Weerwolven van Wakkerdam: Looney Tunes/space invaders

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
joanofarc
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Weerwolven van Wakkerdam: Looney Tunes/space invaders

Bericht door joanofarc » 03 mei 2009 14:49

Gali

Omdat het idd zo is dat hij als burgemeester al een paar keer een 'onschuldig' iemand gekozen heeft.
you can't stop the waves but you can learn how to surf

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 03 mei 2009 15:10

na lang nadenken heb ik uiteindelijk beslist op gali te stemmen...

faltas
Experienced user
Experienced user

Bericht door faltas » 03 mei 2009 19:44

Ik denk dat ik ook op Gali stem.. Hij heeft zoal wat onschuldige geelimineerd en jah.. Lijkt met dit echt wel een verdachte te zijn
& Then there's lighting between us !!

mial
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door mial » 03 mei 2009 23:05

oeps! WvW de voorbije dagen/weken zowat constant uit het oog verloren. Hopelijk ben ik nog op tijd om ook op Galimatias te stemmen. Mijn vertrouwen in mijn burgemeestersstem is nogal ver te zoeken nadat hij 2 burgers 'per ongeluk?' de dood in stuurde. Iets te veel toeval, lijkt mij alleszins ook...
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 03 mei 2009 23:22

Appelboomconfiguratie schreef:Ik stem vandaag op Gali omdat er bij de burgemeesterverkiezing al snel enkele mensen hem verkozen, waaronder J-la, ons eerste marsvrouwtje. Daarnaast heeft hij bij de twee keer dat hij een beslissende stem moest uitbrengen ook steeds een burger ofzo geëlimineerd. Al kan dat wel toeval geweest zijn, maar ik heb geen andere verdachten.
Mag ik erop wijzen dat ik eveneens 'gesteund' werd door Omicron en Maarten, die evenwel intussen uitgeschakeld zijn door de wolven? Bovendien heb uitgerekend jij, Appelboomconfiguratie, respectievelijk op Omicron en Knuffelslet gestemd, zijnde de Jager én de Ziener. :roll:
Spoiler! :
Ter herinnering:
Appelboomconfiguratie schreef:Ik stem ad random op Omicron en Faltas
Appelboomconfiguratie schreef:Ik stem op knuffelslet omdat zij de eerste ronde op onschuldige burger herman frodiet stemde, die later dood teruggevonden werd.
Ik geef toe dat mijn 'burgemeesterkeuzes' niet bepaald de beste waren, maar wie kan er zo vroeg in het spel - en dan nog wel noodgedwongen, aangezien ik niemand gevraagd heb om mij als burgemeester te kiezen én ik het ambt volgens de spelregels ook niet mocht weigeren - met volle zekerheid de 'juiste' mensen ter dood veroordelen? :-?

Ik ben geen grote fan van complottheorieën, maar ik vind dat jouw redenering in de buurt komt van een politieke eliminatie. Mijn stem gaat dan ook naar jou, Appelboomconfiguratie.
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Appelboomconfiguratie
New user
New user

Bericht door Appelboomconfiguratie » 03 mei 2009 23:41

Uw betoog bevat goede argumenten Gali. Alleen berustten mijn stemmen op spijtig toeval en heeft geen van hen de doorslag gegeven voor het vermoorden van een onschuldige, wat niet van uw stemmen gezegd kan worden. Is het daarnaast toeval dat gij en J-la de eerste ronde op dezelfde persoon hebben gestemd of was het een marselijke poging om overleving te garanderen?

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 03 mei 2009 23:59

Appelboomconfiguratie schreef:Uw betoog bevat goede argumenten Gali. Alleen berustten mijn stemmen op spijtig toeval en heeft geen van hen de doorslag gegeven voor het vermoorden van een onschuldige, wat niet van uw stemmen gezegd kan worden. Is het daarnaast toeval dat gij en J-la de eerste ronde op dezelfde persoon hebben gestemd of was het een marselijke poging om overleving te garanderen?
Euhm... Mijn stemmen berustten minstens in dezelfde mate op spijtig toeval als de jouwe - en wat mij betreft zelfs méér. Bovendien vergeet je dat ikzelf nooit de doorslaggevende stem wilde brengen, toch niet in de eerste rondes... Om die reden stemde ik dan ook op mensen die nog geen of minder stemmen achter hun naam hadden staan.

Probleem is dat, doordat mensen mij tot burgemeester verkozen hebben, ik sowieso verplícht werd om iemand de dood in te sturen, terwijl Knuffelslet als Ziener mij nooit gecontacteerd heeft om iemand te sparen/een keuze te helpen maken. Ik weet niet welke personen ze 'gezien' heeft natuurlijk.

Bovendien houdt jouw argument, als zouden J-La en ik in de eerste ronde op dezelfde persoon gestemd hebben, helemaal geen steek: J-La stemde op Herman Frodiet; ik stemde op Sweet Sugah'Lips.

Appelboomconfiguratie
New user
New user

Bericht door Appelboomconfiguratie » 04 mei 2009 09:42

Ahja sorry ik had uw burgemeesterstem gezien ipv uw SSL-stem.

Soit we zullen het wel zien als Springbal iets van zich laat horen.

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 04 mei 2009 09:53

ik haat dit zaaien van twijfel. ze hebben allebei wel goede punten en ik ben zo slecht in inschatten :( pffff
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 04 mei 2009 11:53

mial schreef:ik haat dit zaaien van twijfel. ze hebben allebei wel goede punten en ik ben zo slecht in inschatten :( pffff
euhm mial, ik zou snel stemmen, de deadline was gisteren...

it's just an idea

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 mei 2009 18:59

Door "onvoorziene" omstandigheden :angelface2: kon ik gisteren niet meer op het forum. Het lijkt ons overduidelijk dat Galimatias bij deze om zeep is. Voor het eerst boeken de burgers succes, want hij was een marsmannetje. Het overige marsmannetje mag me voor dinsdag avond laten weten wie er sneuvelt.

Groetjes
een ietwat afwezige Springbal
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 04 mei 2009 19:38

*snif* :cry:

Nuja. Mijn dood zal gewroken worden! *blaast z'n laatste adem uit* :P

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 06 mei 2009 18:52

Het marsmannetje of vrouwtje heeft weer toegeslagen, en Appelboomconfiguratie ziet het daglicht niet meer. Zij werd terug gevonden, vast en krokant gebakken. Zij was een burger. Stemmen maar. Uw antwoorden voor vrijdag avond 19u.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 07 mei 2009 19:26

Komaan, er is nog niemand zwart gemaakt. Begin er is aan, of iedereen verliest :( .

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 07 mei 2009 19:37

Springbal schreef:Komaan, er is nog niemand zwart gemaakt. Begin er is aan, of iedereen verliest :( .

men hoeft niet altijd openbaar zwart te maken :)

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 08 mei 2009 11:49

Maarten schreef:
Springbal schreef:Komaan, er is nog niemand zwart gemaakt. Begin er is aan, of iedereen verliest :( .

men hoeft niet altijd openbaar zwart te maken :)
Mij best, maar tegen 19u30 wil ik hier wel enkele antwoorden zien staan :D .

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 08 mei 2009 15:58

maarten!

joanofarc
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door joanofarc » 09 mei 2009 12:12

Mial! 8)
you can't stop the waves but you can learn how to surf

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 09 mei 2009 14:39

joanofarc schreef:Mial! 8)
je hebt zo'n beetje de deadline gemist, vrees ik :wink:
tgaat tussen mijn stem en die van maarten, als ik het goed heb...

Gesloten