Ik haat...

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Lieske Lieske
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Ik haat...

Bericht door Lieske Lieske » 10 dec 2008 23:33

Hej,

Een nieuw forumtopic waarin je ( buiten frustraties en ergernissen) je je volledige gang kan gaan over dingen waar je niet direct vat op hebt maar er toch ergens altijd aanwezig zullen zijn

Voor mij:

* De onzinnigheden die op het nieuws komen..
* Jongeren en hun luidskeelse muziek op de bus
* of zij, waar je zoveel tijd en energie in hebt gestoken en die jou liever zou behandelen als het vuil van de straat...
Eerlijkheid staat vooraan, immers , liefde zit spijtig genoeg in een klein hoekje , soms jegens mensen die het uiteindelijk niet verdienen!!

En dit ligt me zo zwaar..

Alles wat je zo diep raakt en kwetst, die mensen waar je zoveel voor zou gedaan hebben en je dat weinige respect teruggaven.. Laten we voor al van hen dit nieuwe topic openen in de hoop ze voor ALTIJD te VERGETEN !!!!!!

Bisous,

Lies

nomeis

Re: Ik haat...

Bericht door nomeis » 10 dec 2008 23:47

DE WERELD! 8)

surferke

Bericht door surferke » 10 dec 2008 23:48

nomeis schreef:DE WERELD! 8)
Grow up :)

nomeis

Bericht door nomeis » 10 dec 2008 23:49

surferke schreef:
nomeis schreef:DE WERELD! 8)
Grow up :)
IK HAAT JOU! 8)

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 11 dec 2008 00:21

PRACHTIG TOPIC!!!!

Ik HAAT

- al diegenen die mijn trauma's hebben gevormd: die gekke verkrachter en die idiote macho-pesters.
- de sukkels die mij veroordelen voor kleinigheden, maar tegelijkertijd de goorste handelingen van hun andere "vrienden" goedkeuren.
- de eikels die mij cool vonden toen ik stommiteiten uithaalde als een dronken macho, just like the rest of the guys, maar die mij buitenpestten toen ik homo bleek te zijn.
- de verdomde kapitalisten die hun werknemers ophemelen als het moet en behandelen als vuil als het kan.
- de flikken die hun autoriteit uiten als zij wapens hebben en terugtrekken als hun tegenstanders toevallig rookbommetjes hebben gekocht.
- de conservatieven die homo's de schuld geven van AIDS, terwijl zij zelf het seksuele status quo ondersteunen wat betreft voorbehoedsmiddelen.
- de cynische klootzak die een slachthuis "De Vleestuin" durft te dopen.
- de eikels die ten koste van de arbeiders van GM datzelfde bedrijf ten gronde richten.
- eikels zoals Dewinter die zaken zoals dierenwelzijn en feminisme misbruiken om moslims als tweederangsburgers te bestempelen.
- holebi's die tegen beter weten in het VB steunen.
- de tsjeven die pragmatisme gebruiken als excuus voor hun walgelijk, conservatief project.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 11 dec 2008 09:17

Dit topic want frustratietopic is er al.

wottie
New user
New user

Bericht door wottie » 08 mar 2009 02:12

Ik haat:

-leerkrachte die denke da hun vak het enige vak is op de school en dat we er dus extra veel voor moge doen
-stekkers die nie in het stopcontact wille
-het internet da om geen enkele rede weer nie wil werke
-dokters en dochters op man bijt hond
-het schoonheidsideaal
-die ambetante mense op de bus die ge nog nie eens aan kunt kijke zonder dan ineens boel te krijge
-mense die nooit iets tege u zegge, maar als ze iets nodig hebben opeens keivriendelijk doen
-mense de geen nee kunne zegge (ik dus)
-mense die aandacht nodig hebbe en zich daarom enorm gaan aanstelle over het kleinste dat er bij hen mis gaat
-mense zich door de groepsdruk helemaal anders gaan gedrage dan ze zijn
-mense die andere mense uitlache omda ze nie roke
-mense die andere mense uitlache omda ze nie drinke
-mense die andere mense uitlache omda ze geen lief hebbe
-mense die u nooit eens iets gunne in u leve, maar zelf altijd wel stoefe met wat ze zelf hebbe
-mense die vinde da hun probleme altijd het belangrijkst zijn en dat de rest nie zo moet zage
-mense die stoefe met iets, gewoon om andere te kwetse
-mense die echt nie wille toegeve da ze fout zitte, zelfs als het bewijs vlak voor hun neus staat
-mense die het bestaan van atomen ontkennen
-mense die vriendelijk doen in u gezicht en die achter u rug over u roddele
-mense die niks beters te doen hebben dan de hele dag over andere mense te roddele
-mense die kwaad worde omda ge iets (niet) doet, terwijl ze het een dag later zelf (niet) doen
-mense die met u ideeën gaan lopen en zegge da ze ze zelf bedacht hebbe
-mense die echt altijd commentaar op u moete hebbe, en die als ge eens iets goed doet, niks zegge

Phew, Da lucht op. :)
Het lijkt zo precies alsof er geen mense zijn die ik NIET haat, maar ik denk da iedereen van ons al wel eens iet uit die lijst gedaan heeft.
Zoniet, Be My Friend :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
But today is a gift, that is why they call it "the present".

