Loving Annabelle

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
anonymouse
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Loving Annabelle

Bericht door anonymouse » 21 dec 2008 03:33

Ik weet niet of iemand die film ooit gezien heeft, maar die is echt schitterend :) (vind ik)
welja, heb hem eigenlijk nooit helemaal gezien maar grotendeels op youtube! ik zoek wel al eeuwen in winkels om de dvd te vinden maar 't zal toch via amazone te doen zijn denk 'k!!
:) anyway! zalige film!! en echt het checken waard! ' t gaat over over een meisje van 17 die op een meisjes kostschool terecht komt waar het er erg katholiek aan toe gaat. Zijzelf is lesbisch en totaal niet gelovig(past daar dus totaal niet!) en laat meteen haar oog vallen op haar leerkracht (die hoe kan het ook anders een vrouw is) . Die leerkracht worstelt al bijna altijd met haar gevoelens en heeft dat zowat haar hele leven lang al wat proberen weg te steken. Maar de aantrekkingskracht tussen de twee is echt te groot en de regels moeten eraan geloven! They fall madly in love! Het hele verhaal is prachtig in beeld gebracht en ' t is heel emotioneel en "echt" . en er komt ook een liedje "All Over Me" in voor en ' t is echt prachtig! :)check it out! en laat weten wat jer van vond enzooo :)
byeebyee
The only real voyage of discovery consists not in seaking new landscapes, but in having new eyes.

Snicky
Senior user
Senior user
Contacteer:

Re: Loving Annabelle

Bericht door Snicky » 21 dec 2008 13:54

heb hem LANG geleden al gezien, toen ie net uitwas ... heb em wel gedownload ...

vind het idd een geslaagde 'lebso' film ... mooie muziek, mooie beelden ...
heb via myspace ook heel het productieproces kunnen meemaken en vele deleted scenes kunnen bekijken en intervieuws ...

zeker aanradertje!
Spoiler! :
je moet wel zien dat je de versie hebt met het alternative ending erbij! duurt niet lang en er wordt niets in gezegd, maar het klaart VEEL op
* Proudly So *

galaxy
New user
New user

Bericht door galaxy » 21 dec 2008 16:15

kheb hem ook gezien en kvond hem ook zeer geslaagd !!

arwen'ke
Experienced user
Experienced user

Bericht door arwen'ke » 21 dec 2008 18:57

Die film is inderdaad mooi!
Ik heb die gekocht via internet via die shop in Brugge kweet ff de naam niet meer maar daar hebben ze hem met ondertiteling.
Life can only be understood backwards but it must be lived forward.

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 21 dec 2008 19:27

Ik heb die nog niet gezien.
every new beginning comes from some other beginning's end

anonymouse
New user
New user

Bericht door anonymouse » 21 dec 2008 20:29

nice! 'k ga ook nog es deftig zoeken om hem te kunnen bemachtigen! :)
da'k 'm es helemaal kan zien...
The only real voyage of discovery consists not in seaking new landscapes, but in having new eyes.

Buffyken69
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Buffyken69 » 22 dec 2008 11:44

kheb die ook al lang, en kwas ook actief op die myspace van Loving Annabelle, (beetje meegeholpen aan promotie enzo, en zelf e klein wedstrijdje gewonne, waarvoor dak een postcard met 'affiche van Loving Annabelle' heb gekregen (jaja all the way back from america :p => ma voor de rest willek nie stoefen ze :lol: )
en dan heb ik ook nog effe gechat met de reggiseur Katherine Brooks

was echt een zalige periode 8)

voor de rest is de film zeker aan te raden ;) :p
btw, wsch hebt ge de film al volledig gezien zonder daget beseft, die eeft zéker volledig op youtube gestaan, of dat nu nog het geval is weet ik niet
kweet wel dat Katherine Brooks er alles aan deed (met hulp van community van myspace) om hem van het internet te krijge, omdat die film met een beperkt budget was gemaakt, en ze dus echt wou dat de dvd's gekocht werden, wat niet wil zeggen dat ze zelf geen promo clipjes online zette, integendeel zelf, ze deed alles om aar fans te doen uitkijken naar de release!
Afbeelding

anonymouse
New user
New user

Bericht door anonymouse » 22 dec 2008 20:42

Buffyken69 schreef:kheb die ook al lang, en kwas ook actief op die myspace van Loving Annabelle, (beetje meegeholpen aan promotie enzo, en zelf e klein wedstrijdje gewonne, waarvoor dak een postcard met 'affiche van Loving Annabelle' heb gekregen (jaja all the way back from america :p => ma voor de rest willek nie stoefen ze :lol: )
en dan heb ik ook nog effe gechat met de reggiseur Katherine Brooks

was echt een zalige periode 8)

voor de rest is de film zeker aan te raden ;) :p
btw, wsch hebt ge de film al volledig gezien zonder daget beseft, die eeft zéker volledig op youtube gestaan, of dat nu nog het geval is weet ik niet
kweet wel dat Katherine Brooks er alles aan deed (met hulp van community van myspace) om hem van het internet te krijge, omdat die film met een beperkt budget was gemaakt, en ze dus echt wou dat de dvd's gekocht werden, wat niet wil zeggen dat ze zelf geen promo clipjes online zette, integendeel zelf, ze deed alles om aar fans te doen uitkijken naar de release!

