindelijk ook wel te weten zal komen.

Ik wens je in ieder geval het beste toe en hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt :)
veel moed :wink:
One day... when you wish for true love to come. Then, remember me.

Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Springbal » 06 mar 2009 08:08

pieter101010 schreef:ik zou hier gewoon op een eerlijke manier met je vriend over praten. Als jullie een sterke band hebben en je bent inderdaad bi, dan kunnen jullie daar samen heel sterk uitkomen. Het zou ook een pluspunt zijn (in zijn ogen dan) als hij de eerste is waarmee je erover praat.

Of je nu echt lesbisch of bi bent is iets dat jij alleen kan weten en uiteindelijk ook wel te weten zal komen.

Ik wens je in ieder geval het beste toe en hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt :)
veel moed :wink:
²
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

seaking8
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door seaking8 » 07 mar 2009 20:37

:hugs:
Staar je niet blind op een gesloten deur,
maar kijk om je heen naar een deur die wel open gaat.

Gast

Bericht door Gast » 08 mar 2009 21:44

We zullen er wel uitkomen hé,
dankje in ieder geval=),x

Monalisa
New user
New user

Bericht door Monalisa » 09 mar 2009 10:40

even reageren wat iemand anders ook al zei bij een ander topic.
in het begin is het allemaal zo verwarrend en je wilt daar snel een etiket op plakken: lesbisch of bi, dat schept duidelijkheid voor jezelf, inderdaad. Maar weet dat het maar etiketten zijn, ga af op je gevoel en laat je niet leiden door het etiket.
Who says what is just or true or right in matters of love ???

Em.ster
New user
New user

Bericht door Em.ster » 10 mar 2009 11:09

Als je echt gelukkig bent met je vriendje, dan vasthouden. Als je het vage gevoel hebt dat het niet klopt en je weet zeker dat je niet oud zult worden met hem, dan kun je natuurlijk ook besluiten om een tijd niets meer met jongens te doen. Gewoon uitgaan in het holebiwereldje en maar zien of je iemand tegenkomt. Heterojongens tref je overal, lesbische meisjes niet. Het is in ieder geval hoe ik het voor nu aanpak.
ORLY?

Gast

Bericht door Gast » 11 mar 2009 19:37

Hm ja maar daar zit ik nog een beetje vast denk ik.
Het goede gevoel bij hem is er niet altijd. Zeker niet met het "op kot zitten", als ik na een week thuis kom en ik ben bij hem, ben ik natuurlijk blij hem te zien, maar ik heb dikwijls het gevoel dat hij mij gewoon niet begrijpt als ik met hem praat.
langs de andere kant, ik kan mij niet direct inbeelden om nu te leven zonder hem. Omdat het een pure gewente is geworden om bij hem te zijn. Begrijp je?
Maar het is idd iets dat ik zelf moet uitmaken, alleen vind ik het zo lastig. Ik worstel al zolang met dit dilemma.
Ik heb ook al vaak gedacht om gewoon een keer op stap te gaan in het holebiwereldje maar het is niet zo simpel voor mij. Ik heb namelijk een tweelingzus zit die op hetzelfde kot zit, en wij zijn nogal redelijk close. Niet dat we alles vertellen aan elkaar, maar we hebben de zelfde hobbies en vriendengroep. Stel dat ik dan bv. uitga naar een holebifuif ofzo, dit maakt het natuurlijk moeilijker om het stiekem te doen, en ik voel nog niet de behoefte om het tegen haar te zeggen dat ik de neiging heb om eens uit te gaan in dat wereldje.
Ik hoop altijd maar dat ik zo eens een meisje tegenkom waarmee het klikt, (jammer genoeg zal het niet het meisje zijn waarover ik gedroomd heb, aangezien zij nu ook een vriendje heeft), maar dit is natuurlijk niet zo simpel,,
x

Gast11111

Bericht door Gast11111 » 28 mar 2009 17:39

Hoewel ik hetzelfde heb met die relatie mag dat niet de reden zijn waarom je bij hem blijft.

Het is een gewoonte is geen goede basis voor een relatie, en je moet eens denken is het om de persoon te doen of om de veiligheid, de zekerheid die je hebt bij je vriend?

Ik zit ook vast op dat punt hoor, maar mss raak jij er wel uit :)

Laat je niet altijd leiden door je verstand maar af en toe je hart eens spreken.

Stresskip
New user
New user

Bericht door Stresskip » 28 mar 2009 19:24

Als je een hechte relatie hebt met je zus, kan je er misschien met haar over praten? Het is al een hele stap om je verhaal hier op het forum uit de doeken te doen, maar het is nog steeds heel anders in real life tegen iemand die dicht bij je staat. Zij zal beter kunnen inschatten hoe je je voelt en het zal je zeker opluchten om jezelf te horen zeggen wat je echt voelt.

Het is zoals anderen voor mij al gezegd hebben, belangrijk dat je niet met dit gevoel van twijfel blijft zitten. Wat je nu best doet, is voor jezelf proberen uit te maken wat je voor je vriend voelt en of je al dan niet met hem verder wil.

Die droom over dat meisje kan iets betekend hebben, maar ga daar niet te fel van uit. Je zegt dat je je vroeger al hebt afgevraagd of je op jongens of meisjes valt, en het kan dus best zijn dat er iets begint te kriebelen. Maar dat is hoogst waarschijnlijk het gevolg van het feit dat je twijfels hebt over je relatie en dat je nu teruggrijpt naar die gedachten die je vroeger aan de kant hebt geschoven toen je in een relatie stapte.

Wacht niet te lang om er met je vriend over te spreken. Tenslotte zijn jullie nog steeds een koppel en ik ga ervan uit dat jullie niet veel geheimen voor mekaar hebben.

Ik wens je heel veel succes!
It's better to burn out, than to fade away. (N. Young)

Gast

Bericht door Gast » 04 apr 2009 18:46

Als ik eerlijk moet zijn, ben ik nog wel steeds bij mijn vriendje voor de zekerheid, en idd niet voor hem zelf denk ik. Iets wat dus niet klopt.
Maar het aan mijn zus vertellen, dat stuk ga ik toch skippen. Echt, ik praat met haar niet over zo'n dingen, niet over mijn vriendje, en dus ook zeker ni over dit. Maar ik heb toch nood aan een goeie babbel, dus ik ga binnekort toch wel eens een slachtoffer zoeken om m'n verhaal ook eens uit te doeken te doen.
En mss met hem ook eens ne babbel doen, al vrees ik dan voor 't ergste... hoe hij gaat reageren etc.
In ieder geval, laten we hopen op het beste,
x

Gesloten