Spoiler! :
The Devil Wears Prada
Miranda: You have no style or sense of fashion.
Andy: I think that depends on...
Miranda: No, no, that wasn't a question.

nomeis

Bericht door nomeis » 08 mar 2009 02:38

mense die geen eind n'e type

wottie
New user
New user

Bericht door wottie » 08 mar 2009 02:46

nomeis schreef:mense die geen eind n'e type
?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
But today is a gift, that is why they call it "the present".

Spoiler! :
The Devil Wears Prada
Miranda: You have no style or sense of fashion.
Andy: I think that depends on...
Miranda: No, no, that wasn't a question.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 08 mar 2009 12:06

zoals jij , dus die de laatste n laten wegvallen , vb ipv mensen mense typen.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

sjwazi
Forum addict
Forum addict

Bericht door sjwazi » 08 mar 2009 13:06

Heb je nu met opzet zelf de eind-n weggelaten?

nomeis

Bericht door nomeis » 08 mar 2009 13:11

sjwazi schreef:
zeg verpest mijn flauw mopje eens niet :) . Ik ben West-Vlaams, ik spreek de eind -n uit, dus ik typ ze ook.

Ik haat Portavoces. Voila.

sjwazi
Forum addict
Forum addict

Bericht door sjwazi » 08 mar 2009 13:27

nomeis schreef:
sjwazi schreef:
zeg verpest mijn flauw mopje eens niet :) . Ik ben West-Vlaams, ik spreek de eind -n uit, dus ik typ ze ook.

Ik haat Portavoces. Voila.
Sorry :( Ik ben ook West-Vlaams, maar als ik voorlees spreek ik de eind-n niet uit :p

OT: Momenteel haat ik niets. Ik haat wel dingen, maar ik kan er momenteel geen bedenken.

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 08 mar 2009 14:13

sjwazi schreef:als ik voorlees spreek ik de eind-n niet uit :p
over dat voorlezen gesproken, ik zou je dat graag es zien doen eigenlijk.

En ik haaaat het dat ik mijn haar om de twee dagen was. En ik kan het zelf verhelpen ook! Dus zou ik mezelf moeten haten. not.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Wapiti

Bericht door Wapiti » 08 mar 2009 15:17

... niet kunnen slapen, maar ook niet kunnen wakkerblijven
... de opluchting op mensen hun gezicht als ge negatief antwoordt op hun ' ge zijt toch geen homo'
... tfeit dat k daar nog altijd over moe 'liegen' tegen sommigen
... mijn moeder

dreamcloud
Regular user
Regular user

Bericht door dreamcloud » 08 mar 2009 16:54

Ik haat iemand die denkt dat ze mijn vriendin is of kan zijn. Als ik wegga met mijn vriendinnen is ze er de laatste tijd bijna altijd bij, omdat mijn vriendinnen ze wel nog af kunnen. Nu gaat ze de woensdag ook al mee dansen en zei ze onlangs niet "o als jullie volgend semester gaan aerobicen, wil ik héél graag meegaan", lap. Ik haat het als ze dan mee gaat dansen en als we net gedaan hebben met dansen zegt "we zouden dan beter doorgaan hè, want ik moet nog wat werken voor school, eens kijken wat ik morgen allemaal ga geven". En dan heeft ze een volledige woensdagnammiddag gehad om te werken hè! En dan moeten wij allemaal maar doorgaan, want stel je voor dat zij alleen zou vertrekken en wij nog gezellig iets zouden drinken, zoals we trouwens áltijd deden! Neen, mevrouw beslist voor ons. Ik vond 't niet grappig, maar de reactie van mijn vriendinnen wel. :) "Ja, we zouden beter door gaan want ik moet nog een douchke nemen." "En ik nog een puddingske eten, druk druk." Zalig! :lol: Maar toch vind ik 't niet leuk. :( Haar af en toe eens zien, daar kan ik mee leven, maar haar zeker één keer en soms zelfs twee keer in de week zien, is er écht teveel aan! En ik mis die leuke, gezellige babbels met L. na de dans- of aerobicles. :( Sorry voor mijn gezaag, maar 't moest even van m'n hart.
vlieg met me mee naar een plaats waar nog nooit een ster heeft gestaan...

gevoel: een romantische idealist
karakter: dromerig
kracht: een eerlijk en oprecht persoon
mentaliteit: overwint bijna alles wat op haar pad komt