unk!! zo zalig!!! :D -jalouse- !!!!! 'k heb gezien dat ie helemaal op youtube heeft gestaan maar enkele van de deeltjes zijn der dan weer afgehaald maar je kan dus wel nog zien da ze der ooit wel op gestaan hebben :) maar euhm.. ondertussen heb'k em wel al helemaal gezien :) via éen of andere chineese site. me van die chineese tekens al ondertitels wel maarja :) .. en het laden verliep ook nie al te vlot maar voor de rest zalige film! langs de ene kant triestig einde maar aan de andere kant... OPEN, der kan nog van alles na komen hé (I made my own happy ending hoor!) kan 't wel verstaan van de regisseur en nu voel 'k me wel een beetje schuldig!!!! maar 'k ga em sowieso nog blijven zoeken , men mama wil m ook zeker nog eens zien! en ik wil Loving Annabelle zeker in m'n persoonlijke collectie! :) Als je nog goeie filmtips zou hebben.... SHOOT! :)
byyebyyee

Buffyken69
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Buffyken69 » 23 dec 2008 22:35

kmoet toegeven dat ik hem ook heb gedownload ze, maar dat was na dat ik te weten gekomen
ben dat Katherine Brooks geen dvd release in belgie kon betalen, alé of ze kon het contract niet regelen ofzo, kweet het niet meer juist, tis ondertussen al 2 jaar geleden
ma blijkbaar is dat ondertussen wel al gelukt

wat goeie filmtips betreft: kath had voor loving annabelle een short film gemaakt Finding Kate (ook met Erin Kelly) is ook wel is de moeite om naar te kijken, zéker als Erin je type is :p
Afbeelding

Appelboomconfiguratie
New user
New user

Bericht door Appelboomconfiguratie » 24 dec 2008 00:00

anonymouse schreef:Ik weet niet of iemand die film ooit gezien heeft, maar die is echt schitterend :) (vind ik)
welja, heb hem eigenlijk nooit helemaal gezien maar grotendeels op youtube! ik zoek wel al eeuwen in winkels om de dvd te vinden maar 't zal toch via amazone te doen zijn denk 'k!!
:) anyway! zalige film!! en echt het checken waard! ' t gaat over over een meisje van 17 die op een meisjes kostschool terecht komt waar het er erg katholiek aan toe gaat. Zijzelf is lesbisch en totaal niet gelovig(past daar dus totaal niet!) en laat meteen haar oog vallen op haar leerkracht (die hoe kan het ook anders een vrouw is) . Die leerkracht worstelt al bijna altijd met haar gevoelens en heeft dat zowat haar hele leven lang al wat proberen weg te steken. Maar de aantrekkingskracht tussen de twee is echt te groot en de regels moeten eraan geloven! They fall madly in love! Het hele verhaal is prachtig in beeld gebracht en ' t is heel emotioneel en "echt" . en er komt ook een liedje "All Over Me" in voor en ' t is echt prachtig! :)check it out! en laat weten wat jer van vond enzooo :)
byeebyee
In 't verschil op de minderbroedersrui in Antwerpen hebben ze hem, net als elke holebifilm die ooit gemaakt is trouwens :wink: voor meer info kijk je maar eens op http://www.verschil.be :wink:

anonymouse
New user
New user

Bericht door anonymouse » 24 dec 2008 00:14

Appelboomconfiguratie schreef:
anonymouse schreef:Ik weet niet of iemand die film ooit gezien heeft, maar die is echt schitterend :) (vind ik)
byeebyee
In 't verschil op de minderbroedersrui in Antwerpen hebben ze hem, net als elke holebifilm die ooit gemaakt is trouwens :wink: voor meer info kijk je maar eens op http://www.verschil.be :wink:
joepieieiiee! :):) dankjeweeeeel hoor! :) een zegen voor m'n collectie!

