Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
ik heb expres niet gereageerd.Springbal schreef:Time is up. Mial kreeg 3 stemmen achter zijn naam, en daarmee is hij dus dood. Proficiat handjevol burgers, jullie hebben het laatste marsmannetje gedood. De overgeblevenen mogen hun identiteit prijs geven.
Dat zo'n bink gelijk gij zich laat doen door 3 burgers, dat snap ik nietmial schreef:ik heb expres niet gereageerd.Springbal schreef:Time is up. Mial kreeg 3 stemmen achter zijn naam, en daarmee is hij dus dood. Proficiat handjevol burgers, jullie hebben het laatste marsmannetje gedood. De overgeblevenen mogen hun identiteit prijs geven.
doordat ik er het koppel niet heb uitgehaald, kon ik niet meer winnen héSpringbal schreef:Dat zo'n bink gelijk gij zich laat doen door 3 burgers, dat snap ik nietmial schreef:ik heb expres niet gereageerd.Springbal schreef:Time is up. Mial kreeg 3 stemmen achter zijn naam, en daarmee is hij dus dood. Proficiat handjevol burgers, jullie hebben het laatste marsmannetje gedood. De overgeblevenen mogen hun identiteit prijs geven..
Inderdaadmial schreef:
doordat ik er het koppel niet heb uitgehaald, kon ik niet meer winnen hé
Komt er zeker. Alleen ga ik me de eerste 7 jaar niet meer wagen aan het spelleiderschapZonnedauw schreef:Hey !
Ik wil wel nog eens meedoen als er een nieuwe editie komt. Met al die varianten ben ik nog niet direct mee, maar da zal wel vlug komen zeker
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias