Welke film heb je gezien?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
gepenetreerd_konein
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Re: Welke film heb je gezien?

Bericht door gepenetreerd_konein » 25 jun 2009 12:19

Disco Trut schreef:Hier nu dus ook: Paniek in het dorp

Gelachen, o ja ja! En voor één keer vond ik Vlaamse stemmen prima! :)
Idem! Sien Eggers is indeed het leukste koetje ooit :)

In het begin moest ik er wel ff inkomen, 't is niet evident, zo een film zonder enige gelaatsuitdrukkingen ofzo. Ik dacht, dit gaat echt de hele film zo zijn... Maar 'k heb me goed geamuseerd, zo grappig en inventief allemaal,

en simpel :love:
(I mean, Paniek In Het Dorp met Indiaan als Indiaan, Cowboy als Cowboy en Paard als Paard)
Ik heb zes kippen en een zus.

Angelheadje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Angelheadje » 26 jun 2009 12:21

the curious case of benjamin button: Dit vond ik wel een 'mooi' verhaal, misschien wat lang.

Seven pounds: ik heb al van velen gehoord dat ze het een heel triestige film vonden. Triestig, ja, maar ik zou eerder zeggen: intriest, met een positieve boodschap. Hoe iemand zoiets onzelfzuchtig kan doen, vind ik mooi. De reden waarom hij dit doet, is omdat hij niet kan leven met de schuld van wat hij gedaan heeft. Maar dan is het nog een grote stap. Er zouden maar weinig mensen dit kunnen doen. Dit fascineert me wel.

Wall -E: Om een of andere reden ben ik altijd vierkant tegen animatiefilms, maar als ik ze dan zie, vind ik ze stiekem wel grappig. Deze film vond ik ook best goed. WAAALLL-EEEEE, EEEEVVVAAA: hilarisch toch wel.

Gomorrah: interessante schets van de italiaanse maffia! Echt wreed bij momenten, maar een heel sterke film.
Like a weightless flying snowflake
Floating through the trees
You just want to feel free
Just want to be yourself
You're trying to lose
These gravity blues

The Black Box Revelation

Yúdai
Senior user
Senior user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Yúdai » 26 jun 2009 19:59

Angels and Demons en morgen transformers part II.... whiiiiiiiii

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 27 jun 2009 10:05

The Proposal

Lachen van het begin tot het einde!!

En Sandra Bullock :adore:
every new beginning comes from some other beginning's end

Mmm
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mmm » 28 jun 2009 15:33

17 again, lekker breinloos filmpje ;-)

En hopelijk zie ik binnenkort The hangover, maar kheb al ghoord dat de beste stukken eigenlijk al bijna allemaal in de trailer zitten...
...want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren...

PARTYYY
Afbeelding

Wappy
Experienced user
Experienced user

Bericht door Wappy » 28 jun 2009 19:05

Drag Me To Hell :D

én hij is leuk! Cliché verhaaltje, dat wel, maar het is leuk gebracht. Grappig met momenten, hier en daar ook spannend en cartooneske "horror". Sam Raimi doet het goed :wink: .
"It doesn't matter what you look like, doesn't matter what you sound like, doesn't matter if they like you, just remember to be kind."

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 28 jun 2009 22:52

Yúdai schreef:Angels and Demons en morgen transformers part II.... whiiiiiiiii

die zag ik ook alletwee (maar in omgekeerde volgorde)

Transformers II vond ik niet zo geslaagd, zwak cliché verhaal, teveel special effects er willen insteken, tot op het irritante toe... Een teleurstelling

Angels and Demons vond ik dan wel weer goed, heel goed! mooie decors, goed geacteerd, geslaagde combinatie :)

Bernard
**BANNED**
Contacteer:

Bericht door Bernard » 29 jun 2009 15:03

Ik ben ook zooooooooo hard naar Drag me to hell geweest. Wat wil je? Een bankbediende die vervloekt wordt en binnen de drie dagen naar de hel dreigt te worden gesleurd? DAT moet ik zien! :rock:
En het is zwaar de moeite. Het is lekker goor (and i mean GOORRRRRRRRRRRRRRRRR :twisted: :rock: ) , goed geacteerd, met speciale vermelding voor Lorna Raver als Mrs Ganush (Freddy Krueger keert terug als zigeunerheks :rock: ) en spannend: check het hoofdpersonage als ze in haar huis op de vlucht slaat voor een bezoekende demon... :greenthing: 8) En het einde is heerlijk bevredigend. :rock:
O ja, een Ganache is een chocoladecrème voor de garnering van nagerechten, de vulling van taarten en bonbons. Wou ik even meegeven... :lol: 8)

nicktjen
Forum addict
Forum addict

Bericht door nicktjen » 03 jul 2009 22:35

Analyze This.

Had die al eens gezien maar ik blijf hem goed vinden. De subtiele stekken en het cliché mafia gedoe op zijn best! :D

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 04 jul 2009 16:16

The Life Aquatic with Steve Zissou :love:
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 jul 2009 22:26

Gisteren Paniek in het dorp. Deze animatiefilm kreeg blijkbaar redelijk wat goede kritieken. Tijd om de theorie aan de praktijk te toesten (met dank aan Quietus). Deze melancholische animatiefilm vertelt het verhaal van Cowboy en Indiaan die samen met Paard wonen in het Dorp (dat verder nog bestaat uit de Polies en de boerderij van Stevie). Er is niet meteen een verhaallijn in, de humor is vooral te vinden in de af en toe voorkomende slapsticks en de stem van Frank Focketeyn. Het geheel was leuk, maar niet om echt te zeggen hiervoor zak ik af naar de bios. Het verhaal kon me niet de hele tijd boeien en door de vermoeidheid was het regelmatig moeilijk om niet in te slapen. Niet dat ik de film wil afbreken, maar er zijn zeker betere verhaallijnen op de markt te vinden.
6/10

Zonet Crustacés et Coquillages. Een frisse komedie. Komedie zou ik hier met een korreltje zout nemen, het is eerder een luchtige film met een vleugje drama en gekruid met af en toe enkele grappige momenten, en zoals de Franse zomer nu een maal is, met passie. Het is niet meteen een komedie met grote K om uit je zetel van te rollen, maar eerder een soort Goed Gevoel Film met grote G van Glimlach. Het is het ietwat gecompliceerde verhaal van Marc en Béatrice die hun zomervakantie aan de Franse kust doorbrengen samen met hun dochter Laura die niet kan wachten tot ze met haar vriendje naar Portugal vertrekt, en hun zoon Charly, die ongeduldig op de komst van zijn goede en hete (nvdr) vriend Martin. Na de komst van Martin steken heel wat vermoedens de kop op en blijkt iedereen vast te zitten in een eigen web van gebeurtenissen uit het verleden die door een nachtelijke wandeling van Charly aan het licht komen. Maar het zou geen Goed gevoel film zijn als deze film geen goed einde kende, en dat is er zeker wel. Een film met een leuk verhaal en een niet onknappe cast in een mooie omgeving, jep deze film zal nog wel eens gespeeld worden ten huize Springbal.
8,5/10
Afbeelding

Afbeelding
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 05 jul 2009 15:03

Rise: Blood Hunter

Afbeelding

Het verhaal was eigenlijk maar flauwtjes, de actie er in eigenlijk ook. En de vampieren waren meer beest dan iets anders, geen tafelmanieren enzo. Not the way i like it. Sjans dat Lucy Liu meedeed. Zij maakte van deze flop dan toch geen complete waste of time. Geen aanrader. Khad eigenlijk beter moeten weten: 'from the producers of the Grudge' :roll:

tijmen
Senior user
Senior user

Bericht door tijmen » 06 jul 2009 16:04

XXY
Een film die vertelt over een hermafrodiet persoon. Een schets.
Best wel de moeite.

En wat een poëtische screenshot hieronder : ).
Afbeelding

Mateo
Forum addict
Forum addict

Bericht door Mateo » 06 jul 2009 20:21

Transformers

Afbeelding

Ik was een beetje ontgoocheld in de verhaallijn, dat was maar flauwtjes.. Maar voor de verdere rest vond ik het wel spectaculair om die dingen bezig te zien, te zien veranderen en te vechten enzo. Dus qua actie scoorde hij wel redelijk hoog.

En wat ik niet snap; hoe kan je nu in godsnaam beroemd worden door 5 sec in deze positie te gaan staan:
Spoiler! :
Afbeelding
Want voor de verdere rest heeft ze nu toch niet spectaculair veel moeten acteren hé :roll:

Snicky
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Snicky » 07 jul 2009 02:04

mateo schreef:Transformers

...

En wat ik niet snap; hoe kan je nu in godsnaam beroemd worden door 5 sec in deze positie te gaan staan:
Spoiler! :
Afbeelding
Want voor de verdere rest heeft ze nu toch niet spectaculair veel moeten acteren hé :roll:
voor mij hoeft het kind ook niet meer te doen :love: die positie een hele film lang aub ! :rock:
* Proudly So *

Lorke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lorke » 08 jul 2009 15:14

Gisterenavond heb ik een holebi-detective-film gezien. De titel ervan is SHOCK TO THE SYSTEM a Ronald Strachey Mystery

Het gaat over een jonge homo die vermoord werd en detective Ronald Strachey wilt de zaak oplossen. Nu, de jonge homo is voor zijn moord lid geweest van een ex-gay psychologische groep. En vanuit een autopsie werd er blijkbaar gevonden dat hij dood ging aan medicatie en Ronald Strachey heeft een sterk vermoeden dat hij vermoord werd en da hij het ni zelf heeft gedaan. De vraag is nu, zal Ronald Strachey de moordenaar vinden of is een het moord die maar ni opgelost kan worden??

Dat is zowat het verhaal, mijn opinie over de film is het zo dat ze het begin liedje en het liedje bij de end credits, dat het zoo de jaren '30 zijn. Ik vind het wel spijtig dat er niet zoveel actie is, dan wat ik had verwacht van mijn eerste homo-detective-film. Maarja, al op al is het wel een goeie film, met knappe acteurs. 8)
Spoiler! :
Afbeelding
Grtjes,
Laurent xxx
Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE :D :D

Passer
Regular user
Regular user

Bericht door Passer » 08 jul 2009 18:29

Brüno, met speelpleinen, in outfit, beestig!
Οὖτις ἐμοὶ γ' ὄνομα

Ομνύω Δία Γήν ΄Ηλιον ΄Αρη Αθηνά καί τούς άλλους θεούς πάντας καί πάσας

Angelheadje
New user
New user

Bericht door Angelheadje » 09 jul 2009 20:25

How to lose Friends and Alienate people:Eigenlijk echt grappig!! Een aanrader!

Niet de beste trailer, ma t geeft wel een idee...

edit by Mateo; ik heb uw youtube-link aangepast.
Like a weightless flying snowflake
Floating through the trees
You just want to feel free
Just want to be yourself
You're trying to lose
These gravity blues

The Black Box Revelation

nicktjen
Forum addict
Forum addict

Bericht door nicktjen » 09 jul 2009 22:58

Operation Valkyrie

Zeer aangrijpende film die een gebeurtenis weergeeft die nog maar zelden werd getoond. Enkele moedige mannen die kost wat kost Hitler van de macht wouden. Jammer dat ze hierin zijn gefaald.

Interessante film en mocht hun plan succesvol geweest zijn zouden waarschijnlijk enkele miljoenen mensen toch nog van de dood gespaard zijn. Helaas...

Snicky
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Snicky » 10 jul 2009 11:14

Confessions of a shopaholic! best wel heel erg grappig :D
* Proudly So *

Gesloten