Snicky
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Snicky » 24 dec 2008 14:02

Buffyken69 schreef:kmoet toegeven dat ik hem ook heb gedownload ze, maar dat was na dat ik te weten gekomen
ben dat Katherine Brooks geen dvd release in belgie kon betalen, alé of ze kon het contract niet regelen ofzo, kweet het niet meer juist, tis ondertussen al 2 jaar geleden
ma blijkbaar is dat ondertussen wel al gelukt

wat goeie filmtips betreft: kath had voor loving annabelle een short film gemaakt Finding Kate (ook met Erin Kelly) is ook wel is de moeite om naar te kijken, zéker als Erin je type is :p
Et kind is ZO mijn type :D en keb em al 100 x gezien :D

wonderwall
Regular user
Regular user

Bericht door wonderwall » 28 dec 2008 23:06

Ik was toevallige net nog naar "All over me" aan het luisteren :D , een mooi liedje en als ik het mij goed herinner(want het is al enkele maanden geleden) is de bijbehorende scène ook erg mooi.
Het is eigenlijk in het geheel echt een superfilm! :)
Wat het open einde betreft is dat hetgene wat de film, voor mij persoonlijk, nog dat net ietsje meer geeft.
(Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is er op youtube ook een alternatief einde te vinden).
Stranger, if you passing meet me and desire to speak to me, why should you not speak to me? And why should I not speak to you? (Walt Whitman)

Snicky
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door Snicky » 29 dec 2008 13:45

wonderwall schreef:Ik was toevallige net nog naar "All over me" aan het luisteren :D , een mooi liedje en als ik het mij goed herinner(want het is al enkele maanden geleden) is de bijbehorende scène ook erg mooi.
Wat het open einde betreft is dat hetgene wat de film, voor mij persoonlijk, nog dat net ietsje meer geeft.
(Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is er op youtube ook een alternatief einde te vinden).
ja, in mijn gedownloade versie staat die achter het einde ... s gewoon n kort stuk - ook 'open'
Spoiler! :
maar 't geeft de clu wel weg :D je hebt et drec door
* Proudly So *

anonymouse
New user
New user

Bericht door anonymouse » 30 dec 2008 02:56

wonderwall schreef:Ik was toevallige net nog naar "All over me" aan het luisteren :D , een mooi liedje en als ik het mij goed herinner(want het is al enkele maanden geleden) is de bijbehorende scène ook erg mooi.

uhu ! gezien :) en idd! "All over me" is zoooooooo mooi ! ik zoek al eeuwen naar een deftige karaoke versie, maar das echt nie te vinden (wss omdat't nie commercieel is dus) Maar ik hou echt van Loving Annabelle! en ook van the L-Word. 'k weet nie of der hier iemand is die naar kijkt? (denk van wel;)) Maar da vinnek zo'n sterke serie! Jammer dat't zesde het laatste seizoen wordt! 'K zou daar echt eeuwig naar kunnen kijken! :)

Buffyken69
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Buffyken69 » 30 dec 2008 02:59

ha beetje domme vraag of er hier naar the L word kijken :p, die serie heeft hier al een paar jaar zijn eigen topic :D

en wat All over me betreft, idd kdenk niet dat je daar een karaoke versie gaat van vinden, zoals je zelfs aangeeft, want bij mijn weten is dat niet officieel uitgebracht als de soundtrack ofzo iets
Afbeelding

anonymouse
New user
New user

Bericht door anonymouse » 30 dec 2008 03:05

Buffyken69 schreef:ha beetje domme vraag of er hier naar the L word kijken :p, die serie heeft hier al een paar jaar zijn eigen topic :D

en wat All over me betreft, idd kdenk niet dat je daar een karaoke versie gaat van vinden, zoals je zelfs aangeeft, want bij mijn weten is dat niet officieel uitgebracht als de soundtrack ofzo iets
Ja hallo! IK zit ier wel nog geen jaren é :p ik ben een groentje hoor!!! maar 'k gaat wel es checken (die al jaren bestaande topic :) ).

Buffyken69
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Buffyken69 » 30 dec 2008 18:14

héhé, zeker doen ;) is ook bij Film & Televisie, hier e paar topics lager dus :p
ongeveer elk seizoen word er een nieuw topic van gemaakt, omdat ze anders al over de 100 pg's hadden :p
Afbeelding

anonymouse
New user
New user

Bericht door anonymouse » 30 dec 2008 22:05

Buffyken69 schreef:héhé, zeker doen ;) is ook bij Film & Televisie, hier e paar topics lager dus :p
ongeveer elk seizoen word er een nieuw topic van gemaakt, omdat ze anders al over de 100 pg's hadden :p

en terecht!! :) merci é :)

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 14 feb 2009 18:29

Van wie is dat liedje All Over Me? :')

Veel goeds over gehoord en ik wou die dan ook meteen hebben. ^^
Op een dag gaf dan een klasgenote mij de gekopieerde versie van internet. :D

Inderdaad een zeer mooie film!
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Gesloten