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 08 mar 2009 17:21

dreamcloud schreef:Ik haat iemand die denkt dat ze mijn vriendin is of kan zijn. Als ik wegga met mijn vriendinnen is ze er de laatste tijd bijna altijd bij, omdat mijn vriendinnen ze wel nog af kunnen. Nu gaat ze de woensdag ook al mee dansen en zei ze onlangs niet "o als jullie volgend semester gaan aerobicen, wil ik héél graag meegaan", lap. Ik haat het als ze dan mee gaat dansen en als we net gedaan hebben met dansen zegt "we zouden dan beter doorgaan hè, want ik moet nog wat werken voor school, eens kijken wat ik morgen allemaal ga geven". En dan heeft ze een volledige woensdagnammiddag gehad om te werken hè! En dan moeten wij allemaal maar doorgaan, want stel je voor dat zij alleen zou vertrekken en wij nog gezellig iets zouden drinken, zoals we trouwens áltijd deden! Neen, mevrouw beslist voor ons. Ik vond 't niet grappig, maar de reactie van mijn vriendinnen wel. :) "Ja, we zouden beter door gaan want ik moet nog een douchke nemen." "En ik nog een puddingske eten, druk druk." Zalig! :lol: Maar toch vind ik 't niet leuk. :( Haar af en toe eens zien, daar kan ik mee leven, maar haar zeker één keer en soms zelfs twee keer in de week zien, is er écht teveel aan! En ik mis die leuke, gezellige babbels met L. na de dans- of aerobicles. :( Sorry voor mijn gezaag, maar 't moest even van m'n hart.
aaaaaaah, E.! ik vind het ook een dwaas wijf! Maar dat weet je al langer hé :D 8-)
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

dreamcloud
Regular user
Regular user

Bericht door dreamcloud » 08 mar 2009 17:25

mial schreef:
dreamcloud schreef:Ik haat iemand die denkt dat ze mijn vriendin is of kan zijn. Als ik wegga met mijn vriendinnen is ze er de laatste tijd bijna altijd bij, omdat mijn vriendinnen ze wel nog af kunnen. Nu gaat ze de woensdag ook al mee dansen en zei ze onlangs niet "o als jullie volgend semester gaan aerobicen, wil ik héél graag meegaan", lap. Ik haat het als ze dan mee gaat dansen en als we net gedaan hebben met dansen zegt "we zouden dan beter doorgaan hè, want ik moet nog wat werken voor school, eens kijken wat ik morgen allemaal ga geven". En dan heeft ze een volledige woensdagnammiddag gehad om te werken hè! En dan moeten wij allemaal maar doorgaan, want stel je voor dat zij alleen zou vertrekken en wij nog gezellig iets zouden drinken, zoals we trouwens áltijd deden! Neen, mevrouw beslist voor ons. Ik vond 't niet grappig, maar de reactie van mijn vriendinnen wel. :) "Ja, we zouden beter door gaan want ik moet nog een douchke nemen." "En ik nog een puddingske eten, druk druk." Zalig! :lol: Maar toch vind ik 't niet leuk. :( Haar af en toe eens zien, daar kan ik mee leven, maar haar zeker één keer en soms zelfs twee keer in de week zien, is er écht teveel aan! En ik mis die leuke, gezellige babbels met L. na de dans- of aerobicles. :( Sorry voor mijn gezaag, maar 't moest even van m'n hart.
aaaaaaah, E.! ik vind het ook een dwaas wijf! Maar dat weet je al langer hé :D 8-)
:D ja dat weet ik al langer ;) en terecht *zucht*
vlieg met me mee naar een plaats waar nog nooit een ster heeft gestaan...

gevoel: een romantische idealist
karakter: dromerig
kracht: een eerlijk en oprecht persoon
mentaliteit: overwint bijna alles wat op haar pad komt

Duvessa
Min19-begeleider
Min19-begeleider

Bericht door Duvessa » 08 mar 2009 17:44

wottie schreef:Ik haat:

-leerkrachte die denke da hun vak het enige vak is op de school en dat we er dus extra veel voor moge doen
-dokters en dochters op man bijt hond
-het schoonheidsideaal
-mense die aandacht nodig hebbe en zich daarom enorm gaan aanstelle over het kleinste dat er bij hen mis gaat
-mense zich door de groepsdruk helemaal anders gaan gedrage dan ze zijn
-mense die vinde da hun probleme altijd het belangrijkst zijn en dat de rest nie zo moet zage
-mense die echt nie wille toegeve da ze fout zitte, zelfs als het bewijs vlak voor hun neus staat
-mense die het bestaan van atomen ontkennen
Hm, goeie verwoording voor wat ik ook haat (mits enige aanpassing)
wel nog een aanvulling;
- Mensen die in de winkel lopen met een winkelkarretje en die denken dat zij de enige zijn die in de winkel lopen. En u daarbij gewoon ongegeneerd omverlopen met hun karretje!
-café's waar ge niet meer moogt roken! Oké, restaurants, dat begrijp ik nog, maar een café. Dat begrijp ik niet..

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 08 mar 2009 18:04

ik haat ... mensen die roken.
Bio-esthetiek sletjes.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes